Is dat die ene aan die je binnenkort aan mij ging voorstellen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef thaleia het volgende:
En laat dat nou net degene zijn die bloedmooi is![]()
Amen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:39 schreef thaleia het volgende:
Ik kom soms op feestjes waar een naamgenote van mij ook komt, en die is afgezien van de naam in alles mijn tegenpool: blond, rondingen, heel erg aanwezig, een harde schaterlach. En ik ben het rustige donkere meisje dat het met een geamuseerde glimlach gadeslaat. ALLE mannen op zo'n feestje zullen haar opmerken, en driekwart wil wat van d'r. En driekwart van de aanwezigen zal zich mij niet herinneren. Maar ik zit daar dus echt totaal niet meeEr is maar een select gezelschap mannen dat mij aantrekkelijk vindt, en ik vind zelf ook maar een select gezelschap aantrekkelijk. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd zijn, amen.
Nou ja, ik val over het algemeen op een bepaald type (de gozer deze keer valt even buiten dat type, wel typischquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:39 schreef thaleia het volgende:
Ik kom soms op feestjes waar een naamgenote van mij ook komt, en die is afgezien van de naam in alles mijn tegenpool: blond, rondingen, heel erg aanwezig, een harde schaterlach. En ik ben het rustige donkere meisje dat het met een geamuseerde glimlach gadeslaat. ALLE mannen op zo'n feestje zullen haar opmerken, en driekwart wil wat van d'r. En driekwart van de aanwezigen zal zich mij niet herinneren. Maar ik zit daar dus echt totaal niet meeEr is maar een select gezelschap mannen dat mij aantrekkelijk vindt, en ik vind zelf ook maar een select gezelschap aantrekkelijk. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd zijn, amen.
Hahaha, dat moet ik misschien maar eens doen, het wordt hoog tijd dat ze eindelijk eens van dat foute vriendje af komtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:40 schreef broer het volgende:
Is dat die ene aan die je binnenkort aan mij ging voorstellen?
Ja, achteraf bezien had het nuttig geweest ja,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:20 schreef Cylvia het volgende:
Nou blijkbaar wel, als je nu geen vriendin hebt..
Misschien een opfris cursusje "scoren" volgen?![]()
En je hebt ook maar 1 goede geliefde nodig, toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:39 schreef thaleia het volgende:
En driekwart van de aanwezigen zal zich mij niet herinneren. Maar ik zit daar dus echt totaal niet meeEr is maar een select gezelschap mannen dat mij aantrekkelijk vindt, en ik vind zelf ook maar een select gezelschap aantrekkelijk. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd zijn, amen.
Ja, uhm... Ik lees dus net: "heel erg aanwezig, een harde schaterlach". Mag ik alsnog terugkrabbelen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:43 schreef thaleia het volgende:
Hahaha, dat moet ik misschien maar eens doen, het wordt hoog tijd dat ze eindelijk eens van dat foute vriendje af komt
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef thaleia het volgende:
Ik ken trouwens NOG een bloedmooie, broer, en die is volgens mij momenteel nog vrij ook!
Neenee, maak je geen zorgen, da's een anderequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef broer het volgende:
Ja, uhm... Ik lees dus net: "heel erg aanwezig, een harde schaterlach". Mag ik alsnog terugkrabbelen?
Je bent te goed voor me, thaleia.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef thaleia het volgende:
Ik ken trouwens NOG een bloedmooie, broer, en die is volgens mij momenteel nog vrij ook!
doe d'r de groetjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef Grimm het volgende:
Ik heb een geweldige vrouw ontmoetzal wel niks worden maar ik dacht meld 't ff
Awwquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:11 schreef cerror het volgende:
Ik heb vandaag een knipoog gekregen.
Of het was een vuiltje in d'r oog want ze begon met d'r vinger in haar oog te rossen.
quote:
Goede instellingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef Grimm het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef Grimm het volgende:
Even praten voor de sex leert je al snel wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
[..]
Ja.. maar daar heb ik er wel genoeg van gehad.. Ik wil nu gewoon niet iemand die onwijs lekker is maar ook onwijs dom zodat ik er na 2 weken al gek van wordt
tuurlijk wel...welke uni zit je?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:31 schreef ThE_ED het volgende:
Ik moet toch maar eens gaan zorgen dat ik weer in uitgaansgelegenheden kom ofzo.
Genoeg leuke meiden gezien, maar je gaat niet op de uni al lopende iemand uitvragen die langs je loopt, toch?
Je wilt gewoon keiharde, onvoorwaardelijke sex zonder verplichtingen aan iemand te hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:24 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zag een lekker ding aan de bar. Maar hij rookte. En was te oud. En klonk niet bijster boeiend.
Het is vast niet verstandig om na een break-up gelijk maar weer op zoek te gaan naar een volgende relatie en dat ben ik ook niet van plan, maar mijn 'leuke kerels' sensor werkt nu een stuk harder dan vroeger
Ach, ik heb ook ooit in Delft gestudeerd dus ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:53 schreef emo.gif het volgende:
[..]
Het is daar vrij treurig gesteld met de vrouwen.
Hehe vergeleken met delft wel jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook ooit in Delft gestudeerd dus ik vind het wel meevallen eigenlijk
Ik vind het leuk om met hem mee naar verjaardagen te gaan, hij gaat liever niet mee als ik ergens heen ga, geen probleem hoor, toevallig is hij in maart voor de eerste keer in ruim zeven jaar meegeweest naar de verjaardag van mijn beste vriendin.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef hummus het volgende:
[..]
Ooooh. Jij bent er vast ook zo één die jarenlang blijft zeggen "ik vind je leuk" of "ik vind je lief" of "ik zie wel wat in jou" en die meteen in de vijfde versnelling wegrent als iemand begint over "houden van".
En al die dingen die je noemt hòeven niet persé, trouwens. Ik ga meestal alleen naar verjaardagen, ga ook wel alleen of met anderen op vakantie.. het codewoord is: Loslaten!.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:12 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om met hem mee naar verjaardagen te gaan, hij gaat liever niet mee als ik ergens heen ga, geen probleem hoor, toevallig is hij in maart voor de eerste keer in ruim zeven jaar meegeweest naar de verjaardag van mijn beste vriendin.
Omdat hij daar zin in had.
Iets mis mee, ik heb geen zin om te zeggen dat hij mee MOET, als hij niet wil, gaat ie niet...quote:
Ahhh! Is het zo erg dat je er op dat tijdstip wakker van ligt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:21 schreef GotC het volgende:
Eerlijk gezegd: Ik ben het single zijn zat! Al die stelletjes, al dat gekroel..Zucht! Lente, bittersweet.
[/dramaqueen]
Ik heb mezelf wel flink voor sjaak gezet bij een mannelijke collega die potential had. Laat ik het zo zeggen: Alcohol is niet lief.
Verkapte *ik was jarig* reactie!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef Q. het volgende:
Het zal misschien een post-verjaardag-syndroom zijn maar ik heb er nu ook redelijk de pest in. Dat gaat wel weer over wanneer ik mn nieuwe leeftijd geaccepteerd heb..
Verkapte "ik ben helemaal een ouwe lul nu"-post.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Verkapte *ik was jarig* reactie!
Gefeliciteerd, alsnog.
Ouder dan ik zelfs!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben helemaal een ouwe lul nu"-post.
Dat heb ik ook altijd rond mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef Q. het volgende:
Het zal misschien een post-verjaardag-syndroom zijn maar ik heb er nu ook redelijk de pest in. Dat gaat wel weer over wanneer ik mn nieuwe leeftijd geaccepteerd heb..
omg! vertelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:21 schreef GotC het volgende:
Eerlijk gezegd: Ik ben het single zijn zat! Al die stelletjes, al dat gekroel..Zucht! Lente, bittersweet.
[/dramaqueen]
Ik heb mezelf wel flink voor sjaak gezet bij een mannelijke collega die potential had. Laat ik het zo zeggen: Alcohol is niet lief.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd rond mijn verjaardag.![]()
Precies, dat doe ik ook. Hij gaat misschien 2 keer per jaar mee naar mijn oma, maar dan gaat hij wel omdat hij er zin in heeft, ipv verveeld onderuit gezakt op de bank te hangen voor zich uit te staren omdat hij zich verveelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:30 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Iets mis mee, ik heb geen zin om te zeggen dat hij mee MOET, als hij niet wil, gaat ie niet...
Gefeliciteerd dan maar hehquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, ik ben jarig vandaag, en ik voel me prima.
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef Thisbe het volgende:
Tja, en wat nou als dat soort dingen gewoon bevallen? Als juist dat "het leven nemen zoals het komt", wat je in je vorige post beschrijft, erop uit draait dat je samen op vakantie gaat, of samen op visite gaat etc? Krampachtig willen ontkennen dat je "vast" zit, is in mijn ogen net zo weinig spontaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou ja, ik wil ook best relatie zeggen, maar het probleem is alleen dat dat zo'n woord is waarbij iedereen z'n voorstelling heeft: eens in de zoveel tijd minimaal afspreken, samen op vakantie, samen op visite, aan niemand anders denken, samen de toekomst in, samen dit samen dat...
Het is gewoon zo beladen!
Vooral dat het allemaal zo lijkt te horen en zo moet gaan enzovoorts. Bij de meeste relaties is het hele spontane eraf...
Ik zeg liever 'ik heb wat met...'
Verkapte felicitatie postquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef Thisbe het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je wilt gewoon keiharde, onvoorwaardelijke sex zonder verplichtingen aan iemand te hebben.
Begrijpelijk.
Gefeliciteerd met je singlezijn dan maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:31 schreef Thisbe het volgende:
O, ik ben natuurlijk ook single, voordat dit een felicitatietopic wordt.
Betere openingszin heb ik zelden gezien. Helaas wel beperkt bruikbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Thisbe het volgende:
'Hallo ik ben jarig vandaag, wil je me kussen?'
Twee collega's aan mijn blok zijn vandaag ook jarig, echte verjaardag-dag vandaag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef Thisbe het volgende:
k zou em slaan..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef CherryLips het volgende:
feli.
eeh ontopic: nog steeds single, laatst kwam er een leuke gozer bij me in de trein zitten, maar toen wilde ie alleen maar met korting met mijn OV meereizen.
Het was gewoon een openingszin, snap dat dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef CherryLips het volgende:
feli.
eeh ontopic: nog steeds single, laatst kwam er een leuke gozer bij me in de trein zitten, maar toen wilde ie alleen maar met korting met mijn OV meereizen.
Het is maar een woord johquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil ook best relatie zeggen, maar het probleem is alleen dat dat zo'n woord is waarbij iedereen z'n voorstelling heeft: eens in de zoveel tijd minimaal afspreken, samen op vakantie, samen op visite, aan niemand anders denken, samen de toekomst in, samen dit samen dat...
Het is gewoon zo beladen!
Vooral dat het allemaal zo lijkt te horen en zo moet gaan enzovoorts. Bij de meeste relaties is het hele spontane eraf...
Ik zeg liever 'ik heb wat met...'
Wat Plato1980 zegtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd rond mijn verjaardag.![]()
lekker.. veel plezier.. ik wil ook wegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:30 schreef Minkeltje het volgende:
Zooo, nog een paar uurtjes en dan ligt deze single afwisselend in een wildwaterbaan en onderuitgezakt ergens met een biertje in de hand..
Centerparcs here I come
M.a.w. tot maandag
Dat is in ieder geval duidelijk, was je er ook van gediend?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lekker.. veel plezier.. ik wil ook weg.. wel een hele rare opmerking gekregen.. een jongen zei dat ik een lekker kontje had en dat hij er wel iets mee wou doen of zo
![]()
hahaha ach.. hij deed het wel grappig.. zo een ramp vind ik het dan niet.. als hij maar niet ongewenst aan me maak ik me nietzo een zorgenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef knep het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval duidelijk, was je er ook van gediend?
Klopt en anders verkoop je em gewoon een tikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha ach.. hij deed het wel grappig.. zo een ramp vind ik het dan niet.. als hij maar niet ongewenst aan me maak ik me nietzo een zorgen
Als je dat een rare opmerking vind, vind ik het niet gek dat jij nog vrijgezel bentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lekker.. veel plezier.. ik wil ook weg.. wel een hele rare opmerking gekregen.. een jongen zei dat ik een lekker kontje had en dat hij er wel iets mee wou doen of zo
![]()
haha nou weet niet zeker of ik het goed had verstaan maar volgens mij zei hij daar wil ik wel wat in stoppen.. en dat vind ik toch beste een rare opmeringquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Als je dat een rare opmerking vind, vind ik het niet gek dat jij nog vrijgezel bent![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Als je dat een rare opmerking vind, vind ik het niet gek dat jij nog vrijgezel bent![]()
ben trouwens vrijgezel door eigen keuzequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je dat ook wel vaker te horen gezien je foto's hier op fokquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha ach.. hij deed het wel grappig.. zo een ramp vind ik het dan niet.. als hij maar niet ongewenst aan me maak ik me nietzo een zorgen
Het was niet zooo erg, maar het feit dat ik vanavond moet werken maakt me niet vrolijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ahhh! Is het zo erg dat je er op dat tijdstip wakker van ligt?Wil je het met ons delen of is het meer iets voor dit topic?
Ik laat het vanavond wel wetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:04 schreef oddman het volgende:
Hij vond het vast hartstikke leuk.
Nee bedanktquote:
Had ik maar zulke leuke collega's!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Het was niet zooo erg, maar het feit dat ik vanavond moet werken maakt me niet vrolijk. Ik had die avond samen met een andere collega aaardig bakkie op dus, en hij..nja, een beetje. Maar hij is nogal verlegen enzo. Dus ik en m'n collega hem VOLLEDIG belagen, platgesmst, geaaid omdattie zo zielig was dattie moest werken, constant vastgepakt..
Mooiste is nog, we zouden met z'n 3en gaan lunchen de volgende dag. Hadden we met 100% overtuiging vastgesteld dat dat gewoon MOEST etc, maar het enige waar ik de volgende dag aan kon denken was hoe snel ik de wc kon vinden
![]()
!
One big happy family bij onsquote:
Jaja, jullie hebben hem even lekker "ingewerkt" zo te horenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef GotC het volgende:
[..]
One big happy family bij ons. Die mannelijke collega is ook nieuw, dus gelijk meegesleept na een vergadering om in onze groep te komen
.
Was allang blij dat ik niet in m'n andere vriendengroep was voor 1 avond, alleen maar stelletjes
Neuh, denk dat dit meer komt doordat een vrouw alvast 'op zoek' gaat in een lopende relatie, niet alleen voor de sex dus, en dan dus zomaar ineens een ander vriendje heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Stelling: vrouwen willen vaker een vaste relatie dan mannen.
Ik zie tal van vrouwen die het pas uit hebben met hun vriend een paar weken later al met een nieuwe vriend. Vanwaar deze geborgenheid?
Is het omdat de vrouw niet als man (denkt te kunnen) rondscharrelen en van de één naar de ander te gaan zonder voor slet uitgemaakt te worden of zit hier iets anders achter?
Er zijn al een heleboel sociaal-biologische artikelen geschreven over die stelling van jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:53 schreef thaleia het volgende:
Nee denk ik niet.. Het is echter wel zo dat vrouwen meer moeite hebben met alleen zijn dan mannen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Ik zie tal van vrouwen die het pas uit hebben met hun vriend een paar weken later al met een nieuwe vriend. Vanwaar deze geborgenheid?
Is het omdat de vrouw niet als man (denkt te kunnen) rondscharrelen en van de één naar de ander te gaan zonder voor slet uitgemaakt te worden of zit hier iets anders achter?
Dag Thisbe. Ik had je kunnen feliciteren, maar aangezien we ons contact reeds lang geleden hebben verloren lijkt me dat net wat teveel van het goede.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Thisbe het volgende:
'Hallo ik ben jarig vandaag, wil je me kussen?'
Als Thisbe geen muzikante is, that isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef nozem het volgende:
Maar 27 is best een leuke leeftijd.
De volgende keer dat ik hem zie, zal ik hem eens grondig ondervragen. Dat brengt vast wat duidelijkheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |