Nee!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahaha
even de fotoboeken checken
Ohgod..quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O dat fotoboek vna The_Ed had ik al wel eens gezien
Ja, ik weet niet wanneer jij keek..quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahahah ja 1-2-3 jaar terug![]()
Deze fotos zijn wel een verbetering
Ik ging er vanuit dat je een vrouw wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat je hobbies of uberhaupt "een leven" nodig hebt om aan de vrouw te geraken is echt flauwekul. Kijk maar naar mij.
Erg geschrokken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahaha
Hahhaa.. eh... volgens mij had je pluizig/krullend haar en je stond op een foto met een vriend/wat vrienden in een cafeetje of juist buitenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wanneer jij keek..
Maar dankjewel, iig
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahaha
nou ik dacht.. of je bent een hunk met een grappige fotoquote:
Mijn haar wordt, zeker in de zomer, soms wel pluizig (Gel smeren!) dus het zou kunnen idd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hahhaa.. eh... volgens mij had je pluizig/krullend haar en je stond op een foto met een vriend/wat vrienden in een cafeetje of juist buiten
weet t niet meer
t kan ook zijn dat je haar niet zo was maar goed
Konden wij maar hetzelfde zeggen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahaha
Hahaha ik had je foto nog niet eens bekeknquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef winterapfel het volgende:
[..]
moet toch s wat normale foto's in m'n fobo gaan zetten geloof ik
Met zulke opmerkingen blijf je vrijgezel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hahaha ik had je foto nog niet eens bekekn
maar eh.. uit 77 78 is wel oud toch
oud voor mij niet in t algemeen
like.. 30
Mag, hoeft niet hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb geen zin om foto's in m'n fotoboek te zetten maar ik PM er wel 1
anders is t niet eerlijk of zo
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hahaha ik had je foto nog niet eens bekekn
maar eh.. uit 77 78 is wel oud toch
oud voor mij niet in t algemeen
like.. 30
voel je niks vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar 10 jaar verschil vind ik wel veel of wil je zeggen dat ik dat maar gewoon moet doen
er zijn toch ook vrouwen in dit topicquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik val eigenlijk niet op mannen
Wat zeg jij liever dan? ''Verkering''?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ohh, TS, zo'n vrouw ben ik dus!
Ik ben zo'n type dat zich best voor langere tijd met 1 persoon kan bezighouden maar daarnaast andere dingen in m'n leven minstens zo interssant vind. Ik wil dan ook écht niet dingen invoeren die er überhaupt maar op lijken dat je een 'relatie' hebt. Tjemig wat haat ik dat woord.
Nee, gewoon geniete van ut leve, en alles komt zoals het komt. Maar ik hou ook echt niet van die vast heids rituelen als het samen gaan naar een verjaardag na een bepaalde periode...
Jongens dus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wel op mannen maar niet op eh.. MANNEN.. snap je
Graagquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb geen zin om foto's in m'n fotoboek te zetten maar ik PM er wel 1
anders is t niet eerlijk of zo
als in liever een beetje tenger en onbehaard ipv flink gespierd en wat haren?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had mijn foto niet moeten PMen ik heb ze bang gemaakt
Joey heeft dus GEEN pm gekregenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had mijn foto niet moeten PMen ik heb ze bang gemaakt
Nou ja, ik wil ook best relatie zeggen, maar het probleem is alleen dat dat zo'n woord is waarbij iedereen z'n voorstelling heeft: eens in de zoveel tijd minimaal afspreken, samen op vakantie, samen op visite, aan niemand anders denken, samen de toekomst in, samen dit samen dat...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Wat zeg jij liever dan? ''Verkering''?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou ja iig niet zo een serieuze arbeider met een bierpens
niet iemand waarvan je denkt: dit had mn vader kunnen zijn!
Ik heb echt het idee vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
dat je daar niet op valt heeft in elk geval niks met leeftijd te maken
ik hoef m'n moeder ook niet naakt tegen te komen op de gang, bij wijze van spreke dan![]()
hoe voelt 20? even terug denkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En ik voel me ook niet bijna twintig (dat klinkt echt oud)
Ja je bent leuk... Kzie helaas, ik herhaal HELAAS geen lichaam, maar je hebt een lief gezicht met vooral mooie wenkbrauwenquote:
Haha wat een leuk compliment: mooie wenkbrauwenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja je bent leuk... Kzie helaas, ik herhaal HELAAS geen lichaam, maar je hebt een lief gezicht met vooral mooie wenkbrauwen
nou en? niks mis mee toch, om wat anders te gaan doen? Het is je eigen keuze en hier zul je er niet op afgerekend worden. Ik weet wel niet wat je bent gaan doen, maar geloof me, er zijn een hoop studenten die graag iets anders gedaan hadden, en misschien wel jaloers zijn, maar dat niet doen omdat ze te bang/onzeker of misschien juist te berekenend zijn (te berekenend als in bang voor gevolgend voor hun verdere leven). Geniet er nu maar gewoon vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil ook halverwege een studie zijnMaar 2 jaar terug vond ik me nog te jong of zo om te studeren dus ben ik maar wat anders gaan doen
Je hebt nog tijd zat! Ik wil in september beginnen met écht studerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil ook halverwege een studie zijnMaar 2 jaar terug vond ik me nog te jong of zo om te studeren dus ben ik maar wat anders gaan doen
als je een compliment maakt doe dat dan over d'r ogen, dat werkt veel beterquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja je bent leuk... Kzie helaas, ik herhaal HELAAS geen lichaam, maar je hebt een lief gezicht met vooral mooie wenkbrauwen
T gaat er niet om wat werkt, t gaat erom wat ik meen. Verder ben ik hier niet om iemand aan de haak te slaan. Die heb ik alquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef winterapfel het volgende:
[..]
als je een compliment maakt doe dat dan over d'r ogen, dat werkt veel beter![]()
???????quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
JoeyT was toch die bodybuilder
Ooooh. Jij bent er vast ook zo één die jarenlang blijft zeggen "ik vind je leuk" of "ik vind je lief" of "ik zie wel wat in jou" en die meteen in de vijfde versnelling wegrent als iemand begint over "houden van"quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil ook best relatie zeggen, maar het probleem is alleen dat dat zo'n woord is waarbij iedereen z'n voorstelling heeft: eens in de zoveel tijd minimaal afspreken, samen op vakantie, samen op visite, aan niemand anders denken, samen de toekomst in, samen dit samen dat...
Het is gewoon zo beladen!
Vooral dat het allemaal zo lijkt te horen en zo moet gaan enzovoorts. Bij de meeste relaties is het hele spontane eraf...
Ik zeg liever 'ik heb wat met...'
Weinig, Q. Weinig. Maar soms wel. Ik kwam laatst in een koffiespeciaalzaak om espresso te kopen. Bleek daar een heel leuk meisje achter de toonbank te staan. Maar ja, om iemand in zó'n winkel nou te vragen of ze zin heeft om een keer koffie met me te gaan drinken...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:36 schreef Q. het volgende:
Hoe zit het met jou broer, kom je nog wel eens vrouwen tegen?
eerste drie heb ik nooit gedaan, maar inderdaad wel veel nieuwe vrienden/kennisen opgedaan via studentenhuis/huisgenoten en feesten met studie genoten. Iedereen is nieuw en dus voortdurent op zoek naar contacten, en die verlies je weer omdat je je ontwikkeld/omdat je ouder wordt en dus veranderd en dan zijn er weer nieuwe vrienden/kennissen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb niet iets heel speciaals gedaan hoor. gewoon verder met school alleen nog niet studeren
volgens mij ontmoet je echt veel mensen als je bij een studievereniging gaat
een jaarclub maakt
bij een studenten sport team iets weet ik t
naar feesten van je jaar
ik leer altijd veel mensen kennen via studerende vriendinnen en meestal zijn ze van dat soort dingen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had trouwens een prachtig mooie model achtige jongeman ontmoet uit een exotisch oord (maar wel blank, donker haar, blauwe ogen) heeeel aardig ook. en heeeel gay
damn
koffie kan inderdaad niet, maar wel een kopje arabica, extra sterk, fijn gemalen of zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:19 schreef broer het volgende:
[..]
Weinig, Q. Weinig. Maar soms wel. Ik kwam laatst in een koffiespeciaalzaak om espresso te kopen. Bleek daar een heel leuk meisje achter de toonbank te staan. Maar ja, om iemand in zó'n winkel nou te vragen of ze zin heeft om een keer koffie met me te gaan drinken...
Toen ik gisteren in de supermarkt de man tegenkwam waar ik jaren geleden een crush op had (en die heel erg homo bleek te zijn) realiseerde ik me dat mij dat ook al meerdere keren is overkomen ja. Kennelijk val ik op verwijfde typesquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had trouwens een prachtig mooie model achtige jongeman ontmoet uit een exotisch oord (maar wel blank, donker haar, blauwe ogen) heeeel aardig ook. en heeeel gay
damn
en dan samen bespreken hoe goed de mannen die langs lopen eruit zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zag ons al helemaal in een hangmat liggen op een wit palmbomen strand
je kunt altijd nog vragen oftie mee naar huis wil komen om je boeken verzameling te bekijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O in een boekhandel werkt een leuke jongen maar om daar mee aan de praat te komen en het is sowieso een beetje oppervlakkig
Niet alle relatievormen hebben diepgang nodigquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:23 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
O in een boekhandel werkt een leuke jongen maar om daar mee aan de praat te komen en het is sowieso een beetje oppervlakkig
Ja.. maar daar heb ik er wel genoeg van gehad.. Ik wil nu gewoon niet iemand die onwijs lekker is maar ook onwijs dom zodat ik er na 2 weken al gek van wordtquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet alle relatievormen hebben diepgang nodig
en je leest boeken over shoppen en schoenen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik lees wel graag boeken dus het zou nog wel kunnen ook..diep van binnen ben ik een onwijze nerd maar dan wel met schoenenverzameling en shopverslaving
Ik vind mezelf ook nog steeds best jong, maar stiekum wordt je toch ouder, lol.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Goed bezigquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin een beetje een crush te ontwikkelen op de nieuwe vriend van een vriendin van me.
Goed uitgezocht weer.
Nouja, misschien is die vriendin gewoon heel passend bij jou en vallen jullie dus op dezelfde types?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin een beetje een crush te ontwikkelen op de nieuwe vriend van een vriendin van me.
Goed uitgezocht weer.
Nou ja, ik doe er dus niks aan, valt weinig aan te doen. Ik zal hem voorlopig niet meer zien gelukkig. M'n hormoontjes zijn een beetje van slag geloof ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:33 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Bij mij dénkt iedereen juist altijd dat ik verliefd ben op haar vriendje...
Echt al een paar keer meegemaakt.
O, jij bent vrijgezel, dus jij wil mijn vriend![]()
Maar Cherry, wat ga je er aan doen?
En de woorden 'arabica, extra sterk, fijn gemalen' geven aan dat je verstand van zaken hebt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef winterapfel het volgende:
koffie kan inderdaad niet, maar wel een kopje arabica, extra sterk, fijn gemalen of zo
meteen laten zien dat je verstand van zake hebt
Klinkt meer als slechte cokequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:41 schreef broer het volgende:
[..]
En de woorden 'arabica, extra sterk, fijn gemalen' geven aan dat je verstand van zaken hebt?
Ja, want ik heb er echt enorm veel last van deze week, niet leuk mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef Cylvia het volgende:
Het is warm, hormonen enzo, dat zal het zijn..
Ik ga binnenkort wel terug en dan complimenteer ik haar met haar fan-tas-tische advies.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef Principessa.Farfall... het volgende:
Ik zou haar advies maken - begin van een praatje!
Goh dan zou ik dus homo moeten zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar gay mannen hebben leuke kleren aan, goed verzorgd etc etc etc
ik ben echt ANTI homo vanaf nu dan haha
je mag alleen homo zijn als je vies dik en lelijk bent anders heb je gewoon een lichte crisis of zo
Eigenlijk wel, ja. Helaas doet dat apparaat van mij dat niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef Principessa.Farfall... het volgende:
en je moet te thuis ter plekke eigenlijk malen
Ik weet niet of jij dit ook hebt, maar misschien komt dit je bekend voor;quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want ik heb er echt enorm veel last van deze week, niet leuk mee.
Ik hoop het. Maar ik heb dit gevoel namelijk eens in de drie jaar of zoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dit ook hebt, maar misschien komt dit je bekend voor;
Zodra ik iemand "nieuw" leer kennen vind ik zo'n persoon echt helemaal geweldig (zoals jij nu met vriend van vriendin..)
Maar na een tijdje gaat dat gevoel gewoon vanzelf weer over.
Ik ben nu al een tijdje vrijgezel, en krijg de laatste tijd bij iedereen die ik ontmoet een beetje het "potentiele partner" gevoel.
Na een weekje zwakt dat meestal wel weer af.
Ik heb dat juist alleen bij héél oppervlakkig contact zo van "wow misschien is zij wel de vrouw van mijn dromen".quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef Cylvia het volgende:
Zodra ik iemand "nieuw" leer kennen vind ik zo'n persoon echt helemaal geweldig (zoals jij nu met vriend van vriendin..)
Maar na een tijdje gaat dat gevoel gewoon vanzelf weer over.
Je bedoelt een koffiemolen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Daar kan je gewoon zo een los ding voor kopen
Ik vind het juist "altijd" wel leuk om te koken, ook als ik soms alleen ben juist.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bedoelt een koffiemolen?
De échte single-man kan niet zonder zijn senseo en zijn magnetron![]()
Echt? Ik vind voor 1 persoon koken juist niet leuk, voor meerdere personen wil ik me nog wel eens uitsloven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vind het juist "altijd" wel leuk om te koken, ook als ik soms alleen ben juist.
Haha, ja idd, je krijgt echt meteen zo'n "Niks", "aardig", "kan wel wat worden", "geweldig" schifting bij iedereen die je tegen komt..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb dat juist alleen bij héél oppervlakkig contact zo van "wow misschien is zij wel de vrouw van mijn dromen".
Maar bij gewoon een kort contact heb ik meestal wel door als het echt niet iemand voor me is, dan splitst het zich al gauw in "Niks" en "Interessant", genoeg knappe vrouwen ontmoet die echt totaal niets voor me zouden zijn. Als er een soort "klik" is merk ik dat meestal wel snel, of het dan ook echt iets is voor een relatie, mja dat weet je natuurlijk toch pas wéer later.
Nou blijkbaar wel, als je nu geen vriendin hebt..quote:Ik ben niet zo goed in "versieren" dusja... verdere stappen zien niet heel bekend terrein. Maar 1x een vriendin gehad dus nu, en dat was 3 jaar dus in die tijd heb ik ook niet bij hoeven te leren qua versieren.![]()
Hm... Misschien kan ik die wel bij die koffiespeciaalzaak kopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Principessa.Farfall... het volgende:
Daar kan je gewoon zo een los ding voor kopen
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar ik heb dit gevoel namelijk eens in de drie jaar of zo. Misschien doe ik het expres omdat ik weet dat hij bezet is. Bij de meeste nieuwe gozers die ik leer kennen heb ik wel eventjes zoiets van 'potentieeltje?' maar ik vind een jongen niet zo snel gelijk geweldig. De vorige keer dat ik iemand gelijk geweldig vond resulteerde in een soort Bold & The Beautiful-tafereel waarbij ik van ellende 4 kilo afviel (mmm misschien gebeurt dat nu ook, handig!).
Het was toen alleen niet wederzijds, dat was het grote probleem. Maar die jongen zag ik toen ook veel vaker, deze zal ik voorlopig niet meer zien dus hopelijk werkt dat niet averechts.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Vriendinnen hebben altijd de leukste vriendjes.
Dat is een of andere oer-wet ofzo..
Of misschien sta je op dat moment gewoon niet open voor andere mensen, omdat je je alleen op hém focust.
Maar 4 kg lichter én verliefd tegelijk is ook wel een keertje leuk.
Ja, een vriendin van me is ook helemaal geweldig, knap en lief en zo, schattig, spontaan, etc, en die kaapt dus echt alle gozers weg en ze kan er echt niks aan doen. Maar dan ben je op een verjaardag met haar en dan lopen alle gozers met d'r weg, heeft ze drie telefoonnummers geronseld, en mij herkennen die gozers de volgende dag niet eens meerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef thaleia het volgende:
Mijn vriendinnen hebben altijd hele stomme vriendjes. Of nee, ze zijn erg aardig meestal, en ik vind ze dan wel altijd heel geschikt voor de betreffende vriendin, maar totaal onaantrekkelijk voor mij.
1 vriendin van me is een uitzondering, die heeft wel een vergelijkbare smaak als ik. En laat dat nou net degene zijn die bloedmooi is![]()
Ja, hoewel ik dan stiekum wel bijv Kip in Wijnsaus gelijk voor 2 dagen maak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Echt? Ik vind voor 1 persoon koken juist niet leuk, voor meerdere personen wil ik me nog wel eens uitsloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |