quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zou teveel invloed hebben op het experiment. Alle dames zijn er dan immers al van op de hoogte dat Whoopsy niet mijn vriendin is. Nee, ik zie maar één mogelijkheid.
Hopelijk is Whoopsy ook zo begaan met De Wetenschap!![]()
Maar die posten niet op Fok!. Heb jij nog labjassen thuis liggen (a la Brainiac) of zullen we wat modieuzers aantrekken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Whoopsydaisy wordt wetenschapper, maar dit experiment kan ze natuurlijk ook met eigen kennissen en vrienden gaan ondernemen.
Dat weet ik heel goed, maar je moet jezelf niet gaan afkraken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jij zou toch wel moeten weten wat een zure humor is soms heb
Ik heb verschillende vriendengroepjes, in 1 groep zijn er al getrouwden en binnenkort weer een huwelijk! Tsk tsk, de anderen zijn nog niet zo ver en is het een paar met vriendin en een paar niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:30 schreef base3ball het volgende:
Ontopic: In mijn vriendengroep eigenlijk bijna iedereen vrijgezel, behalve eentje, zij is dan wel alweer getrouwd.
Omdat het OT in een ander topic.quote:Ik heb dit eigenlijk bij elke vrouw die ik op het moment tegenkom. Leuk wanneer het mij uitkomt, maar als er hele berg eisen en gezeik bij komt kijken, vind ik het geen knal meer aan.
Zeker als ik me, ondanks dat ik het een stuk drukker heb, overal maar moet gaan aanpassen. Ik moet vrij vragen van werk, of weekend plannen wijzigen. Op dat moment zeg ik meteen maar "Toedeledokie he!". Wat overblijft is dat ik nu slechts enkel vage vriendinnen heb die wel verliefd op me zijn, maar mij een klootzak met bindingsangst vinden.
Waar zijn de vrouwen die tenmiste een beetje flexibel zijn en niet gaan tilten als je ze een weekje of twee weekjes niet ziet of die niet zogenaamd elk weekend vol zitten en maar gaan eisen dat jij vrije dagen gaat opnemen.
Het feit dat er eigenlijk geen mooiere vrouw is dan m'n ex helpt niet; Helaas is ze compleet psychisch gestoord.
Met labjassen red je het zelfs op een studentenzuipfeest niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Maar die posten niet op Fok!. Heb jij nog labjassen thuis liggen (a la Brainiac) of zullen we wat modieuzers aantrekken?![]()
Weet ik nog zo net niet. Let maar eens op als mannen met het vrijgezellenfeest de kroeg in duiken. De Aanstaande is meestal uitgedost in konijnenpak of zuster-outfit, en heeft toch bijzonder veel aanspraak. Zou dat komen omdat 'ie niet meer "gevaarlijk" is?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Met labjassen red je het zelfs op een studentenzuipfeest niet.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:38 schreef Lollifant het volgende:
Waarschijnlijk ben je dan ook niet echt verliefd en die vrouwen wel. En vrouwen in het algemeen zijn in het begin denk ik gewoon wat claimeriger dan mannen.
Graag of niet, en bij jou is 't kennelijk niet. Doe dan ook niet zo moeilijk en wees daar gewoon eerlijk in, je bent jong zat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Omdat het OT in een ander topic.
Mijn oplossing a la momente is dat ik zoiezo ver weg blijf van alles wat jonger dan mij is (Ik ben zelf 20) want dat ziet alles als echte kalverliefde. Met oudere meisjes gaat het vaak beter omdat die minder pretenties hebben en zelf ook een druk leven hebben. Maarja, die komen ook wel eens een prins op het witte paard tegen.
Je hebt gelijk. Als er vrouwen bij zijn met uitgaan die de hele tijd bij ons groepje staan is er minder aandacht van vrouwen. Dit is echter anders wanneer er soms een keertje 10 minuten een vrouw bijstaat die je via via kent. Dit trekt volgens mij juist aandacht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:20 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
herken het.. vrienden van mij scoren ook veel minder als ik of een andere vriendin erbij is.. vooral omdat ze dan denken van o die jongen heeft al een vriendin...
In mijn vriendengroep worden de relaties ook wat serieuzer. Er zijn veel mensen gaan samenwonen. Ik merk trouwens dat ik bij het maken van nieuwe vrienden onbewust meer singles als vrienden krijg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb verschillende vriendengroepjes, in 1 groep zijn er al getrouwden en binnenkort weer een huwelijk! Tsk tsk, de anderen zijn nog niet zo ver en is het een paar met vriendin en een paar niet.
er zijn ook zelden leuke stellen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:33 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep worden de relaties ook wat serieuzer. Er zijn veel mensen gaan samenwonen. Ik merk trouwens dat ik bij het maken van nieuwe vrienden onbewust meer singles als vrienden krijg.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me niet juist als je met mooie vrouwen uit bent dan stijgen je kansen bij de andere dames kwadratisch.
Het kwadraat van een kans is altijd kleiner dan die kansquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt niet. Dan denken ze juist dat je wat met die vrouwen hebt. (maar goed, ik ben met mijn vriendinnen af en toe best klef als in knuffelen, kusje en lekker schunnig tegen elkaar aan dansen)
juist dan denken ze dat je wat met hun hebt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt niet. Dan denken ze juist dat je wat met die vrouwen hebt. (maar goed, ik ben met mijn vriendinnen af en toe best klef als in knuffelen, kusje en lekker schunnig tegen elkaar aan dansen)
Je hebt gelijk en singles hebben volgens mij ook wat sneller de behoefte aan nieuwe vrienden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
er zijn ook zelden leuke stellen...
veel mannen laten zich veels te snel onder de plak zitten...
ze hebben beloofd thuis te blijven en zelden krijg je ze als stel mee naar een uitgaanstent...
logisch dus dat je dus meer singles aantrekt... daar kan je mee op stap
Ja, de meeste stapvrienden blijven geen single, dus dan kan je weer op zoek naar nieuwe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en singles hebben volgens mij ook wat sneller de behoefte aan nieuwe vrienden.
Maar doe je er tijdens het uitgaan wel moeite voor?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:03 schreef Q. het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar ik in godsnaam vrouwen zou moeten ontmoeten, uitgaan niet echt, in ga al 12 jaar non-stop uit en de laatste 8 jaar geen interesse meer gehad in vrouwen die ik daar tegen kwam... het OV zou hooguit kunnen, in de trein of de tram maar daar zit ik ook zelden lang genoeg in om ook uberhaubt maar een poging te kunnen wagen.
* winterapfel meedoet aan de brainstormquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben ook meer een kroegtype en de Irish Pub is lang niet altijd een geschikte plek om vrouwen te ontmoeten, bijvoorbeeld. Dat was inderdaad ook altijd mijn "probleem" Q. , buiten een beetje nerdimago dan.![]()
in de toekomst zal ik dus ook maar eens moeten gaan uitvinden wat nu de beste optie is ja.
Ook niet echt, maar waarschijnlijk omdat uitgaan voor mij gewoon ontspanning is, met vrienden kletsen en gezellig barhangen, ik zie het ook niet als een manier om vrouwen op te pikken. Net als treinreizen, dat is voor mij een manier om van A naar B te komen terwijl het eigenlijk ook wel een hele mooie manier is om eventueel vrouwen te ontmoeten... mits je er open voor staat en er moeite voor wilt doen. En dat is mijn probleem. Denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar doe je er tijdens het uitgaan wel moeite voor?
Moeite? Huh?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef JoeyT het volgende:
Maar doe je er tijdens het uitgaan wel moeite voor?
Je kunt toch gewoon alle singles uit dit topic stalken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik verveel me
Als ik een vriend had kon ik die nu gaan stalken
Dat je hobbies of uberhaupt "een leven" nodig hebt om aan de vrouw te geraken is echt flauwekul. Kijk maar naar mij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef thaleia het volgende:
Heb je geen hobbies, Q?
Ja! Iquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon alle singles uit dit topic stalken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |