abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48967427
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:04 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zou teveel invloed hebben op het experiment. Alle dames zijn er dan immers al van op de hoogte dat Whoopsy niet mijn vriendin is. Nee, ik zie maar één mogelijkheid.
Hopelijk is Whoopsy ook zo begaan met De Wetenschap!

Whoopsydaisy wordt wetenschapper, maar dit experiment kan ze natuurlijk ook met eigen kennissen en vrienden gaan ondernemen.
pi_48967489
Ik ga trouwens maar eens een keer stappen met allemaal meisjes ipv 80% boys
zou het uitmaken
pi_48967591
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Whoopsydaisy wordt wetenschapper, maar dit experiment kan ze natuurlijk ook met eigen kennissen en vrienden gaan ondernemen.
Maar die posten niet op Fok!. Heb jij nog labjassen thuis liggen (a la Brainiac) of zullen we wat modieuzers aantrekken?
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:30:07 #54
140245 base3ball
State Of Mind
pi_48967738
De TT lijkt wel heel erg veel op de titel van mijn artikel: Zon, zee, strand en sequels.

En het mag wel eens een keertje gaan regenen, goed voor de planten enzo (wel s'nachts dan natuurlijk).

Ontopic: In mijn vriendengroep eigenlijk bijna iedereen vrijgezel, behalve eentje, zij is dan wel alweer getrouwd.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_48968136
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:43 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Jij zou toch wel moeten weten wat een zure humor is soms heb
Dat weet ik heel goed, maar je moet jezelf niet gaan afkraken.

Verder kunnen we maar beter niet op elkaar gaan reageren geloof ik
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:47:00 #56
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_48968411
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:30 schreef base3ball het volgende:

Ontopic: In mijn vriendengroep eigenlijk bijna iedereen vrijgezel, behalve eentje, zij is dan wel alweer getrouwd.
Ik heb verschillende vriendengroepjes, in 1 groep zijn er al getrouwden en binnenkort weer een huwelijk! Tsk tsk, de anderen zijn nog niet zo ver en is het een paar met vriendin en een paar niet.
[KNE]-Mod
pi_48969957
quote:
Ik heb dit eigenlijk bij elke vrouw die ik op het moment tegenkom. Leuk wanneer het mij uitkomt, maar als er hele berg eisen en gezeik bij komt kijken, vind ik het geen knal meer aan.

Zeker als ik me, ondanks dat ik het een stuk drukker heb, overal maar moet gaan aanpassen. Ik moet vrij vragen van werk, of weekend plannen wijzigen. Op dat moment zeg ik meteen maar "Toedeledokie he!". Wat overblijft is dat ik nu slechts enkel vage vriendinnen heb die wel verliefd op me zijn, maar mij een klootzak met bindingsangst vinden.

Waar zijn de vrouwen die tenmiste een beetje flexibel zijn en niet gaan tilten als je ze een weekje of twee weekjes niet ziet of die niet zogenaamd elk weekend vol zitten en maar gaan eisen dat jij vrije dagen gaat opnemen.

Het feit dat er eigenlijk geen mooiere vrouw is dan m'n ex helpt niet; Helaas is ze compleet psychisch gestoord.
Omdat het OT in een ander topic.

Mijn oplossing a la momente is dat ik zoiezo ver weg blijf van alles wat jonger dan mij is (Ik ben zelf 20) want dat ziet alles als echte kalverliefde. Met oudere meisjes gaat het vaak beter omdat die minder pretenties hebben en zelf ook een druk leven hebben. Maarja, die komen ook wel eens een prins op het witte paard tegen.
pi_48970193
Kijk, het is niet dat ik een gevoelloze hufter ben. Maar het lijkt wel of elke dame die ik tegen kom en interessant is, meteen elk moment van de dag bij je wil zijn en het liefst op momenten dat het niet kan. En als ik dan geen tijd heb of geen zin heb omdat ik eventjes bij wil komen om dan meteen het verwijt te krijgen dat het me allemaal niet interesseert.

Ik kan op dit moment een relatie niet op de 1e plek zetten; En misschien hoor je dan geen relatie te hebben. Maar wanneer je onduidelijk bent over je intenties ben je vaak een 1e klas hufter die vrouwen misbruikt voor eigen gerei.
pi_48970269
Met andere woorden jij wilt je zak legen wanneer het kan.
pi_48970284
Als je geen relatie wil en daar duidleijk in bent, is het toch goed?

Alleen als je ze aan het lijntje houdt ben je een hufter.
Aan de andere kant, je zult je wel aan moeten passen, en niet alleen maar dingen doen als JIJ wil, ook als zij wil, anders ben je wel een hufter.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_48970494
Waarschijnlijk ben je dan ook niet echt verliefd en die vrouwen wel. En vrouwen in het algemeen zijn in het begin denk ik gewoon wat claimeriger dan mannen.
pi_48970640
'Een vrouw heeft als voordeel dat mannen drankjes voor ze kopen'

Als iemand constant drankjes voor je koopt en er niks voor heeft gehad of zal krijgen is het ook een tamme.
pi_48970757
in nederland is er een poligamie club waar je denk ik wel kan aanmelden waar je je niet hoeft te binden.
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:49:45 #64
169530 PimPshaKe
ZoheECHTwaar?
pi_48970906
welcome 2 da club..

Ik heb precies het zelfde.. claimen...claimen....claimen
Idee wat ik er op heb gevonden.. Vertellen dat je geen vaste relatie wil. Alleen een sex relatie(gewoon elkaar zien als het uitkomt) Je zal een paar keer op je bek gaan maar je houd er ook leuke stoeinachtjes aan over

Succes
(__/) (_/)
(='.'=) (O.o)
(")_(") (>< )
je kan ze ook niet copieren maar wil je het wel.. Zet er dan bij dat ze graag de wereld willen veroveren
pi_48971268
Wanneer de juiste tegenkomt merk je het vanzelf

dan wil je die andere niet meer... en voel je je kut als je er alleen al aan denkt
[img]http://www.dkpsigs.com/sigs/ShatteredHalls/17894.jpg[/img]
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:11:54 #66
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_48971671
Dat probleem verandert nooit. Veel vrouwen claimen. mannen trouwens ook.

Gewoon zoeken naar de juiste vriendin. Das beste advies. Heeft bij mij ook een jaartje of 10 geduur voordat ik die gevonden had
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:33:25 #67
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_48972330
Of je zegt gewoon dat je alleen sexrelaties wilt en alleen met vrouwen die netjes wachten tot je belt.

Good Luck with that
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_48972444
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:26 schreef DonJames het volgende:

[..]

Maar die posten niet op Fok!. Heb jij nog labjassen thuis liggen (a la Brainiac) of zullen we wat modieuzers aantrekken?
Met labjassen red je het zelfs op een studentenzuipfeest niet.
pi_48973780
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Met labjassen red je het zelfs op een studentenzuipfeest niet.
Weet ik nog zo net niet. Let maar eens op als mannen met het vrijgezellenfeest de kroeg in duiken. De Aanstaande is meestal uitgedost in konijnenpak of zuster-outfit, en heeft toch bijzonder veel aanspraak. Zou dat komen omdat 'ie niet meer "gevaarlijk" is?

verder garandeer ik je dat als je niets onder je labjas aantrekt je de hele avond aanspraak hebt
pi_48976122
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:38 schreef Lollifant het volgende:
Waarschijnlijk ben je dan ook niet echt verliefd en die vrouwen wel. En vrouwen in het algemeen zijn in het begin denk ik gewoon wat claimeriger dan mannen.
kom anders genoeg claimende mannen/jongens tegen.
pi_48977790
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

Omdat het OT in een ander topic.

Mijn oplossing a la momente is dat ik zoiezo ver weg blijf van alles wat jonger dan mij is (Ik ben zelf 20) want dat ziet alles als echte kalverliefde. Met oudere meisjes gaat het vaak beter omdat die minder pretenties hebben en zelf ook een druk leven hebben. Maarja, die komen ook wel eens een prins op het witte paard tegen.
Graag of niet, en bij jou is 't kennelijk niet. Doe dan ook niet zo moeilijk en wees daar gewoon eerlijk in, je bent jong zat.

Het is logisch dat je niet je hele leven wil inrichten naar de grillen van een dame, dat je geen zin hebt om continu in je agenda te kijken wanneer zij tijd claimt en daar alles omheen moet inrichten. Anderzijds is het onontkoombaar dat je af en toe inderdaad andere plannen maakt dan je voor de relatie zou hebben gedaan - deel van een relatie hebben is namelijk tijd samen doorbrengen zo nu en dan. Voordat een partner in de picture was, bracht je die tijd niet samen door, en zodoende is het in mijn ogen naief te denken dat alles hetzelfde kan blijven.

Ik ga niet op tilt als hij een keer andere plannen heeft, maar ik heb geen behoefte aan een relatie met een schim die binnen komt vallen zodra dat hem uitkomt. Een aantal vaste afspraken vind ik prettig, en elkaar geregeld zien ook. Wat er op die momenten gebeurt, hoe lang het is etc, dat maakt me verder niet uit allemaal, maar ik ben niet bij hem om alleen maar ergens in mijn achterhoofd te weten dat hij me wel een beetje leuk vindt maar niet leuk genoeg om ook zo nu en dan tijd aan me te besteden.

Overigens staat daar tegenover dat ik ook míjn plannen om gooi voor hem, zorg dat ik rekening houd met werktijden en ruimte houd voor spontaniteit.
pi_48977888
Hier meldt zich nog een single. Ik ben meestal een happy single maar soms ook niet. Ik ben druk zat met mijn werk, vrienden en reisjes maken. Ik ben echter stiekem best een beetje op zoek merk ik de laatste tijd.
pi_48978019
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:20 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

herken het.. vrienden van mij scoren ook veel minder als ik of een andere vriendin erbij is.. vooral omdat ze dan denken van o die jongen heeft al een vriendin...
Je hebt gelijk. Als er vrouwen bij zijn met uitgaan die de hele tijd bij ons groepje staan is er minder aandacht van vrouwen. Dit is echter anders wanneer er soms een keertje 10 minuten een vrouw bijstaat die je via via kent. Dit trekt volgens mij juist aandacht.
pi_48978246
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:47 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik heb verschillende vriendengroepjes, in 1 groep zijn er al getrouwden en binnenkort weer een huwelijk! Tsk tsk, de anderen zijn nog niet zo ver en is het een paar met vriendin en een paar niet.
In mijn vriendengroep worden de relaties ook wat serieuzer. Er zijn veel mensen gaan samenwonen. Ik merk trouwens dat ik bij het maken van nieuwe vrienden onbewust meer singles als vrienden krijg.
pi_48979197
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:33 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

In mijn vriendengroep worden de relaties ook wat serieuzer. Er zijn veel mensen gaan samenwonen. Ik merk trouwens dat ik bij het maken van nieuwe vrienden onbewust meer singles als vrienden krijg.
er zijn ook zelden leuke stellen...
veel mannen laten zich veels te snel onder de plak zitten...
ze hebben beloofd thuis te blijven en zelden krijg je ze als stel mee naar een uitgaanstent...

logisch dus dat je dus meer singles aantrekt... daar kan je mee op stap
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_48979469
Ik ga straks in Brussel op zoek naar een bedrijf waar veel singles werken en hopelijk leer ik op de universiteit straks veel singles kennen die weten hoe en waar je moet stappen. Mijn stapvrienden zijn wel single, mijn closere vrienden allemaal niet echt.
pi_48979558
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Lijkt me niet juist als je met mooie vrouwen uit bent dan stijgen je kansen bij de andere dames kwadratisch.
Echt niet. Dan denken ze juist dat je wat met die vrouwen hebt. (maar goed, ik ben met mijn vriendinnen af en toe best klef als in knuffelen, kusje en lekker schunnig tegen elkaar aan dansen)
pi_48979699
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Echt niet. Dan denken ze juist dat je wat met die vrouwen hebt. (maar goed, ik ben met mijn vriendinnen af en toe best klef als in knuffelen, kusje en lekker schunnig tegen elkaar aan dansen)
Het kwadraat van een kans is altijd kleiner dan die kans
pi_48979730
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

juist dan denken ze dat je wat met hun hebt...

en dan komen ze op je af: "zeg is dat je vriendin"

jij: nee hoor

zij : of (als er een gevaarlijke vrouw voor je staat ) :
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_48979812
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

er zijn ook zelden leuke stellen...
veel mannen laten zich veels te snel onder de plak zitten...
ze hebben beloofd thuis te blijven en zelden krijg je ze als stel mee naar een uitgaanstent...

logisch dus dat je dus meer singles aantrekt... daar kan je mee op stap
Je hebt gelijk en singles hebben volgens mij ook wat sneller de behoefte aan nieuwe vrienden.
pi_48979902
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Je hebt gelijk en singles hebben volgens mij ook wat sneller de behoefte aan nieuwe vrienden.
Ja, de meeste stapvrienden blijven geen single, dus dan kan je weer op zoek naar nieuwe.
pi_48979979
In mijn vriendinnenclubje dat al een jaar of tien ons vriendinnenclubje is zijn er op dit moment twee met een relatie, een met een ondefinieerbaar iets, en drie totally single. Meer dan de helft dus zonder serieuze relatie, dat is niet helemaal volgens de statistieken voor 30+ -ers

We zijn volgens mij gewoon niet van die heel erge relatie-types. We roepen wel dat we het willen, maar willen het blijkbaar ook weer niet zo graag dat we dan maar met de eerste de beste gaan settlen of in kloterelaties blijven hangen.
pi_48980424
heey, interessant topic

zon zee strand en mooie vrouwen

29, net single na een te saaie relatie meldt zich. Ik kom gezellig met jullie mee single zijn hier in dit topic
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:37:42 #84
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_48981015
Ik heb na de breakup 2 dagen op een dieet van koekjes en bier geleefd, ik kreeg echt niks weg. Maar vandaag weer lekker gezond gegeten.
[KNE]-Mod
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:03:34 #85
141482 Q.
JurassiQ
pi_48982318
Ik vraag me nog steeds af waar ik in godsnaam vrouwen zou moeten ontmoeten, uitgaan niet echt, in ga al 12 jaar non-stop uit en de laatste 8 jaar geen interesse meer gehad in vrouwen die ik daar tegen kwam... het OV zou hooguit kunnen, in de trein of de tram maar daar zit ik ook zelden lang genoeg in om ook uberhaubt maar een poging te kunnen wagen.
For great justice!
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:04:40 #86
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48982363
Eens met TT
pi_48982488
Heb je geen hobbies, Q?
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:07:46 #88
141482 Q.
JurassiQ
pi_48982502
Nee. Dat weet je toch wel?
For great justice!
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:16:41 #89
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_48982889
Ik ben ook meer een kroegtype en de Irish Pub is lang niet altijd een geschikte plek om vrouwen te ontmoeten, bijvoorbeeld. Dat was inderdaad ook altijd mijn "probleem" Q. , buiten een beetje nerdimago dan.

in de toekomst zal ik dus ook maar eens moeten gaan uitvinden wat nu de beste optie is ja.
[KNE]-Mod
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:23:19 #90
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_48983239
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:03 schreef Q. het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar ik in godsnaam vrouwen zou moeten ontmoeten, uitgaan niet echt, in ga al 12 jaar non-stop uit en de laatste 8 jaar geen interesse meer gehad in vrouwen die ik daar tegen kwam... het OV zou hooguit kunnen, in de trein of de tram maar daar zit ik ook zelden lang genoeg in om ook uberhaubt maar een poging te kunnen wagen.
Maar doe je er tijdens het uitgaan wel moeite voor?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_48983317
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben ook meer een kroegtype en de Irish Pub is lang niet altijd een geschikte plek om vrouwen te ontmoeten, bijvoorbeeld. Dat was inderdaad ook altijd mijn "probleem" Q. , buiten een beetje nerdimago dan.

in de toekomst zal ik dus ook maar eens moeten gaan uitvinden wat nu de beste optie is ja.
* winterapfel meedoet aan de brainstorm
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:25:51 #92
141482 Q.
JurassiQ
pi_48983367
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ook niet echt, maar waarschijnlijk omdat uitgaan voor mij gewoon ontspanning is, met vrienden kletsen en gezellig barhangen, ik zie het ook niet als een manier om vrouwen op te pikken. Net als treinreizen, dat is voor mij een manier om van A naar B te komen terwijl het eigenlijk ook wel een hele mooie manier is om eventueel vrouwen te ontmoeten... mits je er open voor staat en er moeite voor wilt doen. En dat is mijn probleem. Denk ik.
For great justice!
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:29:15 #93
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48983547
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef JoeyT het volgende:
Moeite? Huh?
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:36:45 #94
141482 Q.
JurassiQ
pi_48983885
Hoe zit het met jou broer, kom je nog wel eens vrouwen tegen?
For great justice!
pi_48983939
Ik verveel me
Als ik een vriend had kon ik die nu gaan stalken
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:39:37 #96
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_48984022
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik verveel me
Als ik een vriend had kon ik die nu gaan stalken
Je kunt toch gewoon alle singles uit dit topic stalken?
[KNE]-Mod
pi_48984063
Hahaha
even de fotoboeken checken
pi_48984067
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef thaleia het volgende:
Heb je geen hobbies, Q?
Dat je hobbies of uberhaupt "een leven" nodig hebt om aan de vrouw te geraken is echt flauwekul. Kijk maar naar mij.
pi_48984093
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:39 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon alle singles uit dit topic stalken?
Ja! I Stalksters!
pi_48984119
O dat fotoboek vna The_Ed had ik al wel eens gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')