Ja, wordt nu wel erg stoffig buitenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
te weinig regen?
Je hebt t uitgemaakt om hier weer te mogen posten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef ThE_ED het volgende:
Zo, nou, ik mag hier ook (weer) posten geloofik, na 3 jaar.
Hehe, was het maar zo cool.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt t uitgemaakt om hier weer te mogen posten?![]()
Je bent een die hard![]()
Dat kan ik me ook herinneren. We worden oudquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hehe, was het maar zo cool.
Maargoed, kan me wel herinneren dat ik in een voorloper van dit topic postte.
Ja, tell me about itquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook herinneren. We worden oud
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aah jij bent dus een ant-sjans-chickDat is idd lastig om die mee te hebben
![]()
![]()
Juist!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat betekend dat Whoopsy een ontzettend lekker wijf schoone deerne is, de vrouwen raken dan zo geintimideerd dat ze denken "laat maar, hij kan wel wat beters krijgen"
![]()
Afgelopen jaar is in mijn vriendenkring iedereen óf verloofd/getrouwd, óf weer single geworden. Behalve ik dan, ik was het al.
Getrouwd én single?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef DonJames het volgende:
Afgelopen jaar is in mijn vriendenkring iedereen óf verloofd/getrouwd, óf weer single geworden. Behalve ik dan, ik was het al.
Lijkt me niet juist als je met mooie vrouwen uit bent dan stijgen je kansen bij de andere dames kwadratisch.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat betekend dat Whoopsy een ontzettend lekker wijf schoone deerne is, de vrouwen raken dan zo geintimideerd dat ze denken "laat maar, hij kan wel wat beters krijgen"
![]()
Betekent dat, dat jij volgende maand een flitsscheiding aanvraagt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook herinneren. We worden oud
Ja. En dat in combinatie met verloofd maakt dat een Bigameuze open relatiequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Getrouwd én single?
Een open relatie heet dat toch?
Dat is niet mijn ervaring. misschien zegt dat wat over mijn vriendinnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me niet juist als je met mooie vrouwen uit bent dan stijgen je kansen bij de andere dames kwadratisch.
Nou.. dat valt vies tegen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me niet juist als je met mooie vrouwen uit bent dan stijgen je kansen bij de andere dames kwadratisch.
Single to the death!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:28 schreef thabit het volgende:
Ik plaats weer even en tvp'tje hoor. Puur voor het leesgenot. Ga zo door, mensen!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ach, nul in het kwadraat is nog steeds nul![]()
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:28 schreef thabit het volgende:
Ik plaats weer even en tvp'tje hoor. Puur voor het leesgenot. Ga zo door, mensen!
Eh, ja...... je hebt natuurlijk kansloze singles, maar ook singles die het beter doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak![]()
Zie TS.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef OldJeller het volgende:
Je beweert dat alleen de eerstgenoemde hier posten?
Ik ben het levende bewijs van de kansloze singlesquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Eh, ja...... je hebt natuurlijk kansloze singles, maar ook singles die het beter doen.
Je beweert dat alleen de eerstgenoemde hier posten?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ach, nul in het kwadraat is nog steeds nul![]()
Volgens mij werkt 'ie in dit topic prima!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:29 schreef Terreros85 het volgende:
Mijn zus vertelde een mooi verhaal: Er kwam een kerel op haar af en die gebruikte een legendarische openingszin. ,,vind jij het ook zo verschrikkelijk om vrijgezel te zijn''. Toen is ze maar heel hard weggerend![]()
Als dat het enige positieve in je leven is als je single bent...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:37 schreef maaike1987 het volgende:
als vrouw single zijn heeft wel voordelen.. Je krijgt vaker drank aangeboden van mannen![]()
hey wil je wat drinken van me.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:37 schreef maaike1987 het volgende:
als vrouw single zijn heeft wel voordelen.. Je krijgt vaker drank aangeboden van mannen![]()
Ik zeg van niet. Niet eens omdat ze geintimideerd zijn denk ik. Ik ben niet eens lekker, ik weet niet waarom jullie dat denken, maar ik ben tevreden over mezelf. Ik hang niet aan de mannen waarmee ik ga stappen, doe gewoon mee met de rondjes en ik sta uitgebreid te flirten met andere mensen maar toch scoren zij nooit telefoonnummers en ik meestal elke keer als ik ga stappenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hahah nee hoor.. maar das wel positief voor je portemonneequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als dat het enige positieve in je leven is als je single bent...
Mwah, ik heb wel vaak de indruk dat vrouwen op dat vlak een stuk jaloerser aangelegd zijn dan mannen.quote:
Ja, maar als vrouwen jaloers zijn, gaan ze mokken en boos kijken. Verhoogt de kansen ook niet echt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wel vaak de indruk dat vrouwen op dat vlak een stuk jaloerser aangelegd zijn dan mannen.
Simpelweg omdat jij jezelf blijft en zelfvertrouwend overkomt.. veel mensen doen zich anders voor dan dat ze zijn en daar is meestal simpel door heen te prikken..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik zeg van niet. Niet eens omdat ze geintimideerd zijn denk ik. Ik ben niet eens lekker, ik weet niet waarom jullie dat denken, maar ik ben tevreden over mezelf. Ik hang niet aan de mannen waarmee ik ga stappen, doe gewoon mee met de rondjes en ik sta uitgebreid te flirten met andere mensen maar toch scoren zij nooit telefoonnummers en ik meestal elke keer als ik ga stappen![]()
Oh ja: suggestie voor de TT: teveel zon in plaats van te weinig regen? Word ik vrolijker van!
Nou je hoeft ook niet perse verdrietig te zijn.. misschien had je jezelf er al veel eerder bij neergelegd dat het eigenlijk einde verhaal was, waardoor de verwerking nu makkelijker is..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef piratto het volgende:
Ben alweer een week vrijgezel na een relatie van +3 jaar. Ik had eigenlijk verwacht dat ik super verdrietig zou zijn, maar ik heb er totaal geen moeite mee. Herkenbaar?
herken het.. vrienden van mij scoren ook veel minder als ik of een andere vriendin erbij is.. vooral omdat ze dan denken van o die jongen heeft al een vriendin...quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik zeg van niet. Niet eens omdat ze geintimideerd zijn denk ik. Ik ben niet eens lekker, ik weet niet waarom jullie dat denken, maar ik ben tevreden over mezelf. Ik hang niet aan de mannen waarmee ik ga stappen, doe gewoon mee met de rondjes en ik sta uitgebreid te flirten met andere mensen maar toch scoren zij nooit telefoonnummers en ik meestal elke keer als ik ga stappen![]()
Oh ja: suggestie voor de TT: teveel zon in plaats van te weinig regen? Word ik vrolijker van!
Ik zeg van wel. Misschien zijn die jongens waar je mee uitgaat gewoon niet leuk of verlegen. Ze moeten natuurlijk wel zelf gaan flirten. Als ze niets doen dan kan ik me voorstellen dat ze niets 'scoren'quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Die "question" wil ik wel onderzoeken in de vorm van een sociaal experiment.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:42 schreef thaleia het volgende:
Scoren ze wel als Whoopsy er niet bij is, that's the question
Als we dat experiment nu uitvoeren met iedereen uit dit topic dan is de volgende reeks misschien overbodigquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die "question" wil ik wel onderzoeken in de vorm van een sociaal experiment.Een avondje stappen mét Whoopsy, en een avondje zonder. Ik zal de score (
) bijhouden en het aantal mokkende/booskijkende dames turven. En het resultaat hier posten natuurlijk
Alles voor de wetenschap natuurlijk
![]()
Dat zou teveel invloed hebben op het experiment. Alle dames zijn er dan immers al van op de hoogte dat Whoopsy niet mijn vriendin is. Nee, ik zie maar één mogelijkheid.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Als we dat experiment nu uitvoeren met iedereen uit dit topic dan is de volgende reeks misschien overbodig
Nee, maar het valt me vandaag eigenlijk wel mee, gelukkig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef piratto het volgende:
Ben alweer een week vrijgezel na een relatie van +3 jaar. Ik had eigenlijk verwacht dat ik super verdrietig zou zijn, maar ik heb er totaal geen moeite mee. Herkenbaar?
Het komt ook niet meer goed?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, maar het valt me vandaag eigenlijk wel mee, gelukkig.
Verder nog wel wat verdrietig, maarja, what can you do. Wel mooi dat je met een biertje op het terras met dit weer al sowieso best in een vakantie bui komt.
Die relatie?quote:
Ok dan zal ik ook niet verder vragenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Die relatie?
Nee, lijkt me niet we hebben al wel eens een breakje gehad, maar als het er echt niet meer inzit blijkbaar dan moet je ook niet steeds opnieuw proberen denk ik. Never say never, maar die kans is heel klein.
Verder laat ik het maar hierbij, ze zit ook op fok! en niet iedereen hoeft alles over mij of haar te weten, hehe.
goeie vraag.. ja, absoluut!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:42 schreef thaleia het volgende:
Scoren ze wel als Whoopsy er niet bij is, that's the question
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |