Ja, wordt nu wel erg stoffig buitenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
te weinig regen?
Je hebt t uitgemaakt om hier weer te mogen posten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef ThE_ED het volgende:
Zo, nou, ik mag hier ook (weer) posten geloofik, na 3 jaar.
Hehe, was het maar zo cool.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt t uitgemaakt om hier weer te mogen posten?![]()
Je bent een die hard![]()
Dat kan ik me ook herinneren. We worden oudquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hehe, was het maar zo cool.
Maargoed, kan me wel herinneren dat ik in een voorloper van dit topic postte.
Ja, tell me about itquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook herinneren. We worden oud
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aah jij bent dus een ant-sjans-chickDat is idd lastig om die mee te hebben
![]()
![]()
Juist!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat betekend dat Whoopsy een ontzettend lekker wijf schoone deerne is, de vrouwen raken dan zo geintimideerd dat ze denken "laat maar, hij kan wel wat beters krijgen"
![]()
Afgelopen jaar is in mijn vriendenkring iedereen óf verloofd/getrouwd, óf weer single geworden. Behalve ik dan, ik was het al.
Getrouwd én single?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef DonJames het volgende:
Afgelopen jaar is in mijn vriendenkring iedereen óf verloofd/getrouwd, óf weer single geworden. Behalve ik dan, ik was het al.
Lijkt me niet juist als je met mooie vrouwen uit bent dan stijgen je kansen bij de andere dames kwadratisch.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat betekend dat Whoopsy een ontzettend lekker wijf schoone deerne is, de vrouwen raken dan zo geintimideerd dat ze denken "laat maar, hij kan wel wat beters krijgen"
![]()
Betekent dat, dat jij volgende maand een flitsscheiding aanvraagt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook herinneren. We worden oud
Ja. En dat in combinatie met verloofd maakt dat een Bigameuze open relatiequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Getrouwd én single?
Een open relatie heet dat toch?
Dat is niet mijn ervaring. misschien zegt dat wat over mijn vriendinnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me niet juist als je met mooie vrouwen uit bent dan stijgen je kansen bij de andere dames kwadratisch.
Nou.. dat valt vies tegen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me niet juist als je met mooie vrouwen uit bent dan stijgen je kansen bij de andere dames kwadratisch.
Single to the death!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:28 schreef thabit het volgende:
Ik plaats weer even en tvp'tje hoor. Puur voor het leesgenot. Ga zo door, mensen!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ach, nul in het kwadraat is nog steeds nul![]()
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:28 schreef thabit het volgende:
Ik plaats weer even en tvp'tje hoor. Puur voor het leesgenot. Ga zo door, mensen!
Eh, ja...... je hebt natuurlijk kansloze singles, maar ook singles die het beter doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak![]()
Zie TS.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef OldJeller het volgende:
Je beweert dat alleen de eerstgenoemde hier posten?
Ik ben het levende bewijs van de kansloze singlesquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Eh, ja...... je hebt natuurlijk kansloze singles, maar ook singles die het beter doen.
Je beweert dat alleen de eerstgenoemde hier posten?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ach, nul in het kwadraat is nog steeds nul![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |