k zou em slaan..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef CherryLips het volgende:
feli.
eeh ontopic: nog steeds single, laatst kwam er een leuke gozer bij me in de trein zitten, maar toen wilde ie alleen maar met korting met mijn OV meereizen.
Het was gewoon een openingszin, snap dat dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef CherryLips het volgende:
feli.
eeh ontopic: nog steeds single, laatst kwam er een leuke gozer bij me in de trein zitten, maar toen wilde ie alleen maar met korting met mijn OV meereizen.
Het is maar een woord johquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil ook best relatie zeggen, maar het probleem is alleen dat dat zo'n woord is waarbij iedereen z'n voorstelling heeft: eens in de zoveel tijd minimaal afspreken, samen op vakantie, samen op visite, aan niemand anders denken, samen de toekomst in, samen dit samen dat...
Het is gewoon zo beladen!
Vooral dat het allemaal zo lijkt te horen en zo moet gaan enzovoorts. Bij de meeste relaties is het hele spontane eraf...
Ik zeg liever 'ik heb wat met...'
Wat Plato1980 zegtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd rond mijn verjaardag.![]()
lekker.. veel plezier.. ik wil ook wegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:30 schreef Minkeltje het volgende:
Zooo, nog een paar uurtjes en dan ligt deze single afwisselend in een wildwaterbaan en onderuitgezakt ergens met een biertje in de hand..
Centerparcs here I come
M.a.w. tot maandag
Dat is in ieder geval duidelijk, was je er ook van gediend?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lekker.. veel plezier.. ik wil ook weg.. wel een hele rare opmerking gekregen.. een jongen zei dat ik een lekker kontje had en dat hij er wel iets mee wou doen of zo
![]()
hahaha ach.. hij deed het wel grappig.. zo een ramp vind ik het dan niet.. als hij maar niet ongewenst aan me maak ik me nietzo een zorgenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef knep het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval duidelijk, was je er ook van gediend?
Klopt en anders verkoop je em gewoon een tikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha ach.. hij deed het wel grappig.. zo een ramp vind ik het dan niet.. als hij maar niet ongewenst aan me maak ik me nietzo een zorgen
Als je dat een rare opmerking vind, vind ik het niet gek dat jij nog vrijgezel bentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lekker.. veel plezier.. ik wil ook weg.. wel een hele rare opmerking gekregen.. een jongen zei dat ik een lekker kontje had en dat hij er wel iets mee wou doen of zo
![]()
haha nou weet niet zeker of ik het goed had verstaan maar volgens mij zei hij daar wil ik wel wat in stoppen.. en dat vind ik toch beste een rare opmeringquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Als je dat een rare opmerking vind, vind ik het niet gek dat jij nog vrijgezel bent![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Als je dat een rare opmerking vind, vind ik het niet gek dat jij nog vrijgezel bent![]()
ben trouwens vrijgezel door eigen keuzequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je dat ook wel vaker te horen gezien je foto's hier op fokquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha ach.. hij deed het wel grappig.. zo een ramp vind ik het dan niet.. als hij maar niet ongewenst aan me maak ik me nietzo een zorgen
Het was niet zooo erg, maar het feit dat ik vanavond moet werken maakt me niet vrolijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ahhh! Is het zo erg dat je er op dat tijdstip wakker van ligt?Wil je het met ons delen of is het meer iets voor dit topic?
Ik laat het vanavond wel wetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:04 schreef oddman het volgende:
Hij vond het vast hartstikke leuk.
Nee bedanktquote:
Had ik maar zulke leuke collega's!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Het was niet zooo erg, maar het feit dat ik vanavond moet werken maakt me niet vrolijk. Ik had die avond samen met een andere collega aaardig bakkie op dus, en hij..nja, een beetje. Maar hij is nogal verlegen enzo. Dus ik en m'n collega hem VOLLEDIG belagen, platgesmst, geaaid omdattie zo zielig was dattie moest werken, constant vastgepakt..
Mooiste is nog, we zouden met z'n 3en gaan lunchen de volgende dag. Hadden we met 100% overtuiging vastgesteld dat dat gewoon MOEST etc, maar het enige waar ik de volgende dag aan kon denken was hoe snel ik de wc kon vinden
![]()
!
One big happy family bij onsquote:
Jaja, jullie hebben hem even lekker "ingewerkt" zo te horenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef GotC het volgende:
[..]
One big happy family bij ons. Die mannelijke collega is ook nieuw, dus gelijk meegesleept na een vergadering om in onze groep te komen
.
Was allang blij dat ik niet in m'n andere vriendengroep was voor 1 avond, alleen maar stelletjes
Neuh, denk dat dit meer komt doordat een vrouw alvast 'op zoek' gaat in een lopende relatie, niet alleen voor de sex dus, en dan dus zomaar ineens een ander vriendje heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Stelling: vrouwen willen vaker een vaste relatie dan mannen.
Ik zie tal van vrouwen die het pas uit hebben met hun vriend een paar weken later al met een nieuwe vriend. Vanwaar deze geborgenheid?
Is het omdat de vrouw niet als man (denkt te kunnen) rondscharrelen en van de één naar de ander te gaan zonder voor slet uitgemaakt te worden of zit hier iets anders achter?
Er zijn al een heleboel sociaal-biologische artikelen geschreven over die stelling van jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:53 schreef thaleia het volgende:
Nee denk ik niet.. Het is echter wel zo dat vrouwen meer moeite hebben met alleen zijn dan mannen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Ik zie tal van vrouwen die het pas uit hebben met hun vriend een paar weken later al met een nieuwe vriend. Vanwaar deze geborgenheid?
Is het omdat de vrouw niet als man (denkt te kunnen) rondscharrelen en van de één naar de ander te gaan zonder voor slet uitgemaakt te worden of zit hier iets anders achter?
Dag Thisbe. Ik had je kunnen feliciteren, maar aangezien we ons contact reeds lang geleden hebben verloren lijkt me dat net wat teveel van het goede.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Thisbe het volgende:
'Hallo ik ben jarig vandaag, wil je me kussen?'
Als Thisbe geen muzikante is, that isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef nozem het volgende:
Maar 27 is best een leuke leeftijd.
De volgende keer dat ik hem zie, zal ik hem eens grondig ondervragen. Dat brengt vast wat duidelijkheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |