kunnen we een nieuwe ringmeet besprekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef BoJo het volgende:
Oooooooooooooooooooiii , iedereen die zin heeft in Alex zijn house warming say "vrijdagmiddag hel in Leeuwarden"![]()
Dan heb je tenminste een baansluiting op je gewetenquote:
het is een alfa, moet ik verder gaan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste een baansluiting op je geweten
Wat is er eigenlijk (niet) mis mee?
jaquote:
het enige wat ik er op het moment over kwijt wil is dat ik er met flinke tegenzin in rij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
Dacht dat je je problemen qua rammeltjes e.d. onderhand opgelost had
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
het enige wat ik er op het moment over kwijt wil is dat ik er met flinke tegenzin in rij.
Ja, 4 kaarten geloof ik. Misschien dat leaseplan m'n motorrevisies wil sponsorenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef Paladijn het volgende:
Het lijken wel opels!
Cool dat je trouwens kan vippen op CPZ Bara, via je werk ofzo?
Ik stond er naast toen op straat voor de ingang van waterlooplein!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Paladijn het volgende:Bo, denk maar zo... het kan nooit erger zijn dan een koreaans schijthok
Hugster: gumball skyline pics nog gezien?
Vast. Maar ik ben vrijdag nou eenmaal niet in Leeuwarden....quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het niet altijd Hel in Amsterdam?
ik ook als het alleen dat wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn met een rammeltje als ik jou was
ja "gaatje" boven de achterbrug..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook als het alleen dat was
jij hebt weer een enorme roestbarrel te pakken?![]()
Ik heb hem nog niet meegenomen, alleen ff een goede checkup gedaan..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:14 schreef Paladijn het volgende:Tommy, ik vroeg me al af waarom je daar reageerde
Beetje jammer van de oldtimer, je gaat'm alsnog terugbrengen?
quote:Team Herbie reached 275 km/h in their Herbie R32, Xzibit is back behind the wheel and was driving in front of Team Herbie on the way down to Tirana (apparently the Dutch police took Xzibits fake license, haha).
Idd zou die gast niet gewoon 52 verschillende rijbewijzen hebbenquote:
Mijn poes schrikt zich ook elke keer de pleuris als ik nies jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef BoJo het volgende:
ohja, stond ik voorover gebukt mijn kat eten te geven, maar ze zat al te dringen en half uit het zakje te eten toen ik het eruit stond te persen... moest ik ineens plotseling niezen
kat schrok zich helemaal te pletter en ik had 10 min. lang de slappe lach![]()
Doet er niet toe.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Idd zou die gast niet gewoon 52 verschillende rijbewijzen hebbenElke staat eentje
Gourmet Perlequote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn poes schrikt zich ook elke keer de pleuris als ik nies ja
En zakje, whiskas ofzo?
Puik beest trouwens, ze lieten'm ook gewoon rondvliegen en kleinere vogeltjes vangenquote:
Wat een eigenwijze krengen kunnen het ook zijn hèquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze wil alleen dit, en natuurlijk is het niet overal te koop![]()
Ik had het expliciet over de vogel..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Puik beest trouwens, ze lieten'm ook gewoon rondvliegen en kleinere vogeltjes vangenDaar heb ik alleen geen foto's van
En de andere 'bird', tya...
check de SC titelquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:19 schreef PNG het volgende:
[..]
check de SC titel
En idd Tommy, mooiste van alles: ding gaat de baan op. Zit er een gast naast me, 'ja die NSU's die waren berucht vanwege hun onbetrouwbaarheid'. Ik met me stomme kop draai me om, 'ja auto des jahres 1967, en na 40 jaar gaat meneer het circuit op, en jij zit in de bosjes en de jouwe ligt over 3 jaar al op de schroot'.
Gozer naast me moest wel lachen.
Inderdaad, al zegt Mazda dat ze redelijk opweg zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:22 schreef PNG het volgende:
Wankelmotoren waren nooit betrouwbaar. Vooral veel zuipen (van alles) en seals lekken.
Die belofte is het nooit geworden zeg maar.
Die dingen zuipen olie bij het leven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef Paladijn het volgende:
Ik had eigenlijk nog nooit van het model gehoord
En wankel-motoren zijn tegenwoordig toch prima (mits er op de juiste manier warmgereden wordt etc.) in bv. de RX-7 en RX-8?
kHeb wel eens meegelezen op zo'n RX-7 forum, en wat ik vooral van begreep is dat je het echt echt ontzettend netjes moet behandelen, anders is het zo stuk. Niks voor ons dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef Paladijn het volgende:
Ik had eigenlijk nog nooit van het model gehoord
En wankel-motoren zijn tegenwoordig toch prima (mits er op de juiste manier warmgereden wordt etc.) in bv. de RX-7 en RX-8?
Dan zou Mazda direct failliet zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:26 schreef PNG het volgende:
Daarom hebben ook alle Mazda's een wankelmotor.
Oh en met een Saab kan je best 120 met je aanhanger, kijk maar:
[afbeelding]
Zeker niet voor jouquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:28 schreef PNG het volgende:
[..]
kHeb wel eens meegelezen op zo'n RX-7 forum, en wat ik vooral van begreep is dat je het echt echt ontzettend netjes moet behandelen, anders is het zo stuk. Niks voor ons dus![]()
Ze kunnen ook goed mee, de Renesis dan, de 13B (RX-7) is gevoeliger.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:33 schreef Paladijn het volgende:
Ik had de indruk dat moderne RX-7 en RX-8's ook motorisch prima meekondenVan de oude RX-7 ken ik idd genoeg rampverhalen (is ook op fok ooit eens een discussie over geweest
)
en@ saab, er was bij wegmisbruikers een keer iemand die 160 reed met een lege aanhanger... je snapt niet wat die mensen bezielt.
Je hebt je oude bak dus gereviseerd?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:34 schreef PNG het volgende:
Kop was vervangen he October, bak ook, nieuwe bak is slechter dan de oude. Dus als ik nu mijn deur instap struikel je in de gang meteen over de oude bak die er dus weer onder moet binnenkort.
Auto rijdt vooral elke dag, maar das altijd, kheb der nu 100.000 km mee gemaakt stiekem.
Wat heb je allemaal gemist mien jong ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
kut ik had mn tvp in het verkeerde topic, allemaal zooi gemist
Die is aardig naar de klote..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
Was al 2e keer sinds ik hem heb, en die koppeling/drukgroep van dat ding is formaat PIZZA.
Aangezien die zooi heet, koud, heet, koud ^2 wordt kan ik je aanraden om het voorzichtig los te halen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef Paladijn het volgende:
Het nut van tvp's heb ik nooit begrepen eigenlijk
Hoe moeilijk is het trouwens om het spruitstuk te vervangen? Boutjes losschroeven en opnieuw vastzetten lijkt me?
Zoiets dus, mijn huidige is lek
[afbeelding]
hugoquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef Hugster het volgende:
Wat erg.
ja, alels met wielenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:06 schreef Paladijn het volgende:
lexxx: zit hier nog wat nuttigs voor BB tussen?
Gespot deel 40
Spruitstukpakking meenemen, nieuwe bouten, en alssie met rubbers hangt verderop neem ze ook meteen mee.quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
weet je de reden ook, aangezien het vaker voorgekomen is.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:50 schreef PNG het volgende:
[..]
Ja.![]()
Met 4000 rpm schakelen en half koppelen.![]()
je hebt net een neiuwe bakquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef Paladijn het volgende:
Het nut van tvp's heb ik nooit begrepen eigenlijk
Hoe moeilijk is het trouwens om het spruitstuk te vervangen? Boutjes losschroeven en opnieuw vastzetten lijkt me?
Zoiets dus, mijn huidige is lek
[afbeelding]
Nee, zit nu in de aanvraag van een social security number daarquote:
Pakkingen worden er bij geleverd, dus het moet wel te doen zijn. Desnoods sleur ik mijn broertje er wel bij om wat toezicht te houden op't goed sleutelenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Aangezien die zooi heet, koud, heet, koud ^2 wordt kan ik je aanraden om het voorzichtig los te halen..
Pakking vervangen en de rest spreekt voor zich inderdaad
Zeggen ze. Maar de bedoeling is juist dat je vol gas geeft zeg maar. En dan gaat het never nooit nie goed zonder koppelen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan kan je nog beter schakelen zonder te koppelen...
moet je wel goed met je toeren zitten maar dat lukt wel![]()
Ik heb het 1 en ander gemist, maar zijn het internet shops of reguliere winkels?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, zit nu in de aanvraag van een social security number daarDuurt denk ik nog 8 a 10 weken voor we open mogen.
Zeer waarschijnlijk lanceren we meteen 2 shops tegelijk. We hebben nu toch wel even de tijd.
met minpunten voor apk: lek spruitstuk ('ja, dat geeft meer lawaai dus daar heb je last van') en roestplekjes op de dorpels. Voor de rest is het gewoon een erg net autootjequote:
Valt wel mee Paladijn. Pak alleen wel ergens een brug.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Pakkingen worden er bij geleverd, dus het moet wel te doen zijn. Desnoods sleur ik mijn broertje er wel bij om wat toezicht te houden op't goed sleutelen
Gewoon gas houden en in 1 sec. ontkoppelen, maar er is inderdaad no-way dat je dan compleet ontkoppeld..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:56 schreef PNG het volgende:
[..]
Zeggen ze. Maar de bedoeling is juist dat je vol gas geeft zeg maar. En dan gaat het never nooit nie goed zonder koppelen.
Eh ja, dat kan dus nu altijd in zijn 5. Da's net het probleem nu.![]()
Het zijn webshops ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb het 1 en ander gemist, maar zijn het internet shops of reguliere winkels?
sex shit was het toch?
Valt ook wel mee, als je het maar met "gevoel" doet, anders breek je alles af.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:58 schreef PNG het volgende:
[..]
Valt wel mee Paladijn. Pak alleen wel ergens een brug.
Sex scoort.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het zijn webshops ja.
Idd een shop voor alles op het gebeid van sextoys. De ander wordt dat niet
Probeer maar eens met zo'n oude Suzuki Alto zonder brug. Succes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, als je het maar met "gevoel" doet, anders breek je alles af.
Een immer stijgend zoekvolume van ruim 2 miljoen searches per maand op onze keywords.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Sex scoort.
Dus ik geloof bij deze wel in je Skyline
Wat is je marge op die artikelen, als ik vragen magquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een immer stijgend zoekvolume van ruim 2 miljoen searches per maand op onze keywords.
Markt is groot zat dus om flink volume te draaien
Ik doelde op de afbrekende bouten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:01 schreef PNG het volgende:
[..]
Probeer maar eens met zo'n oude Suzuki Alto zonder brug. Succes.
Nee...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een hyves dinges aangemaakt
Nu moet je per direct je Visa's inleveren...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ja toch!
http://alexmiedema.hyves.nl/
en nu?
Via dropshipping wat wij doen niet heel veel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat is je marge op die artikelen, als ik vragen mag![]()
Nu ga je doen alsof je vrienden hebt en iedereen die je kent, afgezien van mij, spammen met een automagisch hyves verzoek om je toe te voegen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ja toch!
http://alexmiedema.hyves.nl/
en nu?
Neeeeeeeee!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nu moet je per direct je Visa's inleveren...![]()
Te ingewikkeld. Ik ga Bassie en Adriaan bij Pittige Tijden kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nu ga je doen alsof je vrienden hebt en iedereen die je kent, afgezien van mij, spammen met een automagisch hyves verzoek om je toe te voegen.
Dat klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Via dropshipping wat wij doen niet heel veel.
Met eigen voorraad uit China -> 25 keer over de kop. Daarom wil ik daar zo snel mogelijk onze eigen logistiek. Je winst x 25 zien gaan is echt niet vervelend ofzo![]()
Dat is Ford Sierra humor... en ik kan daar ook wel van genieten inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeeeeeeee!![]()
Ik heb zondag een meeting, wil met een zo vies mogelijke visa komenMisshcien ff bij mn broer zn boerderij langs om er stront op te plempen of zo
sta ik daar met een geducttaptete strontkar tussen al die perfect gerestoureede en gepetste snoeken en traction avants
Moet je ff langskomen, das te fixen in een uur.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zondag een meeting, wil met een zo vies mogelijke visa komen![]()
over werk gesproken, wat doe je eigenlijk, als ik vragen magquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:17 schreef PNG het volgende:
Op mijn werk ook, of ik de administratie muts der hyves wil bezoeken, ze doet het ook halve dag, of ik niet der vriendje wil zijn op het internet. Ja hallo, kloop toch langs.
En idd, je mail ook: af en toe japie doet je een verzoek van site A, saskia vanaf site B.
Mooiste van alles is de herinnering:
'antoinieke' wil je dervan melden dat haar verzoek bijna afloopt.
Ieeeh ga weg !
Eindhoven ligt niet op de route Cornjum-Utrechtquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:18 schreef PNG het volgende:
[..]
Moet je ff langskomen, das te fixen in een uur.
Is ook een plan voor over 2.5 jaar ongeveer. Heb er echt enorm zin inquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar eigen logistiek is niet eenvoudig, bovendien gaat daar ook erg veel werk (geld) inzitten..
aan de andere kant is het altijd goed om compleet zelfstandig te zijn.
Als je maar goed oppast voor logistieke shit, ik heb er ook mee te maken gehad en het is echt tijdrovend en het gaat onwijs snel fout.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is ook een plan voor over 2.5 jaar ongeveer. Heb er echt enorm zin in
Utreg eindhoven is maar een half uurtje met een visaquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eindhoven ligt niet op de route Cornjum-Utrecht
Dan is het een kwartier met een Astra GSI om ff naar Utrecht te komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Utreg eindhoven is maar een half uurtje met een visa![]()
Visa is natuurlijk veeeel sneller dan een Astra GSiquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan is het een kwartier met een Astra GSI om ff naar Utrecht te komen
Alleen moet je voor een Opel extra betalen
Hangt af van het aantal drempels op de routequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Visa is natuurlijk veeeel sneller dan een Astra GSi
Eindhoven zijn wel wat drempels, op de A2 voor zover ik weet nietsquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hangt af van het aantal drempels op de route
Vet man, ik kwam Jimi Hendrix nog tegen in het datacenter, was wel lachen want hij speelde ff een stukje van hey joe op z'n gitar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Freddy Mercury gister btw nog gezien toen ik aan het eten was in een restaurant in Helsinki.
Oh ja die gaf een lezing over marketing toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Vet man, ik kwam Jimi Hendrix nog tegen in het datacenter, was wel lachen want hij speelde ff een stukje van hey joe op z'n gitar.
In het datacenter?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja die gaf een lezing over marketing toch?
iddquote:
Utrecht - Eindhoven is nog altijd 45minutenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Utreg eindhoven is maar een half uurtje met een visa![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht - Eindhoven is nog altijd 45minuten
En ik vond 45 minuten voor Ondiep (Utrecht) naar Best Zuid al snelquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:29 schreef PNG het volgende:
kHeb het ooit in 28 minuten gedaan.
Is al 2 jaar geleden. Om 2 uur 's nachts bij een andere opdrachtgever klaar.
En gezegt, nu ga ik het doen.
'ga je het doen ja ? doe wel voorzichtig dan'
Wel valsgespeeld: geklokt vanaf snelweg Utrecht tot snelweg Eindhoven. Utrecht-Best was 22 minuten. Utrecht-Eindhoven 28 minuten.
200 gemiddelde ook echt op de BC. Terugvallen naar 150 bij verkeer, 220 continu.
Dom ? ja.
Maar khad gezegt dat ik het 1x ging doen.
Dom ? ja.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd
Veel plezier gehad van die auto
Startmotor was defect en het koelsysteem was defect maar ik kreeg er gelukkig nog 100 euro voor, dat maakte alles weer goed
slapen
Alexxxxxquote:
shame.quote:
Ik wel ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
weet je wat dat is, hard werken?
Ja. Normaal rijd ik op de autobahn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ben je voor het eerst op de snelweg geweest?
Dan zijn dit inderdaad spectaculaire gebeurtenissen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Normaal rijd ik op de autobahn.
().
Ik verveel me gewoonquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dan zijn dit inderdaad spectaculaire gebeurtenissen.
is die guitarhero nou echt leuk om te spelen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga weer op mijn xbox met gitaar rammelen.
Het begin van het einde van de Gumball. Gumball heeft een dode op hun naamquote:Nick Morley and Matthew McConville (Team 74 - Dream Team) are being held at the moment and are supposed to show up in front of a judge at any moment.
The crash involved Nick and Matthew in a white 997 driving on the wrong side of the street and crashing into an old Golf. After the crash they tried to escape in a BMW (not specified which), however they were arrested at the Macedonian-Albanian border.
The Golf had 2 passengers - a husband and wife. The husband, aged 67 succumbed to the injuries and died in the hospital. The wife is still in critical condition.
Jij kan ook lekker overdrijven ehquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het begin van het einde van de Gumball. Gumball heeft een dode op hun naam![]()
ik probeer er zo veel mogelijk drama in te stappen als dat mogelijk isquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
is die guitarhero nou echt leuk om te spelen?
Snap er niet zo van wat de bedoeling is.
Catan is heerlijk om te spelen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
En ik heb Catan gedownload. Eindelijk geen gemekker van mensen dat ze geen zin hebben in een bordspel of dat wanneer ze verliezen en we nog niet klaar zijn ze even melden dat ze geen zin hebben en daarna mokken en mompelen en chagrijnig zijn.. Het is alleen jammer dat de computer best goed is
. Zet ik mijn huisje op 8, wordt 8 amper gegooid en de 6 waar de computer op staat wel. En andersom dus.
Nah nix voor mij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
. Het ding is naar mijn mening alleen te groot voor mijn handen. Na twee nummers gespeeld te hebben krijg ik kramp in mijn vingers.
En de bedoeling is gewoon een nummer spelen.
Nee het is van de Xbox Live marketplacequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Catan is heerlijk om te spelen.
Liefste elke dag
Maar ken het idd, mensen die geen zin meer hebben, het duurt te lang, bladiebla.
Waar heb je het spel gevonden? FTD?
Ik heb nog geen enkel spel van me uitgespeeldquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nah nix voor mij.
Dan speel ik liever dingen als Buffy, Fable, Ice age etc.
Alleen die spellen heb je zo snel uit
DIE MOET ik hebben dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee het is van de Xbox Live marketplace:
http://www.xbox.com/nl-NL/games/c/catanxboxlivearcade/
Gisteren is ie uitgekomen. Hij kost wel 10 euro
, maar wel vermakelijk.
Tadaaaaaa:quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef Mukie het volgende:
ik ga zo eens kijken of ik nog wat bruikbare foto's heb van de GB.
niet ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel spel van me uitgespeeld.
Als die vent heel dicht achter je zat hebben ze je niet eens kunnen flitsen johquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, ik reed 115 en ik zag de flitspaal, maar er zat iemand achter me zo ontiegelijk te bumperkleven dat ik niet durfde te remmen. Maar iedereen reed daar 100+, dus óf dat ding doet het niet óf iedereen heeft daar een boete
.
Ik was overigens blij dat ik weer bij mij in de buurt was. Lekker rustig op de weg
. Ipv 100.. 80.. 90... 100.. 90.. 100.. 70.. 80.. 60.. 100.. 50.. Enzovoorts. Grrr.
Maar dat is een xbox-spel tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet ?
Moet je Ice Age proberen, 2 dagen max
Well. Let's heaup seau.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als die vent heel dicht achter je zat hebben ze je niet eens kunnen flitsen joh![]()
http://www.agneovo.com/nl/products/TS-17S.htm Neovo heeft wel mooie schermen, alleen breedbeeld is erg lastig denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek weer iets onmogelijks
een 17" breedbeeld of zoals het mooi heet een wide screen maar met Touch Screen functie.
Wil hem aan me muur hangen om mijn muziek via een media center mee te bedienen en als ik er niks mee doe komt er een mooie aquarium op te staan.
maar ja kom niks leuks tegen. Ik wil er rond de 500 voor uit geven.
Mja zou opzich terecht zijn.quote:
Blokkerquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kan ik een cheap ass radiocdspeler kopen? Geen zin in stilte meer in mn huisje bij het klussen.
Als ze zichzelf dood rijden is nog niet zo erg...quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:39 schreef Sjoewe het volgende:
Vorig jaar die Reyland Ford Escort.
Was weliswaar een eenzijdig ongeluk, maar damn.
De nieuwe Reyland doet 0-100 in onder de 3 secquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ze zichzelf dood rijden is nog niet zo erg...
Daar kiezen ze zelf voor door op die manier rond te racen.
Dat er buitenstaanders betrokken worden met dat aso rijgedrag moet echt niet kunnen![]()
gamma, karwei, mediamarkt, makro, maar t goedkoopst is t bij de kringloopwinkelquote:
ja, bij de kringloopwinkel hadden ze niet. allebouwmarkten ook niet. mediamarkt niet aan toe gekomenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:53 schreef lipje het volgende:
[..]
gamma, karwei, mediamarkt, makro, maar t goedkoopst is t bij de kringloopwinkel
hoe kom je anders met je electrische grasmaaier door de tuin heenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
heo weet jij dat die naar de garage verhuisd straks?
jupsquote:
Zonder van die Cosworth jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:39 schreef Sjoewe het volgende:
Vorig jaar die Reyland Ford Escort.
Was weliswaar een eenzijdig ongeluk, maar damn.
Jij laat zich ook alles aansmerenquote:Bo says:
me weer wat aan laten smeren in de c1000
Bo says:
maxis
Richard | toetert doet het weersays:
wat *nu* weer?
Bo says:
was rustig, helemaal mooi in zo'n grote winkel
Richard | toetert doet het weersays:
Bo says:
dus ik loop rond daar
Bo says:
staat er ineens een ontzettend geil wijf wat te verkopen daar aan zo'n standje
Bo says:
dus ik gaapte haar natuurlijk aan
Bo says:
dus ik heb nu 2 flessen botanisch water in de koelkast
en der telefoonnummer?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef BoJo het volgende:
ik heb 2 van die roze flessen uit bara zijn link![]()
ge-ni-aalquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef BoJo het volgende:
ik heb 2 van die roze flessen uit bara zijn link![]()
tsss..........quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:48 schreef BoJo het volgende:
euro per stuk voor kraanwater met onkruid![]()
volgende keer maar weer op zaterdagmiddag naartoe![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
tsss..........ik ga volgende keer wel mee om je handje vast te houden
![]()
Een euroquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:48 schreef BoJo het volgende:
euro per stuk voor kraanwater met onkruid![]()
volgende keer maar weer op zaterdagmiddag naartoe![]()
Je bent ook bij de halfords geweest?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag na veel wikken en wegen GEEN 4WD en ook GEEN V12 typeplaatje gekocht
Actionquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bent ook bij de halfords geweest?
Daar zou hij een dikke reet van krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Had ie ook een euroknaller bij de MacDonalds voor kunnen kopen
Hadden ze daar geen radio's?quote:
Ik vraag me af of er volgend jaar weer een is...quote:Press release from Gumball 3000 more then 24 hours after the incident. We hope more drivers follow Team Polizei’s example and withdraw from the rally as that’s the only appropriate thing to do after this tragedy
Vorig jaar op Solar Weekend Festival zag je er iedereen mee lopen (was namelijk de helft goedkoper dan Spa Blauw...) Ik denk dat je er dan takken uit je lijf gaan groeien....quote:
Wanneer staat de PTA gumball europe-in-15-days ook alweer geplanned?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
Het was voor de gumball beter geweest als het "klein" gebleven was denk ik.
Maarja daar is het nu een beetje te laat voor![]()
En een of andere noob vind het europaplein en het drachtsterplein ook belachleijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:56 schreef Paladijn het volgende:
Waarom heeft Bo nog geen vrijdag reactie in Belachelijke verkeerssituaties geplaatst?
De onzinnige rotonde/stoplichtconstructie bij Hoogkerk waar ik dagelijks langskom staat er ook in zie ik nu
Buiten vrijdag om zijn dat inderdaad goed bereidbare 'rotondes'...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En een of andere noob vind het europaplein en het drachtsterplein ook belachleijk
Nou ja, at zijn ze op vrijdagmiddag ook natuurlijk.. maar de rest van de week niet!
doen we wie het snelst door leeuwarden is op vrijdagmiddagquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wanneer staat de PTA gumball europe-in-15-days ook alweer geplanned?
doe ik mee, kan ik nog wat deuken scorenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doen we wie het snelst door leeuwarden is op vrijdagmiddag![]()
Dat win ik!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doen we wie het snelst door leeuwarden is op vrijdagmiddag![]()
Paladijn speelt vals en neemt de brandweerwagenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iddwat nou keren op de weg
keren door het plantsoen ftw!
Alsof jij iets anders nodig hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef hermandeperman het volgende:
M'n internetverbinding is rot, ik kan alleen nog op FOK!
Koffie?quote:
Iets met tue.nlquote:
nerdquote:
* Xtreem wandelt 3 meter naar de gratis koffie automaat waar alleen wel automaten bagger uit komtquote:vergeten te pinnen
Briefgeld op
muntgeld op
genoeg op m'n chipknip maar daar kun je hier geen koffie mee krijgen
pinautomaat op de campus is een kwartier fietsen vanaf hier
![]()
quote:
STERF!quote:[..]
* Xtreem wandelt 3 meter naar de gratis koffie automaat waar alleen wel automaten bagger uit komt![]()
Straks. Nog 'n paar jaartjes, okay?quote:
* Alfisti kijkt rond en ziet een Senseo en Nespresso binnen 5 meterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:04 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem wandelt 3 meter naar de gratis koffie automaat waar alleen wel automaten bagger uit komt![]()
Nee. De cappucino uit dit apparaat is troep, espresso is bagger en de koffie is slootwater.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
Kom op mensen, er kan nog wel meer gepatst worden met de koffiezetapparatuur toch? Hup, hup!
euj, blijf eens van mijn koffieautomaat af jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. De cappucino uit dit apparaat is troep, espresso is bagger en de koffie is slootwater.
Maar het is wel gratis en letterlijk pas naast de deur. De warme chocolademelk (regular en deluxe) is trouwens wel heerlijk
Prima machientje voor jou dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. De cappucino uit dit apparaat is troep, espresso is bagger en de koffie is slootwater.
Maar het is wel gratis en letterlijk pas naast de deur. De warme chocolademelk (regular en deluxe) is trouwens wel heerlijk
Beter dan geen machientje, armoedzaaierquote:
Oeh! kijk maar uit dat er geen dode bij valt! Vuile gumballer!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef M5 het volgende:
nog ff.. dan is't weer weekendweer lekker over de A58 racen vanavond
haha.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oeh! kijk maar uit dat er geen dode bij valt! Vuile gumballer!
Ik heb ooit op de A58 in een 9-3 Cabrio 190 gehaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:46 schreef M5 het volgende:
[..]
haha.
neem dat race nou niet te serieusboven de 160 kom ik toch niet. denk ik.
Ik heb ooit met mijn Visa 138 gehaald, en ik leef nog. Een veel grotere prestatie me dunktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb ooit op de A58 in een 9-3 Cabrio 190 gehaald
Iets wat je van Golf rijders niet kunt zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ooit met mijn Visa 138 gehaald, en ik leef nog. Een veel grotere prestatie me dunkt
aanstellerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Iets wat je van Golf rijders niet kunt zeggen
'drama queen' is my middle name...quote:
gisteravond ging ik om 10 uur nog even van goes naar middelburg, teller is ook niet onder de 140 gekomenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:46 schreef M5 het volgende:
[..]
haha.
neem dat race nou niet te serieusboven de 160 kom ik toch niet. denk ik.
Ik op de A2 185 in mijn pa's busjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb ooit op de A58 in een 9-3 Cabrio 190 gehaald
Binnen 10 meter........quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
Kom op mensen, er kan nog wel meer gepatst worden met de koffiezetapparatuur toch? Hup, hup!
quote:
Oké.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga weer beunen, zet er iemand ff een tvp voor me in deel 1281?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |