De top van de 1.8 schijnt op 195 te liggen, maar tegen die tijd hang je al in een vangrail of een boomquote:
Neeequote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De top van de 1.8 schijnt op 195 te liggen, maar tegen die tijd hang je al in een vangrail of een boom
Motortje is nog redelijk trouwens, maar dat is dan ook het enige aan de chevrowoo (chevrolet logo op de neus, daewoo logo's op't stuur en de sleutel). Heb'm vanmiddag maar ingeleverd, morgen krijg ik een voorloopauto tot er meer bekend is
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
Alex? Ik heb nu twee keer de vraag gehad of die auto van mij is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:23 schreef Paladijn het volgende:
* Paladijn wenst Bo veel rammeltjes toe
Morgen overigens eindelijk van dat koreaanse schijthok af, ding stuitert alle kanten uit, of je nou 120 of 150 rijdt
je mag mijn appartement huren voor 250 euro morgen als je wil.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:47 schreef ijsmeis het volgende:
Boo!
Morgen misschien naar Amsterdam. Tenminste, als mijn baas terug smst met dat het oké is dat ik vrij neem.
Is dat inclusief Nespresso en pizza;s in de vriezer?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag mijn appartement huren voor 250 euro morgen als je wil.
wat kom je hier doen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag mijn appartement huren voor 250 euro morgen als je wil.
wat kom je hier doen eigenlijk?
incl. Nespresso , de pizza's heb ik uiteraard mee verhuist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Is dat inclusief Nespresso en pizza;s in de vriezer?
Overdag zeker? Moet werken dus kan je niet mini meetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Neuzen. Even. Daarna ga ik misschien nog door naar Rijswijk.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Overdag zeker? Moet werken dus kan je niet mini meeten![]()
Kan goed zijn dat ik daar ook nog heen moet/gaquote:
quote:Anne / wat te studeren?! zegt:
Waar zit jij btw op stage?
Anne / wat te studeren?! zegt:
Schiphol-Rijk?
Sander zegt:
ja
Sander zegt:
langs de a9
feli Paalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:16 schreef Paladijn het volgende:
Net mijn Cullmann 50011 ook maar ff bij't postkantoor opgehaald, binnenkort maar eens mee spelen
net zoals benzinequote:
nee nee, diesel is voor tractoren en Unimog'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:23 schreef densmee het volgende:
[..]
net zoals benzine
diesel en dan nog liever rode diesel is om op te rijden
diesel![]()
aaaaawwwquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
Morgen gaat niet door. Kan geen vrij krijgen! Weh!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Fugie het volgende:
Kwam er tijdens de gumball ook nog een skyline voorbijMoest gelijk aan hugo denken
Op mag ook, wel eentje in de kleur Azurra Fantasiaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ONDER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |