kunnen we een nieuwe ringmeet besprekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef BoJo het volgende:
Oooooooooooooooooooiii , iedereen die zin heeft in Alex zijn house warming say "vrijdagmiddag hel in Leeuwarden"![]()
Dan heb je tenminste een baansluiting op je gewetenquote:
het is een alfa, moet ik verder gaan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste een baansluiting op je geweten
Wat is er eigenlijk (niet) mis mee?
jaquote:
het enige wat ik er op het moment over kwijt wil is dat ik er met flinke tegenzin in rij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
Dacht dat je je problemen qua rammeltjes e.d. onderhand opgelost had
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
het enige wat ik er op het moment over kwijt wil is dat ik er met flinke tegenzin in rij.
Ja, 4 kaarten geloof ik. Misschien dat leaseplan m'n motorrevisies wil sponsorenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef Paladijn het volgende:
Het lijken wel opels!
Cool dat je trouwens kan vippen op CPZ Bara, via je werk ofzo?
Ik stond er naast toen op straat voor de ingang van waterlooplein!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Paladijn het volgende:Bo, denk maar zo... het kan nooit erger zijn dan een koreaans schijthok
Hugster: gumball skyline pics nog gezien?
Vast. Maar ik ben vrijdag nou eenmaal niet in Leeuwarden....quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het niet altijd Hel in Amsterdam?
ik ook als het alleen dat wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn met een rammeltje als ik jou was
ja "gaatje" boven de achterbrug..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook als het alleen dat was
jij hebt weer een enorme roestbarrel te pakken?![]()
Ik heb hem nog niet meegenomen, alleen ff een goede checkup gedaan..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:14 schreef Paladijn het volgende:Tommy, ik vroeg me al af waarom je daar reageerde
Beetje jammer van de oldtimer, je gaat'm alsnog terugbrengen?
quote:Team Herbie reached 275 km/h in their Herbie R32, Xzibit is back behind the wheel and was driving in front of Team Herbie on the way down to Tirana (apparently the Dutch police took Xzibits fake license, haha).
Idd zou die gast niet gewoon 52 verschillende rijbewijzen hebbenquote:
Mijn poes schrikt zich ook elke keer de pleuris als ik nies jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef BoJo het volgende:
ohja, stond ik voorover gebukt mijn kat eten te geven, maar ze zat al te dringen en half uit het zakje te eten toen ik het eruit stond te persen... moest ik ineens plotseling niezen
kat schrok zich helemaal te pletter en ik had 10 min. lang de slappe lach![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |