quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:55 schreef jessimecoy het volgende:
spam
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | http://forum.fok.nl/topic/1013066 (1) http://forum.fok.nl/topic/1013159 (2) http://forum.fok.nl/topic/1013384 (3) http://forum.fok.nl/topic/1013881 (4) http://forum.fok.nl/topic/1014290 (5) http://forum.fok.nl/topic/1016375 (6) http://forum.fok.nl/topic/1016787 (7) http://forum.fok.nl/topic/1016847 (8) http://forum.fok.nl/topic/1017643 (9) http://forum.fok.nl/topic/1018150 (10) [sup]de OP is [url=ftp://ftp.members.lycos.nl/avatar/zooi/OP-AA.txt]hier[/url] te vinden :* alleen moet je wel eerst inloggen :") [/sup] |
Ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:56 schreef IHVK het volgende:
ik ben ook een baby allochtoon geweest.
fotosquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:56 schreef IHVK het volgende:
ik ben ook een baby allochtoon geweest.
Zo zie je er wel uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
fotos
'
en Double-Helix, ik ben geen tataar![]()
![]()
!
Roze,skkatigquote:
Omg je lijkt op een chineesquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef zarGon het volgende:
Vorige:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]wheehhe
wat schattig met die dichte oogjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef zarGon het volgende:
Vorige:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]wheehhe
Mwehehe je bent gewoon een chinees manquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Echt niet.
Het wordt steeds erger!
een tataar eerder,je komt zeker uit oost turkije?quote:
Jezus, IK HAD PRECEIS DEZELFDE KNUFFEL.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef IHVK het volgende:
Ik noemde hem Alican en ik stopte altijd zonnepitten in zijn zakjes.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jezus, IK HAD PRECEIS DEZELFDE KNUFFEL.![]()
Het was echt mijn favo ding.![]()
Ik noemde hem Alican en ik stopte altijd zonnepitten in zijn zakjes.
Die tekst eronderquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:19 schreef enter het volgende:
Hier versier ik een Turk.
[afbeelding].
Tiener moeder.
[afbeelding]
Bier drinken met opa.
[afbeelding]
Kut scanner Kut scanner Kut scanner![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:19 schreef enter het volgende:
Hier versier ik een Turk.
[afbeelding].
Tiener moeder.
[afbeelding]
Bier drinken met opa.
[afbeelding]
Kut scanner Kut scanner Kut scanner![]()
quote:
sorry maar wat is het een kutleeftijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:30 schreef zainabber het volgende:! ik zal maar niet klagen aangezien ik ook 15 ben
zo zou ik mijn land besturen dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Double-Helix het volgende:
Ik zou beginnen met met het standariseren van de talen in het land,een eenheid dus,plus alle geschikte 7+ in het leger trainen tot ze sterke soldaten worden die bereid zijn te sterven voor hun land,Geloof zou ik een persoonlijke kwestie laten worden,maar iedereen moet de authoriteit van de hoge leider erkennen,Soldaten en watenschappers hoeven geen belasting te betalen,De normaal werkende mens krijgt andere priveleges,zoals zich verkiesbaar stellen als de hoge leider,die om de 4 jaar word gekozen en de grondwet uitvoert,het leger heeft als taak niet alleen het beschermen van het land,maar ook van de grondwet,Doodstraf bestaat niet alleen,in oorlogstijden,Vrouwen die een kind krijgen mogen betaald thuiszitten de eerste twee levensjaren van hun kind,gezonde mannen die geen wetenschappers of millitairen zijn moeten werken tot hun 56 levenjaar en dan krijgen ze een pensioen(wat overigens ook geld voor vrouwen)
millitairen dienen hun hele leven het land,maar bij ziekte mogen ze de status van een gewone burger krijgen,politie is samengesteld uit beginnende militaire eenheiden.
En ik zou natuurlijke de eerste hoge leider zijn,om duidelijk te maken hoe het moet,ik treed na 4 jaar af en werkende mannen en vrouwen mogen zich verkiesbaar stellen,wie de meerderheid achter zich krijgt word de hoge leider,iedere regio van het land krijgt een sub hoge leider door verkiezingen en det winner ervan krijgt een zeten in het huis der vertegenwoordigers,elke voorstel die de hoge leider doet moet geaccepteerd worden door de meerderheid van de huis der vertegenwoordigers,en bij hoge nood mag het leger ingrijpen als een hoge leider zichzelf een dictator wil maken of als de grondwet in gevaar komt.
mijn systeem noem ik het helixisme.
euhm..quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
JAA WAAR ZIJN DIE VAN JU MURP!!!
Venom, Eddie en Harry gaan dood.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:26 schreef Sala-adin het volgende:
Morgen naar spiderman 3 als hij niet uitverkocht is
dan sla ik die chick dood en steel ik haar kaartjequote:Op woensdag 2 mei 2007 22:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ze zien jou, en ze zeggen''nee sorry meneer, uitverkocht''
maar dan komt zoeen gare breezerslet met string meter boven dr broek en die meneer met een groeiende fallus zegt dan,''er is nog 1 kaartje over''
nadat je dr kutje halal maaktquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
dan sla ik die chick dood en steel ik haar kaartje
Ik neuk nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nadat je dr kutje halal maakt![]()
![]()
voel god in jequote:Op woensdag 2 mei 2007 22:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nadat je dr kutje halal maakt![]()
![]()
je swaffelt?quote:
quote:
quote:
quote:
Whehehehequote:Op woensdag 2 mei 2007 22:30 schreef Double-Helix het volgende:
godverdomme zarGon ik steek je
je bewaart al je krachten voor de ware?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik rein ben op zulks gebied
Waarom? WAAROM!!!????!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Whehehehe
Weet je wat je kan uithalen
Als Harry zo met Mary Jane gaan zoenen, moet je slutsneezen( kuch*slet*)
Was best leuk, de reacties daarop
dat hoeft niet hoor,ik heb genoeg krachten voor de hele vrouwen populatiequote:Op woensdag 2 mei 2007 22:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je bewaart al je krachten voor de ware?
Nu ga ik hem echt opzoeken en stekenquote:
over het hoofd gezien,hoiquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:35 schreef zainabber het volgende:
hey wtf is dit?
ik zeg ben er weer en ik krijg geen normale begroeting van niemand niet?
HOOOOIquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:35 schreef zainabber het volgende:
hey wtf is dit?
Wie heeft het over krachten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:34 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor,ik heb genoeg krachten voor de hele vrouwen populatie![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:35 schreef zainabber het volgende:
hey wtf is dit?
HAHAHAH ik herinner me deze opeensquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Nu ga ik hem echt opzoeken en steken![]()
![]()
No testriding?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wie heeft het over krachten?
Ik heb het over love
verkapt-ik-neuk-alles-met-een-gat-postquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verkapt-ik-neuk-alles-met-een-gat-post
dat meisje... pwnedquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef Double-Helix het volgende:
11-jarig meisje schiet inbrekers dood
owned kut diefen
en zarGon sterf man
Ik heb een realdollquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef zainabber het volgende:
[..]
niet stoer doen, jij mag het namelijk ook niet.
zeg maar gewoon dat jij een Dolly hebtquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
dat meisje... pwned![]()
Spiderman 3 is leuk
Vooral toen Spidey emo/gothic werd![]()
[..]
Ik heb een realdoll
zijn er ook insecten die halal zijn?, dan vindt je die in je halal-burgerquote:
Realdolls hebben een heel lichaam... Kan je nog lekker bij fantaserenquote:
tot zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:44 schreef zainabber het volgende:
ben er zo weer, even kamer opruimen en shit
veel insecten zijn gewoon halal hoor,hoeven niet geslacht voor te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zijn er ook insecten die halal zijn?, dan vindt je die in je halal-burger
dus ook kakkerlakken enz?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
veel insecten zijn gewoon halal hoor,hoeven niet geslacht voor te worden.
ik weet niet precies wat daarvan halal is,alleen weet ik dat vel insecten gegeten mogen worden,en heb trouwens een kakkerlakenfobiequote:
Alleen de chickenburger van de BK is oke. McD is beterquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:47 schreef Double-Helix het volgende:
Comité opgericht door en voor ex-moslims
ik ga me aansluiten
oh en mc is sowieso overrated,burger king!
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halalquote:Dieren die halal zijn
Antilopen, bizons, buffels, duiven, frankolijnen, ganzen, gazellen, geiten, hanen, hazen, hennen, herten, hoenen, hoopoe’s, kamelen, karbouwen, kippen, koeien, konijnen, kwartels, lama's, lammeren, leeuweriken, mussen, nachtegalen, ooievaars, papegaaien, patrijzen, pauwen, reigers, runderen, schapen, spreeuwen, struisvogels, vissen.
Dieren die haram zijn
Aasgieren, apen, beren, cheetahs, eekhoorns, egels, gieren, hagedissen, haviken, honden, hyena’s, jakhalzen, jerboa’s, katten, kevers, kiekendieven, krokodillen, leeuwen, luipaarden, marters, muizen, muskieten, olifanten, panters, ratten, schildpadden, schorpioenen, slangen, spinnen, tamme ezels, tijgers, valken, varkens, vleermuizen, vliegen, vossen, wespen, wezels, wolven, zwijnen.
je frituur pan mee naar de stad nemen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Fastfood
ik frituur vrijwel alles zelf 14.gif
betekent hoi,of goede dag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef zainabber het volgende:
azul?
zarGon waarom eet je honden?quote:
Berbers.quote:
Aziaten in het algemeenquote:
Inheemse volk van noord-afrika,ook wel numidiers of amazighen genoemd en hun taal is het tmazight,een afro-aziatische taal die verwant is aan het oude egyptisch,zoquote:
egypte is een cool landquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Inheemse volk van noord-afrika,ook wel numidiers of amazighen genoemd en hun taal is het tmazight,een afro-aziatische taal die verwant is aan het oude egyptisch,zo![]()
niet allemaal natuurlijk,en mensen die honden etenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik ben van oorsprong ook aziatischmaar ik eet geen honden!
begin mij eens zainab te noemen, en je moet welquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nee zijnap, ik ga mijn wenkbrauwen niet harsen
Niet de huidige egyptenaren,de oude egyptenaren,en egypte is inderdaad mooi.quote:
thats gayquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef zainabber het volgende:
[..]
begin mij eens zainab te noemen, en je moet wel![]()
![]()
ja wel lief maarjaquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
niet allemaal natuurlijk,en mensen die honden eten![]()
![]()
honden zijn liev![]()
zainab, ik ga mijn wenkbrauwen niet harsenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef zainabber het volgende:
[..]
begin mij eens zainab te noemen, en je moet wel![]()
![]()
DOE HET, HAHAHAHHquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zainab, ik ga mijn wenkbrauwen niet harsen
neequote:
niet scheren, HARSENquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef Double-Helix het volgende:
dat meen je niet,als een man zijn wenkbrauwen scheert kan hij gelijk zijn ballen en penis erafhakken.
nee, zelfs al ging ik naar hhw, dan zou ik mijn wenkbrauwen niet scherenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef Double-Helix het volgende:
dat meen je niet,als een man zijn wenkbrauwen scheert kan hij gelijk zijn ballen en penis erafhakken.
WTF, Z?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nee zijnap, ik ga mijn wenkbrauwen niet harsen
en met een uitgroeistick de witte haartjes bijkleurenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zodat ie ze later met een pen kan verven![]()
!
wehhehehquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, zelfs al ging ik naar hhw, dan zou ik mijn wenkbrauwen niet scheren
het is mijn trots, zonder ze zie ik er...vriendelijk uit*ril*![]()
chin chanquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zodat ie ze later met een pen kan verven![]()
!
heeyquote:
hahahahaquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die ene waar hij de wenkbrauwen van zijn vader scheert![]()
gewoon teh grappigquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die ene waar hij de wenkbrauwen van zijn vader scheert![]()
neehoor, valt meequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:32 schreef Double-Helix het volgende:
volgens mij zit iedereen aan de LSD ofzo
jij begon, en als mensen druk worden, wordt ik dat ook;(quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef zainabber het volgende:
[..]
hey wat zit je mij verantwoordelijk te maken voor jullie mongolengedrag
dat bedoel ik nouquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef zainabber het volgende:
HAHAHAHAHAH
serieus:
druk es met je hand tegen je slaap enz aan en dan hoor je de zee![]()
![]()
meid drug are bad,mkayy?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef zainabber het volgende:
HAHAHAHAHAH
serieus:
druk es met je hand tegen je slaap enz en ook tegen je oor aan en dan hoor je de zee![]()
![]()
DAAR IS!!!, DE CRIMSON CHIIIIIN!!!quote:
hou eensch opquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
superlichtgewichtwaarsonjabakkerjaloersopiskoelie
dwing mequote:
ik snap er helemaal niks meer van, ken je een site waar alles wordt uitgelegt, zodat ik het verder kan volgen op tv gewoonquote:
Op tv volgen? Gewoon wekelijks downloaden als het online komtquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:14 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik snap er helemaal niks meer van, ken je een site waar alles wordt uitgelegt, zodat ik het verder kan volgen op tv gewoon?
dan ga ik lekker door, superhyperactieve15jarigpubertjediegrappigliefentegerlijkertijdsomsbehoorlijkirritantkanzijnkoeliequote:
ik volg het gewoon op tv maar snap er niks meer vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op tv volgen? Gewoon wekelijks downloaden als het online komt
Kijk je wel lost? Zo ja, waar ben je?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan ga ik lekker door, superhyperactieve15jarigpubertjediegrappigliefentegerlijkertijdsomsbehoorlijkirritantkanzijnkoelie
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:16 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik volg het gewoon op tv maar snap er niks meer vanjack zit opgesloten en er is zo'n vrouw die hem verzorgt en shit en sawyer en dat meisje ( ben ff naam kwijt) zijn verliefd op elkaar ofzo
ikke 1 met witte chocolaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:20 schreef zainabber het volgende:
ik heb trek in een magnum met chocola en nootjes
dat duurt me veel te langquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..].
Als je nu al lost bent...
Lees je gewoon in via de lost NL topics in FTR: [LOST NL] #10 - Nog even wachten tot maart!
Wacht todat de dvd's uitkomen johquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:22 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat duurt me veel te langik ga binnekort eens aan mn neef vragen of hij alles voor me brand
en dan gewoon elke keer een paar afl. kijken
nee zelfinvriezenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ckers van die twee stokjes ijsjes?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef zainabber het volgende:
ieeel youssef haal die enge serieuze post weg uit mijn slowchat
quote:
maar ik heb het helemaal zelf getyptquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef zainabber het volgende:
ieeel youssef haal die enge serieuze post weg uit mijn slowchat
weg ermeequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar ik heb het helemaal zelf getypt![]()
Ik ben het net gaan halenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef zainabber het volgende:
[..]
woot, we dachten op precies hetzelfde moment allebei aan ijs, IJS
IJS
IJS
Zouden jullie niet onder mijn warme systeem willen levenquote:
Probeer je haar nou om te kopen met ijs?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:32 schreef Double-Helix het volgende:
dan krijg gratis ijs voor de rest van je leven.
ik denk erover na, maar ik ga zelf ook een hele carriere ( in wellicht de politiek? ) tegemoet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Zouden jullie niet onder mijn warme systeem willen levenik maak je mijn adviseur zainab
![]()
zo zie ik het graag,ambitie!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik denk erover na, maar ik ga zelf ook een hele carriere ( in wellicht de politiek? ) tegemoet.
Ik wil namelijk na mn atheneum gehaald te hebben doorgaan naar de universiteit, hopelijk die van nijmegen maar dat is wel eruuug ver.. en dan Nederlands Recht studeren.
Die haal ik waarschijnlijk binnen 4 jaar, dan ben ik 21 als ik helemaal klaar ben met alles.
Dan ga ik eerst werken bij een advocatenbureau/notaris voor 3 jaar, om vervolgens een eigen bedrijf te beginnen wat succesvol wordt en veel geld opleverd. Wanneer ik rond de 30 ben en al een gezinnetje heb wil ik doorstromen naar de politiek!
Dus jullie kijken misschien naar een toekomstige partijleider!
Je vader stemt VVD?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik denk erover na, maar ik ga zelf ook een hele carriere ( in wellicht de politiek? ) tegemoet.
Ik wil namelijk na mn atheneum gehaald te hebben doorgaan naar de universiteit, hopelijk die van nijmegen maar dat is wel eruuug ver.. en dan Nederlands Recht studeren.
Die haal ik waarschijnlijk binnen 4 jaar, dan ben ik 21 als ik helemaal klaar ben met alles.
Dan ga ik eerst werken bij een advocatenbureau/notaris voor 3 jaar, om vervolgens een eigen bedrijf te beginnen wat succesvol wordt en veel geld opleverd. Wanneer ik rond de 30 ben en al een gezinnetje heb wil ik doorstromen naar de politiek!
Dus jullie kijken misschien naar een toekomstige partijleider!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zo zie ik het graag,ambitie!![]()
neuhquote:
mijn moederquote:
lukt makkelijk, dit is echt niks aan man. ik leer nooit en ik haal 9-ens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
neuh
maar je hebt al je toekomstplannen al geplanned, maar eerst even cum laude atheneum hendig sjiek pwnen, dan zien we wel verder![]()
ik ben jaloersquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:38 schreef zainabber het volgende:
[..]
lukt makkelijk, dit is echt niks aan man. ik leer nooit en ik haal 9-ens.
Wacht even, jouw vader stemt sp?quote:
Leraars lievelinkjequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:38 schreef zainabber het volgende:
[..]
lukt makkelijk, dit is echt niks aan man. ik leer nooit en ik haal 9-ens.
tuurlijk wel, jij hebt waarschijnlijk weer dingen die niemand anders heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben jaloers, iedereen in mijn omgeving is succesvol en ik kom nergens omdat ik kk autisme enzo heb
en welke pleiding heeft Selim genoten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus wel. Anders zou je Gymnasium doen..
Dis
Zoals autismequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:40 schreef zainabber het volgende:
[..]
tuurlijk wel, jij hebt waarschijnlijk weer dingen die niemand anders heeft!
laatste jaar mboquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en welke pleiding heeft Selim genoten?
ik kom wss nergens met mijn VMBO en psychische aandoeningen, maar als het kan, wil ik maatschappijleer studeren, ben ik kenkergoed in
Ik kreeg gymnasium aangeboden maar heb het geweigerd in de brugklas.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus wel. Anders zou je Gymnasium doen..
Dis
zo zwaar ook alweer niet, ik ben niet mensenschuw, ik voel me gewoon niet op mijn gemak bij vreemdenquote:
ik weet niet, moet ik nou eenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:42 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ik kreeg gymnasium aangeboden maar heb het geweigerd in de brugklas.
Ik wilde geen grieks en latijn.
Ik kom toevallig uit een zeer intelligente familie, mijn broer en ik waren jaren geleden eens op nederland 3 te zien in een documentaire over hoogbegaafde kinderen. we hebben alle2 een klas overgeslagen namelijk.
dis.
mag je zelf wetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik weet niet, moet ik nou een, een
of een
plaatsen?
sorryquote:
hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik doe haveau,nadat ik het afgemaakt heb vwo en daarna verder zien![]()
ik doe alledrie welquote:
dat klopt toch gewoon, in 4havo op je 16e ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:44 schreef Double-Helix het volgende:
16 jaren
ik ben maar 5 jaar in nederland hoor,daarvoor in frankrijk daarom dus.
Lastigquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zo zwaar ook alweer niet, ik ben niet mensenschuw, ik voel me gewoon niet op mijn gemak bij vreemden![]()
Diequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:42 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ik kreeg gymnasium aangeboden maar heb het geweigerd in de brugklas.
Ik wilde geen grieks en latijn.
Ik kom toevallig uit een zeer intelligente familie, mijn broer en ik waren jaren geleden eens op nederland 3 te zien in een documentaire over hoogbegaafde kinderen. we hebben alle2 een klas overgeslagen namelijk.
dis.
Tsskkk... streel je ego maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef zainabber het volgende:
vraag me af of zargon mn post al heeft gelezen
meeste in mijn klas zijn 15 en ik word deze zomer 17quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:45 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat klopt toch gewoon, in 4havo op je 16e ?
maatschappijleer is wel leuk vak, heb het als vrij vak gekozenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik had trouwens wel mazzel op mijn maatschappijleer mondeling dat ik van tevoren vroeg of 1 van de examinatoren gelovig was, toen heb ik maar mijn mening over de Heer maar aangepast
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lastig![]()
[..]
Diezat er eerst niet bij
Goedzo enzo
[..]
Tsskkk... streel je ego maar.
het is kenkerleuk vak, ik kan blijkbaar heel goed dingen verwoorden en ik ben er eerlijk inquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef zainabber het volgende:
[..]
maatschappijleer is wel leuk vak, heb het als vrij vak gekozen
draaikont,ik ben eens uit godsdienst weggestuurd omdat ik een werkstuk schreef waarvan de titel "god is dood" was,zwaar gelovige kut mensquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik had trouwens wel mazzel op mijn maatschappijleer mondeling dat ik van tevoren vroeg of 1 van de examinatoren gelovig was, toen heb ik maar mijn mening over de Heer maar aangepast
ik leer er wel mee leven, ik probeer ook die angst te overwinnen, en het lukt me ook, maari k ben sociaal soms erg onhandig omdat ik te eerlijk ben somsquote:
meeste in mijn klas zijn 16 en ik ben 15quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
meeste in mijn klas zijn 15 en ik word deze zomer 17![]()
MBOquote:
Mensen moeten maar tegen scherpe opmerkingen kunnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik leer er wel mee leven, ik probeer ook die angst te overwinnen, en het lukt me ook, maari k ben sociaal soms erg onhandig omdat ik te eerlijk ben soms
ik waardeer eerlijkheid altijd hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik leer er wel mee leven, ik probeer ook die angst te overwinnen, en het lukt me ook, maari k ben sociaal soms erg onhandig omdat ik te eerlijk ben soms
ik zei nadat ik vroeg of 1 van hun gelovig was dit, en ik citeerquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
draaikont,ik ben eens uit godsdienst weggestuurd omdat ik een werkstuk schreef waarvan de titel "god is dood" was,zwaar gelovige kut mens![]()
Als ik in frankrijk was gebleven weet ik zeker dat ik het beter had gedaan,maar ach ja achteraf pratenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:49 schreef zainabber het volgende:
[..]
meeste in mijn klas zijn 16 en ik ben 15maar komt omdat ik klas heb overgeslagen he
dat is best kut eigenlijk want qua gedachtegang en groei en shit ben ik gewoon 16, mn dokter zei jaren geleden dat door dat klas overslaan ik een jaartje ben gaan voorlopen op mn leeftijd
maarja
nog geen scooter voor mij voorlopig
eerlijkheid staat bij mij op nr.1, liegende mensen moeten dood, kijk, als je iets fouts heb gedaan, wees dan straight to the point enzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik waardeer eerlijkheid altijd hoor
heldquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zei nadat ik vroeg of 1 van hun gelovig was dit, en ik citeer
''ik vindt het geloof onzin, ik geloof er niet in, wil het niet geloven, en dat wil ik blijven houden.
het geloof is mooi en aardig voor degene die er in geloven, ik heb respect voor hun denkwijze en levensbeschouwing, maar ik hoef er niks van te weten, ik heb nooit wat van God gemerkt, hij heeft me zowel direct als indirect nooit benaderd danwel beinvloed, dus geloof hoeft voor mij niet''
ik ben wel gelovig en heb ook gemerkt dat ie bestaatquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
''ik vindt het geloof onzin, ik geloof er niet in, wil het niet geloven, en dat wil ik blijven houden.
het geloof is mooi en aardig voor degene die er in geloven, ik heb respect voor hun denkwijze en levensbeschouwing, maar ik hoef er niks van te weten, ik heb nooit wat van God gemerkt, hij heeft me zowel direct als indirect nooit benaderd danwel beinvloed, dus geloof hoeft voor mij niet''
"Nee" was geen goede optie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
alsof ik zo goed ben met mijn havoquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
bijna hbo
en mensen die pimpen met hun opleidingsniveau![]()
.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
bijna hbo
en mensen die pimpen met hun opleidingsniveau![]()
.
hoe bedoel je?quote:
k weetquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oh ja, zainab, op je 17de mag je al praktijk autorijexamen doen in een simulator is mij verteld een half jaar geleden
Gemerkt? Vertelquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:52 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik ben wel gelovig en heb ook gemerkt dat ie bestaat
eigenlijk best wel hendig vetquote:
quote:
quote:ik zei nadat ik vroeg of 1 van hun gelovig was dit, en ik citeer
''Nee'
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
''Nee'
quote:
dan was ik waarschijnlijk hier en daar wat ruwer, maar ik hield me sowieso niet in, omdat ik een van mijn beste vakken niet wou verknallenquote:
Je zou ze ook kunnen neerschieten en steken. Goed gehandeld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan was ik waarschijnlijk hier en daar wat ruwer, maar ik hield me sowieso niet in, omdat ik een van mijn beste vakken niet wou verknallen
jaaa, jullie kaaskop denkt wel eens na
beste ZaRgon, bespaar me uw denkwijze van het probleem oplossen, ik val niet terug op zulke brute handelingswijnzequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou ze ook kunnen neerschieten en steken. Goed gehandeld. [afbeelding]
ik was eens met een groepje door een park aan het wandelen en opeens zagen we een man bij de bomen,we schreeuwden naar hem of hij hulp nodig had,opeens begon echt supersnel te bewegen,echt gewoon supeeeersnel,ik kan het nu nog steeds niet verklaren maar het was vast geen god.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef zainabber het volgende:
[..]nou ik was een tijdje geleden op het strand 's nachts met een groepje
en we hadden het zo over van alles en nog wat
en iemand zegt op n gegeve moment iets over vallende sterren
en ik zeg: wauw, als er nu eentje zou komen he..
en toen werd de hemel helemaal lichtblauw en je zag een hele grote lichtbol naar beneden komen en het was helemaal geluidloos.. en opeens was het weg!
dus ik denk: wtf? maar die anderen hadden het ook gezien!echt gebeurd
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik was eens met een groepje door een park aan het wandelen en opeens zagen we een man bij de bomen,we schreeuwden naar hem of hij hulp nodig had,opeens begon echt supersnel te bewegen,echt gewoon supeeeersnel,ik kan het nu nog steeds niet verklaren maar het was vast geen god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |