ikke 1 met witte chocolaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:20 schreef zainabber het volgende:
ik heb trek in een magnum met chocola en nootjes
dat duurt me veel te langquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..].
Als je nu al lost bent...
Lees je gewoon in via de lost NL topics in FTR: [LOST NL] #10 - Nog even wachten tot maart!
Wacht todat de dvd's uitkomen johquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:22 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat duurt me veel te langik ga binnekort eens aan mn neef vragen of hij alles voor me brand
en dan gewoon elke keer een paar afl. kijken
nee zelfinvriezenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ckers van die twee stokjes ijsjes?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef zainabber het volgende:
ieeel youssef haal die enge serieuze post weg uit mijn slowchat
quote:
maar ik heb het helemaal zelf getyptquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef zainabber het volgende:
ieeel youssef haal die enge serieuze post weg uit mijn slowchat
weg ermeequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar ik heb het helemaal zelf getypt![]()
Ik ben het net gaan halenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef zainabber het volgende:
[..]
woot, we dachten op precies hetzelfde moment allebei aan ijs, IJS
IJS
IJS
Zouden jullie niet onder mijn warme systeem willen levenquote:
Probeer je haar nou om te kopen met ijs?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:32 schreef Double-Helix het volgende:
dan krijg gratis ijs voor de rest van je leven.
ik denk erover na, maar ik ga zelf ook een hele carriere ( in wellicht de politiek? ) tegemoet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Zouden jullie niet onder mijn warme systeem willen levenik maak je mijn adviseur zainab
![]()
zo zie ik het graag,ambitie!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik denk erover na, maar ik ga zelf ook een hele carriere ( in wellicht de politiek? ) tegemoet.
Ik wil namelijk na mn atheneum gehaald te hebben doorgaan naar de universiteit, hopelijk die van nijmegen maar dat is wel eruuug ver.. en dan Nederlands Recht studeren.
Die haal ik waarschijnlijk binnen 4 jaar, dan ben ik 21 als ik helemaal klaar ben met alles.
Dan ga ik eerst werken bij een advocatenbureau/notaris voor 3 jaar, om vervolgens een eigen bedrijf te beginnen wat succesvol wordt en veel geld opleverd. Wanneer ik rond de 30 ben en al een gezinnetje heb wil ik doorstromen naar de politiek!
Dus jullie kijken misschien naar een toekomstige partijleider!
Je vader stemt VVD?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik denk erover na, maar ik ga zelf ook een hele carriere ( in wellicht de politiek? ) tegemoet.
Ik wil namelijk na mn atheneum gehaald te hebben doorgaan naar de universiteit, hopelijk die van nijmegen maar dat is wel eruuug ver.. en dan Nederlands Recht studeren.
Die haal ik waarschijnlijk binnen 4 jaar, dan ben ik 21 als ik helemaal klaar ben met alles.
Dan ga ik eerst werken bij een advocatenbureau/notaris voor 3 jaar, om vervolgens een eigen bedrijf te beginnen wat succesvol wordt en veel geld opleverd. Wanneer ik rond de 30 ben en al een gezinnetje heb wil ik doorstromen naar de politiek!
Dus jullie kijken misschien naar een toekomstige partijleider!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zo zie ik het graag,ambitie!![]()
neuhquote:
mijn moederquote:
lukt makkelijk, dit is echt niks aan man. ik leer nooit en ik haal 9-ens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
neuh
maar je hebt al je toekomstplannen al geplanned, maar eerst even cum laude atheneum hendig sjiek pwnen, dan zien we wel verder![]()
ik ben jaloersquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:38 schreef zainabber het volgende:
[..]
lukt makkelijk, dit is echt niks aan man. ik leer nooit en ik haal 9-ens.
Wacht even, jouw vader stemt sp?quote:
Leraars lievelinkjequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:38 schreef zainabber het volgende:
[..]
lukt makkelijk, dit is echt niks aan man. ik leer nooit en ik haal 9-ens.
tuurlijk wel, jij hebt waarschijnlijk weer dingen die niemand anders heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben jaloers, iedereen in mijn omgeving is succesvol en ik kom nergens omdat ik kk autisme enzo heb
en welke pleiding heeft Selim genoten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus wel. Anders zou je Gymnasium doen..
Dis
Zoals autismequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:40 schreef zainabber het volgende:
[..]
tuurlijk wel, jij hebt waarschijnlijk weer dingen die niemand anders heeft!
laatste jaar mboquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en welke pleiding heeft Selim genoten?
ik kom wss nergens met mijn VMBO en psychische aandoeningen, maar als het kan, wil ik maatschappijleer studeren, ben ik kenkergoed in
Ik kreeg gymnasium aangeboden maar heb het geweigerd in de brugklas.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus wel. Anders zou je Gymnasium doen..
Dis
zo zwaar ook alweer niet, ik ben niet mensenschuw, ik voel me gewoon niet op mijn gemak bij vreemdenquote:
ik weet niet, moet ik nou eenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:42 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ik kreeg gymnasium aangeboden maar heb het geweigerd in de brugklas.
Ik wilde geen grieks en latijn.
Ik kom toevallig uit een zeer intelligente familie, mijn broer en ik waren jaren geleden eens op nederland 3 te zien in een documentaire over hoogbegaafde kinderen. we hebben alle2 een klas overgeslagen namelijk.
dis.
mag je zelf wetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik weet niet, moet ik nou een, een
of een
plaatsen?
sorryquote:
hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik doe haveau,nadat ik het afgemaakt heb vwo en daarna verder zien![]()
ik doe alledrie welquote:
dat klopt toch gewoon, in 4havo op je 16e ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:44 schreef Double-Helix het volgende:
16 jaren
ik ben maar 5 jaar in nederland hoor,daarvoor in frankrijk daarom dus.
Lastigquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zo zwaar ook alweer niet, ik ben niet mensenschuw, ik voel me gewoon niet op mijn gemak bij vreemden![]()
Diequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:42 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ik kreeg gymnasium aangeboden maar heb het geweigerd in de brugklas.
Ik wilde geen grieks en latijn.
Ik kom toevallig uit een zeer intelligente familie, mijn broer en ik waren jaren geleden eens op nederland 3 te zien in een documentaire over hoogbegaafde kinderen. we hebben alle2 een klas overgeslagen namelijk.
dis.
Tsskkk... streel je ego maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef zainabber het volgende:
vraag me af of zargon mn post al heeft gelezen
meeste in mijn klas zijn 15 en ik word deze zomer 17quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:45 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat klopt toch gewoon, in 4havo op je 16e ?
maatschappijleer is wel leuk vak, heb het als vrij vak gekozenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik had trouwens wel mazzel op mijn maatschappijleer mondeling dat ik van tevoren vroeg of 1 van de examinatoren gelovig was, toen heb ik maar mijn mening over de Heer maar aangepast
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lastig![]()
[..]
Diezat er eerst niet bij
Goedzo enzo
[..]
Tsskkk... streel je ego maar.
het is kenkerleuk vak, ik kan blijkbaar heel goed dingen verwoorden en ik ben er eerlijk inquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef zainabber het volgende:
[..]
maatschappijleer is wel leuk vak, heb het als vrij vak gekozen
draaikont,ik ben eens uit godsdienst weggestuurd omdat ik een werkstuk schreef waarvan de titel "god is dood" was,zwaar gelovige kut mensquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik had trouwens wel mazzel op mijn maatschappijleer mondeling dat ik van tevoren vroeg of 1 van de examinatoren gelovig was, toen heb ik maar mijn mening over de Heer maar aangepast
ik leer er wel mee leven, ik probeer ook die angst te overwinnen, en het lukt me ook, maari k ben sociaal soms erg onhandig omdat ik te eerlijk ben somsquote:
meeste in mijn klas zijn 16 en ik ben 15quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
meeste in mijn klas zijn 15 en ik word deze zomer 17![]()
MBOquote:
Mensen moeten maar tegen scherpe opmerkingen kunnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik leer er wel mee leven, ik probeer ook die angst te overwinnen, en het lukt me ook, maari k ben sociaal soms erg onhandig omdat ik te eerlijk ben soms
ik waardeer eerlijkheid altijd hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik leer er wel mee leven, ik probeer ook die angst te overwinnen, en het lukt me ook, maari k ben sociaal soms erg onhandig omdat ik te eerlijk ben soms
ik zei nadat ik vroeg of 1 van hun gelovig was dit, en ik citeerquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
draaikont,ik ben eens uit godsdienst weggestuurd omdat ik een werkstuk schreef waarvan de titel "god is dood" was,zwaar gelovige kut mens![]()
Als ik in frankrijk was gebleven weet ik zeker dat ik het beter had gedaan,maar ach ja achteraf pratenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:49 schreef zainabber het volgende:
[..]
meeste in mijn klas zijn 16 en ik ben 15maar komt omdat ik klas heb overgeslagen he
dat is best kut eigenlijk want qua gedachtegang en groei en shit ben ik gewoon 16, mn dokter zei jaren geleden dat door dat klas overslaan ik een jaartje ben gaan voorlopen op mn leeftijd
maarja
nog geen scooter voor mij voorlopig
eerlijkheid staat bij mij op nr.1, liegende mensen moeten dood, kijk, als je iets fouts heb gedaan, wees dan straight to the point enzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik waardeer eerlijkheid altijd hoor
heldquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zei nadat ik vroeg of 1 van hun gelovig was dit, en ik citeer
''ik vindt het geloof onzin, ik geloof er niet in, wil het niet geloven, en dat wil ik blijven houden.
het geloof is mooi en aardig voor degene die er in geloven, ik heb respect voor hun denkwijze en levensbeschouwing, maar ik hoef er niks van te weten, ik heb nooit wat van God gemerkt, hij heeft me zowel direct als indirect nooit benaderd danwel beinvloed, dus geloof hoeft voor mij niet''
ik ben wel gelovig en heb ook gemerkt dat ie bestaatquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
''ik vindt het geloof onzin, ik geloof er niet in, wil het niet geloven, en dat wil ik blijven houden.
het geloof is mooi en aardig voor degene die er in geloven, ik heb respect voor hun denkwijze en levensbeschouwing, maar ik hoef er niks van te weten, ik heb nooit wat van God gemerkt, hij heeft me zowel direct als indirect nooit benaderd danwel beinvloed, dus geloof hoeft voor mij niet''
"Nee" was geen goede optie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
alsof ik zo goed ben met mijn havoquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
bijna hbo
en mensen die pimpen met hun opleidingsniveau![]()
.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
bijna hbo
en mensen die pimpen met hun opleidingsniveau![]()
.
hoe bedoel je?quote:
k weetquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oh ja, zainab, op je 17de mag je al praktijk autorijexamen doen in een simulator is mij verteld een half jaar geleden
Gemerkt? Vertelquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:52 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik ben wel gelovig en heb ook gemerkt dat ie bestaat
eigenlijk best wel hendig vetquote:
quote:
quote:ik zei nadat ik vroeg of 1 van hun gelovig was dit, en ik citeer
''Nee'
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
''Nee'
quote:
dan was ik waarschijnlijk hier en daar wat ruwer, maar ik hield me sowieso niet in, omdat ik een van mijn beste vakken niet wou verknallenquote:
Je zou ze ook kunnen neerschieten en steken. Goed gehandeld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan was ik waarschijnlijk hier en daar wat ruwer, maar ik hield me sowieso niet in, omdat ik een van mijn beste vakken niet wou verknallen
jaaa, jullie kaaskop denkt wel eens na
beste ZaRgon, bespaar me uw denkwijze van het probleem oplossen, ik val niet terug op zulke brute handelingswijnzequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou ze ook kunnen neerschieten en steken. Goed gehandeld. [afbeelding]
ik was eens met een groepje door een park aan het wandelen en opeens zagen we een man bij de bomen,we schreeuwden naar hem of hij hulp nodig had,opeens begon echt supersnel te bewegen,echt gewoon supeeeersnel,ik kan het nu nog steeds niet verklaren maar het was vast geen god.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef zainabber het volgende:
[..]nou ik was een tijdje geleden op het strand 's nachts met een groepje
en we hadden het zo over van alles en nog wat
en iemand zegt op n gegeve moment iets over vallende sterren
en ik zeg: wauw, als er nu eentje zou komen he..
en toen werd de hemel helemaal lichtblauw en je zag een hele grote lichtbol naar beneden komen en het was helemaal geluidloos.. en opeens was het weg!
dus ik denk: wtf? maar die anderen hadden het ook gezien!echt gebeurd
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik was eens met een groepje door een park aan het wandelen en opeens zagen we een man bij de bomen,we schreeuwden naar hem of hij hulp nodig had,opeens begon echt supersnel te bewegen,echt gewoon supeeeersnel,ik kan het nu nog steeds niet verklaren maar het was vast geen god.
Hoezo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef Double-Helix het volgende:
ben je niet gelovig zarG,je bent een held
Wat is er goddelijk aan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef zainabber het volgende:
[..]nou ik was een tijdje geleden op het strand 's nachts met een groepje
en we hadden het zo over van alles en nog wat
en iemand zegt op n gegeve moment iets over vallende sterren
en ik zeg: wauw, als er nu eentje zou komen he..
en toen werd de hemel helemaal lichtblauw en je zag een hele grote lichtbol naar beneden komen en het was helemaal geluidloos.. en opeens was het weg!
dus ik denk: wtf? maar die anderen hadden het ook gezien!echt gebeurd
Boksbeugel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
beste ZaRgon, bespaar me uw denkwijze van het probleem oplossen, ik val niet terug op zulke brute handelingswijnze
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |