en met een uitgroeistick de witte haartjes bijkleurenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zodat ie ze later met een pen kan verven![]()
!
wehhehehquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, zelfs al ging ik naar hhw, dan zou ik mijn wenkbrauwen niet scheren
het is mijn trots, zonder ze zie ik er...vriendelijk uit*ril*![]()
chin chanquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zodat ie ze later met een pen kan verven![]()
!
heeyquote:
hahahahaquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die ene waar hij de wenkbrauwen van zijn vader scheert![]()
gewoon teh grappigquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die ene waar hij de wenkbrauwen van zijn vader scheert![]()
neehoor, valt meequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:32 schreef Double-Helix het volgende:
volgens mij zit iedereen aan de LSD ofzo
jij begon, en als mensen druk worden, wordt ik dat ook;(quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef zainabber het volgende:
[..]
hey wat zit je mij verantwoordelijk te maken voor jullie mongolengedrag
dat bedoel ik nouquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef zainabber het volgende:
HAHAHAHAHAH
serieus:
druk es met je hand tegen je slaap enz aan en dan hoor je de zee![]()
![]()
meid drug are bad,mkayy?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef zainabber het volgende:
HAHAHAHAHAH
serieus:
druk es met je hand tegen je slaap enz en ook tegen je oor aan en dan hoor je de zee![]()
![]()
DAAR IS!!!, DE CRIMSON CHIIIIIN!!!quote:
hou eensch opquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
superlichtgewichtwaarsonjabakkerjaloersopiskoelie
dwing mequote:
ik snap er helemaal niks meer van, ken je een site waar alles wordt uitgelegt, zodat ik het verder kan volgen op tv gewoonquote:
Op tv volgen? Gewoon wekelijks downloaden als het online komtquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:14 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik snap er helemaal niks meer van, ken je een site waar alles wordt uitgelegt, zodat ik het verder kan volgen op tv gewoon?
dan ga ik lekker door, superhyperactieve15jarigpubertjediegrappigliefentegerlijkertijdsomsbehoorlijkirritantkanzijnkoeliequote:
ik volg het gewoon op tv maar snap er niks meer vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op tv volgen? Gewoon wekelijks downloaden als het online komt
Kijk je wel lost? Zo ja, waar ben je?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan ga ik lekker door, superhyperactieve15jarigpubertjediegrappigliefentegerlijkertijdsomsbehoorlijkirritantkanzijnkoelie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |