Realdolls hebben een heel lichaam... Kan je nog lekker bij fantaserenquote:
tot zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:44 schreef zainabber het volgende:
ben er zo weer, even kamer opruimen en shit
veel insecten zijn gewoon halal hoor,hoeven niet geslacht voor te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zijn er ook insecten die halal zijn?, dan vindt je die in je halal-burger
dus ook kakkerlakken enz?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
veel insecten zijn gewoon halal hoor,hoeven niet geslacht voor te worden.
ik weet niet precies wat daarvan halal is,alleen weet ik dat vel insecten gegeten mogen worden,en heb trouwens een kakkerlakenfobiequote:
Alleen de chickenburger van de BK is oke. McD is beterquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:47 schreef Double-Helix het volgende:
Comité opgericht door en voor ex-moslims
ik ga me aansluiten
oh en mc is sowieso overrated,burger king!
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halalquote:Dieren die halal zijn
Antilopen, bizons, buffels, duiven, frankolijnen, ganzen, gazellen, geiten, hanen, hazen, hennen, herten, hoenen, hoopoe’s, kamelen, karbouwen, kippen, koeien, konijnen, kwartels, lama's, lammeren, leeuweriken, mussen, nachtegalen, ooievaars, papegaaien, patrijzen, pauwen, reigers, runderen, schapen, spreeuwen, struisvogels, vissen.
Dieren die haram zijn
Aasgieren, apen, beren, cheetahs, eekhoorns, egels, gieren, hagedissen, haviken, honden, hyena’s, jakhalzen, jerboa’s, katten, kevers, kiekendieven, krokodillen, leeuwen, luipaarden, marters, muizen, muskieten, olifanten, panters, ratten, schildpadden, schorpioenen, slangen, spinnen, tamme ezels, tijgers, valken, varkens, vleermuizen, vliegen, vossen, wespen, wezels, wolven, zwijnen.
je frituur pan mee naar de stad nemen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Fastfood
ik frituur vrijwel alles zelf 14.gif
betekent hoi,of goede dag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef zainabber het volgende:
azul?
zarGon waarom eet je honden?quote:
Berbers.quote:
Aziaten in het algemeenquote:
Inheemse volk van noord-afrika,ook wel numidiers of amazighen genoemd en hun taal is het tmazight,een afro-aziatische taal die verwant is aan het oude egyptisch,zoquote:
egypte is een cool landquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Inheemse volk van noord-afrika,ook wel numidiers of amazighen genoemd en hun taal is het tmazight,een afro-aziatische taal die verwant is aan het oude egyptisch,zo![]()
niet allemaal natuurlijk,en mensen die honden etenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik ben van oorsprong ook aziatischmaar ik eet geen honden!
begin mij eens zainab te noemen, en je moet welquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nee zijnap, ik ga mijn wenkbrauwen niet harsen
Niet de huidige egyptenaren,de oude egyptenaren,en egypte is inderdaad mooi.quote:
thats gayquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef zainabber het volgende:
[..]
begin mij eens zainab te noemen, en je moet wel![]()
![]()
ja wel lief maarjaquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
niet allemaal natuurlijk,en mensen die honden eten![]()
![]()
honden zijn liev![]()
zainab, ik ga mijn wenkbrauwen niet harsenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef zainabber het volgende:
[..]
begin mij eens zainab te noemen, en je moet wel![]()
![]()
DOE HET, HAHAHAHHquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zainab, ik ga mijn wenkbrauwen niet harsen
neequote:
niet scheren, HARSENquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef Double-Helix het volgende:
dat meen je niet,als een man zijn wenkbrauwen scheert kan hij gelijk zijn ballen en penis erafhakken.
nee, zelfs al ging ik naar hhw, dan zou ik mijn wenkbrauwen niet scherenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef Double-Helix het volgende:
dat meen je niet,als een man zijn wenkbrauwen scheert kan hij gelijk zijn ballen en penis erafhakken.
WTF, Z?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nee zijnap, ik ga mijn wenkbrauwen niet harsen
en met een uitgroeistick de witte haartjes bijkleurenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zodat ie ze later met een pen kan verven![]()
!
wehhehehquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, zelfs al ging ik naar hhw, dan zou ik mijn wenkbrauwen niet scheren
het is mijn trots, zonder ze zie ik er...vriendelijk uit*ril*![]()
chin chanquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zodat ie ze later met een pen kan verven![]()
!
heeyquote:
hahahahaquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die ene waar hij de wenkbrauwen van zijn vader scheert![]()
gewoon teh grappigquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die ene waar hij de wenkbrauwen van zijn vader scheert![]()
neehoor, valt meequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:32 schreef Double-Helix het volgende:
volgens mij zit iedereen aan de LSD ofzo
jij begon, en als mensen druk worden, wordt ik dat ook;(quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef zainabber het volgende:
[..]
hey wat zit je mij verantwoordelijk te maken voor jullie mongolengedrag
dat bedoel ik nouquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef zainabber het volgende:
HAHAHAHAHAH
serieus:
druk es met je hand tegen je slaap enz aan en dan hoor je de zee![]()
![]()
meid drug are bad,mkayy?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef zainabber het volgende:
HAHAHAHAHAH
serieus:
druk es met je hand tegen je slaap enz en ook tegen je oor aan en dan hoor je de zee![]()
![]()
DAAR IS!!!, DE CRIMSON CHIIIIIN!!!quote:
hou eensch opquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
superlichtgewichtwaarsonjabakkerjaloersopiskoelie
dwing mequote:
ik snap er helemaal niks meer van, ken je een site waar alles wordt uitgelegt, zodat ik het verder kan volgen op tv gewoonquote:
Op tv volgen? Gewoon wekelijks downloaden als het online komtquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:14 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik snap er helemaal niks meer van, ken je een site waar alles wordt uitgelegt, zodat ik het verder kan volgen op tv gewoon?
dan ga ik lekker door, superhyperactieve15jarigpubertjediegrappigliefentegerlijkertijdsomsbehoorlijkirritantkanzijnkoeliequote:
ik volg het gewoon op tv maar snap er niks meer vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op tv volgen? Gewoon wekelijks downloaden als het online komt
Kijk je wel lost? Zo ja, waar ben je?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan ga ik lekker door, superhyperactieve15jarigpubertjediegrappigliefentegerlijkertijdsomsbehoorlijkirritantkanzijnkoelie
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:16 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik volg het gewoon op tv maar snap er niks meer vanjack zit opgesloten en er is zo'n vrouw die hem verzorgt en shit en sawyer en dat meisje ( ben ff naam kwijt) zijn verliefd op elkaar ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |