Lameraden hij heeft zelf geen fotoboek?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:46 schreef Misstique het volgende:
Die Lauder Frost is wel errug geestig zeg, tjonge jonge. Hij denkt steeds makkelijk te moeten scoren door te roepen hoe lelijk andere mensen wel niet zijn. In de reacties op ons interview moest hij ook al breed uitmeten hoe verschrikkelijk lelijk ik wel niet ben en daar heeft hij het nog steeds over 2 interviews later. Sneu figuur. Hij heeft wss een pik ter grootte van een pinda..
Die mensen verafschuw ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lameraden hij heeft zelf geen fotoboek?
De verleiding is meteen zo groot om die beestjes nu voor een rijdende stoomwals te photoshoppen. Maarja. Ik ben braaf tegenwoordig.quote:
Zouden ze het kunnen waarderen als ik ze hangend boven een opblaasbadje fotoshop?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
De verleiding is meteen zo groot om die beestjes nu voor een rijdende stoomwals te photoshoppen. Maarja. Ik ben braaf tegenwoordig.
Wie niet waagt wie niet wint, mcD.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zouden ze het kunnen waarderen als ik ze hangend boven een opblaasbadje fotoshop?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lameraden hij heeft zelf geen fotoboek?
Ik ook niet. Met redenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:04 schreef Stofje het volgende:
Ik wel, maar dat komt omdat ik een knappe man ben met een lekker lichaam.
Complimentjesvisser.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:02 schreef Chowi het volgende:
Hoi, mag ik hier nu niet posten?
Jij hebt ook extreme moodswings, hè? Net zei je nog dat je lelijk bent.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:04 schreef Stofje het volgende:
Ik wel, maar dat komt omdat ik een knappe man ben met een lekker lichaam.
Volgens mij is hij een zijquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij hebt ook extreme moodswings, hè? Net zei je nog dat je lelijk bent.
Ik gaf net even het goede voorbeeld. Mijn arrogantie berust echter op waarheid.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, jij mag hier niet posten!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat als ik hier zomaar zonder toestemming zou gaan posten, ik dan arrogant zou lijken.quote:
Dat lijkt er wel op, inderdaad. "Het" vertoont alle symptomen.quote:
Je mag het geen waarheid noemen voor ik je heb goedgekeurd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik gaf net even het goede voorbeeld. Mijn arrogantie berust echter op waarheid..
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey, jij mag hier niet posten! [afbeelding]
De chinees is weer langs geweest?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef Stofje het volgende:
Godver, wat ben ik toch ook een uitmuntende kok. En dát met een lekker lichaam en een knap gezicht.
Da's al vet lang geleden dat ik daar voor het laatst mee gepimpt heb!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.. Ik heb tenminste geen goudblonde krullen waar ik 24/7 mee pimp.
.
Mijn moeder leerde me vroeger altijd dat je niet mag liegen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Da's al vet lang geleden dat ik daar voor het laatst mee gepimpt heb!
Als dat voer net zo lekker is als de rest van je lichaam, ben ik blij dat ik thuis eet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef Stofje het volgende:
Godver, wat ben ik toch ook een uitmuntende kok. En dát met een lekker lichaam en een knap gezicht.
Ik was bijna vergeten waarom ik je zo graag mag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
IK HEB ZELF GEKOOKT, DROPLUL! ACHTERLIJKE IDIOOT! STERF!!!!!
Het is echt zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn moeder leerde me vroeger altijd dat je niet mag liegen.
En wat heb je gekookt? Droplul? Pierre Wind zou trots op je zijn!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
IK HEB ZELF GEKOOKT, DROPLUL! ACHTERLIJKE IDIOOT! STERF!!!!!
"quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef Stofje het volgende:
hoewel ik natuurlijk ieder moment dat ik op openbare plaatsen ben onbewust pats met mijn mooie, goudblonde krullen...quote:
Wat nou "quote:
Hoe dan ook. Je hebt niet de krullen die ik fancy. Ik val meer in katzwijm door een goudblonde, lichtkrullende slag.quote:
Nou, die kids mogen ook wel eens aan mij trekkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Misstique het volgende:
Er is een grote groep kids hier aan het belletje trekken. Hahaha haha ha.
Ah. Zo zit de vork in de steel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wil je mij niet meer zo beledigen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Je hebt niet de krullen die ik fancy. Ik val meer in katzwijm door een goudblonde, lichtkrullende slag. [afbeelding].
Staat jou naam daar dan. Tssquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wil je mij niet meer zo beledigen.
Zet een eng masker op, ga achter de deur staan, trek 'm heel gauw los wanneer ze weer bellen en gil iets over kinderlokkers. That will do.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Misstique het volgende:
Er is een grote groep kids hier aan het belletje trekken. Hahaha haha ha.
Wie is Bioslock? Hm? Nog nooit van gehoord!quote:
220 op de deurbel zetten is ook een idee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zet een eng masker op, ga achter de deur staan, trek 'm heel gauw los wanneer ze weer bellen en gil iets over kinderlokkers. That will do.
Dat vind ik dan weer zo cru.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
220 op de deurbel zetten is ook een idee.
Ik wil dit nog eens extra benadrukken. Haha, zien jullie dat, ik heb een stukje van het woord cursief gezet om de dubbelzinnigheid te benadrukken. Hahahahah!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, die kids mogen ook wel eens aan mij trekken.
Ik niet. Serves them right.quote:
220 maar?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hm? Zou er daarom hier nooit iemand langskomen met Sint Maarten?quote:
Zul je zien, komt net het mannetje de elektriciteitsmeterstand opnemen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verkapte "KIJK IK HEB MCD OP MSN" post.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef Misstique het volgende:
mcD is naar do re mi van The Sound of Music aan het luisteren..
Als je een beetje scherp was had je gezien dat ik al ruim een uur alle Sound of Music liedjes aant luisteren ben!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef Misstique het volgende:
mcD is naar do re mi van The Sound of Music aan het luisteren..
Helemaal niet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verkapte "KIJK IK HEB MCD OP MSN" post..
Jaloers?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
He, verdomd, ik heb ook fokkers op msn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zo nauwlettend volg ik je niet, ik zocht iemand op MSN en het viel me op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je een beetje scherp was had je gezien dat ik al ruim een uur alle Sound of Music liedjes aant luisteren ben!
Ik niet. FOK!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Stiekem heb je al een half uur me msn-scherm open, maar durf je me niet aan te sprekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo nauwlettend volg ik je niet, ik zocht iemand op MSN en het viel me op.
je zou er maar mee getrouwd zijnquote:
Gelukkig weet ik niet wat daar staat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misstique wordt hier totally pwnd wie unne noob.
Is natuurlijk een mogelijkheid. Maar ja. Most unlikely.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hm? Zou er daarom hier nooit iemand langskomen met Sint Maarten?
Tuurlijk mop.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Stiekem heb je al een half uur me msn-scherm open, maar durf je me niet aan te spreken
Ik ook niet. Ik heb van 5 gemiddelde ONZ-topics één woordje gecopy-paste.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik niet wat daar staat.
er zullen over het algemeen zo'n 30 marokkanenmensen vóór je zijn!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef Stofje het volgende:
Godver, het is anno 2007 toch verdomde lastig om de TMF-chat jonge meisjes uit de kleren te praten.
Ik door TS. Valt me zojuist op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:30 schreef Chowi het volgende:
Wie is er nou pwned door wie? Ik ben de weg kwijt.
Nee, tegenwoordig pijpen ze al voor een breezer, je pakt het verkeerd aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef Stofje het volgende:
Maar... ik doe me voor als 17jarige jongen die die meisjes begrijpt. Die het snapt dat die geile jongens vervelend zijn. Dat is toch een goede insteek?
Neehee. Ze willen hete camseks met je groot uitgevallen mannelijk geslachtsdeel. Ik begrijp ze. Ik ben een van ze.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef Stofje het volgende:
Maar... ik doe me voor als 17jarige jongen die die meisjes begrijpt. Die het snapt dat die geile jongens vervelend zijn. Dat is toch een goede insteek?
Papa was a rolling stone.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:33 schreef mcDavid het volgende:
High on the hill there's a lonely goathead lei-hodelei-hodelehihoo
Loud was the voice of the lonely goathead lei-hodelei-hodeloooo!
Cammen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neehee. Ze willen hete camseks met je groot uitgevallen mannelijk geslachtsdeel. Ik begrijp ze. Ik ben een van ze.
Ik denk niet dat de gemiddelde meid op de TMF-chat dat begrijpt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef Stofje het volgende:
Niet echt. Je staat nu vast in het groepje "jongens die mij begrijpen en heel erg lief zijn maar waarmee ik nooit wat zal doen, want ik ben immers een meisje en ik trek mijn kleren alleen uit voor arrogante eikels".quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef Stofje het volgende:
je komt vaker in R&P.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet echt. Je staat nu vast in het groepje "jongens die mij begrijpen en heel erg lief zijn maar waarmee ik nooit wat zal doen, want ik ben immers een meisje en ik trek mijn kleren alleen uit voor arrogante eikels".
Nooit, eigenlijk.quote:
De vriendjeszone topics schieten je om de orenquote:
Sukkels.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vriendjeszone topics schieten je om de oren
Vermakelijk, dat welquote:
Wees gewoon jezelf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:36 schreef Stofje het volgende:
Hmm. Dan moet ik mezelf een nieuw personage aanmeten.
Je bent een sukkel als je eerst 3 jaar om een meisje heen dartelt zonder enige actie te ondernemen en dan verontwaardigd bent dat ze uiteindelijk met een ander belandt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja dankje
Of ben je pas een sukkel als je er een topic over opent?
Kun je deze niet gebruiken bij het volgende slotjequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent een sukkel als je eerst 3 jaar om een meisje heen dartelt zonder enige actie te ondernemen en dan verontwaardigd bent dat ze uiteindelijk met een ander belandt.
Oh, naja, ik zit pas op 2,5.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent een sukkel als je eerst 3 jaar om een meisje heen dartelt zonder enige actie te ondernemen en dan verontwaardigd bent dat ze uiteindelijk met een ander belandt.
Het komt al té vaak voor dat ik m'n slotjes subtieler moet maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je deze niet gebruiken bij het volgende slotje
Je kunt ze wel doorspammen naar http://jijpastbijmij.nl/v(...)_flirt_workshops.phpquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, de waarheid kan hard zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het komt al té vaak voor dat ik m'n slotjes subtieler moet maken.
Oh god, ik zou echt in een hysterische lachbui schieten als iemand me vertelt dat hij dat gaat doen. Is het gelukt om een serieus te blijven toen hij dat vertelde?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je kunt ze wel doorspammen naar http://jijpastbijmij.nl/v(...)_flirt_workshops.php
Een goede vriend van me geeft zaterdag z'n eerste workshop..
Er zijn mensen serieus veel mee bezig. Als ik sommigen in R&P zie blaten over DVDs, workshops en weet ik allemaal wat....Ze kennen alles van binnen naar buitenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god, ik zou echt in een hysterische lachbui schieten als iemand me vertelt dat hij dat gaat doen. Is het gelukt om een serieus te blijven toen hij dat vertelde?
Ik keek er niet van op. Het is typisch iets voor hem. Vier jaar geleden was 'ie nog een bleke nerd en nu krijg je opeens dit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god, ik zou echt in een hysterische lachbui schieten als iemand me vertelt dat hij dat gaat doen. Is het gelukt om een serieus te blijven toen hij dat vertelde?
Het leeft behoorlijk ja. Best treurig eigenlijk dat zoveel mannen het niet kunnen zonder de hulp van dergelijke bronnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn mensen serieus veel mee bezig. Als ik sommigen in R&P zie blaten over DVDs, workshops en weet ik allemaal wat....Ze kennen alles van binnen naar buiten
Heet hij Ryan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik keek er niet van op. Het is typisch iets voor hem. Vier jaar geleden was 'ie nog een bleke nerd en nu krijg je opeens dit..
En het lachen verging me overigens wel toen ik hoorde dat hij er een luttele 1500 euro aan over gaat houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee.quote:
Bier kan ook een bron zijn. Meestal is het een kwestie van moed hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het leeft behoorlijk ja. Best treurig eigenlijk dat zoveel mannen het niet kunnen zonder de hulp van dergelijke bronnen.
bierquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:56 schreef SiemeN het volgende:
Ander belangrijk nieuws: nog 49 minuten tot voetbal.
Hè? Wat? Hij verdiént eraan? Is het een cursus 'hoe word ik gigolo?' ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
En het lachen verging me overigens wel toen ik hoorde dat hij er een luttele 1500 euro aan over gaat houden.
Nee, zijn vriend geeft die workshopquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hè? Wat? Hij verdiént eraan? Is het een cursus 'hoe word ik gigolo?' ofzo?
Het treurige is trouwens dat ze júist met dat gedoe een uitstraling krijgen die meiden imo mijden als de pest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het leeft behoorlijk ja. Best treurig eigenlijk dat zoveel mannen het niet kunnen zonder de hulp van dergelijke bronnen.
Hij is de gene die de workshop begeleid. De leken moeten 't kunstje van hem leren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hè? Wat? Hij verdiént eraan? Is het een cursus 'hoe word ik gigolo?' ofzo?
quote:
Yep.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar het typetje is wél op hem gebaseerd!
Wellus! PSV is kampioen en dus is het klaar! Afgelopen! Basta!quote:
Ik irriteer me anders behoorlijk aan hoe dom een hoop meiden zijn, aangezien ze er stuk voor stuk intrappen bij die gozer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het treurige is trouwens dat ze júist met dat gedoe een uitstraling krijgen die meiden imo mijden als de pest.
De bekerfinale komt nog. De playoffs. De nacompetitie. De Champions League (vanavond) halve finales. De Champions League finale. De UEFA Cup halve finales. De UEFA Cup finale. Oefeninterlands. EK-Kwalifikatie wedstrijden. En dan begint de competitie weer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wellus! PSV is kampioen en dus is het klaar! Afgelopen! Basta!
Troost je met de gedachte dat de meiden die erin trappen het waard zijn om bespeeld te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik irriteer me anders behoorlijk aan hoe dom een hoop meiden zijn, aangezien ze er stuk voor stuk intrappen bij die gozer.
Het zijn stuk voor stuk saaie en leeghoofdige koeien, ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat de meiden die erin trappen het waard zijn om bespeeld te worden.
helpquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
De bekerfinale komt nog. De playoffs. De nacompetitie. De Champions League (vanavond) halve finales. De Champions League finale. De UEFA Cup halve finales. De UEFA Cup finale. Oefeninterlands. EK-Kwalifikatie wedstrijden. En dan begint de competitie weer..
Ik ben niet meer alleen!quote:
OMG, de horror. *kras.quote:
Voetbal lieverd, da's voor rare mensen.quote:
Babe.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voetbal lieverd, da's voor rare mensen.
Het is inderdaad wel beangstigend dat mensen daadwerkelijk kunnen denken dat voetbal ooit af is.quote:
Love of my life.quote:
Snookums.quote:
Nee, serieus. Was voetbal maar eens afgelopen. Ik raak er in depressie van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel beangstigend dat mensen daadwerkelijk kunnen denken dat voetbal ooit af is.
Beangstigender is dat mensen elke avond weer op de bank kunnen ploffen om te zien hoe andere mensen op een veldje achter een bal aanrennen. Sport okay, sport kijken okay, maar elke wedstrijd die ooit gespeeld wordt is een beetje... ziekelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel beangstigend dat mensen daadwerkelijk kunnen denken dat voetbal ooit af is.
Over mierzoete romcoms gesproken, op net5 is nu Schindlers list.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, serieus. Was voetbal maar eens afgelopen. Ik raak er in depressie van.
Trouwens ook van mierzoete romantische komedies. Ze zijn állémáál hetzelfde. "Down With Love" begint..
Schuldig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Beangstigender is dat mensen elke avond weer op de bank kunnen ploffen om te zien hoe andere mensen op een veldje achter een bal aanrennen. Sport okay, sport kijken okay, maar elke wedstrijd die ooit gespeeld wordt is een beetje... ziekelijk.
Iedere gek heeft zn gebrek.quote:
Goed bruggetje, wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Over mierzoete romcoms gesproken, op net5 is nu Schindlers list.
Zolang het maar niet op Talpa is!!1quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:41 schreef SiemeN het volgende:
"Ik ga voetbal kijken".
Dat was ooit zo'n goede zender.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef SiemeN het volgende:
Nederland 3.
Nooit, hoop ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef Chowi het volgende:
Wanneer komt Spuiten & Slikken er weer op?
Hè. Waar moet ik dan mijn drugtips vandaan halen?quote:
quote:
Ik begrijp ineens waarom Misstique je "snookumsquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Dagonet het volgende:
Beangstigender is dat mensen elke avond weer op de bank kunnen ploffen om te zien hoe andere mensen op een veldje achter een bal aanrennen. Sport okay, sport kijken okay, maar elke wedstrijd die ooit gespeeld wordt is een beetje... ziekelijk.
Ik hoop met je mee.quote:
Jij hébt al een kerel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat ik me op ga geven voor die vrouwenversiercursus.
Hoe slinger ik het beste tampons om haar heen, welke dildo doet het het best als piek?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat ik me op ga geven voor die vrouwenversiercursus.
Heb je 't nu over de vrouwenversiercursus of Spuiten & Slikken?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef Dagonet het volgende:
Ook zo'n pareltje.
Reruns van Giel's Dopeshow.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hè. Waar moet ik dan mijn drugtips vandaan halen?
Om nog maar niet te spreken van die muts van een presentatrice.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Echt elke keer als ik Filemon op tv zie komt er zo'n enorme plaatsvervangende schaamte opzetten dat het gewoon fysieke pijn oplevert.
quote:
Je denkt toch niet écht dat ik drugtips nodig heb, hm?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef Dagonet het volgende:
Of UVT.
Die sméékt om een honkbalknuppel in d'r gezicht. Sméékt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Om nog maar niet te spreken van die muts van een presentatrice..
Ik krijg nu allemaal rare fantasieën over die geheimen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand om mee te shoppen en elkaars haar te vlechten en giechelend m'n stoutste geheimen mee te delen.
Ik heb het laatst met de vader van Litso over poepseks gehad. Ik kijk nergens meer van op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal rare fantasieën over die geheimen.
".."quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het laatst met de vader van Litso over poepseks gehad. Ik kijk nergens meer van op.
Euhm..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het laatst met de vader van Litso over poepseks gehad. Ik kijk nergens meer van op.
What's next? Elkaars ochtendurine proeven?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die van mij krijgt ze niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die sméékt om een honkbalknuppel in d'r gezicht. Sméékt.
Ík niet. Zíj beginnen erover.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:56 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind je een beetje gefixeerd c_c...
Is het goed of níet goed dat ik niet weet wat scatseks en cleveland steamer zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, sorry, foutje.
Ik had het met het nieuwe vriendje van m'n beste vriend over scatseks, en Litso had z'n vader verteld over de cleveland steamer, en erbij vermeld dat hij het van mij heeft.
Pff, is een honkbalknuppel niet wat overdreven om het mee te omschrijven?quote:
Ligt eraan hoe 'stout' je jezelf vindt, om met hoeheetdiehoervaneenschrijfsterdiedenktnederlandsevrouwenomtekunnentoverennaarsmmeesteressen-termen te spreken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is het goed of níet goed dat ik niet weet wat scatseks en cleveland steamer zijn?
Mijn tekst, wat doe je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, is een honkbalknuppel niet wat overdreven om het mee te omschrijven?.
Ook al zo blegh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Heleen van Royen.
Ik vind je een testosteronhump hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Ik voel me gekleineerd hier.
Mag ik, uit de categorie 'Nederlandse pretentieuze hoeren'?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Heleen van Royen.
Als jij het al zegt, dan moet het wel kloppen. (Hihi, ik zei kloppen.quote:
Alanis of Black Eyed?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je een testosteronhump hoor.
ALANIS!quote:
Ik heb de Alanis versie nog niet durven luisteren, omdat ik haar op zich wel ok vind. Ik ben bang dat dat filmpje mijn mening overhoop gaat gooien.quote:
Gewoon doen, het is briljant. Én ze weet er ook nog eens een goed nummer van te maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb de Alanis versie nog niet durven luisteren, omdat ik haar op zich wel ok vind. Ik ben bang dat dat filmpje mijn mening overhoop gaat gooien.
Doen! Tiek heeft de link wel voor je (staat onder de adresbalk in firefox tiek).quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb de Alanis versie nog niet durven luisteren, omdat ik haar op zich wel ok vind. Ik ben bang dat dat filmpje mijn mening overhoop gaat gooien.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef SiemeN het volgende:
Die heb ik van jou gehad zeker, Tiek? Alanis.
Hejje toevallig een link?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon doen, het is briljant. Én ze weet er ook nog eens een goed nummer van te maken.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doen! Tiek heeft de link wel voor je (staat onder de adresbalk in firefox tiek).
Welke? En waarom vraag ik dit, ik ben geen fan van simcity maar van Caesar, Zeus, Pharaoh en RotMK.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Stofje het volgende:
Zo, ik ben weer uit geSimCity't.
Anders ik wel. Ik heb zo'n 620 nummers in mijn map van ontvangen bestanden. En dat is nog na opruiming van de nummers die flut zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef SiemeN het volgende:
Ik vergeet altijd van wie ik welke mp3's ontvangen heb.
Ik denk trouwens dat 400 van de 620 nummers afkomstig zijn van Bioslock.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Anders ik wel. Ik heb zo'n 620 nummers in mijn map van ontvangen bestanden. En dat is nog na opruiming van de nummers die flut zijn.
Sim city werkt altijd hetzelfde toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:06 schreef Stofje het volgende:
SimCity 4. Ik heb 'm kort geleden voor 11 euro gekocht en had wel weer eens zin om een vette stad te bouwen. Nu heb ik 4 steden gebouwd die zó lelijk waren en zó verliesgevend, dat ik nu nog één poging doe. Die moet gewoon mooi en winstgevend worden, anders geef ik het op.
Whehehe.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat 400 van de 620 nummers afkomstig zijn van Bioslock..
De opgeruimde?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, het is wel wat ingewikkelder geworden, je moet met tamelijk veel dingen rekening houden. Het begin is altijd erg lastig, omdat je ná het begin zware kosten krijgt. Ach, ik vind het nog steeds een tof spel, soms kun je echt prachtige gebieden creeren. Toch leuk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sim city werkt altijd hetzelfde toch?
-----
| |
-----
Gewoon blokken bouwen met politie, brandweer, commercie etc?
En dat terwijl je hem nieteens kent!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Qua muziek ontken ik dat ook niet. Verder was hij knap en een romanticus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:10 schreef Dagonet het volgende:
Qua muziek dan. De rest kan ik niet beoordelen.
En wassie te pruimen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Qua muziek ontken ik dat ook niet. Verder was hij knap en een romanticus.
Jammer van dat rotkarakter.
Oh ja. Da's waar ook.quote:
Och. Als je verkouden bent, proef je er niet zoveel van. Om maar even beeldspraak te gebruiken.quote:
Vertel, vertel! Maar niet te snel, we schrijven mee!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:16 schreef Stofje het volgende:
Oioioi, wat is die S-F slecht in z'n 'functie'..
Bert.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Vertel, vertel! Maar niet te snel, we schrijven mee!
Arme Janetjequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:16 schreef Stofje het volgende:
Oioioi, wat is die S-F slecht in z'n 'functie'..
Nou, Slarioux klaagt in FB over Klaagbaak. Er barst een discussie los, over het niveau van KLB en de nieuwe policy van Danny, met als centrale vraag: Het steeds verder verbaggerende KLB zou eigenlijk strakker gemodereerd moeten worden, maar het mag niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Vertel, vertel! Maar niet te snel, we schrijven mee!
Nou ja, beetje triest dus. Daar word ie op bekritiseerd en er staan wat vragen open die o.a. gesteld worden in het tweede deel van dat FB-topic. Geen enkele reactie meer van S-F, maar wel héél bijdehand in andere FB-topics de oh zo belangrijke mod uithangen, die overal wel antwoorden op weet. Beetje treurig, gewoon. Hij stelt geen zak voor, maar heeft dat gevoel wel. Ik vind het wel grappig, eigenlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze kan wel door het slotje posten
Heb ik nu mijn geloofwaardigheid terug omdat ik 1 topic sluit![]()
Uhmmmm, wat weet jij dat wij niet weten?quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:25 schreef Dagonet het volgende:
En je moet 'die' gebruiken ipv 'welke' stofje, dat leest véél prettiger.
Och, als je af en toe rond kijkt op het forum, dan zou je toch kunnen merken dat S-F algeheel een behoorlijk matige usert is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uhmmmm, wat weet jij dat wij niet weten?
Nieuwe beleid m.b.t. bagger: If you can't beat them, join them.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:31 schreef Chowi het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom S-F mod is geworden. Zo'n kwalitatief hoogstaande user was 'ie toch ook weer niet?
Maar wel een móóie post, vol links, een quote en een uiterst handzame samenvatting, hmm?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:30 schreef Misstique het volgende:
De langste post ooit in BeF.
Mwoa, ik vond Conflict wel een goede mod, toen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nieuwe beleid m.b.t. bagger: If you can't beat them, join them.
Mits je de OP's niet meetelt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:30 schreef Misstique het volgende:
De langste post ooit in BeF.
Eensch.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:32 schreef Stofje het volgende:
S-F, b-d, allebei vreselijke baggerusers. Met alle respect, trouwens. Maar niet echt capabel om hier te moderen, vind ik.
Conflict is een prima mod, helemaal als je een nieuw forum op gaat starten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoa, ik vond Conflict wel een goede mod, toen.
Jaha, ik was ook kut.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef Dagonet het volgende:
Vind je het heel erg als ik alleen maar begrijpend knik maar me verder onthou van commentaar?
Conflict is goed als mod. Overigens is hij een kwaliteitsbaggeraar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tja, da's bij deze dus ook weer ontkracht. Goeie mods zijn het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nieuwe beleid m.b.t. bagger: If you can't beat them, join them.
Joah, maar de Conflict bagger was dan ook héél anders dan de bagger van tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Conflict opende een topic met als TT Hoi en als openingspost "quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Joah, maar de Conflict bagger was dan ook héél anders dan de bagger van tegenwoordig.
Conflict-bagger was humor over niets. Bagger van tegenwoordig is ongeinspireerd geneuzel over niets.
Laat me raden, dat zijn de userts van het kaliber... ehm... nouja, van die lui waar niemand ooit van gehoord heeft bedoel ik dus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eensch.. Maar dan heb je nog de groep mensen die zeggen "dat ze zo goed de nieuwe FOK!-generatie vertegenwoordigen".
.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Conflict opende een topic met als TT Hoi en als openingspost ":) " en op de één of andere manier was dat altijd grappig. Ik kan het niet echt onderbouwen.
Sorry? Ongeïnspireerd geneuzel?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Joah, maar de Conflict bagger was dan ook héél anders dan de bagger van tegenwoordig.
Conflict-bagger was humor over niets. Bagger van tegenwoordig is ongeinspireerd geneuzel over niets.
Ik vroeg me al af hoe ik het moest verwoorden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef Dagonet het volgende:
Vind je het heel erg als ik alleen maar begrijpend knik maar me verder onthou van commentaar?
Bwoah, in het banmeldtopic zijn ze doorgaans heel bekend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laat me raden, dat zijn de userts van het kaliber... ehm... nouja, van die lui waar niemand ooit van gehoord heeft bedoel ik dus.
Zie post van Stofje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry? Ongeïnspireerd geneuzel?.
Nee, de-topics van Conflict dan! Daar is echt een goed staaltje denkwerk aan te pas gekomen!
Op een goede dag, dan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef mcDavid het volgende:
Maar met één zo'n topic per dag was het ook gewoon leuk. Tegenwoordig kent ONZ één topic per dag dat níét zo is.
Meisjes zijn lief!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Conflict opende een topic met als TT Hoi en als openingspost "" en op de één of andere manier was dat altijd grappig. Ik kan het niet echt onderbouwen
.
Deze kwoot ik evenquote:
Dit zijn van die maanden dat ik Knut en Inso mis op ONZ. Soms waren ze te streng maar dit soort gasten werden wel beteugeld.quote:
Deze vraag is zeker alleen voor in TT beschreven mensen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:47 schreef Chowi het volgende:
Wil iemand camseks met mij?
Er staat maar één persoon genoemd in de TT.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Deze vraag is zeker alleen voor in TT beschreven mensen?
Nét op het moment dat ik begin over camseks hè! Subtiel!quote:
Er staat een bepaalde groep omschreven, en een uitzondering daarop.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er staat maar één persoon genoemd in de TT.
Nee, het ligt aan de lengte van je piem0l.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Deze vraag is zeker alleen voor in TT beschreven mensen?
Timing is everything.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nét op het moment dat ik begin over camseks hè! Subtiel!
Kom, we gaan gewoon uit de kleren en onze strakke lichamen aan elkaar tonen. Puur omquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nét op het moment dat ik begin over camseks hè! Subtiel!
Nou, niet everything hoor. Penislengte staat daarboven.quote:
Strak. Ja, da's wel een goeie manier om mijn lichaam te beschrijven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kom, we gaan gewoon uit de kleren en onze strakke lichamen aan elkaar tonen. Puur omhaar
te kutten.
Speel nou eens mee, vetklep.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Strak. Ja, da's wel een goeie manier om mijn lichaam te beschrijven.. Over die van jou weet ik 't niet.
quote:
Zo erg van slag was ik, ja.quote:
Ken je Bitches ain't shit van Ben Folds?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe. Alanis is tof, as usual. Had ik kunnen weten.
[/late reactie]
Ik ken Ben Folds. Het nummer doet geen belletjes rinkelen. En Cerror is een alter-ego van Cerror en van niemand andersquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ken je Bitches ain't shit van Ben Folds?
En wist je dat Ben Folds een alterego van Cerror is?
Het origineel is van dr Dre.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken Ben Folds. Het nummer doet geen belletjes rinkelen. En Cerror is een alter-ego van Cerror en van niemand anders.
Die smilie klopt wel, dat is een echt Bupatihgrapje.quote:
Ik las iets van ene misstique, die zou ik in de gaten houden, potentiële reluser.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb echt keibrave userts in R&P.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik las iets van ene misstique, die zou ik in de gaten houden, potentiële reluser.
Nee joh, das zo iemand die een braaf krasgrapje maakt en dan in dezelfde minuut nog een post met 'sorryquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik las iets van ene misstique, die zou ik in de gaten houden, potentiële reluser.
quote:
Daar gaat mijn image.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee joh, das zo iemand die een braaf krasgrapje maakt en dan in dezelfde minuut nog een post met 'sorry' post.
.
Ik geloof d'r niet hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |