neequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef Chowi het volgende:
Ja, drib. Post je volle cup F eens.
Ja. Ik ben bezig met, eh. Afbetalen. Ik heb meteen maar de hele collectie opgekocht.quote:
Ook niet een klein stukje? Pretty pretty please?quote:
Fok jou.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef Dribbel_ het volgende:
nee
Whehehe.quote:
Ik denk dat niemand echt een 'steaming bowl of poison' als diner verwacht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef Misstique het volgende:
Die arme man kijkt heel onwetend en onschuldig.
Hij heeft de hele dag hard gewerkt in het zweet des aanschijns om de kost te verdienen voor vrouw en kind en dit is zijn beloning.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand echt een 'steaming bowl of poison' als diner verwacht.
Waar? En hoe duur?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:07 schreef SiemeN het volgende:
HOEREN.
Thailand. Daar letten ze niet zo op de kleintjes.quote:
Dit is gewoon terecht natuurlijk. Die vent ziet eruit als een potentiële serialkiller! Die vrouw redt het vege lijf van zichzelf en haar kinderen.quote:
.Ik dacht: "Kom, het is toch een gekke week, dan kan dit er óók nog wel bij." Zodoende.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zulks een gewaagde uitspraak voor jouw doen, rpp!
Mooi, meer kleintjes voor mij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Thailand. Daar letten ze niet zo op de kleintjes.
Ik vind het een goede instelling.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht: "Kom, het is toch een gekke week, dan kan dit er óók nog wel bij." Zodoende..
okeequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:47 schreef Stofje het volgende:
Chowi en ik moeten heel hard lachen om iets, maar we zeggen lekker niet waarom.
Waarschijnlijk ben ik het.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:47 schreef Stofje het volgende:
Chowi en ik moeten heel hard lachen om iets, maar we zeggen lekker niet waarom.
Waarom zég je het nou?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef Stofje het volgende:
Ik drukte op Active Topics en zag dit topic:
trouwfoto's
Ik zag de foto's erin staan en zag aan de broncode om welke user het ging. En nu heb ik téveel foto's van die user gezien.
Trouwfoto's? Nou, kleine kans dan, dat ik het ben!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef Stofje het volgende:
trouwfoto's
Ik zag de foto's erin staan en zag aan de broncode om welke user het ging. En nu heb ik téveel foto's van die user gezien.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef Chowi het volgende:
SiemeN kan het trouwens wel zien, nu.
Hoera voor editgeschiedenis. Alleen kende ik ze al.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef Stofje het volgende:
trouwfoto's
Ach St. als ik me aan dat criterium zou houden zou ik nooit meer kunnen lachenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef Stofje het volgende:
En dat deel je dan niet met ons? Wij willen óók lachen?
(Jaha, ik ben ook lelijk en jaha, ik mag dús anderen niet uitlachen).
Zit niet zo te vissen naar complimenten. Ik stel gewoon glashard dat ik knap ben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef Stofje het volgende:
(Jaha, ik ben ook lelijk en jaha, ik mag dús anderen niet uitlachen).
Deed ik het weer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Stomme knapperd met je stomme kwartierverpestende post.
Wie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:46 schreef Misstique het volgende:
Die Lauder Frost is wel errug geestig zeg, tjonge jonge. Hij denkt steeds makkelijk te moeten scoren door te roepen hoe lelijk andere mensen wel niet zijn. In de reacties op ons interview moest hij ook al breed uitmeten hoe verschrikkelijk lelijk ik wel niet ben en daar heeft hij het nog steeds over 2 interviews later. Sneu figuur. Hij heeft wss een pik ter grootte van een pinda..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |