Je zei "komen"quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef Chowi het volgende:
Gek hè, hoe je van het onderwerp "tieten" op het onderwerp "Marcel van Dam" kan komen.
Het wordt eerst tijd dat ik een college ga volgen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
et wordt tijd dat je eens gaat neucken
quote:
Ik heb brilpoetsdoekjes liggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Ik krijg m'n bril niet schoon. Het leven van een nerd gaat niet over rozen.
Als je maar een vlooienband gaat dragenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
zo naar de kapper
hoe zal ik m'n haar doen
JA die kan niet af, als ik dat probeer krijg ik een stroomstootquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je maar een vlooienband gaat dragen
Ik thuis ook ja. Hier niet.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Ik krijg m'n bril niet schoon. Het leven van een nerd gaat niet over rozen.
Dat topic was briljant!quote:
echt ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:56 schreef SiemeN het volgende:
Ik had 'm ook al gevonden met de search, ja.
quote:Op zondag 11 december 2005 18:49 schreef BrauN het volgende:
Hoe durven jullie mensen achter hun rug om zo belachelijk te maken!?Die post vat het topic zo mooi samen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef SiemeN het volgende:
You know, today I was asked only one question.
One question all day, do you know what that was?
"Do you want this supersized?".
Zo blijkens. Ik ken het hele nummer niet. Misschien maar eens downloaden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef SiemeN het volgende:
Matthew Good - 21st Century Living.
De titel staat er niet zie ik net.
"Spelen" in de zin van een zandbak en barbies? Nàh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
hallo wie wil er met me spelen ?
Kan kloppen. De beste man heeft zijn nummers alleen uitgebracht in de VS en Canada. Ik ken het via via. Tiek is er inmiddels ook weg van in ieder geval.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo blijkens. Ik ken het hele nummer niet. Misschien maar eens downloaden..
Oh, zei ik trouwens downloaden? Ik bedoelde kópen, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Kan kloppen. De beste man heeft zijn nummers alleen uitgebracht in de VS en Canada. Ik ken het via via. Tiek is er inmiddels ook weg van in ieder geval..
,
,
,
.
Heel geloofwaardig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef SiemeN het volgende:
We downloaden hier allemaal legaal.
Post jij je tieten dan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
wat zijn jullie saai zeg
Ik was even aan het checken of jullie wel opletten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:09 schreef rompompom het volgende:
SiemeN, nu je er toch bent: verander het topicnummer even in 867. Legaal, natuurlijk.
Je bezit inderdaad nog wel wat vlees waar ik in zou willen happen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef Chowi het volgende:
All you people are vampires!
Heb je de nieuwe CD al?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef Chowi het volgende:
All you people are vampires!
Zulks een gewaagde uitspraak voor jouw doen, rpp!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bezit inderdaad nog wel wat vlees waar ik in zou willen happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |