Lameraden hij heeft zelf geen fotoboek?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:46 schreef Misstique het volgende:
Die Lauder Frost is wel errug geestig zeg, tjonge jonge. Hij denkt steeds makkelijk te moeten scoren door te roepen hoe lelijk andere mensen wel niet zijn. In de reacties op ons interview moest hij ook al breed uitmeten hoe verschrikkelijk lelijk ik wel niet ben en daar heeft hij het nog steeds over 2 interviews later. Sneu figuur. Hij heeft wss een pik ter grootte van een pinda..
Die mensen verafschuw ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lameraden hij heeft zelf geen fotoboek?
De verleiding is meteen zo groot om die beestjes nu voor een rijdende stoomwals te photoshoppen. Maarja. Ik ben braaf tegenwoordig.quote:
Zouden ze het kunnen waarderen als ik ze hangend boven een opblaasbadje fotoshop?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
De verleiding is meteen zo groot om die beestjes nu voor een rijdende stoomwals te photoshoppen. Maarja. Ik ben braaf tegenwoordig.
Wie niet waagt wie niet wint, mcD.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zouden ze het kunnen waarderen als ik ze hangend boven een opblaasbadje fotoshop?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lameraden hij heeft zelf geen fotoboek?
Ik ook niet. Met redenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:04 schreef Stofje het volgende:
Ik wel, maar dat komt omdat ik een knappe man ben met een lekker lichaam.
Complimentjesvisser.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:02 schreef Chowi het volgende:
Hoi, mag ik hier nu niet posten?
Jij hebt ook extreme moodswings, hè? Net zei je nog dat je lelijk bent.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:04 schreef Stofje het volgende:
Ik wel, maar dat komt omdat ik een knappe man ben met een lekker lichaam.
Volgens mij is hij een zijquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij hebt ook extreme moodswings, hè? Net zei je nog dat je lelijk bent.
Ik gaf net even het goede voorbeeld. Mijn arrogantie berust echter op waarheid.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, jij mag hier niet posten!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat als ik hier zomaar zonder toestemming zou gaan posten, ik dan arrogant zou lijken.quote:
Dat lijkt er wel op, inderdaad. "Het" vertoont alle symptomen.quote:
Je mag het geen waarheid noemen voor ik je heb goedgekeurd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik gaf net even het goede voorbeeld. Mijn arrogantie berust echter op waarheid..
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey, jij mag hier niet posten! [afbeelding]
De chinees is weer langs geweest?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef Stofje het volgende:
Godver, wat ben ik toch ook een uitmuntende kok. En dát met een lekker lichaam en een knap gezicht.
Da's al vet lang geleden dat ik daar voor het laatst mee gepimpt heb!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.. Ik heb tenminste geen goudblonde krullen waar ik 24/7 mee pimp.
.
Mijn moeder leerde me vroeger altijd dat je niet mag liegen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Da's al vet lang geleden dat ik daar voor het laatst mee gepimpt heb!
Als dat voer net zo lekker is als de rest van je lichaam, ben ik blij dat ik thuis eet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef Stofje het volgende:
Godver, wat ben ik toch ook een uitmuntende kok. En dát met een lekker lichaam en een knap gezicht.
Ik was bijna vergeten waarom ik je zo graag mag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
IK HEB ZELF GEKOOKT, DROPLUL! ACHTERLIJKE IDIOOT! STERF!!!!!
Het is echt zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn moeder leerde me vroeger altijd dat je niet mag liegen.
En wat heb je gekookt? Droplul? Pierre Wind zou trots op je zijn!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
IK HEB ZELF GEKOOKT, DROPLUL! ACHTERLIJKE IDIOOT! STERF!!!!!
"quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef Stofje het volgende:
hoewel ik natuurlijk ieder moment dat ik op openbare plaatsen ben onbewust pats met mijn mooie, goudblonde krullen...quote:
Wat nou "quote:
Hoe dan ook. Je hebt niet de krullen die ik fancy. Ik val meer in katzwijm door een goudblonde, lichtkrullende slag.quote:
Nou, die kids mogen ook wel eens aan mij trekkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Misstique het volgende:
Er is een grote groep kids hier aan het belletje trekken. Hahaha haha ha.
Ah. Zo zit de vork in de steel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wil je mij niet meer zo beledigen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Je hebt niet de krullen die ik fancy. Ik val meer in katzwijm door een goudblonde, lichtkrullende slag. [afbeelding].
Staat jou naam daar dan. Tssquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wil je mij niet meer zo beledigen.
Zet een eng masker op, ga achter de deur staan, trek 'm heel gauw los wanneer ze weer bellen en gil iets over kinderlokkers. That will do.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Misstique het volgende:
Er is een grote groep kids hier aan het belletje trekken. Hahaha haha ha.
Wie is Bioslock? Hm? Nog nooit van gehoord!quote:
220 op de deurbel zetten is ook een idee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zet een eng masker op, ga achter de deur staan, trek 'm heel gauw los wanneer ze weer bellen en gil iets over kinderlokkers. That will do.
Dat vind ik dan weer zo cru.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
220 op de deurbel zetten is ook een idee.
Ik wil dit nog eens extra benadrukken. Haha, zien jullie dat, ik heb een stukje van het woord cursief gezet om de dubbelzinnigheid te benadrukken. Hahahahah!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, die kids mogen ook wel eens aan mij trekken.
Ik niet. Serves them right.quote:
220 maar?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hm? Zou er daarom hier nooit iemand langskomen met Sint Maarten?quote:
Zul je zien, komt net het mannetje de elektriciteitsmeterstand opnemen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verkapte "KIJK IK HEB MCD OP MSN" post.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef Misstique het volgende:
mcD is naar do re mi van The Sound of Music aan het luisteren..
Als je een beetje scherp was had je gezien dat ik al ruim een uur alle Sound of Music liedjes aant luisteren ben!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef Misstique het volgende:
mcD is naar do re mi van The Sound of Music aan het luisteren..
Helemaal niet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verkapte "KIJK IK HEB MCD OP MSN" post..
Jaloers?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
He, verdomd, ik heb ook fokkers op msn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zo nauwlettend volg ik je niet, ik zocht iemand op MSN en het viel me op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je een beetje scherp was had je gezien dat ik al ruim een uur alle Sound of Music liedjes aant luisteren ben!
Ik niet. FOK!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Stiekem heb je al een half uur me msn-scherm open, maar durf je me niet aan te sprekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo nauwlettend volg ik je niet, ik zocht iemand op MSN en het viel me op.
je zou er maar mee getrouwd zijnquote:
Gelukkig weet ik niet wat daar staat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misstique wordt hier totally pwnd wie unne noob.
Is natuurlijk een mogelijkheid. Maar ja. Most unlikely.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hm? Zou er daarom hier nooit iemand langskomen met Sint Maarten?
Tuurlijk mop.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Stiekem heb je al een half uur me msn-scherm open, maar durf je me niet aan te spreken
Ik ook niet. Ik heb van 5 gemiddelde ONZ-topics één woordje gecopy-paste.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik niet wat daar staat.
er zullen over het algemeen zo'n 30 marokkanenmensen vóór je zijn!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef Stofje het volgende:
Godver, het is anno 2007 toch verdomde lastig om de TMF-chat jonge meisjes uit de kleren te praten.
Ik door TS. Valt me zojuist op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:30 schreef Chowi het volgende:
Wie is er nou pwned door wie? Ik ben de weg kwijt.
Nee, tegenwoordig pijpen ze al voor een breezer, je pakt het verkeerd aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef Stofje het volgende:
Maar... ik doe me voor als 17jarige jongen die die meisjes begrijpt. Die het snapt dat die geile jongens vervelend zijn. Dat is toch een goede insteek?
Neehee. Ze willen hete camseks met je groot uitgevallen mannelijk geslachtsdeel. Ik begrijp ze. Ik ben een van ze.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef Stofje het volgende:
Maar... ik doe me voor als 17jarige jongen die die meisjes begrijpt. Die het snapt dat die geile jongens vervelend zijn. Dat is toch een goede insteek?
Papa was a rolling stone.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:33 schreef mcDavid het volgende:
High on the hill there's a lonely goathead lei-hodelei-hodelehihoo
Loud was the voice of the lonely goathead lei-hodelei-hodeloooo!
Cammen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neehee. Ze willen hete camseks met je groot uitgevallen mannelijk geslachtsdeel. Ik begrijp ze. Ik ben een van ze.
Ik denk niet dat de gemiddelde meid op de TMF-chat dat begrijpt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef Stofje het volgende:
Niet echt. Je staat nu vast in het groepje "jongens die mij begrijpen en heel erg lief zijn maar waarmee ik nooit wat zal doen, want ik ben immers een meisje en ik trek mijn kleren alleen uit voor arrogante eikels".quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef Stofje het volgende:
je komt vaker in R&P.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet echt. Je staat nu vast in het groepje "jongens die mij begrijpen en heel erg lief zijn maar waarmee ik nooit wat zal doen, want ik ben immers een meisje en ik trek mijn kleren alleen uit voor arrogante eikels".
Nooit, eigenlijk.quote:
De vriendjeszone topics schieten je om de orenquote:
Sukkels.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vriendjeszone topics schieten je om de oren
Vermakelijk, dat welquote:
Wees gewoon jezelf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:36 schreef Stofje het volgende:
Hmm. Dan moet ik mezelf een nieuw personage aanmeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |