Je bent een sukkel als je eerst 3 jaar om een meisje heen dartelt zonder enige actie te ondernemen en dan verontwaardigd bent dat ze uiteindelijk met een ander belandt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja dankje
Of ben je pas een sukkel als je er een topic over opent?
Kun je deze niet gebruiken bij het volgende slotjequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent een sukkel als je eerst 3 jaar om een meisje heen dartelt zonder enige actie te ondernemen en dan verontwaardigd bent dat ze uiteindelijk met een ander belandt.
Oh, naja, ik zit pas op 2,5.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent een sukkel als je eerst 3 jaar om een meisje heen dartelt zonder enige actie te ondernemen en dan verontwaardigd bent dat ze uiteindelijk met een ander belandt.
Het komt al té vaak voor dat ik m'n slotjes subtieler moet maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je deze niet gebruiken bij het volgende slotje
Je kunt ze wel doorspammen naar http://jijpastbijmij.nl/v(...)_flirt_workshops.phpquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, de waarheid kan hard zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het komt al té vaak voor dat ik m'n slotjes subtieler moet maken.
Oh god, ik zou echt in een hysterische lachbui schieten als iemand me vertelt dat hij dat gaat doen. Is het gelukt om een serieus te blijven toen hij dat vertelde?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je kunt ze wel doorspammen naar http://jijpastbijmij.nl/v(...)_flirt_workshops.php
Een goede vriend van me geeft zaterdag z'n eerste workshop..
Er zijn mensen serieus veel mee bezig. Als ik sommigen in R&P zie blaten over DVDs, workshops en weet ik allemaal wat....Ze kennen alles van binnen naar buitenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god, ik zou echt in een hysterische lachbui schieten als iemand me vertelt dat hij dat gaat doen. Is het gelukt om een serieus te blijven toen hij dat vertelde?
Ik keek er niet van op. Het is typisch iets voor hem. Vier jaar geleden was 'ie nog een bleke nerd en nu krijg je opeens dit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god, ik zou echt in een hysterische lachbui schieten als iemand me vertelt dat hij dat gaat doen. Is het gelukt om een serieus te blijven toen hij dat vertelde?
Het leeft behoorlijk ja. Best treurig eigenlijk dat zoveel mannen het niet kunnen zonder de hulp van dergelijke bronnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn mensen serieus veel mee bezig. Als ik sommigen in R&P zie blaten over DVDs, workshops en weet ik allemaal wat....Ze kennen alles van binnen naar buiten
Heet hij Ryan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik keek er niet van op. Het is typisch iets voor hem. Vier jaar geleden was 'ie nog een bleke nerd en nu krijg je opeens dit..
En het lachen verging me overigens wel toen ik hoorde dat hij er een luttele 1500 euro aan over gaat houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee.quote:
Bier kan ook een bron zijn. Meestal is het een kwestie van moed hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het leeft behoorlijk ja. Best treurig eigenlijk dat zoveel mannen het niet kunnen zonder de hulp van dergelijke bronnen.
bierquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:56 schreef SiemeN het volgende:
Ander belangrijk nieuws: nog 49 minuten tot voetbal.
Hè? Wat? Hij verdiént eraan? Is het een cursus 'hoe word ik gigolo?' ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
En het lachen verging me overigens wel toen ik hoorde dat hij er een luttele 1500 euro aan over gaat houden.
Nee, zijn vriend geeft die workshopquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hè? Wat? Hij verdiént eraan? Is het een cursus 'hoe word ik gigolo?' ofzo?
Het treurige is trouwens dat ze júist met dat gedoe een uitstraling krijgen die meiden imo mijden als de pest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het leeft behoorlijk ja. Best treurig eigenlijk dat zoveel mannen het niet kunnen zonder de hulp van dergelijke bronnen.
Hij is de gene die de workshop begeleid. De leken moeten 't kunstje van hem leren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hè? Wat? Hij verdiént eraan? Is het een cursus 'hoe word ik gigolo?' ofzo?
quote:
Yep.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar het typetje is wél op hem gebaseerd!
Wellus! PSV is kampioen en dus is het klaar! Afgelopen! Basta!quote:
Ik irriteer me anders behoorlijk aan hoe dom een hoop meiden zijn, aangezien ze er stuk voor stuk intrappen bij die gozer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het treurige is trouwens dat ze júist met dat gedoe een uitstraling krijgen die meiden imo mijden als de pest.
De bekerfinale komt nog. De playoffs. De nacompetitie. De Champions League (vanavond) halve finales. De Champions League finale. De UEFA Cup halve finales. De UEFA Cup finale. Oefeninterlands. EK-Kwalifikatie wedstrijden. En dan begint de competitie weer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wellus! PSV is kampioen en dus is het klaar! Afgelopen! Basta!
Troost je met de gedachte dat de meiden die erin trappen het waard zijn om bespeeld te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik irriteer me anders behoorlijk aan hoe dom een hoop meiden zijn, aangezien ze er stuk voor stuk intrappen bij die gozer.
Het zijn stuk voor stuk saaie en leeghoofdige koeien, ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat de meiden die erin trappen het waard zijn om bespeeld te worden.
helpquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
De bekerfinale komt nog. De playoffs. De nacompetitie. De Champions League (vanavond) halve finales. De Champions League finale. De UEFA Cup halve finales. De UEFA Cup finale. Oefeninterlands. EK-Kwalifikatie wedstrijden. En dan begint de competitie weer..
Ik ben niet meer alleen!quote:
OMG, de horror. *kras.quote:
Voetbal lieverd, da's voor rare mensen.quote:
Babe.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voetbal lieverd, da's voor rare mensen.
Het is inderdaad wel beangstigend dat mensen daadwerkelijk kunnen denken dat voetbal ooit af is.quote:
Love of my life.quote:
Snookums.quote:
Nee, serieus. Was voetbal maar eens afgelopen. Ik raak er in depressie van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel beangstigend dat mensen daadwerkelijk kunnen denken dat voetbal ooit af is.
Beangstigender is dat mensen elke avond weer op de bank kunnen ploffen om te zien hoe andere mensen op een veldje achter een bal aanrennen. Sport okay, sport kijken okay, maar elke wedstrijd die ooit gespeeld wordt is een beetje... ziekelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel beangstigend dat mensen daadwerkelijk kunnen denken dat voetbal ooit af is.
Over mierzoete romcoms gesproken, op net5 is nu Schindlers list.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, serieus. Was voetbal maar eens afgelopen. Ik raak er in depressie van.
Trouwens ook van mierzoete romantische komedies. Ze zijn állémáál hetzelfde. "Down With Love" begint..
Schuldig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Beangstigender is dat mensen elke avond weer op de bank kunnen ploffen om te zien hoe andere mensen op een veldje achter een bal aanrennen. Sport okay, sport kijken okay, maar elke wedstrijd die ooit gespeeld wordt is een beetje... ziekelijk.
Iedere gek heeft zn gebrek.quote:
Goed bruggetje, wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Over mierzoete romcoms gesproken, op net5 is nu Schindlers list.
Zolang het maar niet op Talpa is!!1quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:41 schreef SiemeN het volgende:
"Ik ga voetbal kijken".
Dat was ooit zo'n goede zender.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef SiemeN het volgende:
Nederland 3.
Nooit, hoop ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef Chowi het volgende:
Wanneer komt Spuiten & Slikken er weer op?
Hè. Waar moet ik dan mijn drugtips vandaan halen?quote:
quote:
Ik begrijp ineens waarom Misstique je "snookumsquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Dagonet het volgende:
Beangstigender is dat mensen elke avond weer op de bank kunnen ploffen om te zien hoe andere mensen op een veldje achter een bal aanrennen. Sport okay, sport kijken okay, maar elke wedstrijd die ooit gespeeld wordt is een beetje... ziekelijk.
Ik hoop met je mee.quote:
Jij hébt al een kerel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat ik me op ga geven voor die vrouwenversiercursus.
Hoe slinger ik het beste tampons om haar heen, welke dildo doet het het best als piek?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat ik me op ga geven voor die vrouwenversiercursus.
Heb je 't nu over de vrouwenversiercursus of Spuiten & Slikken?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef Dagonet het volgende:
Ook zo'n pareltje.
Reruns van Giel's Dopeshow.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hè. Waar moet ik dan mijn drugtips vandaan halen?
Om nog maar niet te spreken van die muts van een presentatrice.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Echt elke keer als ik Filemon op tv zie komt er zo'n enorme plaatsvervangende schaamte opzetten dat het gewoon fysieke pijn oplevert.
quote:
Je denkt toch niet écht dat ik drugtips nodig heb, hm?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef Dagonet het volgende:
Of UVT.
Die sméékt om een honkbalknuppel in d'r gezicht. Sméékt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Om nog maar niet te spreken van die muts van een presentatrice..
Ik krijg nu allemaal rare fantasieën over die geheimen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand om mee te shoppen en elkaars haar te vlechten en giechelend m'n stoutste geheimen mee te delen.
Ik heb het laatst met de vader van Litso over poepseks gehad. Ik kijk nergens meer van op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal rare fantasieën over die geheimen.
".."quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het laatst met de vader van Litso over poepseks gehad. Ik kijk nergens meer van op.
Euhm..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het laatst met de vader van Litso over poepseks gehad. Ik kijk nergens meer van op.
What's next? Elkaars ochtendurine proeven?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die van mij krijgt ze niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die sméékt om een honkbalknuppel in d'r gezicht. Sméékt.
Ík niet. Zíj beginnen erover.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:56 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind je een beetje gefixeerd c_c...
Is het goed of níet goed dat ik niet weet wat scatseks en cleveland steamer zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, sorry, foutje.
Ik had het met het nieuwe vriendje van m'n beste vriend over scatseks, en Litso had z'n vader verteld over de cleveland steamer, en erbij vermeld dat hij het van mij heeft.
Pff, is een honkbalknuppel niet wat overdreven om het mee te omschrijven?quote:
Ligt eraan hoe 'stout' je jezelf vindt, om met hoeheetdiehoervaneenschrijfsterdiedenktnederlandsevrouwenomtekunnentoverennaarsmmeesteressen-termen te spreken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is het goed of níet goed dat ik niet weet wat scatseks en cleveland steamer zijn?
Mijn tekst, wat doe je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, is een honkbalknuppel niet wat overdreven om het mee te omschrijven?.
Ook al zo blegh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Heleen van Royen.
Ik vind je een testosteronhump hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Ik voel me gekleineerd hier.
Mag ik, uit de categorie 'Nederlandse pretentieuze hoeren'?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Heleen van Royen.
Als jij het al zegt, dan moet het wel kloppen. (Hihi, ik zei kloppen.quote:
Alanis of Black Eyed?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je een testosteronhump hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |