whahahahaha, iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ladies and Gentleman... We will annouce our special act for tonight.... Give it up for..... KUS!!!!!!
Duncan wat doe je![]()
dus je bent wel fan van ballen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
voetbal.. heb liever die 2 ballen in mn hand
![]()
waarom precies?quote:
Om wat jullie al niet kunnen verzinnen met plaatjes en dergelijkequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahahaha, idd
[..]
dus je bent wel fan van ballen?
[..]
waarom precies?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:03 schreef denB het volgende:
[..]
Om wat jullie al niet kunnen verzinnen met plaatjes en dergelijke
heb nix tegen de ballen, alleen tegen de mannenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahahaha, idd
[..]
dus je bent wel fan van ballen?
[..]
waarom precies?
mooi hèquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:03 schreef denB het volgende:
[..]
ik dat geval zou je er voor kunnen kiezen dat je gewoon alle chips op maakt en dat die andere persoon dan voor een bepaald aantal chips de kleding aan de jou kan verkopen (uitgaande dat jij aan het winnen bentquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
punt is alleen, dat als je iemand chips laat bijkopen, de andere stevig chipleader blijft..
de ene zit met 200, de ander dan met max 98. opzich wel te overleven maar goed. moet ff kijken hoe dit op te lossen ..
Dank jequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:03 schreef denB het volgende:
[..]
Ben ik toch de verantwoordelijke voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:03 schreef denB het volgende:
[..]
quote:
volgens mij heb jij er mappen vol, dus kom maar opquote:
hallo Deansensitized, welkom hier...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
Hey stagelopersPlaats voor nog iemand?
Of 3quote:
welkom!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
dat hebben we dus niet hierquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
En wat is het nivo??
welkomquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom welkomquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
bedroevend laagquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
En wat is het nivo??
Het woord niveau is hier uitgevonden, alleen nooit verder ontwikkeldquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
En wat is het nivo??
opgelost, slotjequote:
Tuurlijk, we misten nog net een Friesquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
precies, iedereen heeft hier een IQ van een bisquitjequote:
Denemarkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef Deansensitized het volgende:
Loop stage in Aalborg, Denemarken bij een bedrijfje in producten en diensten voor radio en tv en mulitmedia oplossingen.
foto's !!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denemarken![]()
Zweedse of Deense dames discussie is hierbij weer geopend![]()
foto's + speccsquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denemarken![]()
Danish.. hadden we t vanmorgen nog overquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef Deansensitized het volgende:
Loop stage in Aalborg, Denemarken bij een bedrijfje in producten en diensten voor radio en tv en mulitmedia oplossingen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denemarken![]()
Doe mij eens wat telefoonnummers van Deense chicksquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denemarken![]()
Zaagmans staat hier alweer in de kast, morgen laatste dagquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef LudoSanders het volgende:
Zaagmans is mijn vriend.
Weet je wat dat kost, interlokaal bellen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Doe mij eens wat telefoonnummers van Deense chicks
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
Hahaha
Laat ik dit dan zeggen, groeten van Christina
[afbeelding]
![]()
![]()
GVD man, heerlijk beginquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
Hahaha
Laat ik dit dan zeggen, groeten van Christina
[afbeelding]
![]()
![]()
bel dan gewoon de ikea, same shitquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost, interlokaal bellen?
3 min over een heel topic van het weekendquote:
Via tele2 1 cent per minuut ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost, interlokaal bellen?
Whahaha, ik en zo'n meid?? Dat kan nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
GVD man, heerlijk begin! Jouw meid?
Ik bedoelde internationaalquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Via tele2 1 cent per minuut ofzo?
Wat dan? Jij bent een hobbit?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Whahaha, ik en zo'n meid?? Dat kan niet![]()
wtf is dat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
hebben jullie je voicecard al?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:16 schreef francis997 het volgende:
hallo allemaal,
ik was vandaag ook vandaag op mn stage, weer in Amsterdam...en volgende week waarschijnlijk weer een dagje. Ik ga nu de trein nemen....groetjes![]()
Mooie rugquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
wat dachten jullie van:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, maar wel lelijkquote:
dan verkoop ik der kont achter het station, dan ga ik er lekker aan verdienenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Whahaha, ik en zo'n meid?? Dat kan niet![]()
spam !!1 duitser!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
wat dachten jullie van:
[afbeelding]
[afbeelding]
lollers, gaat om het innerlijkquote:
wat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
hebben jullie je voicecard al?
Doegquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:16 schreef francis997 het volgende:
hallo allemaal,
ik was vandaag ook vandaag op mn stage, weer in Amsterdam...en volgende week waarschijnlijk weer een dagje. Ik ga nu de trein nemen....groetjes![]()
Goeie shizzlequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:19 schreef Deansensitized het volgende:
Aalborg. Ligt bijna geheel noordelijk.
in je fobo zie ik alleen maar een gitaarquote:
lolquote:
maar posten.. hoe maar!!!...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Gespot in je fobo daennogwat:
laatste voyeur: lienelien
Ze loert hier mee![]()
Eén momentje, heb niet zo'n map ofzo hoor, hetgeen hier gesuggereerd wordt..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:24 schreef Houniet het volgende:
Casual waar blijft Kus !!11
Ik ook, zit er hier 1 tegenover mijquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zo lelijk ben je dan toch ook weer niet?(niet dat ik daar kijk op heb) Ik ken lelijkere mensen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zo lelijk ben je dan toch ook weer niet?(niet dat ik daar kijk op heb) Ik ken lelijkere mensen
hallo lienquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar posten.. hoe maar!!!...![]()
zoveel mogelijk spelfouten maken...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Gespot in je fobo daennogwat:
laatste voyeur: lienelien
Ze loert hier mee![]()
idd lienquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hallo lienwel kijken en niet posten
is echt NOT DONE
![]()
Een wittequote:
dat jij je aandacht dan nog bij stage kunt houdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:30 schreef Deansensitized het volgende:
En van dat soort meiden stikt het hier
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook, zit er hier 1 tegenover mij![]()
Na Ellemieke en Yolanthe, KUS nu in de greep van Jan Smitquote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat jij je aandacht dan nog bij stage kunt houden
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je let ook effe 10 minuten niet op of dr wordt weer met modder gegooid
der hangt daar wat in de lucht, ik zweer het jequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:30 schreef Deansensitized het volgende:
En van dat soort meiden stikt het hier
Was dat hier maar zo.......quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
der hangt daar wat in de lucht, ik zweer het je
altijd scherp blijven hèquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je let ook effe 10 minuten niet op of dr wordt weer met modder gegooid
ik moet tot 2100quote:
Vanavond: NCIS, Criminal Minds en Numb3rsquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik moet tot 2100
vanavond weer Alias kijken
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik moet tot 2100
vanavond weer Alias kijken
Numb3rsquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:36 schreef denB het volgende:
[..]
Vanavond: NCIS, Criminal Minds en Numb3rs![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
vanavond weer AliasChampions League kijken
Numb3rs is ook goed, daarna Aliasquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:36 schreef denB het volgende:
[..]
Vanavond: NCIS, Criminal Minds en Numb3rs![]()
![]()
Eerder groupiequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
Euh Casual? Ben je de manager van die groep?
je spelling lijdt er ook al onder zie ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef Stienn het volgende:ik ben weg hier, kan me anders niet meer consenteren...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef Stienn het volgende:ik ben weg hier, kan me anders niet meer conscenteren...
lekkere tietenquote:
ik ook niet.. maar ik blijf hier tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef Stienn het volgende:ik ben weg hier, kan me anders niet meer consenteren...
En lief koppiequote:
Niet echt je van het hè!quote:
nou net een crackhoerquote:
quote:
daar kom ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:42 schreef Damzkieee het volgende:
In KPD is nog veel meer materiaalAlleen niet kijkbaar tijdens stage denkik
lal, niet als je cup E in je handen heb met regelmaatquote:
allemaal lekkere plaatjes aan het posten, zodat iedereen hem aardig gaat vindenquote:
Nuh, zo kom ik de tijd een beetje door hier vandaag, het gaat zo sloom...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
allemaal lekkere plaatjes aan het posten, zodat iedereen hem aardig gaat vinden![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
allemaal lekkere plaatjes aan het posten, zodat iedereen hem aardig gaat vinden![]()
En toen ging de wekkerquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:47 schreef Roycoooooo het volgende:
Die Fleur kon zo een ex van mij zijn!
als je die plaatst word nikky boosquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:46 schreef denB het volgende:
Nice pics, alleen mis ik iets waar ik wat aan heb...
een telefoon nummer misschien
die droeg ook vaak oranje shirts??quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:47 schreef Roycoooooo het volgende:
Die Fleur kon zo een ex van mij zijn!
Neej, blies ook vaak bellen met kauwgomquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, blies ook vaak bellen met kauwgom![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
gelukkig blaast ze daarop, straks knappen je ballenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
oepsquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:50 schreef Casual-T het volgende:
Vorige week kwam ik thuis, zegt mijn vriendin zo tussendoor "Jij met je Elize"...
![]()
![]()
Dan moest je gewoon het knopje opdraaien en op "zuigen" zetten..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
gelukkig blaast ze daarop, straks knappen je ballen
probleem opgelostquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef Stienn het volgende:
[..]
Dan moest je gewoon het knopje opdraaien en op "zuigen" zetten..![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:50 schreef Casual-T het volgende:
Vorige week kwam ik thuis, zegt mijn vriendin zo tussendoor "Jij met je Elize"...
![]()
![]()
lemming!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Vorige week kwam ik thuis, zegt Elize zo tussendoor "Jij met je vriendin"
FIXEDquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Vorige week kwam ik thuis, zegt Elize zo tussendoor "Jij en een vriendin"
dát zijn lekkere ogenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
verkeerde topic?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:58 schreef Houniet het volgende:
The leaders of the world community have ordered the destruction of all weapons known to man
Creating any kind of weapon is considered an act of war, and will be severely punished by earth law
In secret, a group of brilliant criminal minds have designed a microscopic bionic insect: Zanza
Upon puncture, a chemical is released that infiltrates the human brain, leaving no trace.
All the scientists involved in this project with the codename Zanza, have died mysteriously.
It is clear, that in few years time the entire earth population will be infected by this unknown bug.
And whoever controls Zanza, will control your mind.
Ik jammer genoeg nog nietquote:
quote:
moet je maar een uur eerder beginnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef Frrreek het volgende:
Waarom mogen jullie zo vroeg opbokken? Ik zit nog een uur
dan is de zaak nog dicht, zijn niet zo snel hierquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je maar een uur eerder beginnen![]()
Helaas, dat kan niet. 9 tot 6, dat is de regelquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je maar een uur eerder beginnen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
verkeerde bedrijf gekozenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:11 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Helaas, dat kan niet. 9 tot 6, dat is de regel
Na-aperquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef Casual-T het volgende:
Nog een kwartiertie..
Ben morgen later, naar 't ziekenhuis eerst.
Wielrennen hè door t Deldense bosquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef Stienn het volgende:
[..]
Wat ga je daar dan weer doen, of kom je je sticker ophalen?![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef Casual-T het volgende:
Nog een kwartiertie..
Ben morgen later, naar 't ziekenhuis eerst.
Zelfde ziekenhuis?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:15 schreef Stienn het volgende:
ik hoef ook nog maar een kwartiertje en morgen ben ik ook later omdat ik naar het ziekenhuis moet..
Justem, in de volksmond het Deldense bosquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:14 schreef Stienn het volgende:
Landgoed Twickel bedoel je!
Ik hoop het niet voor 'm, is een stukje rijden vanaf daar naar R'dam geloof ik (twente in de buurt toch?).quote:
quote:
Kies je zelf voor, draak!quote:
LAch lekker welquote:
BWHEHEHEEHEHquote:
Okequote:
Jij hebt ook gehandbald? K ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef denB het volgende:
Heb ik ook een tijdje gedaan met handbal, gauw mee opgehouden!
quote:
Ik maar half jaartje, werd te druk met voetbal en moest kiezenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef denB het volgende:
[..]8jaar lang gedaan, het is een leuke sport. Alleen was mn vereniging kak!
Hier schijnt al de gehele dag de zon?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef Frrreek het volgende:
Half uurtje, wooo. Jammer van het kutweer, m'n paraplu ging vanmorgen kapot
hier nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier schijnt al de gehele dag de zon?
Rihanna - Umbrellaquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef Frrreek het volgende:
Half uurtje, wooo. Jammer van het kutweer, m'n paraplu ging vanmorgen kapot
wiequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ben er weer. heb net de nieuwe Memory Magazine binnen met Fatima Moreira de Melo
Ff halen op schoolquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ben er weer. heb net de nieuwe Memory Magazine binnen met Fatima Moreira de Melo
rarw!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zoals we haar het meest zien:
[afbeelding]
zo zie ik haar liever
[afbeelding]
De enige Fatima die wel lekker isquote:
ja, die reclames voor de Rabobankquote:
ze heeft een Portugese vader en een Nederlandse moederquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:02 schreef Deansensitized het volgende:
Net niet, die Fatima...
Wel apart, een blanke, blonde meid met zo'n vreemde naam...
ik heb haar in het echt gezien vanaf metertje of 10 bij een concert.. HEERLIJK WIJF.. heupen zo soepel.. die mag mij wel uh.. bedienenquote:
naar het bedevaartsoord tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:27 schreef Deansensitized het volgende:
En dan Fatima noemen...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
hmz.. dit was een foto vóórdat ik dr leerde kennen
na de kus werd ze zo:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=EPLHX4C6
ik heb hem ook gekregen, wat een vrouw is dat zegquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |