whehehequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:49 schreef Teije het volgende:
tvphehehe
stage zitten hè en jij dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef denB het volgende:
Wat doen jullie zowel de gehele dag behalve fok onder spammen?
Onze afstudeeropdracht maken!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef denB het volgende:
zet jij de plaatjes Stienn, denB en Frrreek even in de OP?quote:
Thuis winnen met 4-0 tegen een stugge ploeg als Veendam? Hmm, wordt erg lastig. Ik heb de hoop dus al opgegeven. Jammer, maar op deze manier hebben ze laten zien absoluut niet klaar te zijn voor de Eredivisie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:Bijna fipo!
Ik gunde hem jullie jongens.
Fresh? Zit je shirt alweer in de kast voor volgend seizoen of heb je nog hoop?"
is goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zet jij de plaatjes Stienn, denB en Frreek even in de OP?
jammer voor GAEquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Thuis winnen met 4-0 tegen een stugge ploeg als Veendam? Hmm, wordt erg lastig. Ik heb de hoop dus al opgegeven. Jammer, maar op deze manier hebben ze laten zien absoluut niet klaar te zijn voor de Eredivisie.
Zeker, maar goed. Nu krijgen we volgend jaar tenminste Den Haag weerquote:
een poging doen tot photoshoppenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef denB het volgende:
En de 5 jaar daarop ook nog hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:57 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeker, maar goed. Nu krijgen we volgend jaar tenminste Den Haag weer
kijk ik nooit, dus weet dat niet hequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
Ludo Sanders loopt stage bij GTST
Al een jaar of 15
Ja als we onderweg zijn naar Amsterdamquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:01 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
leuk, komen we hoeracles ook weer tegen
gaat ajax degraderen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja als we onderweg zijn naar Amsterdam
quote:
waarom denk ik dat ik zo weinig post?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Nu weer OT
Nog mensen die wel aan het werk zijn?
Dat lijkt het wel opquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:04 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
gaat ajax Feyenoord degraderen dan?
ikkequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Nu weer OT
Nog mensen die wel aan het werk zijn?
dat houd je van de straatquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:14 schreef denB het volgende:
ik werk ook, ben bezig met een sales systeem wat voor geen meter werkt
lekker burgerlijk, zo met de brooddoos op het bureauquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:18 schreef PieterBas het volgende:
ff lekker een paar boterhammetje pakken
straks ook maar doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:18 schreef PieterBas het volgende:
ff lekker een paar boterhammetje pakken
had ik ook net gedaan. Ben nu wel alweer klaar met eten. Zit hier nu toch alleen op de kamer, dus niemand die er last van heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
lekker burgerlijk, zo met de brooddoos op het bureau
Daarom werken we hier van 9 tot 5 omdat men ook hier dat geen pauze noemt..quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:22 schreef Stienn het volgende:
ik eet altijd achter m'n bureau.. op deze afdeling doen ze dat allemaal en dan gaan ze een half uurtje op internet surfen.. Dat noem ik geen pauze daarom ben ik ook maar van half 9 tot half 5 aanwezig..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:30 schreef Quoi het volgende:
*zit nog in slaapkloffie bij te komen met een bakkie koffie*
dat rijmt
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:Bijna fipo!
Ik gunde hem jullie jongens.
Fresh? Zit je shirt alweer in de kast voor volgend seizoen of heb je nog hoop?"
die fotoquote:
die ga ik er echt inhouden, als er weer een rale post komt van iemandquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
die foto![]()
* PieterBas mompelt iets over dat er geen beter vermaak is dan leedvermaak
mooie actie buurmanquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:38 schreef Stienn het volgende:
Over huilen gesproken. Ik heb een keer iets moois mee gemaakt!
Op een zaterdag avond tijdens het WK 2006 zat ik met wat vrienden bij elkaar een beetje bier te drinken. Ik had een vriend van me op marktplaats gezet dat hij een Wuppie te koop had. Na dat hij een aantal keer gebeld was had ik hem dit verteld. Toen hebben we de rollen omgedraaid. Wij gingen mensen bellen of hun die wuppie nog te koop hadden, die we hadden zien staan op marktplaats. Zonder dat deze mensen een wuppie aanboden.
De buurman van die vriend waar we zaten was er ook, en zijn dochtertje (kim) had haar voet tussen de deur gekregen. Op een gegeven moment beld hij een willekeurig nummer en vraagt of ze die wuppie nog te koop hebben. Nee zegt die mevrouw aan de andere kant van de lijn. O hoor je dat kim, die mevrouw heeft heeft geen wuppie meer. Dus hij die telefoon bij z'n dochtertje houden die aan het huilen was.Die mevrouw aan de andere kant echt van oh sorry, huil maar niet e.d
ik moest glimlachen.. de wuppie gektequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:38 schreef Stienn het volgende:
Op een zaterdag avond tijdens het WK 2006 zat ik met wat vrienden bij elkaar een beetje bier te drinken. Ik had een vriend van me op marktplaats gezet dat hij een Wuppie te koop had. Na dat hij een aantal keer gebeld was had ik hem dit verteld. Toen hebben we de rollen omgedraaid. Wij gingen mensen bellen of hun die wuppie nog te koop hadden, die we hadden zien staan op marktplaats. Zonder dat deze mensen een wuppie aanboden.
De buurman van die vriend waar we zaten was er ook, en zijn dochtertje (kim) had haar voet tussen de deur gekregen. Op een gegeven moment beld hij een willekeurig nummer en vraagt of ze die wuppie nog te koop hebben. Nee zegt die mevrouw aan de andere kant van de lijn. O hoor je dat kim, die mevrouw heeft heeft geen wuppie meer. Dus hij die telefoon bij z'n dochtertje houden die aan het huilen was.Die mevrouw aan de andere kant echt van oh sorry, huil maar niet e.d
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:38 schreef Stienn het volgende:
tijd voor het middagdutje zekerquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef Stienn het volgende:
WTF, zit hier samen met nog iemand anders op deze afdeling.. die vent ligt gewoon te pitten..!
Haal je baas er ff bijquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef Stienn het volgende:
WTF, zit hier samen met nog iemand anders op deze afdeling.. die vent ligt gewoon te pitten..!
Bedankt voor de moeite, maar ik heb inderdaad geen plaatje. Zal binnenkort gaan kijken, maar ben nogal een n00bquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
OP is geüpdate, alleen heeft Frreek geen plaatjeEn ik zag dat LudoSanders ook nog niet in de OP staat. Dus die moet hijzelf ff erin zetten aangezien ik niet weet watvoor stage hij doet.
leuke auto, alleen beetje jammer dat het een duits nummerbord heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef Freshthinking het volgende:
Op de parkeerplaats voor het kantoorgebouw waar ik zit staat een hele dikke auto: een Audi R8.
Ter illustratie, die ziet er zo uit en kost ongeveer anderhalve ton![]()
[afbeelding]
brute bakquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef Freshthinking het volgende:
Op de parkeerplaats voor het kantoorgebouw waar ik zit staat een hele dikke auto: een Audi R8.
[afbeelding]
Dan zou ik em lekker laten slapen. Als ie aardig is tenminste! Anders:quote:
Ach, gewoon beetje zoeken wt je lachen lijktquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:55 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar ik heb inderdaad geen plaatje. Zal binnenkort gaan kijken, maar ben nogal een n00b
ik kwam laatst zo 1 tegenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef Freshthinking het volgende:
[afbeelding]
TE GEKKE KIKKER111!!!!einzweidreipolizei!!!!één``1`1111~!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kwam laatst zo 1 tegen![]()
![]()
[afbeelding]
Zijn dr al weerquote:
quote:
is aangepastquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
TE GEKKE KIKKER111!!!!einzweidreipolizei!!!!één``1`1111~!!!!
half uurtje ofzo gelopenquote:
Tof uitzichtquote:
moooie......... applesquote:
Ik zou ook een dutje doen. Op mijn werkplek zit ik in het midden van een lang kantoor met ongeveer 60 mensen, niet te doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dan zou ik em lekker laten slapen. Als ie aardig is tenminste! Anders:
[afbeelding]
Boefjequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:20 schreef Frrreek het volgende:
Omdat ik constant achter de PC moet zitten valt het overigens niemand op dat ik constant Fok!
Ik moet zeggen dat ik wel merk dat ik minder uitgeef, omdat ik hier nu heel de week ben, en niet waar dan ook in Nederland in de buurt van winkels rondhang..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Houniet het volgende:
zin in morgende hele dag naar Arnhem. flink wat geldjes uitgeven
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alsof jij hard aan het werk bent?![]()
K geef juist meer geld uit doordat ik hier ook vergoeding krijgquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:26 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel merk dat ik minder uitgeef, omdat ik hier nu heel de week ben, en niet waar dan ook in Nederland in de buurt van winkels rondhang..![]()
tozoooooquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga ff naar buiten tot zo mensen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga ff naar buiten tot zo mensen
Ben jij dat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:30 schreef PieterBas het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog zo gezegd.. Geen bommetje![]()
Nee.. mijn uitzicht bestaat uit de achterkant van een 50 inch plasma HDTV schermquote:
Tofffquote:
1.60 geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
Mooie bende op die camping met hoogspringparcours
Bommetjes, mooi werkquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
1.60 geloof ik.
Was meer hoogbommetjes maken dan springen
WTF FRESHquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:42 schreef Freshthinking het volgende:
[afbeelding]
Dat krijg je ervan, als je niet gezond eet
WAT DE NEUK. Er proberen hier (lees: mijn kantoor, niet ikquote:
Je kan toch zeggen dat je bezig bent met een onderzoek te doen naar lepra voor je stagequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:45 schreef Frrreek het volgende:
[..]
WAT DE NEUK. Er proberen hier (lees: mijn kantoor, niet ik) mensen te werken. Als ze dit zien ben ik het spreekwoordelijke bokje.
BAAAAH!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:42 schreef Freshthinking het volgende:
http://conganat.uninet.edu/autores/trabajos/T130/I002.JPG
Dat krijg je ervan, als je niet gezond eet
hahaquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
Ondanks schoenen van maat 49 mist speerwerper zijn doel
Lollersquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:50 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
Dronken Limbodanser verdwaald op atletiekbaan
jakkiebahquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
ik heb serieus ooit wel iemand een speer in iemands voet terecht zien komen.
Beter dan jeuk aan je paal terwijl je een kin in je handen hebt hè!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:53 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
Altijd lastig, jeuk aan je kin terwijl je een paal in je handen hebt
die staat gebukt !quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie nu pas die persoon in de achtergrond..
hoe was de marathonquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beter dan jeuk aan je paal terwijl je een kin in je handen hebt hè!
K ook nu pasquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie nu pas die persoon in de achtergrond..
Hajquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beter dan jeuk aan je paal terwijl je een kin in je handen hebt hè!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:56 schreef Casual-T het volgende:
[..]
[afbeelding]
Harde paal penetreert verkeerde persoon
best wel foutquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
[afbeelding]
Belg probeert door over een hek te springen te ontsnappen uit tijdelijk uitzettingskamp op de Veluwe.
Superrr, we gaan zo weer verderquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:59 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
SuperrrrWe gaan zo weer verder
Hoe is het hier??
Vind die ook niet leukquote:
Dat is 2 weken geledenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[img/[afbeelding][/img]
PieterBas is aan het hoogspringenieder geval deed een poging totSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Hoiquote:
Gaat om het idee tochquote:
Preciesquote:
Daarom. Damzkieee doet ook mee met het bedrijventoernooi terwijl die nog geen deuk in een pakje boter schoptquote:
op wie?quote:
Op?quote:
Ach de een is beter in uitvoeren, de ander in delegerenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom. Damzkieee doet ook mee met het bedrijventoernooi terwijl die nog geen deuk in een pakje boter schopt!
Gaat gewoon om het idee dat die jongen voetbalt![]()
Klopt, jammer dat je beide niet kuntquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach de een is beter in uitvoeren, de ander in delegeren
quote:
Sophiaquote:
mooie vrouwquote:
Dacht op een meid wat je IRL hebt ontmoet ofzoquote:
dit is andersquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dacht op een meid wat je IRL hebt ontmoet ofzo!
Wel fijne meid tho![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:17 schreef PieterBas het volgende:
Ze speelde ook in Van Wilder...
ff tvptje geplaatst voor thuisquote:
dan krijgt ze een aantal minpuntjes...quote:
kappenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:24 schreef Casual-T het volgende:
Zit met dat nummer van kus in mijn hoofd dankzij de TT
"iemand moet het doen, zijn allereerste zoen"![]()
![]()
anders deel je dat ff NIET ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:24 schreef Casual-T het volgende:
Zit met dat nummer van kus in mijn hoofd dankzij de TT
"iemand moet het doen, zijn allereerste zoen"![]()
![]()
hij wil juist dat wij het ook in ons hoofd krijgenquote:
op zich zien ze er niet slecht uit om een keer (of meer) over te rijdenquote:
en waarom DAT nou weer??quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij wil juist dat wij het ook in ons hoofd krijgen![]()
ik bied op nummer 4 !quote:
die zou ik mijn bed ook niet uitschoppen hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dan blijft alleen die met het korte haar over
Die hoef ik niet!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dan blijft alleen die met het korte haar over
quote:
Jij kent ze ook gewoon echt bij voornaamquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:35 schreef Casual-T het volgende:
Die tweede van links (fleur) op de laatste staat er kut op, ff een betere zoeken
dat dacht ik net ook alquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij kent ze ook gewoon echt bij voornaam?
Hollanders is met een Hoofdletter, Duitserquote:
Hoofdletter is in die context met een kleine letterquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hollanders is met een Hoofdletter, Duitser
Hoofdletter is met een kleine letterquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hollanders is met een Hoofdletter, Duitser
Geil, geil, geil en geilquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
Meike, Anouk, Monique en Fleur
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:38 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hoofdletter is in die context met een kleine letter
doe nou eens niet zo serieus man !!!!!11quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hoofdletter is met een kleine letter
(ff ander topic: wachten we op een reactie van de mod's over die modbreak??)
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:38 schreef Damzkieee het volgende:
Casual-T heeft ook alle CD's?
kenkerquote:
Dat is een andere manquote:
Ja, Naaldwijk jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
lol piet! naaldwijk?
Ikke niet snap?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik herhaal: wachten op de uitleg van de mod's over die modbreak??
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik herhaal: wachten op de uitleg van de mod's over die modbreak??
zie: [Hardstyle #16] Make this a night to rememberquote:
Ah, okequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie: [Hardstyle #16] Make this a night to remember
zie daarna: [Hardstyle #16] Make this a night to remember
Voor een telefoonnummer lijkt me een beter ideequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, Naaldwijk ja
5 Mei iets te doen ? Gaan we samen met tussen 8-12 jarige staan voor een handtekening![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Voor een telefoonnummer lijkt me een beter idee
op de 1e foto kijkt de 2e van links echt van: "dude, WTF!"quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:46 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Dan is ze knap veranderdquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:46 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
die gaan bij mij onder het kopje "zaadvragende ogen"quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de 1e foto kijkt de 2e van links echt van: "dude, WTF!"
je hanteert dezelfde regels als bij gewoon poker alleen als je fiches op zijn, kan je nieuwe fisches verkrijgen, door je kleren te "verkopen"quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
weet iemand ergens de regels voor strippoker en hoe dit te spelen..?
Geef wel zo zijn bedenkingen.. sta je daar tussen 8 en 12 jarige, wordt er meteen gevraagd naar je pedopasquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die gaan bij mij onder het kopje "zaadvragende ogen"
ach, ik ben bezetquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geef wel zo zijn bedenkingen.. sta je daar tussen 8 en 12 jarige, wordt er meteen gevraagd naar je pedopas
KUS maakt zich klaar voor een optreden op Sensation Whitequote:
doet me denken aan opmerking die ik tegen collega maakt afgelopen zaterdag: er had meisje gesolliciteerd bij de AH, en ik had tegen mijn chef gezegd dat ze het formulier weer ingeleverd had enzo. toen vroeg mijn collega: wat voor meisje? ik zo: doe geen moeite, die valt zelfs onder jouw pasjequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geef wel zo zijn bedenkingen.. sta je daar tussen 8 en 12 jarige, wordt er meteen gevraagd naar je pedopas
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
remocore, poker is morgen, kus is vrijdag zaterdag
je begint met een aantal chips. aangezien je toch iets moet kunnen inzetten in het begin. of je moet gelijk al kleren willen uittrekken om je eerste inzet te doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
remocore, poker is morgen, kus is vrijdag
uh, luctor. wie betaald die chips dan..? de chipleader? (ff uitgaande van 2 mensen)
en ik neem aan dat je dan niet al teveel chips moet hebben, anders duurt het te lang? :p
line-up: Paul van Dyk, Armin van Buuren, Kus, Rank 1quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
KUS maakt zich klaar voor een optreden op Sensation White![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:53 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
4 op een rij, Houniet ReMcOrE erbij![]()
Strippoker met 2 mensenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
remocore, poker is morgen, kus is vrijdag
uh, luctor. wie betaald die chips dan..? de chipleader? (ff uitgaande van 2 mensen)
en ik neem aan dat je dan niet al teveel chips moet hebben, anders duurt het te lang? :p
nou nou.. beetje fun is toch ook leuk..? niet gelijk botweg bonken..quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Strippoker met 2 mensen
Kun je beter meteen beginnen met neuken.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:53 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
4 op een rij, Houniet niet erbij![]()
Damzkiee gaat altijd gelijk voor het eindresultaatquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nou nou.. beetje fun is toch ook leuk..? niet gelijk botweg bonken..
of ben je niet zo origineel?![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon blijven vragen om nieuwe nummers![]()
![]()
Gewoon raggen met die handel. Kun je daarna weer voetbal kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nou nou.. beetje fun is toch ook leuk..? niet gelijk botweg bonken..
of ben je niet zo origineel?![]()
Duitser.quote:
verkeerde topic??quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gewoon raggen met die handel. Kun je daarna weer voetbal kijken
ik weet niet hoe oud die meiden zijn waar jullie het nu over hebben, als ze heel jong zijn eerst spugen hequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ladies and Gentleman... We will annouce our special act for tonight.... Give it up for..... KUS!!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
line-up: Paul van Dyk, Armin van Buuren, Kus, Rank 1![]()
je begin ieder met 100 of zo. dan heb je er nog 100 reserve. En zodra iemand geen chips meer heeft. kan die persoon een kledingsstuk inwisselen voor een aantal van de reservechips.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef Bootje84 het volgende:
shit, zaterdag moet ik arbeiten piet.. schijnt FUCKING druk te zijn.
betreft poker
ik heb dus 300 chips (298 officieel)
maar moet je dan 10 pakken voor elk, en dan elke keer als een kledingsstuk uit is, gewoon weer beide met 10 ofzo?
voetbalquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waarover?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |