Belachelijk dat dat niet kanquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
De groeten uit Indonesie dus, maar dat paste niet meer in de titel.
Maarja, het is Fok heh.quote:
We wachten daarvoor nog wel even op een wikimaster!quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Krijgen wij bij deze dan de groeten uit Indonesië??Nice!!
Wil iemand die in de wiki gaat even mijn juiste UI erin zetten, het is nu wel een .jpg
Goed genoeg om me in leven te kunnen houden en een beetje sociaal te zijn. De rest komt vanzelf langzamerhandquote:
wie is dat hier? Eer-ik?quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:31 schreef OA het volgende:
[..]
We wachten daarvoor nog wel even op een wikimaster!![]()
Oké wat goed!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Goed genoeg om me in leven te kunnen houden en een beetje sociaal te zijn. De rest komt vanzelf langzamerhand
ik begin nu langzamerhand te denken dat ik een reincarnatie ben van een koloniaal of zo, maar daarvoor zijn geen bewijzen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Goede beredenatie
Waarom wilde je er zo graag naartoe?
Gewoon een gevoel van binnen dus.. Gaaf hoor. Ik zou het niet kunnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:43 schreef indahnesia.com het volgende:
ik begin nu langzamerhand te denken dat ik een reincarnatie ben van een koloniaal of zo, maar daarvoor zijn geen bewijzen.
Ik heb het donkerbruine (kleur van koffie he) vermoeden dat ik het hier beter kan hebben (moah, nu heb ik dat ook al wel om eerlijk te zijn) dan in Nederland. Zeker omdat er 3 miljard mensen ten noorden van e wonen die zich allemaal gaan ontwikkelen (China, India....)
Ach ja, ruim 200 miljoen mensen kan ik nu verstaan. Ook geen slecht aantal, want Engels is niet echt ingeburgerd hier.. zacht uitgedrukt.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en MPG, niet te verwarren met goede vriend OA
aah, MPG dus.. wist ik niet.. eer-ik wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en MPG, niet te verwarren met goede vriend OA
ja, dat zal het inderdaad zijn, een gevoel van binnen.... niet iedereen moet het kunnen he..quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoon een gevoel van binnen dus.. Gaaf hoor. Ik zou het niet kunnen
latersquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Ha. Fruts![]()
![]()
M'n aflosser; ik ga even boodschapjes doen enzo.
Goeiemorgen allemaalquote:
Heyquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Is dat spul een beetje te zuipen Indy?
Blender aanwezig! (thuis dan...)quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een mooi recept voor ijskoffie,die werkt erg goed als je een blender hebt.
Maar instant-koffie is natuurlijk ook fijn op z'n tijd.
Moet het wel een beetje smaken natuurlijk. Kan iemand daar onderzoek naar doen?
De beste instant-ijskoffie?
Frits!quote:
quote:
Blender heb ik ook, maar dat kost al teveel moeite.. dit is zakje open, water erbij, ijsblokjes erin en roeren.. 30 seconden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een mooi recept voor ijskoffie,die werkt erg goed als je een blender hebt.
Maar instant-koffie is natuurlijk ook fijn op z'n tijd.
Moet het wel een beetje smaken natuurlijk. Kan iemand daar onderzoek naar doen?
De beste instant-ijskoffie?
Ik geloof dat JJ die van Eer-ik gekregen had, maar als ik het mij goed herinner....quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Blender aanwezig! (thuis dan...)
Dus kom maar op met dat recept!![]()
het weer hier ook niet iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Geen straf om met dit weer ijskoffie te drinken!
Goeiemorgenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:09 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zie dat een pinguin de OP in is gekropen!
heyquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:09 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen!
meneer wil er ook in?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:09 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen!
Hey Lenny!quote:
hoiquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hey Lenny!![]()
![]()
Wat vind je van mn nieuwe UI(terlijk)?![]()
Ach ja, ik dacht ik doe al dom genoeg. Dus dat compenseert mooiquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoi
Je blijft slim overkomen met je ui hoor![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Voor '2' personen:![]()
Je zet eerst 2 sterke kopje esspresso (4 theelepels instant esspresso met zo min mogelijk heet water)
Die laat je afkoelen (of je gebruikt meer ijs)
Dan neem je 2 cappuchino-glazen melk
3 eetlepels chocolade siroop
1 á 3 eetlepes basterdsuiker naar smaak
ijsklontjes
En lekker blenden!![]()
Inschenken en dan nog een lik half-stijf geslagen slagroom erop is optioneel.![]()
Dit recept is uit mn hoofd, maar klopt wel zo ongeveer geloof ik
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht ik doe al dom genoeg. Dus dat compenseerd mooi![]()
Snel die enorme taalfout veranderd he..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht ik doe al dom genoeg. Dus dat compenseert mooi![]()
Slim hèquote:
Dat moet zeker lekkerder zijn dan die oploskoffie.. helaas zijn niet alle ingredienten voor handen hier in huisquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Voor '2' personen:![]()
Je zet eerst 2 sterke kopje esspresso (4 theelepels instant esspresso met zo min mogelijk heet water)
Die laat je afkoelen (of je gebruikt meer ijs)
Dan neem je 2 cappuchino-glazen melk
3 eetlepels chocolade siroop
1 á 3 eetlepes basterdsuiker naar smaak
ijsklontjes
En lekker blenden!![]()
Inschenken en dan nog een lik half-stijf geslagen slagroom erop is optioneel.![]()
Dit recept is uit mn hoofd, maar klopt wel zo ongeveer geloof ik
Zinloos maar wel enigszins verstandig!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik heb hem ook nog gezien, veranderen is dus zinloos!![]()
ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht ik doe al dom genoeg. Dus dat compenseerd mooi![]()
Jongen, ik heb het dit weekend geprobeerd en als je niet uitkijkt ram je dit spul met liters tegelijk naar binnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat moet zeker lekkerder zijn dan die oploskoffie.. helaas zijn niet alle ingredienten voor handen hier in huis
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, als niemand hem quote wel
Geluukig, dan is er iig bewijs!quote:
Oh!quote:
geenstijl is ook wel leuk hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh!Wat zijn jullie erg!
Het lijkt hier GeenStijl wel
![]()
![]()
ja, nu is GeenStijl weer de schuldige zekerquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh!Wat zijn jullie erg!
![]()
![]()
Joh, hoeveel posts per topic zijn nu echt serieus...?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh!Wat zijn jullie erg!
![]()
![]()
Ja hoor, tot ik eraf gedonderd ben wegens een iets te groffe opmerking.quote:
jazekers, we roddelen wat af hier joh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:36 schreef MPG het volgende:
Goeiesmorgens
Ik hoorde mijn naam en functie al op de vroege morgen?
Zeer scherp!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:36 schreef MPG het volgende:
Goeiesmorgens
GeenStijl...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor, tot ik eraf gedonderd ben wegens een iets te groffe opmerking.![]()
Ik dacht dat dat juist de bedoeling was, maar GeenStijl is beetje burgerlijk aan het worden.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Joh, hoeveel posts per topic zijn nu echt serieus...?![]()
Hi!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:36 schreef MPG het volgende:
Goeiesmorgens
Fix dan meteen de allerlaatste regel !!!quote:
Tja, als ze groeien kan dat niet meer idd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor, tot ik eraf gedonderd ben wegens een iets te groffe opmerking.![]()
Ik dacht dat dat juist de bedoeling was, maar GeenStijl is beetje burgerlijk aan het worden.
nou om te beginnen die van mijquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Joh, hoeveel posts per topic zijn nu echt serieus...?![]()
Zo..wiki up to datequote:
Vroeger waren het onaangepastequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, als ze groeien kan dat niet meer idd.
ik kijk de artiekeltjes wel eens door, dan kan ik hier vaak weer eventjes lekker lachen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vroeger waren het onaangepastealto-studenten die lekker brallerig
kroeg-onzin
uitkraamden, maar tegenwoordig zijn het meer mamma's en pappa's die bij ieder verkeersongeluk beginnen te huilen.
Als je dan bijdehandt doet lig je eraf. Jammer, ik vond het daar best leuk. Er werden soms zelfs serieuze discussies
gevoerd. Nog seriezeuzer dan hier zelfs!
![]()
Daar heb je wiki-masters voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Kijk, dat scheelt mij weer 20 minuten kutten met de Fok!Wiki
Waar gaat dit over??quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vroeger waren het onaangepastealto-studenten die lekker brallerig
kroeg-onzin
uitkraamden, maar tegenwoordig zijn het meer mamma's en pappa's die bij ieder verkeersongeluk beginnen te huilen.
Als je dan bijdehandt doet lig je eraf. Jammer, ik vond het daar best leuk. Er werden soms zelfs serieuze discussies
gevoerd. Nog seriezeuzer dan hier zelfs!
![]()
Mooi zo!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo..wiki up to date
- Tim Frits zn icon aangepast
- Link naar TOPIC 128 ipv SUBFORUM 128(kijk maar eens in de OP van deze)
- Link naar topic 131
laatste regel was nietrs mis mee, moet alleen geheel gekopieerd worden
Jaquote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Wie heeft er dan in de wiki zitten prutsen zonder het hier te melden?![]()
![]()
NieuwNieuws is zeker lachenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kijk de artiekeltjes wel eens door, dan kan ik hier vaak weer eventjes lekker lachen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |