ah, een ''voorransgbehandeling''. heerlijk subtiel om onderscheit te maken op basis van religie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als ik naar het partijprogramma van Wilders en de PVV kijk dan is het zeker geen onbeschaafde partij. Okay, hij geeft de Islam af-en-toe een voorrangs behandeling maar daar zijn m.i. genoeg goede redenen voor.
Dit is net als wat de Joodse lobby doet in USAquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lees jij soms tussen de regels door of zo? Als een mod jou een waarschuwing geeft voor herhaaldelijk jodenbashen, en dat doe je ook, dan kan jij gaan lopen zeuren over vrijheid van meningsuiting, maar moet je ook niet raar opkijken als je vandaag of morgen niet meer kan inloggen hier, een gewaarschuwd mens zou voor twee moeten tellen, maar blijkbaar ben jij nog te dom om zelfs zo iets simpels te begrijpen. Een publiek forum is overigens meestal niet een democratie, maar een soort van dictatuur, waar je uit gepleurd kan worden op het moment dat je er een zooitje van maakt, niks geen vrijheid van meningsuiting, maar aanpassen aan de regels van de dictator.
we moeten er helemaal niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef buachaille het volgende:
[..]
Heb jij in het stemhokje meegekeken? Ik heb de laatste keer overigens niet op Wilders gestemd, maar ik ben blij dat hij met een beperkt aantal zetels meedoet.
Ooooookay....ik denk dat ik maar effe tegen mijn staande hangklok ga zitten lullen, daar komt meer redelijkheid uit dan uit jou.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit is net als wat de Joodse lobby doet in USA
als er iemand kritiek op Joden geeft wordt ie gelijk antisemiet genoemd. want dat regelt de Joodse lobby ervoor en die is helaas hier ook aanwezig
Zou jou toch aan moeten spreken. Je geliefde profeet was net zo'n gestoorde megalomane massamoordenaar als Hitler dus wat dat betreft.quote:
Jawel hoor, prachtig doekjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Dit heeft toch ook niets met Nederland (of Europa) te maken?
want?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Om mijn reet aan af te vegen ja.quote:
stoeerquote:
Wilders wel ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Nee, poeeeep.quote:
Het is geen kwestie van willen, het is eerder 'n kwestie van samenleven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Het is bij wet verboden om geloofsovertuigingen op deze manier belachelijk te maken.quote:
Blijkbaar is het onderscheid maken op basis van religie iets europees of iest wat we moeten verdedigen. als dat de joods/christelijke traditie is dan ben ik de volgende expat.quote:
Nee, niet de jaren 50.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van willen, het is eerder 'n kwestie van samenleven.
Ik heb het sterke idee dat jij bij voorkeur 'n samenleving uit de jaren '50 wil kopieren, wat gelukkig niet mogelijk is.
Maar besef jij dat ook?
Nou, dat weten we dan ook weer, bedankt voor de info.quote:
Jij bent eerste die het bevestigd..dat Wilders een Jood isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Blijkbaar is het onderscheid maken op basis van religie iets europees of iest wat we moeten verdedigen. als dat de joods/christelijke traditie is dan ben ik de volgende expat.
Onderscheidt op basis van religie, dat is het antwoord?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, niet de jaren 50.
Maar wel een samenleving die Westers is, niet een samenleving waar de hersenspinsels van een pedofiele massamoordende krijgsheer van 1600 jaar geleden steeds meer invloed krijgen. Totale waanzin natuurlijk om die boel te faciliteren.![]()
1. Retorische vraag. Beetje stom.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
meki, ik bevestig niks.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent eerste die het bevestigd..dat Wilders een Jood is
Ga je effe lekker laten nakijken mafkees, er is geen wet die mij verbied om mijn reet met een doekje af te vegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is bij wet verboden om geloofsovertuigingen op deze manier belachelijk te maken.
.. Wat jij doet kan ik ook
lachuuhquote:
Joods achtergrond. en Wilders doelde er eerder mee erop.quote:
Je bent hier illegaal bezig. En dom. En aanstootgevend. Ik begrijp heel goed waarom allochtonen zich gekwetst voelen en mensen zoals jij iets aan willen doen. Ik zelf zou het nooit doen, ik heb daar de neiging niet toe. Toch vind ik jou een gevaar voor de samenleving, meer dan elke moslim die naar mijn idee veelaal handelt vanuit een achtergesteldheid tov "normale" westerse mensenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, niet de jaren 50.
Maar wel een samenleving die Westers is, niet een samenleving waar de hersenspinsels van een pedofiele massamoordende krijgsheer van 1600 jaar geleden steeds meer invloed krijgen. Totale waanzin natuurlijk om die boel te faciliteren.![]()
Laten we beginnen met het afschaffen van het artikel dat vrijheid van religie regelt. Het is totale waanzin een overblijfsel uit minder ontwikkelde tijden te blijven handhaven anno 2007 en er zelfs een status aparte aan te geven. Dus: zolang god/allah/jaweh/darth vader niet op een wolkje omlaag komt is religie niets meer en minder als een mening en wordt als dusdanig behandeld. Dus: vrijheid van godsdienst schrappen, onder de vrijheid van meningsuiting hangen en kappen met alle speciale voorzieningen: dus geen subsidies voor kerken, moskeen, geen aparte belastingregels, geen aparte wetten, kappen met van staatswege uit subsidieren van speciale scholen etcquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Onderscheidt op basis van religie, dat is het antwoord?
Je hebt geen schijn van kans, een van de dingen die je moet kunnen is artikelen schrijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Joods achtergrond. en Wilders doelde er eerder mee erop.
http://www.cidi.nl/info/vacatures.html
mischien iets voor je . ik solliciteer sowieso erop
Joh babyface, ga buiten spelen of zo. Of ga je moeder opzoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je bent hier illegaal bezig. En dom. En aanstootgevend. Ik begrijp heel goed waarom allochtonen zich gekwetst voelen en mensen zoals jij iets aan willen doen. Ik zelf zou het nooit doen, ik heb daar de neiging niet toe. Toch vind ik jou een gevaar voor de samenleving, meer dan elke moslim die naar mijn idee veelaal handelt vanuit een achtergesteldheid tov "normale" westerse mensen
Daar ben ik zo 1 2 3 niet op tegen. Waar wel tegen wilders. Wat maakt dat jij het wel met hem eens bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het afschaffen van het artikel dat vrijheid van religie regelt. Het is totale waanzin een overblijfsel uit minder ontwikkelde tijden te blijven handhaven anno 2007 en er zelfs een status aparte aan te geven. Dus: zolang god/allah/jaweh/darth vader niet op een wolkje omlaag komt is religie niets meer en minder als een mening en wordt als dusdanig behandeld. Dus: vrijheid van godsdienst schrappen, onder de vrijheid van meningsuiting hangen en kappen met alle speciale voorzieningen: dus geen subsidies voor kerken, moskeen, geen aparte belastingregels, geen aparte wetten, kappen met van staatswege uit subsidieren van speciale scholen etc
Ik ben het ermee eens dat er veel te veel islam in Nederland is. En dat dat slecht is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Daar ben ik zo 1 2 3 niet op tegen. Waar wel tegen wilders. Wat maakt dat jij het wel met hem eens bent?
Of ben je ook tegen deze maatregelen? Dat idee krijg ik niet.
maar ben je het ook met zijn voorstellen eens? Of ben je het meer met de vvd eens?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat er veel te veel islam in Nederland is. En dat dat slecht is.
Bedankt voor je vooruitstrevende reactie. Met mensen zoals jij kan je samenwerken en dingen op goede wijze tot een goed einde brengen. Dat zie je zo, dat zie je overal aan je. Het straalt van je woorden af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Joh babyface, ga buiten spelen of zo. Of ga je moeder opzoeken.
Nee de VVD is te weinig met dit soort zaken bezig. En eerlijk is eerlijk: ik ben het gewoon vaak met Wilders eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:45 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
maar ben je het ook met zijn voorstellen eens? Of ben je het meer met de vvd eens?
Ja ik weet het.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Bedankt voor je vooruitstrevende reactie. Met mensen zoals jij kan je samenwerken en dingen op goede wijze tot een goed einde brengen. Dat zie je zo, dat zie je overal aan je. Het straalt van je woorden af.
Politici hebben het in de eerste plaats altijd het beste met zichzelf voor, zonder uitzondering.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:46 schreef jogy het volgende:
Wilders is gewoon een intrigant die het leuk vindt om te stoken. En mensen trappen er ook nog met beide ogen in. Soms twijfel ik of hij nou echt het beste met het land voor heeft of dat hij gewoon met een smerig spelletje bezig is.
Ah well.
Je bent iig eerlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee de VVD is te weinig met dit soort zaken bezig. En eerlijk is eerlijk: ik ben het gewoon vaak met Wilders eens.
Dat denk ik ook niet.quote:Al geloof ik er geen kont van dat er ook maar iets van de in de praktijk mee gaat gebeuren.
Ehm.. Waar heb je het over? Verder nogmaals bedankt voor je inhoudelijke discussievoering! Het laat zien dat je verstand van zaken hebt en dat je er goed over nagedacht hebt. Dat is fijn om te zien. Iedereen kan je nu serieus nemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Nou kom op, ga rolstoeltjes pesten of een Emo-liedje draaien. Kom kom het is veels te mooi weer voor knullie knullie om zo binnen te zitten![]()
True enough.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Politici hebben het in de eerste plaats altijd het beste met zichzelf voor, zonder uitzondering.
Eh... hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:50 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je bent iig eerlijk.
Ik snap niet dat je onderscheid op ras wil maken.
Ja, ik vind het ons probleem niet wat het nu wel geworden is. We waren in NL goed opweg om eindelijk na 1400 jaar van dat monotheistische gezeik af te komen. Eindelijk gingen we de wereld zien zoals hij was ipv te geloven in dogmas.quote:Dat is voor mij net zo verwerpelijk als de extremen in een geloof. Eigenlijk vind ik dat je geen haar beter bent dan de mensne die je wil bestrijden. De extremen. Of ben je eigenlijk tegen elke moslim in nederland?
Ik ook niet.quote:Dat denk ik ook niet.
Tja, dat krijg je nu he als je 1e reply gelijk op de persoon spelend en bedreigend is. Dan kan je een inhoudelijk verhaal verder wel vergeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ehm.. Waar heb je het over? Verder nogmaals bedankt voor je inhoudelijke discussievoering! Het laat zien dat je verstand van zaken hebt en dat je er goed over nagedacht hebt. Dat is fijn om te zien. Iedereen kan je nu serieus nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |