Als ik naar het partijprogramma van Wilders en de PVV kijk dan is het zeker geen onbeschaafde partij. Okay, hij geeft de Islam af-en-toe een voorrangs behandeling maar daar zijn m.i. genoeg goede redenen voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:18 schreef saskia_k het volgende:
Waarom zijn alle stemmers van Wilders onbeschaafd?
Ik ben tenminste geen racist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nee, jij wilt het zo.
jij vind het ok om wilders te bedreigen. Dat mag gewoon niet meki. Doe je het wel, dan ben je net zo slecht als wilders.
dat zegt iemand die op Wilders stemt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als ik naar het partijprogramma van Wilders en de PVV kijk dan is het zeker geen onbeschaafde partij. Okay, hij geeft de Islam af-en-toe een voorrangs behandeling maar daar zijn m.i. genoeg goede redenen voor.
Iedereen mag van de joden zeggen wat hij denkt (binnen bepaalde grenzen dan) maar uit de mond/pen van een moslim zit er altijd een stinkend luchtje aan kritiek op joden. Waarom gaan jullie je niet vergelijken met homo's of zo. Er zijn genoeg overeenkomsten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef Meki het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting geldt hier. Het is niet zo als het opeens over Joden gaat dat het niet meer mag. Dat is wel hoe jij het wilt
Ik speelde slechts in op het overduidelijke calimero gedrag van Meki. Joden zus joden zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:15 schreef One_of_the_few het volgende:
deze post geeft mooi het probleem met religie. Zo denken alle gelovigen over hun eigen geloof. Beetje bekrompen reactie.
Lees jij soms tussen de regels door of zo? Als een mod jou een waarschuwing geeft voor herhaaldelijk jodenbashen, en dat doe je ook, dan kan jij gaan lopen zeuren over vrijheid van meningsuiting, maar moet je ook niet raar opkijken als je vandaag of morgen niet meer kan inloggen hier, een gewaarschuwd mens zou voor twee moeten tellen, maar blijkbaar ben jij nog te dom om zelfs zo iets simpels te begrijpen. Een publiek forum is overigens meestal niet een democratie, maar een soort van dictatuur, waar je uit gepleurd kan worden op het moment dat je er een zooitje van maakt, niks geen vrijheid van meningsuiting, maar aanpassen aan de regels van de dictator.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef Meki het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting geldt hier. Het is niet zo als het opeens over Joden gaat dat het niet meer mag. Dat is wel hoe jij het wilt
ja en. als die fijenoord hooligans dan slaan zijn zij fout en niet de roeper. Jezus meki, dat je dat niet begrijpt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben tenminste geen racist.
Wilders vraagt erom.
dat is net als als er een Ajax hooligan fuck feijenoord roept in de kuip
Heb jij in het stemhokje meegekeken? Ik heb de laatste keer overigens niet op Wilders gestemd, maar ik ben blij dat hij met een beperkt aantal zetels meedoet.quote:
nog 1 keer. dan ga je ze niet begreigen. Dan ga je anaar de rechter. als je dat niet begrijpt moet je maar eens in de rechten en vrijheden die we hier hebben gaan verdiepen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders vindt dat mensen niet gelijk zijn. en hij wil ze het liefst uitroeien
ah, een ''voorransgbehandeling''. heerlijk subtiel om onderscheit te maken op basis van religie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als ik naar het partijprogramma van Wilders en de PVV kijk dan is het zeker geen onbeschaafde partij. Okay, hij geeft de Islam af-en-toe een voorrangs behandeling maar daar zijn m.i. genoeg goede redenen voor.
Dit is net als wat de Joodse lobby doet in USAquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lees jij soms tussen de regels door of zo? Als een mod jou een waarschuwing geeft voor herhaaldelijk jodenbashen, en dat doe je ook, dan kan jij gaan lopen zeuren over vrijheid van meningsuiting, maar moet je ook niet raar opkijken als je vandaag of morgen niet meer kan inloggen hier, een gewaarschuwd mens zou voor twee moeten tellen, maar blijkbaar ben jij nog te dom om zelfs zo iets simpels te begrijpen. Een publiek forum is overigens meestal niet een democratie, maar een soort van dictatuur, waar je uit gepleurd kan worden op het moment dat je er een zooitje van maakt, niks geen vrijheid van meningsuiting, maar aanpassen aan de regels van de dictator.
we moeten er helemaal niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef buachaille het volgende:
[..]
Heb jij in het stemhokje meegekeken? Ik heb de laatste keer overigens niet op Wilders gestemd, maar ik ben blij dat hij met een beperkt aantal zetels meedoet.
Ooooookay....ik denk dat ik maar effe tegen mijn staande hangklok ga zitten lullen, daar komt meer redelijkheid uit dan uit jou.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit is net als wat de Joodse lobby doet in USA
als er iemand kritiek op Joden geeft wordt ie gelijk antisemiet genoemd. want dat regelt de Joodse lobby ervoor en die is helaas hier ook aanwezig
Zou jou toch aan moeten spreken. Je geliefde profeet was net zo'n gestoorde megalomane massamoordenaar als Hitler dus wat dat betreft.quote:
Jawel hoor, prachtig doekjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Dit heeft toch ook niets met Nederland (of Europa) te maken?
want?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Om mijn reet aan af te vegen ja.quote:
stoeerquote:
Wilders wel ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Nee, poeeeep.quote:
Het is geen kwestie van willen, het is eerder 'n kwestie van samenleven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Het is bij wet verboden om geloofsovertuigingen op deze manier belachelijk te maken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |