Maar dan nog... niet alle seksbommetjes vallen op zulke foute mannen. Net als haar gemolesteerde zus.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze WIL ook niet beter weten, alle goed bedoelde adviezen worden in de wind geslagen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja hoor en heb al het duivelse uitgelok van Huub gezien. Als geld dat soort acties moet rechtvaardigen, dan is een mens pas echt slecht![]()
Hahhaa, je hoeft het maar te zeggen of hij staat opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:43 schreef SiRojK het volgende:
Brian zit echt al 4 uur op die stoel ofzo
Huub vindt Amanda niet stabiel genoeg, zei ie gisteren tegen Eric.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef farceman het volgende:
Waarom probeert Huub helemaal niet om Amanda beetje voor zich te winnen?
Is die verhaal lijn helemaal afgekapt?
Wordt echt misselijk van Amanda en Brian samen, zorgt echt voor allersaaiste tv...
Hoop dat ze proberen Amanda beetje tegen Brian uit te spelen
De gelijkenis met Barbie is zo treffend!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:53 schreef Meganog het volgende:
Ze zijn klaar met de make up.
De ravage is compleet.
der ventje en kindertjes mogen het lekker even zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:50 schreef Disana het volgende:
Ze zeggen dat we moeten proberen jou weg te krijgen. Brian gaat helemaal nergens heen, en je krijgt Jaap niet mee. Amanda wil Brian ook niet laten gaan. Dat gaat hem niet worden. Ik hou van Brian, bij mij hoef je niet eens aan te komen, hij is mijn hartsvriend.
Aldus Natasia tegen Brian. Brian retour: Ik zal altijd voor jou door het vuur gaan.
Moeilijk voor te stellen dat dit ook daadwerkelijk de bedoeling was.quote:
Die grote plakken roze aan beide zijden van de ogen... zelfs toneelmake-up had beter gestaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft van zichzelf al zo'n roze gelaatskleur, dit maakt het alleen maar dramatischer.![]()
Waarop Brian begint te lachen en gebaart dat hij en Jaap samen ergens bovenaan staan en Eric en Huub samen ergens onderaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
Huub zou Jaap z'n backup zijn, zegt Natasia nog tegen Brian. Huub komt eraan en Natasia begint over het toiletpapier.
Het arme kind kijkt ook niet erg gelukkig uit haar ogen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
Geel, groen en roze........ vind ik toch meer een combi voor een donkere huid, niet voor een roze varkentje.
Voor een kleurenblinde wel ja.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:54 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi werk amanda!
Jaap zal het niet helemaal vertrouwen, hij denkt dat hij er donderdag uit zou kunnen gaan... dus houdt hij Brian nu in elk geval nog even vast.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Waarop Brian begint te lachen en gebaart dat hij en Jaap samen ergens bovenaan staan en Eric en Huub samen ergens onderaan.
Oh... wat zou het dan idd mooi zijn als Jaap ineens voor Huub/Eric zou kiezen.. hoe para kun je daarvan worden?!![]()
Idd, zo moeilijk is dat toch nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:59 schreef Clank het volgende:
Natasia probeert Marc te bellen (van Lepels) maar ze krijgt een voicemail die zegt dat hij op dat nummer tot 6 mei niet te bereiken is. Ze luistert niet eens en belt gewoon weer...
Natasiaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:59 schreef mootie het volgende:
Natasia probeert weer tevergeefs Marc te bereiken, Brian heeft flashbacks van Marc...
Volgens mij is Marc dolgelukkig dat hij die lui niet meer hoeft te zien, maar voor Natasia is hij natuurlijk meteen een hartsvriend die ze vreselijk mist.
Ze probeert het na het trainen nog wel een keerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
Natasja belt marc, de voicemail geeft duidelijk aan dat hij tot 6 mei niet op dat nummer te bereiken is en natasja probeert het nog eens.
Snapt ze de voicemail niet?
Natas zegt: Huub zegt ook hij gaat er over 3 weken unaniem uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:01 schreef Veulen het volgende:
Mag nicolaas deze keer al weg of pas volgende keer?
HOEZO is huub thuis???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:05 schreef SiRojK het volgende:
'Hij geeft ook toe dat hij mij probeert weg te pesten, nogmaals, iedereen die mij probeert weg te pesten zit nu al thuis'.. VISLIP MOET WEG!!!
Achjah, die arrogantie van Natasia... Ze zijn ook zo raar bezig, met die 'meeting' waarop ze gingen praten over het befgebeuren was ook iedereen gekwetst etc. etc... Zo sterk ben je blijkbaar niet Natasiaquote:
Japio is doorgeschoten in alles.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:08 schreef Eisenheim. het volgende:
Jaap lijkt mij een beetje te zijn doorgeschoten in zijn rol.
Alhoewel het natuurlijk best begrijpelijk is dat hij zichzelf beschermd door zich zo te gedragen.quote:
Die gast hoort in een inrichting, daar kunnen ze hem tegen zichzelf beschermen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:12 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Alhoewel het natuurlijk best begrijpelijk is dat hij zichzelf beschermd door zich zo te gedragen.
Lieke dus, om Huub te zieken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:14 schreef Clank het volgende:
Jaap vindt dat de aankomst (?) van zijn nieuwe fitness trainer te langzaam gaat. Hij gaat er over bellen.
De megalomaan van de Kooi.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef cobain94 het volgende:
Jaap en hoogmoedwaanzin....
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:18 schreef Mika25 het volgende:
Dus Jaap krijgt een nieuwe PT op dezelfde dag dat er een nieuwe bewoner in komt?
Dan zitten we jullie dalijk tot 1 Juli met Lieke opgescheept.
Dat lijkt me voor Jaap juist een mooie kans Huub uit te lokken dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
Brian: Je moet oppassen want Huub gaat je slaan.
Ja, dat ze zich hier nu voor laat lenen.. lijkt me nu toch wel héél duidelijk dat het alleen om de aandacht gaat. Anders wil je toch niets meer met zo'n programma te maken hebben na wat er allemaal is gebeurd?!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef Napster het volgende:
Lieke de aandachtshoer komt weer DGK in
Hoezo triest
Nee, Jaap is dom. De kijkcijfers tijdens de Huub-Lieke affaire waren bijna de laagste uit 6.5 maanden tijd. Jaap is het programma nu om zeep aan het helpenquote:
Laat staan met Jaapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, dat ze zich hier nu voor laat lenen.. lijkt me nu toch wel héél duidelijk dat het alleen om de aandacht gaat. Anders wil je toch niets meer met zo'n programma te maken hebben na wat er allemaal is gebeurd?!
Er zijn inderdaad genoeg andere manieren om te communiceren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:22 schreef mootie het volgende:
Als Lieke slim is zegt ze gewoon: Heey Eric, ik mag van Jaap niet tegen Huub praten anders word ik niet aangenomen, zeg jij even hallo voor mij?
Weg geniaal plan.
Daar gaat het niet om... Ze kunnen nu niet praten met elkaar, palma gaat gek worden.. EN Als jaap Lieke aanneemt kan hij daarmee Huub weer een beetje paaien door 'toezeggingen' aan hem te doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:22 schreef mootie het volgende:
Als Lieke slim is zegt ze gewoon: Heey Eric, ik mag van Jaap niet tegen Huub praten anders word ik niet aangenomen, zeg jij even hallo voor mij?
Weg geniaal plan.
Maar Jaap vindt dat 'niet praten' zo verrekte geniaal van zichzelf. Daar zijn genoeg mouwen aan te passen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om... Ze kunnen nu niet praten met elkaar, palma gaat gek worden.. EN Als jaap Lieke aanneemt kan hij daarmee Huub weer een beetje paaien door 'toezeggingen' aan hem te doen
Schat je Japio niet wat te hoog in? Ik geloof er trouwens geen moer van, dat Lieke blijft.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om... Ze kunnen nu niet praten met elkaar, palma gaat gek worden.. EN Als jaap Lieke aanneemt kan hij daarmee Huub weer een beetje paaien door 'toezeggingen' aan hem te doen
Jaap heeft hier wel verder over nagedacht dan het 'lieke mag vnv niet met huub praten' gedeelte;)
Nee,ook geen hallo. Niet vanavond in elk geval, zo heeft Jaap beslist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:25 schreef Clank het volgende:
Lieke mag niet tegen Huub praten?? Ook geen hallo ofzo??
Dan wekt het bij Huub dus de indruk dat ze niet met hem wíl praten.. dat gaat hij niet leuk vinden. Maar hopen dat hij snel in de gaten krijgt hoe het spelletje gespeeld wordt.
Hij heeft Lieke deze week trouwens een lange brief geschreven.. geen idee of ze die al heeft gehad.
En Japio weet niet hoe snel hij benen moet maken. Lafaard.quote:
Nee denk het niet.. Jaap weet dat lieke aan meerdere kanten gevoelig ligt binnen de villa.. Bij palma (waarmee hij vanmiddag ruzie had) en bij Huub (die hij graag aan zijn kant zou willen hebben)... Ook al blijft Lieke niet direct, hij kan altijd met Huub overleggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat je Japio niet wat te hoog in? Ik geloof er trouwens geen moer van, dat Lieke blijft.
Dat is hem precies jaquote:
Idd, de streams laten hele andere dignen zien, ik snap niet waarom hij dat steeds zo probeertquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:31 schreef blomst het volgende:
Brian weer zijn versie over Amanda en Huub.
Ik zou hem voor de rechter slepen.
Het wachten is op Scan en PietjePuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
Dus Jaap moest Lieke uitnodigen van de redactie?
En ze doet het? Goh!![]()
Voor degenen die nog twijfelden, is nu wel duidelijk hoe Lieke in elkaar steekt.
Opzich een vrij dubieus antwoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik heb gespuugd
Carlos: Meer kan je niet doen
Okay.........
Ik dacht dat ik het verkeerd hoorde...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
Okay.........
Bij Brian weet je het nooitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef SiRojK het volgende:
'Brian ziet Huub Amanda tussen de benen beffen'... Waar wil je anders iemand beffen?
Brian kan een dame overal beffenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef SiRojK het volgende:
'Brian ziet Huub Amanda tussen de benen beffen'... Waar wil je anders iemand beffen?
Die jurist die voor Jaap kwam had ook even langs Brian moeten gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:31 schreef blomst het volgende:
Brian weer zijn versie over Amanda en Huub.
Ik zou hem voor de rechter slepen.
Die Carlos is ook maar een meelullerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
Okay.........
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:37 schreef cobain94 het volgende:
Brian:Brian kon niet meer..... Zitten er 2 brians in de kooi?
Idd, ik achtte hem tot meer in staat.quote:
Meestal mensen die erg vol van zichzelf zijn, of op zijn minst die indruk willen wekken terwijl het tegenovegrestelde waar is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef mootie het volgende:
En maar lullen over zichzelf in de 3e persoon, dat zegt vast wel iets.... ik weet alleen niet wat. Dat ie afstand van zichzelf neemt ofzo?
Truth is in the eyes of the beholder?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:38 schreef blomst het volgende:
Nu ook al discriminatie, aanranding het is me wat.
Die Brian is zielig hoor.
Mensen zien het niet goed.
Gelukkig voor brian zagen zijn broer en Moeder het wel door de bril van Brian.
Dat noemen ze in de psychiatrie gewoon multiple personality disorder.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef mootie het volgende:
En maar lullen over zichzelf in de 3e persoon, dat zegt vast wel iets.... ik weet alleen niet wat. Dat ie afstand van zichzelf neemt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |