Vislip verraad Brian
Gepost op: 01/05, 14:06:59 Gepost door: Jaap
Check wat Vislip, formerly known as Natasia, mijn grote swa heeft geflikt!!!
Hoi swa's!
Natasia trekt mij niet meer. Ze heeft haar eigen principes verraden en verlaagd tot mijn niveau. Oh wacht ff Natassie moet het wel snappen dus ik herhaal het even in haar taal: nievoo.
Haar setup om mij tot uitspraken te dwingen omtrent Brian, Tamara en zijn moeder zal ik nu toelichten.
Zoals gewoonlijk uitte ik wat een hekel ik heb aan mijn medebewoners. Uiteraad speelde Vislip hier op in door te stellen dat mijn vriendje Brian daar ook onder valt. Uiteraard valt Brian daaronder. Alleen Brian mag wat mij betreft 2e worden, dus staat verheven boven het zielige restant. Snel draaft Vislip naar Brian om hem mee te sleuren naar de huiskamer waar het ziekelijk feit zich afspeelde.
Zeg dan wat je net zei, krijst Viplip. Ik zeg, ik heb een hekel aan jullie allemaal, ook aan Brian!
En nu komt 't dan, komt ie dan he:
Vislip bluft over vermeende uitspraken die ik heb gedaan en die ik nu moet herhalen waar mijn brother bij is. Ik moest zeggen wat ik zojuist over Tamara en zijn moeder had "gezegd". Ik speelde de hardball mee a la totale destructie.
Ik sprak later met Brian en hij begreep wel het ontlokkingsgedeelte. Ik moest wel aan Brian toegeven dat de weliswaar onbedoelde neven consequentie arelaxed is. Dat kijkers denken dat ik de uitspraken omtrent Tamara en zijn moeder echt meen en dat is natuurlijk niet leuk. Ik heb Brian's moeder persoonlijk gesproken bij haar bezoek aan de kooi en ze is een goedhartige vrouw. Tamara ken ik niet persoonlijk, maar Brian neemt in de buitenwereld echt geen genoegen met een Amanda-bitch-type, dus kan je al uittellen hoe Tamara inelkaar steekt.
Het enige wat ik meen is dat dushi Natasia, helemaal niet zo'n dushi (=schatje) is. Ze beschadigt Brian door mij uitspraken te ontlokken waar ik toch wel op inga. Shame on Vislip! Er is maar 1 schuldige: NATASIA de VISLIP
Ze wil dat Brian me wegstemt, ze is zelfs bereid daarvoor te liegen. Mij in diskridiet te brengen.
Ach het is allemaal onnodig. Brian heeft me allang te kennen gegeven dat ik donderdag naar huis ga, omdat er toch iets moet gebeuren. Het is niet persoonlijk, het is het spel. Dat accepteer en respecteer ik.
Fuck it, nog ff 2 dagen chillen en daarna ben ik van ze af.
Adiossssss,
The King.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!