Maar dan nog... niet alle seksbommetjes vallen op zulke foute mannen. Net als haar gemolesteerde zus.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze WIL ook niet beter weten, alle goed bedoelde adviezen worden in de wind geslagen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja hoor en heb al het duivelse uitgelok van Huub gezien. Als geld dat soort acties moet rechtvaardigen, dan is een mens pas echt slecht![]()
Hahhaa, je hoeft het maar te zeggen of hij staat opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:43 schreef SiRojK het volgende:
Brian zit echt al 4 uur op die stoel ofzo
Huub vindt Amanda niet stabiel genoeg, zei ie gisteren tegen Eric.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef farceman het volgende:
Waarom probeert Huub helemaal niet om Amanda beetje voor zich te winnen?
Is die verhaal lijn helemaal afgekapt?
Wordt echt misselijk van Amanda en Brian samen, zorgt echt voor allersaaiste tv...
Hoop dat ze proberen Amanda beetje tegen Brian uit te spelen
De gelijkenis met Barbie is zo treffend!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:53 schreef Meganog het volgende:
Ze zijn klaar met de make up.
De ravage is compleet.
der ventje en kindertjes mogen het lekker even zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:50 schreef Disana het volgende:
Ze zeggen dat we moeten proberen jou weg te krijgen. Brian gaat helemaal nergens heen, en je krijgt Jaap niet mee. Amanda wil Brian ook niet laten gaan. Dat gaat hem niet worden. Ik hou van Brian, bij mij hoef je niet eens aan te komen, hij is mijn hartsvriend.
Aldus Natasia tegen Brian. Brian retour: Ik zal altijd voor jou door het vuur gaan.
Moeilijk voor te stellen dat dit ook daadwerkelijk de bedoeling was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |