quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:18 schreef Mika25 het volgende:
Dus Jaap krijgt een nieuwe PT op dezelfde dag dat er een nieuwe bewoner in komt?
Dan zitten we jullie dalijk tot 1 Juli met Lieke opgescheept.
Dat lijkt me voor Jaap juist een mooie kans Huub uit te lokken dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
Brian: Je moet oppassen want Huub gaat je slaan.
Ja, dat ze zich hier nu voor laat lenen.. lijkt me nu toch wel héél duidelijk dat het alleen om de aandacht gaat. Anders wil je toch niets meer met zo'n programma te maken hebben na wat er allemaal is gebeurd?!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef Napster het volgende:
Lieke de aandachtshoer komt weer DGK in
Hoezo triest
Nee, Jaap is dom. De kijkcijfers tijdens de Huub-Lieke affaire waren bijna de laagste uit 6.5 maanden tijd. Jaap is het programma nu om zeep aan het helpenquote:
Laat staan met Jaapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, dat ze zich hier nu voor laat lenen.. lijkt me nu toch wel héél duidelijk dat het alleen om de aandacht gaat. Anders wil je toch niets meer met zo'n programma te maken hebben na wat er allemaal is gebeurd?!
Er zijn inderdaad genoeg andere manieren om te communiceren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:22 schreef mootie het volgende:
Als Lieke slim is zegt ze gewoon: Heey Eric, ik mag van Jaap niet tegen Huub praten anders word ik niet aangenomen, zeg jij even hallo voor mij?
Weg geniaal plan.
Daar gaat het niet om... Ze kunnen nu niet praten met elkaar, palma gaat gek worden.. EN Als jaap Lieke aanneemt kan hij daarmee Huub weer een beetje paaien door 'toezeggingen' aan hem te doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:22 schreef mootie het volgende:
Als Lieke slim is zegt ze gewoon: Heey Eric, ik mag van Jaap niet tegen Huub praten anders word ik niet aangenomen, zeg jij even hallo voor mij?
Weg geniaal plan.
Maar Jaap vindt dat 'niet praten' zo verrekte geniaal van zichzelf. Daar zijn genoeg mouwen aan te passen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om... Ze kunnen nu niet praten met elkaar, palma gaat gek worden.. EN Als jaap Lieke aanneemt kan hij daarmee Huub weer een beetje paaien door 'toezeggingen' aan hem te doen
Schat je Japio niet wat te hoog in? Ik geloof er trouwens geen moer van, dat Lieke blijft.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om... Ze kunnen nu niet praten met elkaar, palma gaat gek worden.. EN Als jaap Lieke aanneemt kan hij daarmee Huub weer een beetje paaien door 'toezeggingen' aan hem te doen
Jaap heeft hier wel verder over nagedacht dan het 'lieke mag vnv niet met huub praten' gedeelte;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |