Nee,ook geen hallo. Niet vanavond in elk geval, zo heeft Jaap beslist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:25 schreef Clank het volgende:
Lieke mag niet tegen Huub praten?? Ook geen hallo ofzo??
Dan wekt het bij Huub dus de indruk dat ze niet met hem wíl praten.. dat gaat hij niet leuk vinden. Maar hopen dat hij snel in de gaten krijgt hoe het spelletje gespeeld wordt.
Hij heeft Lieke deze week trouwens een lange brief geschreven.. geen idee of ze die al heeft gehad.
En Japio weet niet hoe snel hij benen moet maken. Lafaard.quote:
Nee denk het niet.. Jaap weet dat lieke aan meerdere kanten gevoelig ligt binnen de villa.. Bij palma (waarmee hij vanmiddag ruzie had) en bij Huub (die hij graag aan zijn kant zou willen hebben)... Ook al blijft Lieke niet direct, hij kan altijd met Huub overleggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat je Japio niet wat te hoog in? Ik geloof er trouwens geen moer van, dat Lieke blijft.
Dat is hem precies jaquote:
Idd, de streams laten hele andere dignen zien, ik snap niet waarom hij dat steeds zo probeertquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:31 schreef blomst het volgende:
Brian weer zijn versie over Amanda en Huub.
Ik zou hem voor de rechter slepen.
Het wachten is op Scan en PietjePuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
Dus Jaap moest Lieke uitnodigen van de redactie?
En ze doet het? Goh!![]()
Voor degenen die nog twijfelden, is nu wel duidelijk hoe Lieke in elkaar steekt.
Opzich een vrij dubieus antwoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik heb gespuugd
Carlos: Meer kan je niet doen
Okay.........
Ik dacht dat ik het verkeerd hoorde...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik heb gespuugd
Carlos: Meer kan je niet doen
Okay.........
Bij Brian weet je het nooitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef SiRojK het volgende:
'Brian ziet Huub Amanda tussen de benen beffen'... Waar wil je anders iemand beffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |