Brian kan een dame overal beffenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef SiRojK het volgende:
'Brian ziet Huub Amanda tussen de benen beffen'... Waar wil je anders iemand beffen?
Die jurist die voor Jaap kwam had ook even langs Brian moeten gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:31 schreef blomst het volgende:
Brian weer zijn versie over Amanda en Huub.
Ik zou hem voor de rechter slepen.
Die Carlos is ook maar een meelullerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik heb gespuugd
Carlos: Meer kan je niet doen
Okay.........
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:37 schreef cobain94 het volgende:
Brian:Brian kon niet meer..... Zitten er 2 brians in de kooi?
Idd, ik achtte hem tot meer in staat.quote:
Meestal mensen die erg vol van zichzelf zijn, of op zijn minst die indruk willen wekken terwijl het tegenovegrestelde waar is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef mootie het volgende:
En maar lullen over zichzelf in de 3e persoon, dat zegt vast wel iets.... ik weet alleen niet wat. Dat ie afstand van zichzelf neemt ofzo?
Truth is in the eyes of the beholder?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:38 schreef blomst het volgende:
Nu ook al discriminatie, aanranding het is me wat.
Die Brian is zielig hoor.
Mensen zien het niet goed.
Gelukkig voor brian zagen zijn broer en Moeder het wel door de bril van Brian.
Dat noemen ze in de psychiatrie gewoon multiple personality disorder.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef mootie het volgende:
En maar lullen over zichzelf in de 3e persoon, dat zegt vast wel iets.... ik weet alleen niet wat. Dat ie afstand van zichzelf neemt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |