Yvonne:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:05 schreef Straatneger het volgende:
[..]
wie is eigenlijk jouw liefdespartner?
Yvonne:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:07 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik neem aan dat iteejer niet de vader van brechtje is
quote:
Yvonne:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:13 schreef Straatneger het volgende:
[..]
weet ik niet!
ik heb het idee dat brechtjes vader niet meer in jullie beleveniswereldje bestaat.
Gescheiden toen brechtje nog een peuter was.
En m'n sig dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:21 schreef Straatneger het volgende:
weet ik veel, geen idee.
Ik heb nog nooit wat van Brechtjes vader iets gehoord
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:
chello!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:24 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
Wel, wel, wel!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:29 schreef enter het volgende:
Vork heeft echt heul geen sex en is al helemaal geen vader![]()
Niet, niet, niet, en dat wordt ze ook niet, nooitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:30 schreef Straatneger het volgende:
is er al eens een fokuser met brechtje aangepapt?
Ik vind brechtje wel leuk hoor, ze is alleen nog te jong denk ik.
Ze is wel geslachtsrijp en dat zien mijn andere negers ook
het lijkt mij ook lastig als moederzijnde!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet, niet, niet, en dat wordt ze ook niet, nooit
Hahahaha.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet, niet, niet, en dat wordt ze ook niet, nooit
* Eerste deel van posting negeert*quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:34 schreef Straatneger het volgende:
[..]
het lijkt mij ook lastig als moederzijnde!
Je kleine meid krijgt ineens borsten en andere vrouwelijke rondingen.
Heeft Brechtje al een serieuze kalverliefde?
jij durft wat anders te zeggen tegen een onvervalste admin?quote:
Dat het uiteindelijk wel iets met een kutje te maken heeft is duidelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Kut topic.
Ik wist het niet, want ik heb het hele weekend gewerkt en ook maandag gewoon gewerkt, dus geen Fok!quote:
keep on dreamingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:46 schreef Straatneger het volgende:
Het is zaterdagavond. Brechtje en haar vriendinnen zijn gezellig aan dansen en voordrinken bij een vriendin.
Het is gezellig maar ineens is het toch tijd om te gaan stappen.
Brechtje en haar vriendinnen komen aan in de disco en de negers checken haar bil. Het feest is nu echt losgebarsten en de dj draait verse bubbling beats en afentoe boemdikkie raps.
Brechtje schudt haar heupen wulps en de negerts tuiten hun lippen vol afwachting. 1 neger neemt het initiatief en weet Brechtje te verleiden. Ze gaat zonder haar vriendinnen met die neger een 'kopje koffie drinken' bij die neger thuis.
Ze hebben het 'gezellig' samen de rest van de nacht.
Duss...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:46 schreef Straatneger het volgende:
Het is zaterdagavond.
[...]
Ze hebben het 'gezellig' samen de rest van de nacht.
ik schets alleen scenario hoe het met yvonnes kleine meid gaat in het weekendquote:
Je vergeet even de strenge oppassende moederquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:49 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik schets alleen scenario hoe het met yvonnes kleine meid gaat in het weekend
Ik las al alleen het laatstequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:50 schreef Misstique het volgende:
Wat een misleidende TT yvonne!
Nietes, je moet meelezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:50 schreef Misstique het volgende:
Wat een misleidende TT yvonne!
Doe 'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Gok hier wie de vader van Brechtje is"was beter?
Wellicht, maar dan niet door jou geopend.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Gok hier wie de vader van Brechtje is"was beter?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik mis inderdaad ook yvonne's rol in dat verhaal. Dat stuk uit zo'n horror film waar Yvonne uit is op wraak omdat de negers de 'bil' van Brechtje hebben aangeraakt.zoeen film met veel bloed en Yvonne is zoeen stoere moordenaarster. ! JA [afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:55 schreef Straatneger het volgende:
Maaruh, is Brechtje al eens een nachtje weggebleven?
Zogenaamd slapen bij een vriendin.
het is de drang van de natuurquote:
En die wonen in een bos, en als ze ziek zijn huppelt ze daar heen met haar rode hoofddoekje en een mandje met eten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Brechtje slaapt nooit bij vriendinnen, die gaat alleen soms uit logeren bij Opa en oma![]()
Ja, mag, als ze 25 isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:59 schreef Straatneger het volgende:
[..]
het is de drang van de natuur
Brechtje ontpopt zich inmiddels als een jonge vrouw. Ze is jong en ze wilt wat.
Dieren sexquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die wonen in een bos, en als ze ziek zijn huppelt ze daar heen met haar rode hoofddoekje en een mandje met eten.
Oh, wacht...
11quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is oud Brechtje eigelijk?
Orgineel is het welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:05 schreef SiemeN het volgende:
Dit zou wel een lullige manier zijn voor Brechtje om te ontdekken dat ze geadopteerd is.
Nu praat ik zeker mijn mond voorbij?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:05 schreef SiemeN het volgende:
Dit zou wel een lullige manier zijn voor Brechtje om te ontdekken dat ze geadopteerd is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:25 schreef Straatneger het volgende:
heb je een link van iteejer met foto's dan aub, het liefst 1tje van jij, hij en brechtje samen
Dat kan ik ontkrachten. Ik heb ze gezien, allemaal op 1 plekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:16 schreef registratieformulier het volgende:
Brechtje is gewoon een kloon van yvonne... Yvonne is eigenlijk gewoon alleen, maar dat vond ze zo stil , dus heeft ze haar hele familie gekloond
anders wel een hype met je kapselquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:23 schreef SiemeN het volgende:
Wie weet ontketen ik wel een rel.
Dat is al 'in' sinds John Lennon.quote:
hypes komen en gaan, komen en gaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is al 'in' sinds John Lennon. [afbeelding].
Bwhehe.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
SiemeN is liev. Boem-dikke is ghey![]()
jij zegt alles om maar mod te worden he, vies krengquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
SiemeN is liev. Boem-dikke is ghey![]()
SiemeN is liev voor Boem-Dikkequote:
wanneer post je eens een mp3 met een tan2 spange flow van jou?quote:
beter dan het vieze geslijm van jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
SiemeN is liev voor Boem-Dikke
Dus allebei ghey
OmG !1!!
Ik heb zojuist de modjes uitgemaakt voor gheys.
Ga ik nu deaud?![]()
![]()
![]()
![]()
staat als een paal boven waterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dus allebei ghey
OmG !1!!
Ga ik nu deaud?![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij slijmt is hij leukquote:
Bok eens op dikkop.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dus allebei ghey
OmG !1!!
Ga ik nu deaud?![]()
![]()
![]()
![]()
Done that your whoooooooooole lifequote:
ja he, hij kan amper zijn ogen openhouden met die bolle wangen van hemquote:
Ik krijg tenminste nog een erectie, jij niet. zwakzinnige Imbeciel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:33 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ja he, hij kan amper zijn ogen openhouden met die bolle wangen van hem
Werklozen_op_dinsdagochtend_topic.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zondagstopic.
daar geloof ik niets van met al dat bloed in je bolle kopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste nog een erectie, jij niet. zwakzinnige Imbeciel.
Wie ? Yvonne of Brechtje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:36 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik heb ooit eens Brechtje willen daten (met goedkeuring van Yvonne), maar ze wilde me niet![]()
KMquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Werklozen_op_dinsdagochtend_topic.
Hoi Dark_Fallus![]()
Lézen, bolle aap.quote:
Geen idee, ze heeft besloten om van m'n flat af te springen toen ze las dat ze geadopteerd was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:38 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Alles nog goed tussen jou en Brechtje?
2 verdiepingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft besloten om van m'n flat af te springen toen ze las dat ze geadopteerd was.
3quote:
Maar je woont op de eerste verdiepingquote:
Ben je snel klaar met 3 verdiepingenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ze wilt steeds opnieuw. Het is verslavend denk.. We proberen telkens een verdieping hoger.
Andersom, we hebben de eerste verdieping een paar keer gedaan maar daar gebeurde weinig mee. En dan telkens een stapje hoger. Ik zit nu op de derde en ik zie d'r net voorbij vliegen. Vanaf 5.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ben je snel klaar met 3 verdiepingen![]()
Of hoe werk je het af? van boven naar beneden?![]()
vanaf de 3e vanaf de 5e springen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Andersom, we hebben de eerste verdieping een paar keer gedaan maar daar gebeurde weinig mee. En dan telkens een stapje hoger. Ik zit nu op de derde en ik zie d'r net voorbij vliegen. Vanaf 5.
Goed lezen hoer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
vanaf de 3e vanaf de 5e springen?
Je flat is 3 hoog zeg je net.quote:
Ik ben het zat, ik ga brechtje nu misbruikenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik woon op de derde, nooit beweerd dat de flat niet hoger is.
Oke wacht even, ik ga der even wakker makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben het zat, ik ga brechtje nu misbruiken![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oke wacht even, ik ga der even wakker maken![]()
Ik ben ook op pagina 3 beland, en ik heb nou niet echt het gevoel dat dit een leuk dan wel informatief topic was. Derhalve: kuttopic, slotje,quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben ook op pagina 3 beland, en ik heb nou niet echt het gevoel dat dit een leuk dan wel informatief topic was. Derhalve: kuttopic, slotje,
Ik ben blij dat je er bent. Ik was even bang dat ik echt iets te veel had gezegd en je Brechtje nu iets aan het uitleggen was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef yvonne het volgende:
Oy!
Ik ga ervoor zorgen dat je het laatste woord niet meer hoeft te typenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Brechtje is een geile maagd.
Ik roep je moeder hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zorgen dat je het laatste woord niet meer hoeft te typen
Die hoort je toch nietquote:
ze drinkt geen breezer, dat mag ze niet van mij, want dan gaat ze zulks doen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef Afwazig het volgende:
Brechtje is allang geen maagd meer. Neuken voor beltegoed jeweets.
Doe ff normaalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef Afwazig het volgende:
Brechtje is allang geen maagd meer. Neuken voor beltegoed jeweets.
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonnequote:
If so, leg het er niet zo boven opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonne. Ze wordt nu wekelijks door een paar antillianen achter het station uitgewoond [afbeelding]
straatnegers bedoel jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonne. Ze wordt nu wekelijks door een paar antillianen achter het station uitgewoond [afbeelding]
Ik spreek een Fatwa over je uit hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vast wel, even in MEN of TTK kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef -SL- het volgende:
[..]
Die hoort je toch niet
Ze weet niet meer hoe haar laptop werkt denk ik
quote:
Sorry dat ik besta hoorquote:
Waar?quote:
Dan ahd ze wel yvonnah gehetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:06 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne heeft een relatie met een neger !!!
Ze zit in MEN :")quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:06 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne heeft een relatie met een neger !!!
Dan hebben we straks weer een KLB topicquote:
bron?quote:
Verander één letter: Expert #24 (9-letters)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef -SL- het volgende:
[..]
bron?
Ik heb hem niet in mijn lijst enzo, deleted in profiel geloof ik
OMGquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verander één letter: Expert #24 (9-letters)
Is PrintScreen echt jouw moeder?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef -SL- het volgende:
[..]
bron?
Ik heb hem niet in mijn lijst enzo, deleted in profiel geloof ik
33uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:22 schreef -SL- het volgende:
[..]
OMG
Maar het is wel al een kleine 9u terug, dus die is nog buiten westen
quote:
ja dat bedoel ikquote:
Zo zo. Je moet nog heel wat posten om je moeder in te halen.quote:
ja, maar zij heeft meer tijd, dat is net een neger.. meer tijd om te oefenen, zodat ze er ook meteen goed in zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:24 schreef doka het volgende:
[..]
Zo zo. Je moet nog heel wat posten om je moeder in te halen.![]()
Ja?quote:
jouw usernamequote:
Jouw usernamequote:
jijquote:
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:05 schreef SiemeN het volgende:
Nou, hoe zit dat?quote:
Ik ben weduwe, wil je niet zo drammen?quote:
Speeltip 13: verdrink je verdriet.quote:
Ben jij diegene die Hazes in een vuurpijl naar de Kloten (een sterrengroep heel ver in het heelal) schoot?quote:
Oké, that's it, met Viola Holt of Patty Brard vergeleken worden oké, maar met Raggel vergelijken ga je teverquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ben jij diegene die Hazes in een vuurpijl naar de Kloten (een sterrengroep heel ver in het heelal) schoot?
Roflz. Yvonne Hazes. Of toch maar beter Kim Fortuyn?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, that's it, met Viola Holt of Patty Brard vergeleken worden oké, maar met Raggel vergelijken ga je tever
Kunnen we niets regelen, BrauN?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef SiemeN het volgende:
Dat wordt een paar maanden met de knoppen op zwart, Alberto.
Ontmasker me niet, verdomme!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Kunnen we niets regelen, BrauN?
had dan onder je andere kloon gepostquote:
hoi Brechtje, alles flex?quote:
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Straatneger het volgende:
[..]
hoi Brechtje, alles flex?
We chillen hem rustig hier.
Ik checkte je wel in scanners eerstquote:
huh?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik checkte je wel in scanners eerst
heulemaal niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
nog harder ontkennen.. dan is het nog geloofwaardigerquote:
ohja?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik checkte je wel in scanners eerst
Ha! Zie je wel?quote:
Yvonne kan toch nog wel opvoedenquote:
Heb je al een vriend heej dushi?quote:
ze is even weg,quote:
aight aight, paas me je msn dangz in PM.quote:
Je wordt gepakt door die ma, broerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef Straatneger het volgende:
[..]
aight aight, paas me je msn dangz in PM.
Ik check je![]()
WAT Printscreen is je moeder ?quote:
Shit mang, jij hebt wel omin veel game. Tantoe hard klappen die sma's, jeweets.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef Straatneger het volgende:
[..]
aight aight, paas me je msn dangz in PM.
Ik check je![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT Printscreen is je moeder ?![]()
![]()
Dan had ik sjans met jouw moeder![]()
hate da game, not da playaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Shit mang, jij hebt wel omin veel game. Tantoe hard klappen die sma's, jeweets.
dat spel is zo verslavendquote:
heej ma pang pang virginboy, niet fronten tsjapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:31 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat spel is zo verslavend![]()
Dolly en Big mouse to amerika![]()
ook zoeen zielig spelletje![]()
![]()
hahahaha....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef Straatneger het volgende:
[..]
heej ma pang pang virginboy, niet fronten tsjap
Dat soort woorden heeft ze van jullie geleerdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef Posdnous het volgende:
Dat ze weet wat 'uitgewoond' uberhaupt betekent zegt al genoeg.
Fok is slecht voor de opvoeding, haal het offlinequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat soort woorden heeft ze van jullie geleerd
Geef ons maar de schuldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ze "leert" van ons dankzij uwzelfs.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja het is echt waar!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT Printscreen is je moeder ?![]()
![]()
Dan had ik sjans met jouw moeder![]()
quote:
Wie zegt dat ik daarheen kom ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beter neem je je moeder mee naar de ONZ meet![]()
Ikquote:
Op een ONZ meet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik![]()
yvonne en brechtje moeten ook komen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Op een ONZ meet?
Al die kneuzen blijken gewoon nerden te zijn en ze zijn verlegen en ze zijn ook stil de hele tijd.
Je bent gewoon bang voor een beetje aandachtquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Op een ONZ meet?
Al die kneuzen blijken gewoon nerden te zijn en ze zijn verlegen en ze zijn ook stil de hele tijd.
Nerdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Op een ONZ meet?
als Brechtje komt, ben ik er vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik![]()
yvonne en brechtje moeten ook komen![]()
Dan heb je de foto's zeker niet bekekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Maar zo`n idee krijg ik er ook een beetje bij ja.
ja daaromquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's zeker niet bekeken![]()
Er waren anders genoeg vrouwmensenquote:
Alsof dat geen nerds kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er waren anders genoeg vrouwmensen![]()
Nee. Link?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's zeker niet bekeken![]()
"was"?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef SiemeN het volgende:
Herald was wel een toffe gozert.
Wijlen.quote:
quote:
Ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef sararaats het volgende:
yvonne, heb je een minnaar geneukt ofzo?
En dan toch klikken hè!quote:
Het is sterker dan mijquote:
Heb ik je nu gefaald?quote:
Stond opeens weer in je AT hèquote:
Bij het CS, achter de speeltuinquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |