Ja het is echt waar!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT Printscreen is je moeder ?![]()
![]()
Dan had ik sjans met jouw moeder![]()
quote:
Wie zegt dat ik daarheen kom ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beter neem je je moeder mee naar de ONZ meet![]()
Ikquote:
Op een ONZ meet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik![]()
yvonne en brechtje moeten ook komen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Op een ONZ meet?
Al die kneuzen blijken gewoon nerden te zijn en ze zijn verlegen en ze zijn ook stil de hele tijd.
Je bent gewoon bang voor een beetje aandachtquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Op een ONZ meet?
Al die kneuzen blijken gewoon nerden te zijn en ze zijn verlegen en ze zijn ook stil de hele tijd.
Nerdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Op een ONZ meet?
als Brechtje komt, ben ik er vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik![]()
yvonne en brechtje moeten ook komen![]()
Dan heb je de foto's zeker niet bekekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Maar zo`n idee krijg ik er ook een beetje bij ja.
ja daaromquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's zeker niet bekeken![]()
Er waren anders genoeg vrouwmensenquote:
Alsof dat geen nerds kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er waren anders genoeg vrouwmensen![]()
Nee. Link?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's zeker niet bekeken![]()
"was"?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef SiemeN het volgende:
Herald was wel een toffe gozert.
Wijlen.quote:
quote:
Ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef sararaats het volgende:
yvonne, heb je een minnaar geneukt ofzo?
En dan toch klikken hè!quote:
Het is sterker dan mijquote:
Heb ik je nu gefaald?quote:
Stond opeens weer in je AT hèquote:
Bij het CS, achter de speeltuinquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonne. Ze wordt nu wekelijks door een paar antillianen achter het station uitgewoond [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |