jijquote:
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:05 schreef SiemeN het volgende:
Dit zou wel een lullige manier zijn voor Brechtje om te ontdekken dat ze geadopteerd is.
Nou, hoe zit dat?quote:
Ik ben weduwe, wil je niet zo drammen?quote:
Speeltip 13: verdrink je verdriet.quote:
Ben jij diegene die Hazes in een vuurpijl naar de Kloten (een sterrengroep heel ver in het heelal) schoot?quote:
Oké, that's it, met Viola Holt of Patty Brard vergeleken worden oké, maar met Raggel vergelijken ga je teverquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ben jij diegene die Hazes in een vuurpijl naar de Kloten (een sterrengroep heel ver in het heelal) schoot?
Roflz. Yvonne Hazes. Of toch maar beter Kim Fortuyn?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, that's it, met Viola Holt of Patty Brard vergeleken worden oké, maar met Raggel vergelijken ga je tever
Kunnen we niets regelen, BrauN?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef SiemeN het volgende:
Dat wordt een paar maanden met de knoppen op zwart, Alberto.
Ontmasker me niet, verdomme!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Kunnen we niets regelen, BrauN?
had dan onder je andere kloon gepostquote:
hoi Brechtje, alles flex?quote:
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Straatneger het volgende:
[..]
hoi Brechtje, alles flex?
We chillen hem rustig hier.
Ik checkte je wel in scanners eerstquote:
huh?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik checkte je wel in scanners eerst
heulemaal niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonne. Ze wordt nu wekelijks door een paar antillianen achter het station uitgewoond [afbeelding]
nog harder ontkennen.. dan is het nog geloofwaardigerquote:
ohja?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik checkte je wel in scanners eerst
Ha! Zie je wel?quote:
Yvonne kan toch nog wel opvoedenquote:
Heb je al een vriend heej dushi?quote:
ze is even weg,quote:
aight aight, paas me je msn dangz in PM.quote:
Je wordt gepakt door die ma, broerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef Straatneger het volgende:
[..]
aight aight, paas me je msn dangz in PM.
Ik check je![]()
WAT Printscreen is je moeder ?quote:
Shit mang, jij hebt wel omin veel game. Tantoe hard klappen die sma's, jeweets.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef Straatneger het volgende:
[..]
aight aight, paas me je msn dangz in PM.
Ik check je![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT Printscreen is je moeder ?![]()
![]()
Dan had ik sjans met jouw moeder![]()
hate da game, not da playaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Shit mang, jij hebt wel omin veel game. Tantoe hard klappen die sma's, jeweets.
dat spel is zo verslavendquote:
heej ma pang pang virginboy, niet fronten tsjapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:31 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat spel is zo verslavend![]()
Dolly en Big mouse to amerika![]()
ook zoeen zielig spelletje![]()
![]()
hahahaha....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef Straatneger het volgende:
[..]
heej ma pang pang virginboy, niet fronten tsjap
Dat soort woorden heeft ze van jullie geleerdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef Posdnous het volgende:
Dat ze weet wat 'uitgewoond' uberhaupt betekent zegt al genoeg.
Fok is slecht voor de opvoeding, haal het offlinequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat soort woorden heeft ze van jullie geleerd
Geef ons maar de schuldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ze "leert" van ons dankzij uwzelfs.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |