Ik ben ook op pagina 3 beland, en ik heb nou niet echt het gevoel dat dit een leuk dan wel informatief topic was. Derhalve: kuttopic, slotje,quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben ook op pagina 3 beland, en ik heb nou niet echt het gevoel dat dit een leuk dan wel informatief topic was. Derhalve: kuttopic, slotje,
Ik ben blij dat je er bent. Ik was even bang dat ik echt iets te veel had gezegd en je Brechtje nu iets aan het uitleggen was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef yvonne het volgende:
Oy!
Ik ga ervoor zorgen dat je het laatste woord niet meer hoeft te typenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Brechtje is een geile maagd.
Ik roep je moeder hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zorgen dat je het laatste woord niet meer hoeft te typen
Die hoort je toch nietquote:
ze drinkt geen breezer, dat mag ze niet van mij, want dan gaat ze zulks doen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef Afwazig het volgende:
Brechtje is allang geen maagd meer. Neuken voor beltegoed jeweets.
Doe ff normaalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef Afwazig het volgende:
Brechtje is allang geen maagd meer. Neuken voor beltegoed jeweets.
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonnequote:
If so, leg het er niet zo boven opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonne. Ze wordt nu wekelijks door een paar antillianen achter het station uitgewoond [afbeelding]
straatnegers bedoel jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonne. Ze wordt nu wekelijks door een paar antillianen achter het station uitgewoond [afbeelding]
Ik spreek een Fatwa over je uit hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vast wel, even in MEN of TTK kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef -SL- het volgende:
[..]
Die hoort je toch niet
Ze weet niet meer hoe haar laptop werkt denk ik
quote:
Sorry dat ik besta hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |