Werklozen_op_dinsdagochtend_topic.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zondagstopic.
daar geloof ik niets van met al dat bloed in je bolle kopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste nog een erectie, jij niet. zwakzinnige Imbeciel.
Wie ? Yvonne of Brechtje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:36 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik heb ooit eens Brechtje willen daten (met goedkeuring van Yvonne), maar ze wilde me niet![]()
KMquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Werklozen_op_dinsdagochtend_topic.
Hoi Dark_Fallus![]()
Lézen, bolle aap.quote:
Geen idee, ze heeft besloten om van m'n flat af te springen toen ze las dat ze geadopteerd was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:38 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Alles nog goed tussen jou en Brechtje?
2 verdiepingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft besloten om van m'n flat af te springen toen ze las dat ze geadopteerd was.
3quote:
Maar je woont op de eerste verdiepingquote:
Ben je snel klaar met 3 verdiepingenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ze wilt steeds opnieuw. Het is verslavend denk.. We proberen telkens een verdieping hoger.
Andersom, we hebben de eerste verdieping een paar keer gedaan maar daar gebeurde weinig mee. En dan telkens een stapje hoger. Ik zit nu op de derde en ik zie d'r net voorbij vliegen. Vanaf 5.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ben je snel klaar met 3 verdiepingen![]()
Of hoe werk je het af? van boven naar beneden?![]()
vanaf de 3e vanaf de 5e springen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Andersom, we hebben de eerste verdieping een paar keer gedaan maar daar gebeurde weinig mee. En dan telkens een stapje hoger. Ik zit nu op de derde en ik zie d'r net voorbij vliegen. Vanaf 5.
Goed lezen hoer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
vanaf de 3e vanaf de 5e springen?
Je flat is 3 hoog zeg je net.quote:
Ik ben het zat, ik ga brechtje nu misbruikenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik woon op de derde, nooit beweerd dat de flat niet hoger is.
Oke wacht even, ik ga der even wakker makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben het zat, ik ga brechtje nu misbruiken![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oke wacht even, ik ga der even wakker maken![]()
Ik ben ook op pagina 3 beland, en ik heb nou niet echt het gevoel dat dit een leuk dan wel informatief topic was. Derhalve: kuttopic, slotje,quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben ook op pagina 3 beland, en ik heb nou niet echt het gevoel dat dit een leuk dan wel informatief topic was. Derhalve: kuttopic, slotje,
Ik ben blij dat je er bent. Ik was even bang dat ik echt iets te veel had gezegd en je Brechtje nu iets aan het uitleggen was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef yvonne het volgende:
Oy!
Ik ga ervoor zorgen dat je het laatste woord niet meer hoeft te typenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Brechtje is een geile maagd.
Ik roep je moeder hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zorgen dat je het laatste woord niet meer hoeft te typen
Die hoort je toch nietquote:
ze drinkt geen breezer, dat mag ze niet van mij, want dan gaat ze zulks doen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef Afwazig het volgende:
Brechtje is allang geen maagd meer. Neuken voor beltegoed jeweets.
Doe ff normaalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef Afwazig het volgende:
Brechtje is allang geen maagd meer. Neuken voor beltegoed jeweets.
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonnequote:
If so, leg het er niet zo boven opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonne. Ze wordt nu wekelijks door een paar antillianen achter het station uitgewoond [afbeelding]
straatnegers bedoel jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonne. Ze wordt nu wekelijks door een paar antillianen achter het station uitgewoond [afbeelding]
Ik spreek een Fatwa over je uit hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vast wel, even in MEN of TTK kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef -SL- het volgende:
[..]
Die hoort je toch niet
Ze weet niet meer hoe haar laptop werkt denk ik
quote:
Sorry dat ik besta hoorquote:
Waar?quote:
Dan ahd ze wel yvonnah gehetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:06 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne heeft een relatie met een neger !!!
Ze zit in MEN :")quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:06 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne heeft een relatie met een neger !!!
Dan hebben we straks weer een KLB topicquote:
bron?quote:
Verander één letter: Expert #24 (9-letters)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef -SL- het volgende:
[..]
bron?
Ik heb hem niet in mijn lijst enzo, deleted in profiel geloof ik
OMGquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verander één letter: Expert #24 (9-letters)
Is PrintScreen echt jouw moeder?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef -SL- het volgende:
[..]
bron?
Ik heb hem niet in mijn lijst enzo, deleted in profiel geloof ik
33uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:22 schreef -SL- het volgende:
[..]
OMG
Maar het is wel al een kleine 9u terug, dus die is nog buiten westen
quote:
ja dat bedoel ikquote:
Zo zo. Je moet nog heel wat posten om je moeder in te halen.quote:
ja, maar zij heeft meer tijd, dat is net een neger.. meer tijd om te oefenen, zodat ze er ook meteen goed in zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:24 schreef doka het volgende:
[..]
Zo zo. Je moet nog heel wat posten om je moeder in te halen.![]()
Ja?quote:
jouw usernamequote:
Jouw usernamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |