bestaat die africa meuk nog?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:48 schreef iamredleader het volgende:
Axe Africa Balsem voor na het scheren.![]()
quote:De heerlijke geuren van anjer, roos en ylang-ylang zijn creatief gecombineerd met de geur van sandelhout uit Mysore. Daardoor is de geur absoluut onderscheidend en onnavolgbaar.
Aroma's van: gardenia, jasmijn, sandel uit Mysore, chrysant, anjer, roos, ylang-ylang
De compositie behoort tot de bloemige geuren met uitgebalanceerde, luxe aroma's
Deze geur is geïntroduceerd in 1948.
Die is chill, die heb ik best lang geleden een keer gehad. Waar heb je die vandaan?quote:
bron: www.alaparfumerie.nlquote:Omschrijving
Dit unieke parfum heeft door de uitgekiende samenstelling een therapeutische werking: wie de geur opsnuift wordt overspoeld door een behaaglijk gevoel van welbevinden.
Samenstelling
Aroma's van: ylang-ylang, eikenmos, roos, sinaasappel-bloesem, sandelhout, kamille, civet, jasmijn
De compositie behoort tot de geuren van droge houtsoorten met fris, verse aroma's
Introductie
Deze geur is geïntroduceerd in 1971
Ideaal
voor de levendige, soms ook intellectuele vrouw.
Gebruiksadvies
Wij adviseren om deze geur te dragen gedurende de hele dag.
Die is lekker.quote:
vandaag weer.quote:
Hij is écht super! De bodylotion is ook heerlijk, je ruikt het heel subtiel de hele dag. Bij parfumania kost 50 ml. ¤ 46,50 zag ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Ooo Euphoria, die staat nog altijd op mn wishlist![]()
Prima spul idd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:47 schreef Jaguar645 het volgende:
De "nieuwe" van Annayake: Undo
[afbeelding]
Heerlijk geurtje!
ook jaquote:
quote:Omschrijving - Sunflowers bevat de helderheid en de warmte van de zonnebloem waarnaar dit parfum is genoemd. "De zon scheen toen hij me in zijn armen nam, en ik voelde me intens gelukkig. Opeens. Zoals een zonnebloem die opengaat."
Dat zijn niet mijn woorden, hoor!![]()
Samenstelling - Aroma's van: bergamot, meloen, perzik, cyclaam, jasmijn, theeroos, sandelhout, mos en musk. De compositie behoort tot de bloemige geuren met pittige, levendige aroma's.
Introductie - Deze geur is geïntroduceerd in 1993.
Ideaal voor evenwichtige vrouwen die houden van klasse in eenvoud.![]()
Gebruiksadvies - Wij adviseren om deze geur te dragen in de vrije tijd.
Lekker! en een mooi flesjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:07 schreef saskiia het volgende:
[afbeelding]
Eau de Parfum Lolita Lempicka, hmmm![]()
Deze weer, aanrader!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
S.T. Dupont Homme
[afbeelding]
Mooie verpakking en heerlijk frisse geur, net voor het eerst opgedaan. Begon best scherp, maar blijft nu precies goed hangen (en schijnbaar ook wel voor een lange tijd) met een lekker zoet luchtje met wat houttonen. M'n nieuwe favoriet!(al zou die denk ik beter passen in de winter).
Hebk tester van en die is idd lekker.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef Bartuc het volgende:
Chanel - Homme allure sport
Een van m'n favoriete (zo niet de favoriete) geur voor vrouwen.. Had em ook voor m'n ex gekocht ooit, ze had wel meer geurtjes maar die waren lang niet zo lekker als Light Blue.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Tokay het volgende:
Light Blue van Dolce & Gabbana
Light Blue Perfume by Dolce & Gabbana, An impish note of green apple emanates from the latest creation of the most impertinent of italian designers. Light blue, is not a lighter version despite its name. It sparkles with flowers and fruit notes that are an enticement to joie de vivre. The fragrance opens on a fresh and gourmet note of sicily cedar, granny smith apple and bluebells. The middle note is a bouquet of jasmine, bamboo and white rose. The end note reveals hints of cedarwood, amber and musk.
Zeker een van de betere damesgeurtjes. Als je voor jezelf iets vergelijkbaars zoekt is Versace Man Eau Fraiche wel aan te raden.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:16 schreef QCC het volgende:
[..]
Een van m'n favoriete (zo niet de favoriete) geur voor vrouwen.. Had em ook voor m'n ex gekocht ooit, ze had wel meer geurtjes maar die waren lang niet zo lekker als Light Blue.
Ik ook.quote:
OEH! Jaloers!quote:
quote:Smaken verschillen, dat is algemeen bekend. Maar met het luchtje van een Canadese vrouw (Very Irresistible van Givenchy) heeft er voor gezorgd dat ze al twee keer uit een bus is gezet. De chauffeurs voelden zich lastiggevallen door de geur. Ik kan er wel een beetje inkomen... Sommige vrouwen dragen zo'n sterke lucht en dan ook nog eens zoveel, dat je er bijna onpasselijk van wordt.
De vrouw die het overkwam is er behoorlijk door van slag. "Ik ben vernederd en in verlegenheid gebracht voor alle passagiers. Ik ben in tranen uitgestapt", aldus de 25-jarige Nathalie Kuhn tegen het tv-station CTV. Volgens de eigen reclame is Very Irresistible "spontaan, gedurfd en sensueel". Deskundigen meldden in Canadese kranten dat de tolerantie jegens sterke parfums afneemt in het Noord-Amerikaanse land.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:35 schreef QQelleQ het volgende:
[..]
OEH! Jaloers!![]()
Ik draag:
[afbeelding]
en ook
[..]
![]()
quote:Bovennoten
lelie, viooltjesbladeren
Middennoten
anjelier, jasmijn, karokarundi, pioenroos, roos, sering, wilgenroos
Ondernoten
patchoeli, sandelhout
Axe heeft ook aftershave en van sommige varianten een Eau de Toilette.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef mike4141 het volgende:
[..]
deo!=is geen after-shave/eu de toilette![]()
Iew, zoet!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
als je iets wil dat niet doorsnee is kun je A*men van Mugler proberen, bij veel mensen wel populair ook, moet wel te vinden zijn bij de Douglas.
Tjonge jonge, wat een dedain, DennisMoore.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:47 schreef DennisMoore het volgende:
Een aftershave is geen geurtje, maar heeft een geurtje.
In het geval van Axe kun je zelfs over dat laatste nog twisten.
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat een dedain, DennisMoore.![]()
@ iamredleader, gewoon dragen wat JIJ lekker vindt ruiken!![]()
Beter gezegd, weet iemand winkels in Nederland waar ik deze zou kunnen kopen? Ik zou hieraan de voorkeur geven boven online bestellen namelijk.... (bij voorbaat dank)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Iemand trouwens al wat geurtjes van die Tom Ford Private Blend Collection geprobeerd? Ga er binnenkort een paar halen denk ik.
Soda, vooralsnog is het alleen zeer select in Amerika te krijgen. Er bestaat wel een kans dat het uiteindelijk naar Europa/Nederland komt, maar reken er voorlopig nog niet op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Beter gezegd, weet iemand winkels in Nederland waar ik deze zou kunnen kopen? Ik zou hieraan de voorkeur geven boven online bestellen namelijk.... (bij voorbaat dank)
http://www.basenotes.net/ID26127145.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
prima nieuwe geur van Dior
die totaal niet overheersen zoals in bijv. de fleur du male van JPGquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.basenotes.net/ID26127145.html
Bloemetjes, vanille?
quote:A stunning perfume overwhelming and irresistible like the joy of living. Surprising and coloured: the liveliness of Sicilian citron, the happiness of Granny smith apple, the spontaneity of Bluebells. Feminine and resolute: the intensity of jasmine, the freshness of bamboo, the carm of white rose. Deep and true: the character of cedar wood, the fullness of amber, the embrace of musk.
Die is zeker wel lekker, alleen de opening sprak me niet zo aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Collega's vinden me lekker ruiken.
Ook vandaag.quote:
Yes, same here! Blijft een van m'n favorieten.quote:
Ik zou "happy" van Clinique nemen, heb ik zelf ook en heb al veel positieve reacties gehad van zowel mannen als vrouwen (gelukkig meer van de vrouwen anders zou het verkeerd werkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:08 schreef w00h00 het volgende:
Burberry.
Maar ik ben opzoek naar een nieuw geurtje.
Een geurtje waarvan iedereen zegt van 10 meter afstand; hey wie heeft er zo'n lekker geurtje op?!
dus een sterk lekker fris geurtje voor de zomer.
Tips tips tips!
Thnx morgen eens even kijken, moet toch nog naar arnhem.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:04 schreef Caster het volgende:
[..]
Ik zou "happy" van Clinique nemen, heb ik zelf ook en heb al veel positieve reacties gehad van zowel mannen als vrouwen (gelukkig meer van de vrouwen anders zou het verkeerd werken)
Oh, helemaal goed dan. Ik vond het al zo fris en fruitig, too much voor een mannenluchtje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:24 schreef Syytön het volgende:
[..]
Da's geen mannen lunchtje, ik heb 'm ook. Je hebt wel een mannelijke variant ervan.
he daar heb ik net vanmiddag een testertje van meegenomenquote:
http://www.basenotes.net/ID26123565&page=reviewsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:52 schreef pbjs het volgende:
M7 is een geweldige geur!
Daarbij ruik je 'm 's avonds nog als je hem 's morgens opgedaan hebt - echt goed
Mocht je trouwens een zomergeur-variant van deze willen: M7 Fresh is echt een goede geur. En nee, niet (zoals je tegenwoordig zo vaak ziet) een minderwaardig aftreksel van het origineel met een scheut citrus erin ofzo, maar een volwaardige en goede geur van zichzelf.
Ah ook Basenotes-bezoeker? Handige site ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 06:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.basenotes.net/ID26123565&page=reviews
De meeste duimpjes staan omhoog. 'k Zal 'm op m'n to-smell-lijst zetten.
Ik houd wel van houtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:02 schreef pbjs het volgende:
Ah ook Basenotes-bezoeker? Handige site ja.
Ik ben zelf helemaal weg van Dior Eau Sauvage, hele cleane lekkere zomergeur.
Als je die M7 Fresh gaat testen moet je deze ook even meenemen
Enige nadeel is alleen dat hij redelijk snel vervliegt. Maargoed, dat is ook een beetje inherent aan de wat lichtere geuren.
Zo'n lekker geurtje is dat. Ruikt niet te zwaar. Daar hou ik van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:25 schreef DarkElf het volgende:
Lovely
En? Wat vind je ervan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:29 schreef Jaguar645 het volgende:
Afgelopen zaterdag gehaald naar aanleiding van een tester die ik had.
Prada dus...
[afbeelding]
Ik vind hem dus heerlijkquote:
'k Had 'm ook vanwege een tester gekocht. Lekker wat zoetig voor 's avonds.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:55 schreef Jaguar645 het volgende:
Ik vind hem dus heerlijk![]()
Anders had ik ook geen flesje gehaald nav een tester![]()
Voor de mensen die hem niet kennen dus even naar de Douglas/Ici en even een tester vragen/ruiken ^^
Dat het niet lang lijkt te hangen zal waarschijnlijk ook komen doordat jezelf gewend raakt aan de geurquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Had 'm ook vanwege een tester gekocht. Lekker wat zoetig voor 's avonds.
Deed mij persoonlijk denken aan de warme doekjes na afloop bij de chinees.
'k Heb alleen het idee dat ie niet lang blijft hangen? En de prijs is niet misselijk...
Gucci Homme geprobeerd, het hout is inderdaad goed herkenbaar en lekker. Maar toch vond ik 'm niet zo lekker dat ik 'm meteen wou hebben. Was wel de Gucci pour Homme trouwens, dus niet die hele oude (hadden ze niet).quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens wel de gewone Kenzo he? Een donker flesje.
Gucci Homme (de oude) zou ik je ook aanraden even te proberen. Kruidig kan lekker zijn.
quote:A chaque printemps, sa rose. Pour célébrer le printemps 2006, la maison Saint Laurent dévoile une nouvelle histoire de rose autour de son grand parfum floral romantique Paris. ‘Une histoire d’amour, qui commence au seuil d’un jardin fruité et parfumé’. Une ode aux premiers jours, caressée par la fraîcheur des fleurs de poirier, de l’églantine et des feuilles de framboisier, dans un flacon collector aux couleurs printanières.
Description du parfum
Un bouquet de roses champêtres, où le parfum des fleurs se mêle aux effluves frais et fruités du verger. Le fond doux et sensuel unit la caresse des muscs aux bois.
Tête : Fleur de Cerisier, Cyclamen, Feuille de Cassis
Coeur : Fleur de Poirier, Rose Tendresse, Eglantine
Fond : Muscs, Santal, Bois de Rhodes
Le flacon de Paris tout comme l’étui se parent d’une frise de roses. Le jus finement vert évoque la fraîcheur et la nature.
Eau de Toilette, 125 ml. En Edition Limitée.
quote:Samenstelling
Aroma's van onder andere frisse groene noten, koriander, witte musk, wierook en koffie De compositie behoort tot de zacht bloemige geuren met volle, overvloedig warme aroma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |