quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:35 schreef QQelleQ het volgende:
[..]
OEH! Jaloers!![]()
Ik draag:
[afbeelding]
en ook
[..]
![]()
quote:Bovennoten
lelie, viooltjesbladeren
Middennoten
anjelier, jasmijn, karokarundi, pioenroos, roos, sering, wilgenroos
Ondernoten
patchoeli, sandelhout
Axe heeft ook aftershave en van sommige varianten een Eau de Toilette.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef mike4141 het volgende:
[..]
deo!=is geen after-shave/eu de toilette![]()
Iew, zoet!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
als je iets wil dat niet doorsnee is kun je A*men van Mugler proberen, bij veel mensen wel populair ook, moet wel te vinden zijn bij de Douglas.
Tjonge jonge, wat een dedain, DennisMoore.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:47 schreef DennisMoore het volgende:
Een aftershave is geen geurtje, maar heeft een geurtje.
In het geval van Axe kun je zelfs over dat laatste nog twisten.
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat een dedain, DennisMoore.![]()
@ iamredleader, gewoon dragen wat JIJ lekker vindt ruiken!![]()
Beter gezegd, weet iemand winkels in Nederland waar ik deze zou kunnen kopen? Ik zou hieraan de voorkeur geven boven online bestellen namelijk.... (bij voorbaat dank)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Iemand trouwens al wat geurtjes van die Tom Ford Private Blend Collection geprobeerd? Ga er binnenkort een paar halen denk ik.
Soda, vooralsnog is het alleen zeer select in Amerika te krijgen. Er bestaat wel een kans dat het uiteindelijk naar Europa/Nederland komt, maar reken er voorlopig nog niet op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Beter gezegd, weet iemand winkels in Nederland waar ik deze zou kunnen kopen? Ik zou hieraan de voorkeur geven boven online bestellen namelijk.... (bij voorbaat dank)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |