Lekker! en een mooi flesjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:07 schreef saskiia het volgende:
[afbeelding]
Eau de Parfum Lolita Lempicka, hmmm![]()
Deze weer, aanrader!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
S.T. Dupont Homme
[afbeelding]
Mooie verpakking en heerlijk frisse geur, net voor het eerst opgedaan. Begon best scherp, maar blijft nu precies goed hangen (en schijnbaar ook wel voor een lange tijd) met een lekker zoet luchtje met wat houttonen. M'n nieuwe favoriet!(al zou die denk ik beter passen in de winter).
Hebk tester van en die is idd lekker.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef Bartuc het volgende:
Chanel - Homme allure sport
Een van m'n favoriete (zo niet de favoriete) geur voor vrouwen.. Had em ook voor m'n ex gekocht ooit, ze had wel meer geurtjes maar die waren lang niet zo lekker als Light Blue.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Tokay het volgende:
Light Blue van Dolce & Gabbana
Light Blue Perfume by Dolce & Gabbana, An impish note of green apple emanates from the latest creation of the most impertinent of italian designers. Light blue, is not a lighter version despite its name. It sparkles with flowers and fruit notes that are an enticement to joie de vivre. The fragrance opens on a fresh and gourmet note of sicily cedar, granny smith apple and bluebells. The middle note is a bouquet of jasmine, bamboo and white rose. The end note reveals hints of cedarwood, amber and musk.
Zeker een van de betere damesgeurtjes. Als je voor jezelf iets vergelijkbaars zoekt is Versace Man Eau Fraiche wel aan te raden.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:16 schreef QCC het volgende:
[..]
Een van m'n favoriete (zo niet de favoriete) geur voor vrouwen.. Had em ook voor m'n ex gekocht ooit, ze had wel meer geurtjes maar die waren lang niet zo lekker als Light Blue.
Ik ook.quote:
OEH! Jaloers!quote:
quote:Smaken verschillen, dat is algemeen bekend. Maar met het luchtje van een Canadese vrouw (Very Irresistible van Givenchy) heeft er voor gezorgd dat ze al twee keer uit een bus is gezet. De chauffeurs voelden zich lastiggevallen door de geur. Ik kan er wel een beetje inkomen... Sommige vrouwen dragen zo'n sterke lucht en dan ook nog eens zoveel, dat je er bijna onpasselijk van wordt.
De vrouw die het overkwam is er behoorlijk door van slag. "Ik ben vernederd en in verlegenheid gebracht voor alle passagiers. Ik ben in tranen uitgestapt", aldus de 25-jarige Nathalie Kuhn tegen het tv-station CTV. Volgens de eigen reclame is Very Irresistible "spontaan, gedurfd en sensueel". Deskundigen meldden in Canadese kranten dat de tolerantie jegens sterke parfums afneemt in het Noord-Amerikaanse land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |