quote:Samenstelling:
Aroma's van onder andere frisse groene noten, koriander, witte musk, wierook en koffie De compositie behoort tot de zacht bloemige geuren met volle, overvloedig warme aroma's.
Goed idee! Ik pas de OP meteen aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:39 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Misschien een idee om in de OP wat handige links te zetten zoals die van basenotes? Met als tip erbij voor mensen om als het kan wat info over het geurtje te zetten (noten of een recensie ofzo).
quote:Top Notes
Cherry Blossom, Cyclamen, Black Currant Leaf
Middle Notes
Pear Blossom, Tender Rose, Wild Rose
Base Notes
Musks, Sandalwood, Rhodes Wood
Origineel!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:28 schreef Trigalti het volgende:
[afbeelding]
Acqua Di Gio!
Dit is ook mijn favoriete geurtje om op te doen..
Verder vind ik Fahrenheit 32 ook erg lekker.
quote:Kouros van Yves Saint Laurent
Samenstelling
Aroma's van: artemisia, wilde kruiden, anjer, koreander, vetiver, patchouli, eikenmos, roos, jasmijn, vanille, musk, galbanu, wierook
De compositie behoort tot de gearomatiseerde geuren met volle, overvloedig warme aroma's
Introductie
Deze geur is geïntroduceerd in 1981
Ideaal
voor de enthousiaste man die de wereld zou kunnen veroveren.
Gebruiksadvies
Wij adviseren om deze geur te dragen in de vrije tijd
Maar.. Maar.. Maar.. das een vrouwengeurtje..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef TheDenialTwist het volgende:
Deze:
[afbeelding]
Draag ik altijd
Euh ja, ik ben ook een vrouwquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Maar.. Maar.. Maar.. das een vrouwengeurtje..![]()
En je woont in deurnequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:14 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Euh ja, ik ben ook een vrouw![]()
quote:Top Notes
Bitter Orange, Italian Orange, Sambac Jasmine
Middle Notes
Orange Blossom Absolute
Base Notes
Vanilla, Honey
En daar kan ik me dan niets bij voorstellen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:17 schreef Madelon03 het volgende:
Armani Code (women)
[afbeelding]
[..]
Ik zelf ook niet echt als ik het zo lees haha.. Ik ruik geen 'Orange'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En daar kan ik me dan niets bij voorstellen..
Bij die geur zeg maar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |