quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:40 schreef DennisMoore het volgende:Trouwens wel de gewone Kenzo he? Een donker flesje.
Gucci Homme (de oude) zou ik je ook aanraden even te proberen. Kruidig kan lekker zijn.
Gucci Homme geprobeerd, het hout is inderdaad goed herkenbaar en lekker. Maar toch vond ik 'm niet zo lekker dat ik 'm meteen wou hebben. Was wel de Gucci pour Homme trouwens, dus niet die hele oude (hadden ze niet).
Kenzo pour Homme vond ik helaas niet lekker, vreemde geur is dat. Maar ik heb 'm alleen op een testertje geprobeerd, misschien moet je 'm een dagje dragen ofzo. Maar hij stootte mij teveel af om een tester ervan mee te willen nemen
![]()
Azzaro Visit ook geroken, vond 't meteen al niet lekker eigenlijk. Niet verder geprobeerd. Bij de Douglas te Hengelo hadden ze trouwens wel Azzaro, alleen niet de VIsit (wel bij de ICI). Douglas had oa wel de Azzaro Silver Black staan, die ik in eerste instantie wel lekker vond ruiken. Heb ik maar een testertje van meegenomen, 's kijken hoe dat bevalt
![]()
Uiteindelijk bij ICI te Enschede de Dior Eau Sauvage gekocht (inderdaad 20% korting), briljante geur al blijft hij niet de hele dag hangen.
Daar een testertje van Guerlain Vetiver meegenomen en een dagje gedragen. Ook een frisse geur als de Eau Sauvage, maar toch anders. Blijft opmerkelijk lang hangen voor zo'n relatief lichte frisse geur. En deze ruikt ook fenomenaal (ik blijf steeds maar weer ruiken, zo lekker vind ik 'm). Ik twijfel nog of ik hier ook maar een fles van haal (nu nog de ICI-korting). Aan de andere kant, 2 flessen met een soortgelijke geur, ik weet 't niet :/
DennisMoore, jij nog wat getest de laatste tijd?