Meerdere scenesquote:Op maandag 30 april 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
Amanda zou nooit met Huub willen sexen
Ik kan me anders nog een scene herinneren in een douche, waar ze hem haast smeekte om haar te nemen
Sylvia en Amanda hebben twee lange gesprekken gehad voordat dit gebeurde. Het eerste had Amanda zelf 'aangevraagd', en Sylvia was er heel ondubbelzinnig over: heb je eigen waardigheid, zo geweldig is Brian niet. Amanda was het steeds helemaal met Sylvia eens, maar de eerste keer dook ze nog dezelfde avond het bed weer in met Brian.quote:Op maandag 30 april 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
Sylvia had Amanda nog wel een beetje kunnen laten inzien dat zij niet de gróte schuldige is, dat Brian in feite méér schuldig is door wat hij geflikt heeft dan Amanda.
Ze durft tegen die rat GVD de waarheid niet te vertellen.quote:Op maandag 30 april 2007 18:10 schreef Soury het volgende:
Wat een kutwijf die Amanda. Geeft toe dat ze geen sex met Huub zou hebben (nuchter) Gatver
damme![]()
Brian mag aangepakt worden van mij.quote:Op maandag 30 april 2007 18:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie het niet als alleen Amanda voor lul zetten, ook Brian krijgt ervan langs.
Vannacht weer bingo. (Leverworst gewonnen door Amandel)quote:Op maandag 30 april 2007 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze durft tegen die rat GVD de waarheid niet te vertellen.
Mijn ideequote:Op maandag 30 april 2007 18:11 schreef the_undertaker het volgende:
Brainless en Del verdienen elkaar
"Schatje" zei ze nog tegen Huub toen haar lag te beffen. Benieuwd hoe ze dat goedpraat na het zien van die beelden.quote:Op maandag 30 april 2007 18:12 schreef haak2 het volgende:
Graag beelden in de kooi van de bedavonturen van aman en huub om brian eens te laten stoppen met zijn valse aanteigingen.....
en voor een leuk tv momentje door de reacties erop voor ons
Ze laat zich wel héél makkelijk weer in een hoek lullen ja..quote:
ze heeft meerdere malen, overigens net zoals nena, opgemerkt dat ze huub lelijk vindt.quote:Op maandag 30 april 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
Amanda zou nooit met Huub willen sexen
Ik kan me anders nog een scene herinneren in een douche, waar ze hem haast smeekte om haar te nemen
Geen enkele vrouw verdient een achterbaks en vals misbaksel als Brian.quote:Op maandag 30 april 2007 18:11 schreef the_undertaker het volgende:
Brainless en Del verdienen elkaar
Intelligentie vind ik toch wel een aangename afwisseling.quote:Op maandag 30 april 2007 18:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brian mag aangepakt worden van mij.
Ik irriteer me mateloos aan arrogante personen als Nicolaas die hun intelligentie gebruiken om andere (minder intelligente) mensen maar beneden te halen. Het is dan ook voor het eerst dat ik me echt loop op te winden over iemand in de kooi.
Laat ik maar even wat anders gaan doen.
Ja, ik zou het ook wel willen horen dan zijn we van deze shit verlost, want dan laat Brain het voor wat het is, tandenknarsend weliswaar.quote:Op maandag 30 april 2007 18:11 schreef blomst het volgende:
Amanda zou gewoon tegen Brian moeten zeggen dat ze wel seks met Huub wil
Dat wil Brian uit haar mond horen.
Dat soort beelden zien zij pas als ze thuis zijn. Hellaas....quote:Op maandag 30 april 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Schatje" zei ze nog tegen Huub toen haar lag te beffen. Benieuwd hoe ze dat goedpraat na het zien van die beelden.![]()
Huub heeft daaar ook een handje van, minder intelligente mensen naar beneden halen.quote:Op maandag 30 april 2007 18:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos aan arrogante personen als Nicolaas die hun intelligentie gebruiken om andere (minder intelligente) mensen maar beneden te halen. Het is dan ook voor het eerst dat ik me echt loop op te winden over iemand in de kooi.
Ik vind Nicolaas nou niet bepaald intelligent!quote:Op maandag 30 april 2007 18:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die beelden "ontkent" ze dan gewoon.quote:Op maandag 30 april 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Benieuwd hoe ze dat goedpraat na het zien van die beelden.![]()
Heb jij de livestreams die avond gezien??quote:Op maandag 30 april 2007 18:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heeft meerdere malen, overigens net zoals nena, opgemerkt dat ze huub lelijk vindt.
aangezien uiterlik voor amanda heel belangrijk is, zal dat daarom nooit sexueel klikken.
denk dat ze met huub heeft aangepapt om vooral brian wakker te houden en misschien jaloers te maken
Maar die zijn toch ook gemonteerd voor het complot tegen Brian?quote:
Dan steken ze verder naar voren om de bh te kunnen ontvangenquote:Op maandag 30 april 2007 18:17 schreef avonne het volgende:
Waarom staat amanda zo met haar kont naar achteren als ze een beha aantrekt?
Is dat automatisch een bloot-foto-pose?
Z'n moeder. Die heeft de wereld deze ellende aangedaan.quote:Op maandag 30 april 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw verdient een achterbaks en vals misbaksel als Brian.
Die lucht moet ergens naar toequote:Op maandag 30 april 2007 18:17 schreef avonne het volgende:
Waarom staat amanda zo met haar kont naar achteren als ze een beha aantrekt?
Is dat automatisch een bloot-foto-pose?
Ik had mijn post al ge-editquote:Op maandag 30 april 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Z'n moeder. Die heeft de wereld deze ellende aangedaan.
Vergeleken met de rest, met als uitzondering Huub, is het een geniequote:Op maandag 30 april 2007 18:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind Nicolaas nou niet bepaald intelligent!![]()
klopt, alcohol is funest voor amanda, als ze nuchter zou zijn geweest zou huub haar nooit zover kunnen krijgen. denk dus met hoeveel moeite ze doet om brian terug te krijgen dat ze echt heel sterke gevoelens voor brian heeft.quote:Op maandag 30 april 2007 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de livestreams die avond gezien??
Ik heb eigenlijk het idee dat Huub er geen leven in krijgt van haar, als er geen liter alcohol in zijn lijf zit.
Tenzij hij de villa wint, dan heeft die ze voor het uitkiezen.quote:Op maandag 30 april 2007 18:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klopt, alcohol is funest voor amanda, als ze nuchter zou zijn geweest zou huub haar nooit zover kunnen krijgen. denk dus met hoeveel moeite ze doet om brian terug te krijgen dat ze echt heel sterke gevoelens voor brian heeft.
een heleboel mensen denken dat ze ook gevoelens voor huub heeft, maar die zijn er volgens mij niet, gewoon een spelletje wat ze speelt.
meiden zoals amanda en nena zullen nooit echt op een type als huub vallen
Wat flauw.quote:Op maandag 30 april 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Z'n moeder. Die heeft de wereld deze ellende aangedaan.
Ik hoop het niet, maar het is wel zijn enige kans te slagen in het leven. Naast vuil en vies is hij een enorme loser.quote:Op maandag 30 april 2007 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij hij de villa wint, dan heeft die ze voor het uitkiezen.
quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat vind ik ook verwerpelijk!
Ze zouden hun best moeten doen om het meisje te helpen. Ze hebben immers een psychologe die langs komt om een flutgesprek te houden als iemand uit eigen keuze de villa verlaat. Laat dat mens eens iets nuttigs doen!
De redactie had dat stupide kind nooit de Kooi in moeten laten.quote:Op maandag 30 april 2007 18:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Behalve wat sessies met een psycholoog zou Amanda als ze die villa uit komt ook eens met andere types om moeten gaan dan met Teasers die alleen maar met gilletjes en kreetjes lopen te lachen en te hupsen want dat draagt ook niet bepaald bij in haar ontwikkeling
Nog even en ze zegt Waaaaaaat lag ik daar niet met Brian?????quote:Op maandag 30 april 2007 18:22 schreef blomst het volgende:
[..]
En het schatje was vast voor Brian bedoeld.
Het is dat ze weet dat het op Youtube staat, anders had ze gezegd dat Huub zijn lens aan het zoeken wasquote:Op maandag 30 april 2007 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog even en ze zegt Waaaaaaat lag ik daar niet met Brian?????
Ik kreeg het ook niet helemaal mee. Misschien het eten waar hij mee heeft lopen klooien?quote:Op maandag 30 april 2007 18:26 schreef mazaru het volgende:
Wat is er nou weer aan de hand tussen Jaap en Tas?
Ja, want ze zat er naast en heeft precies gezien wat er gebeurdequote:
nu al, de vrouwelijke aandacht die huub nu krijgt is enorm, in het dagelijkse leven buiten de villa ziijn er echt geen bosjes meiden die zo om hem heen zitten te springen, la fete blanche is een voorbeeld.quote:Op maandag 30 april 2007 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij hij de villa wint, dan heeft die ze voor het uitkiezen.
Die was net in beeld.quote:Op maandag 30 april 2007 18:28 schreef maril het volgende:
Waar is Natasia ik ben haar al een tijdeje kwijt, od kijk ik teveel naar een stream ff zoeken.
Al had hij een gouden kont dan nog niet.quote:Op maandag 30 april 2007 18:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nu al, de vrouwelijke aandacht die huub nu krijgt is enorm,
Jaap heeft vanmiddag van al het "oranje" voedsel een hapje genomen en weer teruggelegd. Juist om Natasia te zieken. Dat is gelukt dus.quote:Op maandag 30 april 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die was net in beeld.
Ze was aan het bellen met achter over Jaap.
Jaap heeft eten laten slingeren. of zoiets.
Jaap heeft er nu in ieder geval weer een nieuwe regel bij, hij mag geen eten meer laten slingeren anders krijgt hij een OW.
Natasia heeft ze achter allemaal onder de duim.![]()
Laat hem dan Huub of Jaap aanpakken. Eens kijken hoe hij zich dan staande houdt.quote:Op maandag 30 april 2007 18:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Intelligentie vind ik toch wel een aangename afwisseling.
Vooral na het schaamhaarbad-afwasgebeuren van Jaap.
Wat ik begreep heeft Jaap tot twee keer toe een hap van iets (donut?) genomen en die weer terug gelegd. Natasia heeft die beide keren weg gegooid zegt dat Jaap niet mag klootviolen met het eten.. waarop Jaap zegt dat het idd zonde is dat Natasia eten weg knikkert. Natasia belt naar achteren en zegt dat hij het nog maar eens moet proberen dan krijgt hij een ow. (bluf?)quote:Op maandag 30 april 2007 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook niet helemaal mee. Misschien het eten waar hij mee heeft lopen klooien?
Volgens mij is zijn ex Hedda ook een hele mooi meid... dus wat je zegt klopt niet.quote:Op maandag 30 april 2007 18:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nu al, de vrouwelijke aandacht die huub nu krijgt is enorm, in het dagelijkse leven buiten de villa ziijn er echt geen bosjes meiden die zo om hem heen zitten te springen, la fete blanche is een voorbeeld.
hij geniet ervan, wie zou dat niet doen? maar hij realiseert ook dat het is puur vanwege het programma.
in de buitenwereld zal een type als brian meer meiden scoren, hoeveel mensen het hier op dit forum wel zullen ontkennen
Je zegt het nog netjesquote:Op maandag 30 april 2007 18:30 schreef maril het volgende:
[..]
Al had hij een gouden kont dan nog niet.![]()
Jaap na een hap van een donut en deed hem dan weer terug in het pak, op aanraden van ja hoor Nicoblaas.quote:Op maandag 30 april 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die was net in beeld.
Ze was aan het bellen met achter over Jaap.
Jaap heeft eten laten slingeren. of zoiets.
Jaap heeft er nu in ieder geval weer een nieuwe regel bij, hij mag geen eten meer laten slingeren anders krijgt hij een OW.
Natasia heeft ze achter allemaal onder de duim.![]()
nee jij misschien niet,maar een flink aantal andere meiden wel naw.quote:Op maandag 30 april 2007 18:30 schreef maril het volgende:
[..]
Al had hij een gouden kont dan nog niet.![]()
Hedda is een ex (slimme dame dus)quote:Op maandag 30 april 2007 18:34 schreef Desii het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn ex Hedda ook een hele mooi meid... dus wat je zegt klopt niet.
Maar ik vind hem niet aantrekkelijk.sorryquote:Op maandag 30 april 2007 18:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee jij misschien niet,maar een flink aantal andere meiden wel naw.
Uiterlijk is toch nog het eerste waar naar gekeken wordt
Klopt! Huub kan net zo erg zijn. Nico is alleen net wat blaaskakeriger dan Huub.quote:Op maandag 30 april 2007 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub heeft daaar ook een handje van, minder intelligente mensen naar beneden halen.
ja, maar jij bent toch niet iedereen, en het merendeel is toch niet iedereen, lolquote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ik vind hem niet aantrekkelijk.sorry![]()
Eigenlijk is 'vals' een betere omschrijving.quote:Op maandag 30 april 2007 18:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind Nicolaas nou niet bepaald intelligent!![]()
Ze vond het gewoon leuk om nog eens te herhalen dat ze niet op hem vielquote:Op maandag 30 april 2007 18:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent toch niet iedereen, en het merendeel is toch niet iedereen, lol
Komt omdat de meeste hier zo vol over hem zijn, dan wil ik dat met liefde nog een bevestigen dat ik niet op hem val.quote:Op maandag 30 april 2007 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze vond het gewoon leuk om nog eens te herhalen dat ze niet op hem viel
vind overigens dat geen van de personen die in DGK zit tot de categorie beauties behoren, nena kwam wel wat hoger, maar had iets aparts met haar gebit.quote:Op maandag 30 april 2007 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze vond het gewoon leuk om nog eens te herhalen dat ze niet op hem viel
Dido en Roelquote:Op maandag 30 april 2007 18:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind overigens dat geen van de personen die in DGK zit tot de categorie beauties behoren, nena kwam wel wat hoger, maar had iets aparts met haar gebit.
ik vond dat ene meisje (lang en donkerbruin haar wel een beetje kak-type) uit de laatste BB wel mooi, weet niet meer hoe ze heet maar ze ging met die donkere jongen die er ook in zat trouwen
Ik denk dat Huub zijn charmes goed weet te gebruiken om dames te veroveren.quote:Op maandag 30 april 2007 18:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nu al, de vrouwelijke aandacht die huub nu krijgt is enorm, in het dagelijkse leven buiten de villa ziijn er echt geen bosjes meiden die zo om hem heen zitten te springen, la fete blanche is een voorbeeld.
hij geniet ervan, wie zou dat niet doen? maar hij realiseert ook dat het is puur vanwege het programma.
in de buitenwereld zal een type als brian meer meiden scoren, hoeveel mensen het hier op dit forum wel zullen ontkennen
o ja dido, mooi meisje was dat, ook een beetje een cock-teaser, maar die ging volgens mij niet met jan en allemanquote:
Wat bedoel je steeds met 'hw'? Ik kan er zelf niets voor bedenken.quote:Op maandag 30 april 2007 18:45 schreef maril het volgende:
BTW hebben ze mijn favo Bolle en het veulentje al uitgelaten, ik weet niet hoe dat heet ,de in de paardenbak hw uitgelaten
ja maar bij meisjes als amanda, nena en nu melissa kwam hij echt niet zover in de buitenwereld.quote:Op maandag 30 april 2007 18:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub zijn charmes goed weet te gebruiken om dames te veroveren.
Ik ben het zowaar een keertje met je eens!quote:Op maandag 30 april 2007 18:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
o ja dido, mooi meisje was dat, ook een beetje een cock-teaser, maar die ging volgens mij niet met jan en alleman
Dat was de een na laatstequote:
Nee, dido niet maar Roel welquote:Op maandag 30 april 2007 18:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
o ja dido, mooi meisje was dat, ook een beetje een cock-teaser, maar die ging volgens mij niet met jan en alleman
dido, mooi lang meisje superlange benen, straalde veel klasse uit, was ook een beetje hooghartigquote:Op maandag 30 april 2007 18:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Micheline en Semih bedoelt?
edit toch niet![]()
Nee, nee, lees terug.quote:Op maandag 30 april 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was de een na laatste; ik denk dat de vriendin van Semih wordt bedoeld, ben ook haar naam kwijt.
En roept.....kankerquote:Op maandag 30 april 2007 18:53 schreef axis303 het volgende:
Jaap valt tegen de trap hehe
correctie, dus niet de laatste BB (heb die niet gevolgd)quote:Op maandag 30 april 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was de een na laatste; ik denk dat de vriendin van Semih wordt bedoeld, ben ook haar naam kwijt.
Er zijn hapjes uit de koekenquote:Op maandag 30 april 2007 18:55 schreef blomst het volgende:
Wat is er voorgevallen dat Jaap boos maakt.
Nathalie, dacht ik. Toen ik DGK zag tijdens de laatste BB, vond ik het allemaal veel te heftig. Nu begrijp ik dat de BB's doetjes warenquote:Op maandag 30 april 2007 18:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
correctie, dus niet de laatste BB (heb die niet gevolgd)
die vriendin van Dido in het huis, dat was ook een vals kreng zeg.
moest altijd lachen om die chantal, die marcheerde altijd rond met die hoge laarzen als een russiche soldaat en dat lachje
Klopt, BB 5.quote:Op maandag 30 april 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, zie 't alMaar Dido
was niet van de laatste BB.
wel, ze was vreselijk mooi, op sommige foto's wat minder, maar ik heb er menig ochtenderectie aan overgehoudenquote:Op maandag 30 april 2007 18:52 schreef Kaleddis het volgende:
[afbeelding]
Deze ? Vind 'r echt niet zo mooi hoor
Misschien gaat hij zichzelf nu ook wel slaan. Omdat hij zelf die happen heeft genomen.quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien gaat hij zichzelf nu ook wel slaan. Omdat hij zelf die happen heeft genomen.
Was ze alleen in de ochtend mooi? Zieig hoor.quote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wel, ze was vreselijk mooi, op sommige foto's wat minder, maar ik heb er menig ochtenderectie aan overgehouden
thanks, maar heb de laatste BB zelfs niet eens gevolgd, vond het niets meer, in vergelijking met DGK kan dat natuurlijk ook niet meerquote:Op maandag 30 april 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
Deze is misschien handig.
http://big-brother.startbewijs.nl/
Nee een stelletje minkukels die nauwelijks kunnen bewegen omdat ze de hele week op pindakaas en uien moeten leven gaat nu nooit meer werkenquote:Op maandag 30 april 2007 19:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
thanks, maar heb de laatste BB zelfs niet eens gevolgd, vond het niets meer, in vergelijking met DGK kan dat natuurlijk ook niet meer
nee, ze is ook op andere tijden echt mooi en aardig, heb haar bij het uitgaan wel eens gezien.quote:Op maandag 30 april 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was ze alleen in de ochtend mooi? Zieig hoor.![]()
jaloers? hahhaquote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die dido had echt een lelijke kop en een raar stel tanden
Precies.quote:Op maandag 30 april 2007 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee een stelletje minkukels die nauwelijks kunnen bewegen omdat ze de hele week op pindakaas en uien moeten leven gaat nu nooit meer werken
mooie meid. Die Dido haat begreep ik niet zo.quote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Check de foto's van Carpediem, geen reden toe dus.quote:
Die was echt dramatisch ja. Er gebeurde echt helemaal niets. Het leek er af en toe zelfs erop dat ze dat als sterke punt in het concept wilden brengen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies.Na BB3 vond ik de andere BB's steeds meer tegenvallen met als hoogtepunt BB6
had er een grapje over gemaakt, maar bij een heleboel mensen speelde toch afgunst /jaloezie. en ze kwam soms ook beetje over als de prinses op de erwt, aboluut geen amanda-typequote:Op maandag 30 april 2007 19:06 schreef itsme het volgende:
[..]
mooie meid. Die Dido haat begreep ik niet zo.
Je kunt niet zeggen dat iemand vreselijk mooi was, je kunt zeggen dat het jouw mening wasquote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wel, ze was vreselijk mooi, op sommige foto's wat minder, maar ik heb er menig ochtenderectie aan overgehouden
En dan gaat ws Huub hem er ook nog inhouden.quote:Op maandag 30 april 2007 19:10 schreef Dark het volgende:
Brian moet z'n gitaar stemmen, maar dat kan ie niet - toondoof![]()
Natas probeert Brian subtiel zo ver te krijgen, dat hij Jaap er donderdag uitstemt, gaat niet lukken!
Dido had wel gepast in de "miljonairs-setting" van DGK. Een stuk beter dan Amanda in ieder geval.quote:Op maandag 30 april 2007 19:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
had er een grapje over gemaakt, maar bij een heleboel mensen speelde toch afgunst /jaloezie. en ze kwam soms ook beetje over als de prinses op de erwt, aboluut geen amanda-type
Dat was een leuke opmerking geweest als het niet algemeen bekend is dat Huub haar gedumpt heeft.quote:
Dat had een stuk beter geweest ja. Amanda in BB en Dido in DGK.quote:Op maandag 30 april 2007 19:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido had wel gepast in de "miljonairs-setting" van DGK. Een stuk beter dan Amanda in ieder geval.
Ik vond haar wel een mooie meid, goed symmetrisch kon zo als model werkenquote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
ik denk dat de mannelijke bewoners om haar zouden vechten, wellicht dat sylvia toch was gebleven als het pot of bi-verhaal kloptquote:Op maandag 30 april 2007 19:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido had wel gepast in de "miljonairs-setting" van DGK. Een stuk beter dan Amanda in ieder geval.
Hedda heeft Hupert gedumpt omdat hij DGK in gingquote:Op maandag 30 april 2007 19:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat was een leuke opmerking geweest als het niet algemeen bekend is dat Huub haar gedumpt heeft.
Hij beweert anders het tegenovergestelde.quote:Op maandag 30 april 2007 19:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hedda heeft Hupert gedumpt omdat hij DGK in ging
ja maar die had zich niet laten beffen en neuken door 2 kerels en zich zo laten bewerkstelligen door een rat.quote:Op maandag 30 april 2007 19:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom juistquote:Op maandag 30 april 2007 19:20 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar die had zich niet laten beffen en neuken door 2 kerels en zich zo laten bewerkstelligen door een rat.![]()
Hij heeft diverse versiesquote:Op maandag 30 april 2007 19:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij beweert anders het tegenovergestelde.
Hij heeft Hedda gedumpt... Net zoals hij tegen Lieke zei "Ik dumpte Hedda om hier in te gaan, dus verwacht niet dat ik er voor jou uitga"
heb ik wel gemerkt, ondanks het feit dat huub best wel eerlijk is, vertelt hij regelmatig verschillende versiesquote:
Kan je dat toelichten? In mijn ogen is Mandel de troela die het verdraaid. Twas geen sex ik was dronken ect Ik wil niks met Huub (DUH)quote:Op maandag 30 april 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb ik wel gemerkt, ondanks het feit dat huub best wel eerlijk is, vertelt hij regelmatig verschillende versies
Voor de Jaap-adepten?quote:Op maandag 30 april 2007 19:17 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07181/JaapsCD.jpg]afbeelding][/url]
Hier staat er eentje. Leuke meid (helaas een exquote:Op maandag 30 april 2007 19:36 schreef haak2 het volgende:
iemand een foto van hedda? ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet
Wel prettig altijd als je jong bent dat je tieten van nature zo lekker stevig zijnquote:Op maandag 30 april 2007 19:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda ziet er hier wel lief uit, net een onschuldig engeltje
Met de vleugels aan de voorkantquote:Op maandag 30 april 2007 19:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda ziet er hier wel lief uit, net een onschuldig engeltje
Moet het geen linkje zijn naar een topic over Hupertquote:Op maandag 30 april 2007 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier staat er eentje. Leuke meid (helaas een ex)
[De bewoners] Brian #2
Oh ja foutje Nou ja tiis ook een leuk meisje en EXquote:Op maandag 30 april 2007 19:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet het geen linkje zijn naar een topic over Hupert![]()
Reminiscensing ?quote:Op maandag 30 april 2007 19:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel prettig altijd als je jong bent dat je tieten van nature zo lekker stevig zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |