quote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien gaat hij zichzelf nu ook wel slaan. Omdat hij zelf die happen heeft genomen.
Was ze alleen in de ochtend mooi? Zieig hoor.quote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wel, ze was vreselijk mooi, op sommige foto's wat minder, maar ik heb er menig ochtenderectie aan overgehouden
thanks, maar heb de laatste BB zelfs niet eens gevolgd, vond het niets meer, in vergelijking met DGK kan dat natuurlijk ook niet meerquote:Op maandag 30 april 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
Deze is misschien handig.
http://big-brother.startbewijs.nl/
Nee een stelletje minkukels die nauwelijks kunnen bewegen omdat ze de hele week op pindakaas en uien moeten leven gaat nu nooit meer werkenquote:Op maandag 30 april 2007 19:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
thanks, maar heb de laatste BB zelfs niet eens gevolgd, vond het niets meer, in vergelijking met DGK kan dat natuurlijk ook niet meer
nee, ze is ook op andere tijden echt mooi en aardig, heb haar bij het uitgaan wel eens gezien.quote:Op maandag 30 april 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was ze alleen in de ochtend mooi? Zieig hoor.![]()
jaloers? hahhaquote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die dido had echt een lelijke kop en een raar stel tanden
Precies.quote:Op maandag 30 april 2007 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee een stelletje minkukels die nauwelijks kunnen bewegen omdat ze de hele week op pindakaas en uien moeten leven gaat nu nooit meer werken
mooie meid. Die Dido haat begreep ik niet zo.quote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Check de foto's van Carpediem, geen reden toe dus.quote:
Die was echt dramatisch ja. Er gebeurde echt helemaal niets. Het leek er af en toe zelfs erop dat ze dat als sterke punt in het concept wilden brengen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies.Na BB3 vond ik de andere BB's steeds meer tegenvallen met als hoogtepunt BB6
had er een grapje over gemaakt, maar bij een heleboel mensen speelde toch afgunst /jaloezie. en ze kwam soms ook beetje over als de prinses op de erwt, aboluut geen amanda-typequote:Op maandag 30 april 2007 19:06 schreef itsme het volgende:
[..]
mooie meid. Die Dido haat begreep ik niet zo.
Je kunt niet zeggen dat iemand vreselijk mooi was, je kunt zeggen dat het jouw mening wasquote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wel, ze was vreselijk mooi, op sommige foto's wat minder, maar ik heb er menig ochtenderectie aan overgehouden
En dan gaat ws Huub hem er ook nog inhouden.quote:Op maandag 30 april 2007 19:10 schreef Dark het volgende:
Brian moet z'n gitaar stemmen, maar dat kan ie niet - toondoof![]()
Natas probeert Brian subtiel zo ver te krijgen, dat hij Jaap er donderdag uitstemt, gaat niet lukken!
Dido had wel gepast in de "miljonairs-setting" van DGK. Een stuk beter dan Amanda in ieder geval.quote:Op maandag 30 april 2007 19:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
had er een grapje over gemaakt, maar bij een heleboel mensen speelde toch afgunst /jaloezie. en ze kwam soms ook beetje over als de prinses op de erwt, aboluut geen amanda-type
Dat was een leuke opmerking geweest als het niet algemeen bekend is dat Huub haar gedumpt heeft.quote:
Dat had een stuk beter geweest ja. Amanda in BB en Dido in DGK.quote:Op maandag 30 april 2007 19:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido had wel gepast in de "miljonairs-setting" van DGK. Een stuk beter dan Amanda in ieder geval.
Ik vond haar wel een mooie meid, goed symmetrisch kon zo als model werkenquote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |