Ja, want ze zat er naast en heeft precies gezien wat er gebeurdequote:
nu al, de vrouwelijke aandacht die huub nu krijgt is enorm, in het dagelijkse leven buiten de villa ziijn er echt geen bosjes meiden die zo om hem heen zitten te springen, la fete blanche is een voorbeeld.quote:Op maandag 30 april 2007 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij hij de villa wint, dan heeft die ze voor het uitkiezen.
Die was net in beeld.quote:Op maandag 30 april 2007 18:28 schreef maril het volgende:
Waar is Natasia ik ben haar al een tijdeje kwijt, od kijk ik teveel naar een stream ff zoeken.
Al had hij een gouden kont dan nog niet.quote:Op maandag 30 april 2007 18:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nu al, de vrouwelijke aandacht die huub nu krijgt is enorm,
Jaap heeft vanmiddag van al het "oranje" voedsel een hapje genomen en weer teruggelegd. Juist om Natasia te zieken. Dat is gelukt dus.quote:Op maandag 30 april 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die was net in beeld.
Ze was aan het bellen met achter over Jaap.
Jaap heeft eten laten slingeren. of zoiets.
Jaap heeft er nu in ieder geval weer een nieuwe regel bij, hij mag geen eten meer laten slingeren anders krijgt hij een OW.
Natasia heeft ze achter allemaal onder de duim.![]()
Laat hem dan Huub of Jaap aanpakken. Eens kijken hoe hij zich dan staande houdt.quote:Op maandag 30 april 2007 18:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Intelligentie vind ik toch wel een aangename afwisseling.
Vooral na het schaamhaarbad-afwasgebeuren van Jaap.
Wat ik begreep heeft Jaap tot twee keer toe een hap van iets (donut?) genomen en die weer terug gelegd. Natasia heeft die beide keren weg gegooid zegt dat Jaap niet mag klootviolen met het eten.. waarop Jaap zegt dat het idd zonde is dat Natasia eten weg knikkert. Natasia belt naar achteren en zegt dat hij het nog maar eens moet proberen dan krijgt hij een ow. (bluf?)quote:Op maandag 30 april 2007 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook niet helemaal mee. Misschien het eten waar hij mee heeft lopen klooien?
Volgens mij is zijn ex Hedda ook een hele mooi meid... dus wat je zegt klopt niet.quote:Op maandag 30 april 2007 18:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nu al, de vrouwelijke aandacht die huub nu krijgt is enorm, in het dagelijkse leven buiten de villa ziijn er echt geen bosjes meiden die zo om hem heen zitten te springen, la fete blanche is een voorbeeld.
hij geniet ervan, wie zou dat niet doen? maar hij realiseert ook dat het is puur vanwege het programma.
in de buitenwereld zal een type als brian meer meiden scoren, hoeveel mensen het hier op dit forum wel zullen ontkennen
Je zegt het nog netjesquote:Op maandag 30 april 2007 18:30 schreef maril het volgende:
[..]
Al had hij een gouden kont dan nog niet.![]()
Jaap na een hap van een donut en deed hem dan weer terug in het pak, op aanraden van ja hoor Nicoblaas.quote:Op maandag 30 april 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die was net in beeld.
Ze was aan het bellen met achter over Jaap.
Jaap heeft eten laten slingeren. of zoiets.
Jaap heeft er nu in ieder geval weer een nieuwe regel bij, hij mag geen eten meer laten slingeren anders krijgt hij een OW.
Natasia heeft ze achter allemaal onder de duim.![]()
nee jij misschien niet,maar een flink aantal andere meiden wel naw.quote:Op maandag 30 april 2007 18:30 schreef maril het volgende:
[..]
Al had hij een gouden kont dan nog niet.![]()
Hedda is een ex (slimme dame dus)quote:Op maandag 30 april 2007 18:34 schreef Desii het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn ex Hedda ook een hele mooi meid... dus wat je zegt klopt niet.
Maar ik vind hem niet aantrekkelijk.sorryquote:Op maandag 30 april 2007 18:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee jij misschien niet,maar een flink aantal andere meiden wel naw.
Uiterlijk is toch nog het eerste waar naar gekeken wordt
Klopt! Huub kan net zo erg zijn. Nico is alleen net wat blaaskakeriger dan Huub.quote:Op maandag 30 april 2007 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub heeft daaar ook een handje van, minder intelligente mensen naar beneden halen.
ja, maar jij bent toch niet iedereen, en het merendeel is toch niet iedereen, lolquote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ik vind hem niet aantrekkelijk.sorry![]()
Eigenlijk is 'vals' een betere omschrijving.quote:Op maandag 30 april 2007 18:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind Nicolaas nou niet bepaald intelligent!![]()
Ze vond het gewoon leuk om nog eens te herhalen dat ze niet op hem vielquote:Op maandag 30 april 2007 18:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent toch niet iedereen, en het merendeel is toch niet iedereen, lol
Komt omdat de meeste hier zo vol over hem zijn, dan wil ik dat met liefde nog een bevestigen dat ik niet op hem val.quote:Op maandag 30 april 2007 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze vond het gewoon leuk om nog eens te herhalen dat ze niet op hem viel
vind overigens dat geen van de personen die in DGK zit tot de categorie beauties behoren, nena kwam wel wat hoger, maar had iets aparts met haar gebit.quote:Op maandag 30 april 2007 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze vond het gewoon leuk om nog eens te herhalen dat ze niet op hem viel
Dido en Roelquote:Op maandag 30 april 2007 18:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind overigens dat geen van de personen die in DGK zit tot de categorie beauties behoren, nena kwam wel wat hoger, maar had iets aparts met haar gebit.
ik vond dat ene meisje (lang en donkerbruin haar wel een beetje kak-type) uit de laatste BB wel mooi, weet niet meer hoe ze heet maar ze ging met die donkere jongen die er ook in zat trouwen
Ik denk dat Huub zijn charmes goed weet te gebruiken om dames te veroveren.quote:Op maandag 30 april 2007 18:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nu al, de vrouwelijke aandacht die huub nu krijgt is enorm, in het dagelijkse leven buiten de villa ziijn er echt geen bosjes meiden die zo om hem heen zitten te springen, la fete blanche is een voorbeeld.
hij geniet ervan, wie zou dat niet doen? maar hij realiseert ook dat het is puur vanwege het programma.
in de buitenwereld zal een type als brian meer meiden scoren, hoeveel mensen het hier op dit forum wel zullen ontkennen
o ja dido, mooi meisje was dat, ook een beetje een cock-teaser, maar die ging volgens mij niet met jan en allemanquote:
Wat bedoel je steeds met 'hw'? Ik kan er zelf niets voor bedenken.quote:Op maandag 30 april 2007 18:45 schreef maril het volgende:
BTW hebben ze mijn favo Bolle en het veulentje al uitgelaten, ik weet niet hoe dat heet ,de in de paardenbak hw uitgelaten
ja maar bij meisjes als amanda, nena en nu melissa kwam hij echt niet zover in de buitenwereld.quote:Op maandag 30 april 2007 18:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub zijn charmes goed weet te gebruiken om dames te veroveren.
Ik ben het zowaar een keertje met je eens!quote:Op maandag 30 april 2007 18:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
o ja dido, mooi meisje was dat, ook een beetje een cock-teaser, maar die ging volgens mij niet met jan en alleman
Dat was de een na laatstequote:
Nee, dido niet maar Roel welquote:Op maandag 30 april 2007 18:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
o ja dido, mooi meisje was dat, ook een beetje een cock-teaser, maar die ging volgens mij niet met jan en alleman
dido, mooi lang meisje superlange benen, straalde veel klasse uit, was ook een beetje hooghartigquote:Op maandag 30 april 2007 18:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Micheline en Semih bedoelt?
edit toch niet![]()
Nee, nee, lees terug.quote:Op maandag 30 april 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was de een na laatste; ik denk dat de vriendin van Semih wordt bedoeld, ben ook haar naam kwijt.
En roept.....kankerquote:Op maandag 30 april 2007 18:53 schreef axis303 het volgende:
Jaap valt tegen de trap hehe
correctie, dus niet de laatste BB (heb die niet gevolgd)quote:Op maandag 30 april 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was de een na laatste; ik denk dat de vriendin van Semih wordt bedoeld, ben ook haar naam kwijt.
Er zijn hapjes uit de koekenquote:Op maandag 30 april 2007 18:55 schreef blomst het volgende:
Wat is er voorgevallen dat Jaap boos maakt.
Nathalie, dacht ik. Toen ik DGK zag tijdens de laatste BB, vond ik het allemaal veel te heftig. Nu begrijp ik dat de BB's doetjes warenquote:Op maandag 30 april 2007 18:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
correctie, dus niet de laatste BB (heb die niet gevolgd)
die vriendin van Dido in het huis, dat was ook een vals kreng zeg.
moest altijd lachen om die chantal, die marcheerde altijd rond met die hoge laarzen als een russiche soldaat en dat lachje
Klopt, BB 5.quote:Op maandag 30 april 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, zie 't alMaar Dido
was niet van de laatste BB.
wel, ze was vreselijk mooi, op sommige foto's wat minder, maar ik heb er menig ochtenderectie aan overgehoudenquote:Op maandag 30 april 2007 18:52 schreef Kaleddis het volgende:
[afbeelding]
Deze ? Vind 'r echt niet zo mooi hoor
Misschien gaat hij zichzelf nu ook wel slaan. Omdat hij zelf die happen heeft genomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |