quote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef SoupNazi het volgende:
tvp
quote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef SoupNazi het volgende:
tvp
Wat wil je, al die Amsterdammers liggen hun kater nog te verwerken.. Op één doelpuntje verschil geen kampioen worden.. Die komen niet voor 16.00 hun nest uit..quote:Op maandag 30 april 2007 09:19 schreef SoupNazi het volgende:
Er gebeurt niets.
Toen was het al bezig een paar dagen voor koninginnedagquote:Op maandag 30 april 2007 23:09 schreef MaddoxX het volgende:
vorigjaar liep dit topic heul veul sneller
Dat is de bovenleiding van de tram volgens mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:28 schreef r3gi3boy het volgende:
er zitten krasjes ofzo op die webcam, je ziet die strepen.
Vernielzuchtige ajax supporters onder controle houden..quote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef Mathijz het volgende:
Amsterdam vol ME
Raar volk daar in A-Damquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:03 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ligt er ook iemand op de grond.
[afbeelding]
En dan gaan ze voor auto's staan.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu staan ze met borden te zwaaien.![]()
[afbeelding]
Nope.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:47 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Het geluid doet het niet. Bij jullie wel?
Alleen uit de linkerspeakerquote:Op maandag 24 september 2007 21:57 schreef thettes het volgende:
nu wel
quote:kan helemaal niet,volgens de regering is het veel veiliger geworden op straat.wilders zegt van niet,maar daar luisteren ze niet na.
Dat vroeg ik mij dus ook al af.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:53 schreef vuurwerkman het volgende:
Is er iemand die heel toevallig de webcam vandaag heeft gevolgd ?
http://www.telegraaf.nl/b(...)Amsterdam.html?p=1,1
Was ook het eerste wat ik dacht toen ik het bericht las.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:53 schreef vuurwerkman het volgende:
Is er iemand die heel toevallig de webcam vandaag heeft gevolgd ?
http://www.telegraaf.nl/b(...)Amsterdam.html?p=1,1
Raar, hij hoort direct WMP te openen.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:42 schreef Razor21 het volgende:
LOL zat dit topic gisteren al te zoeken alleen werkt die cam niet meer bij mij...kan zelf ook geen goedwerkende meer vinden...
Ah moest hem zelf handmatig openen in Mediaplayerquote:Op zondag 23 maart 2008 12:49 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Raar, hij hoort direct WMP te openen.
Voor de rest, dit is de link van de cam:
http://www.terena.org/~visser/cam2.asx
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ah moest hem zelf handmatig openen in Mediaplayer
Mediaplayer opstarten en dan naar Bestand --> Open URL en plak je die link die hierboven staat er in. (.asx)quote:
Volgens mij niet, of hij is weer goed gezetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:30 schreef vogelkooi het volgende:
De cam is verplaatst of gedraaidt. hmmm i suspect something...
Hij staat volgens mij wat meer naar linksboven dan vroeger. Maar het maakt weinig verschil inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2008 17:10 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, of hij is weer goed gezet
In Amsterdam is het elke week koopzondagquote:Op zondag 6 april 2008 18:06 schreef Loedertje het volgende:
Aan alle tassen te zien is het gewoon koopzondag Suga_mama
Crap! Te laatquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:29 schreef HocBarr het volgende:
Protestmars van de krakers (?) komt nu langs!
Ik zie het ja! Een hele stoet gele kikkersquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:20 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik heb één cap. Achter de vrachtwagen kwam er een hele stoet mensen en een trekker.
[ afbeelding ]
Waarom kom ik jou overal tegenquote:Op zondag 20 april 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
Goed dat je het zegt, ik zal de recorder aanzetten
Lang geleden is dat al gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:02 schreef ThaBrain het volgende:
Wanneer gaat de eerste persoon Fok! daar neerkalken??
Vorig jaar jaquote:
Helaasquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:23 schreef jna het volgende:
Dit jaar is dit topic niet zo populair zo te zien
Heb je stoepkrijt of verf?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit op een paar min afstand van dat ding.
doe jij dat maar even danquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Zal ik de recorder weer eens aanzetten dan maar
Nee, krijten.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:31 schreef GSMboy het volgende:
Waren ze aanhet verfen?
Nergens, Sjibble zit nog screens van vorig jaar te kijken denk ikquote:Op woensdag 30 april 2008 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Waar staat GoT dan ?
Koningsplein...quote:Op woensdag 30 april 2008 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
waar kijken we eigenlijk? ben niet zo thuis in A'dam, en kon het ook niet in d eop vinden
Hoelaat was dat. Dan heb ik je op beeldquote:Op woensdag 30 april 2008 19:23 schreef Roi het volgende:
Yo ben er nog ff lanks gelopen en een foto van jullie gemaakt!
Heb je niet echt goed gelezenquote:Op woensdag 30 april 2008 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
waar kijken we eigenlijk? ben niet zo thuis in A'dam, en kon het ook niet in d eop vinden
17:58. Had een poncho aanquote:Op woensdag 30 april 2008 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelaat was dat. Dan heb ik je op beeld
[..]
En waar stond je ergens op het moment van de foto? Heb net ff gekeken, maar het valt nog niet mee om iemand te vinden denk ikquote:
Feyenoord - PSV toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:48 schreef Liquidootje het volgende:
Oowwww voetbal... ah ja.. die ene wedstrijd met ajax en nog een ploeg zeker. Wel iets gehoord op de radio ja. Ohh. spannend.
Oohh ja. Die ene ploeg feyenoord en die andere psv. Oohh jaa. Amsterdam is wel een beetje raar ja. Toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV toch?
In Amsterdam
Bekerfinale, dus dan zijn alle stadions al gepland, wie de finale ook halenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oohh ja. Die ene ploeg feyenoord en die andere psv. Oohh jaa. Amsterdam is wel een beetje raar ja. Toch.
Misschien offline gehaald?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef JohnDDD het volgende:
is dit de nieuwste vesrie van dit topic?
hoe dan ook, ik kijk vaak naar de cam vanuit het buitenland.
weet iemand waarom de madame tussauds cams vna de Dam bij mij niet meer werken?
Er staat niets bij maar ik gok idd van wel want het is al een tijd dat ze het niet meer doen.quote:
Idd, gewoon weer mensen met stoepkrijt/verf daar heenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef HocBarr het volgende:
Hopelijk wordt het dit jaar, in tegenstelling tot vorige jaar, wel een fijne reeks.
waarom kom ik jou overal tegenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, gewoon weer mensen met stoepkrijt/verf daar heen
Fok is niet zo groot als dat het lijkt blijkbaarquote:
Hahmmmm.......quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef Piles het volgende:
Maar dat wist ik al een beetje door het MIDNR-topic
Das een gast met een hotlink naar de stream. Hier originele: http://www.terena.org/webcam/quote:Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef Razor21 het volgende:
HIer de cam in elk geval....http://members.home.nl/rolfhobby/Koningsplein-Web-Cam.html
![]()
Topic loopt al 2 a 3 jaar toch..deze reeks teminste...
ja inderdaad, leuke webcamquote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef basst2005 het volgende:
Mooi geluid (stereo) heeft die webcam altijd.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef dronkeykong het volgende:
Mooi kan ik mijn vriendin in de gaten houden.
Werkt namelijk in de Kalvertoren.
Op koninginnedag zelf is het kansloos. Teveel mensen namelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:14 schreef svefn het volgende:
[..]
![]()
Leuke webcam trouwens
Zou dit jaar eigenlijk in amsterdam zijn met koninginnedag, gaat helaas niet door anders had ik wel wat neer willen kalken
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef Razorback het volgende:
Zo de stoepkrijt is binnen, ik ga morgen ochtend mijn best doen
Heldquote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef Razorback het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef Razorback het volgende:
We proberen een van de eerste treinen vanuit Houten richting Amsterdam te nemen en dan nog naar die plek toe lopen, hoe laat ik er precies ben kan ik dus niet zeggen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Hoe laat ongeveer? Anders moet ik de timer van de recorder instellen![]()
Jip, als die niet omver wordt gelopen door die 40 man die langs komenquote:Op donderdag 30 april 2009 09:53 schreef murp het volgende:
FOK.NL ?
ja, ik zag het...quote:Op donderdag 30 april 2009 09:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip, als die niet omver wordt gelopen door die 40 man die langs komen
groetjes aan jna?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:03 schreef Razorback het volgende:
Klaar!
Nog een klein beetje kruit over dus als iemand nog wat leuks weet schrijf ik het erbij.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:03 schreef Razorback het volgende:
Klaar!
Nog een klein beetje kruit over dus als iemand nog wat leuks weet schrijf ik het erbij.
Op de foto die ik hier heb lijkt dat er wel op jaquote:
Hulde.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:03 schreef Razorback het volgende:
Klaar!
Wat moet je dan? In mineur zijn om een of andere lamlul kamikaze piloot? Als ze mij hadden kapot gereden, had ik echt niet gewild dat alles werd afgelast.quote:
Ik rustig aan het krijten en maat ineens roepen of ik die groep al heb zien aankomen, toen zat ik er ineens midden inquote:Op donderdag 30 april 2009 09:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip, als die niet omver wordt gelopen door die 40 man die langs komen
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef Piles het volgende:
Recorder heeft gewerkt, dus zo ff knippen en uploaden
Ik had graag nog wat meer willen krijten maar de 3 krijtjes die ik mee had gingen wel erg snelquote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef senderrr het volgende:
wat een kankerherrie zeg, iemand moet gewoon in dat lege stuk links onder in beeld heel groot Fok.nl stoepkrijten.
de GoT'ers gebruikten altijd spuitbussen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef Razorback het volgende:
Ik had graag nog wat meer willen krijten maar de 3 krijtjes die ik mee had gingen wel erg snel
Idee voor volgend jaarquote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
de GoT'ers gebruikten altijd spuitbussen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:14 schreef Razorback het volgende:
En de foto's vanaf de straat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/\ inclusief mislukte N
weggesleten aangezien het gewoon krijt is en er veel mensen langs komen nu. Volgende week moet het eigenlijk gewoon met een spuitbus gedaan worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:11 schreef Yeahinho het volgende:
De tekst is trouwens alweer helemaal verdwenen..?!
Volgende week?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weggesleten aangezien het gewoon krijt is en er veel mensen langs komen nu. Volgende week moet het eigenlijk gewoon met een spuitbus gedaan worden.
Ik heb bij die hotdog tent een hotdog gegeten, toen ik aan het rondkijken was herkende ik de omgeving ineens.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:14 schreef Razorback het volgende:
En de foto's vanaf de straat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/\ inclusief mislukte N
Goed ideequote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:35 schreef basst2005 het volgende:
Kom er net achter dat ik een filmpje heb gemaakt van de Krijt-actie .(van de webcam stream)
Zal hem z.s.m. uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |