Crap! Te laatquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:29 schreef HocBarr het volgende:
Protestmars van de krakers (?) komt nu langs!
Ik zie het ja! Een hele stoet gele kikkersquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:20 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik heb één cap. Achter de vrachtwagen kwam er een hele stoet mensen en een trekker.
[ afbeelding ]
Waarom kom ik jou overal tegenquote:Op zondag 20 april 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
Goed dat je het zegt, ik zal de recorder aanzetten
Lang geleden is dat al gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:02 schreef ThaBrain het volgende:
Wanneer gaat de eerste persoon Fok! daar neerkalken??
Vorig jaar jaquote:
Helaasquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:23 schreef jna het volgende:
Dit jaar is dit topic niet zo populair zo te zien
Heb je stoepkrijt of verf?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit op een paar min afstand van dat ding.
doe jij dat maar even danquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Zal ik de recorder weer eens aanzetten dan maar
Nee, krijten.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:31 schreef GSMboy het volgende:
Waren ze aanhet verfen?
Nergens, Sjibble zit nog screens van vorig jaar te kijken denk ikquote:Op woensdag 30 april 2008 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Waar staat GoT dan ?
Koningsplein...quote:Op woensdag 30 april 2008 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
waar kijken we eigenlijk? ben niet zo thuis in A'dam, en kon het ook niet in d eop vinden
Hoelaat was dat. Dan heb ik je op beeldquote:Op woensdag 30 april 2008 19:23 schreef Roi het volgende:
Yo ben er nog ff lanks gelopen en een foto van jullie gemaakt!
Heb je niet echt goed gelezenquote:Op woensdag 30 april 2008 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
waar kijken we eigenlijk? ben niet zo thuis in A'dam, en kon het ook niet in d eop vinden
17:58. Had een poncho aanquote:Op woensdag 30 april 2008 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoelaat was dat. Dan heb ik je op beeld
[..]
En waar stond je ergens op het moment van de foto? Heb net ff gekeken, maar het valt nog niet mee om iemand te vinden denk ikquote:
Feyenoord - PSV toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:48 schreef Liquidootje het volgende:
Oowwww voetbal... ah ja.. die ene wedstrijd met ajax en nog een ploeg zeker. Wel iets gehoord op de radio ja. Ohh. spannend.
Oohh ja. Die ene ploeg feyenoord en die andere psv. Oohh jaa. Amsterdam is wel een beetje raar ja. Toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV toch?
In Amsterdam
Bekerfinale, dus dan zijn alle stadions al gepland, wie de finale ook halenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oohh ja. Die ene ploeg feyenoord en die andere psv. Oohh jaa. Amsterdam is wel een beetje raar ja. Toch.
Misschien offline gehaald?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef JohnDDD het volgende:
is dit de nieuwste vesrie van dit topic?
hoe dan ook, ik kijk vaak naar de cam vanuit het buitenland.
weet iemand waarom de madame tussauds cams vna de Dam bij mij niet meer werken?
Er staat niets bij maar ik gok idd van wel want het is al een tijd dat ze het niet meer doen.quote:
Idd, gewoon weer mensen met stoepkrijt/verf daar heenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:50 schreef HocBarr het volgende:
Hopelijk wordt het dit jaar, in tegenstelling tot vorige jaar, wel een fijne reeks.
waarom kom ik jou overal tegenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, gewoon weer mensen met stoepkrijt/verf daar heen
Fok is niet zo groot als dat het lijkt blijkbaarquote:
Hahmmmm.......quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef Piles het volgende:
Maar dat wist ik al een beetje door het MIDNR-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |