Geen idee, wil je geen punt nu dan?quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Hee erkel, moest Yuri niet nog zijn vraag uit 't vorige topic afmaken?
Joquote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef DiviFilius het volgende:
Cocu, Alex, Farfan, Afellay
Ik vertrouw er maar op dat DF zich niet heeft laten flashenquote:Op zondag 29 april 2007 21:03 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe sterk is die niet opzoek-regel? Ik zag deze vraag terwijl op tv een stukje over psv ging waarin die namen langs kwamen. En nu?
En nu ben je te laatquote:Op zondag 29 april 2007 21:03 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe sterk is die niet opzoek-regel? Ik zag deze vraag terwijl op tv een stukje over psv ging waarin die namen langs kwamen. En nu?
Nee ik ben gewoon een PSV supporterquote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vertrouw er maar op dat DF zich niet heeft laten flashen![]()
Was het een serieuze vraag danquote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hij moet 't toch nog goedkeuren?
Gefeliciteerd dan maar met het kampioenschapquote:Op zondag 29 april 2007 21:06 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een PSV supporter![]()
Dankquote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar met het kampioenschap![]()
Is er een speciale reden dat ik op '6' sta, en al mijn collega's aldaar op '6 punten'?quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 21:16 schreef erkel het volgende:
Stan Valckx
quote:Op zondag 29 april 2007 21:34 schreef ChrisJX het volgende:
Franeker
Je krijgt geen punt mikkie het was niet echt serieus bedoeltquote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Hee erkel, moest Yuri niet nog zijn vraag uit 't vorige topic afmaken?
Jawelquote:Op zondag 29 april 2007 22:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Delft tanthof
Oestrogeen goed, doel in de zwangerschap?quote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
Oestrogeen is vrouwelijk geslachtshormoon en progesteron het mannelijk. Relaxine zorgt vast voor ontspanning, endorfine voor pijnverlichting, prolactine is nodig voor de melkproductie, hpl voor aanmaak van de placenta, oxytocine gaat zwangerschapsvergiftiging tegen en hcg is voor de groei.
Ofzo
Is dat niet LH?quote:Op zondag 29 april 2007 22:49 schreef Plasterk het volgende:
oestroegeen zorgt ook voor de eisprong
weeenquote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Volgens het boekje (en wat ik heb geleerd in biologie-les) speelt oxytocine een hele grote rol in een ander deel van de zwangerschap, voorafgaand aan zuigreflex en melkproductie (niet specifiek gerelateerd aan melkproductie of brostgroei).
Mega-hint: *hijg* *steun* *puf* *kreun*
je zit heel goed, maar iets specifiekerquote:Op zondag 29 april 2007 23:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Ademhalingsreflex die niet meer doorkomt?
quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Spier om je middenrif te beheersen?
Dat dan weer welquote:Op zondag 29 april 2007 23:46 schreef DiviFilius het volgende:
Salamis
ah daar is de echte geschiedkundigequote:Op zondag 29 april 2007 23:46 schreef DiviFilius het volgende:
Salamis
tja ik lijk mijn grootste concurrente, SaskiaR, te missen hier de laatste tijd ?quote:Op zondag 29 april 2007 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah daar is de echte geschiedkundige![]()
Die zit in italiëquote:Op zondag 29 april 2007 23:48 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
tja ik lijk mijn grootste concurrente, SaskiaR, te missen hier de laatste tijd ?
ben even vraag verzinnen
Tja het is idd moeilijk een pc te bemachtigen in een derde wereld land.quote:
En een paar maanden terug nog in Amerika, die heeft me een mooi leventje lijkt me zoquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 23:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Leonidas en Darius
quote:Op zondag 29 april 2007 23:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, Darius moet Xerxes zijn
Mee eensquote:
Hier hoef je geen geschiedeniskenner voor te zijn hoor, gewoon the film 'the 300' gaan kijkenquote:
Heb ik gezien, ik wist het antwoord ook.quote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef DiviFilius het volgende:
Hier hoef je geen geschiedeniskenner voor te zijn hoor, gewoon the film 'the 300' gaan kijken
Ah zo. Ja zo teruglezend moet ik zeggen dat me jou antwoord eigenlijk ook wel goed lijkt..quote:Op maandag 30 april 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doelde op twee vragen geleden.... ik weet dat ik het nogal omslachtig beschreef, maar genegeerd worden is niet leuk![]()
Mee eens, erg vreemd dat dat antwoord niet is goedgerekendquote:Op maandag 30 april 2007 00:03 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ah zo. Ja zo teruglezend moet ik zeggen dat me jou antwoord eigenlijk ook wel goed lijkt..![]()
Dat weet ik, vragensteller beslist. Maar ik heb het gevoel dat het hier niet het geval was (in mijn antwoord zitten zowel 'middenrif' als 'spier', lijkt me toch specifiek genoeg). Toen broer vroeg of mijn antwoord niet goed was, was er ook al geen respons. Ik denk dat Plasterk erg selectief leest of er gewoon niet helemaal met zijn hoofd bij was.quote:Op maandag 30 april 2007 00:20 schreef PhysicsRules het volgende:
jammer wyccie , maar sommige vraagstellers willen graag één specifiek woord horen als antwoord...
Je verdiende puntje danquote:Op maandag 30 april 2007 00:59 schreef wyccie het volgende:
Muse-Absolution
quote:Op maandag 30 april 2007 01:00 schreef broer het volgende:
Kut.
Wie?quote:"L'enfer, c'est les autres."
Dat was 'm, ja.quote:Op maandag 30 april 2007 01:06 schreef broer het volgende:
Was dat Sartre?
Mijn algemene kennis is eigenlijk gewoon niet groot genoeg om aan deze quiz mee te doen.quote:Op maandag 30 april 2007 01:19 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad, broer. Dit weet iedereen meteen
Met welk boek val ik zometeen in slaap?quote:"The English word for '' in the title of the novel and elsewhere is prestuplenie from pre (across) and stuplenie (a stepping) - i.e. similar to the etymology of the English word 'trans-gression'. This sense of 'stepping acros' a barrier or a moral code is missing from the word '
'.
Nee, iets spannender.quote:Op maandag 30 april 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Woordenboek?
Heb geen ideequote:Op maandag 30 april 2007 01:32 schreef wyccie het volgende:
Hint: 't Is een van oorsprong Russisch boek.
Wel de goede schrijver.quote:Op maandag 30 april 2007 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Pushkin's speech
De Gebroeders Karamazov?quote:Op maandag 30 april 2007 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met welk boek val ik zometeen in slaap?
is een gedeelte van de titel.
Hmmmm, dan die van die dromen van ehhhhh... Kalachsnikow.... of zoiets??quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 01:37 schreef doka het volgende:
De Gebroeders Karamazov?
quote:Op maandag 30 april 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmmm, dan die van die dromen van ehhhhh... Kalachsnikow.... of zoiets??
Ik geef jou het punt. Raskolnikov begaat de misdaad in Crime and punishment.quote:Op maandag 30 april 2007 01:42 schreef ElizabethR het volgende:
Rashalnikov??
Moeilijk hoor, die russische namen!!!!
Hint?
Ik wist dat het van Shaw was. Maar verder is het te lang geleden dat ik het gelezen hebquote:Op maandag 30 april 2007 01:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geef jou het punt. Raskolnikov begaat de misdaad in Crime and punishment.
Stalagmiet?quote:Op maandag 30 april 2007 01:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wist dat het van Shaw was. Maar verder is het te lang geleden dat ik het gelezen heb
Hoe noemt men in een druipsteengrot de afzettingen die naar beneden hangen?
Crime and Punishment is van Dostoyevsky. Shaw is toch niet Russischquote:Op maandag 30 april 2007 01:48 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wist dat het van Shaw was. Maar verder is het te lang geleden dat ik het gelezen heb
Thomas Shaw, amerikaan.quote:Op maandag 30 april 2007 01:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Crime and Punishment is van Dostoyevsky. Shaw is toch niet Russisch
Nou, ik ga lekker in bed liggen. Welterusten
quote:Op maandag 30 april 2007 01:52 schreef broer het volgende:
Stalagtiet.
Zo onthoud ik het ook altijd.quote:Op maandag 30 april 2007 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
Ik onthoud het altijd omdat tieten hangen![]()
F*ck! Ik haal de toneelnaam en de echte naam altijd door elkaar!!quote:
En nou gaat het punt nog aan je voorbij ookquote:Op maandag 30 april 2007 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
F*ck! Ik haal de toneelnaam en de echte naam altijd door elkaar!!
James Montgomery Doohan
Dat geeft toch niksquote:Op maandag 30 april 2007 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En nou gaat het punt nog aan je voorbij ook![]()
Die hebben hun wandaden misschien beter verborgen gehouden, maar we zoeken het idd bij het Kolonialisme, maar niet van Nederland ...quote:Op maandag 30 april 2007 02:13 schreef broer het volgende:
De VOC?
Je zit héél dicht , maar ik zoek een naam. Want officieel had België pas een kolonie na zijn misdaden daar ...quote:Op maandag 30 april 2007 02:18 schreef broer het volgende:
Iets met de Belgen en Congo, of zo?
Dan weet ik het niet.quote:Op maandag 30 april 2007 02:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je zit héél dicht , maar ik zoek een naam. Want officieel had België pas een kolonie na zijn misdaden daar ...
Helemaal toch?? Dit is de oom van Boudewijn. Leopold. Hoeveelste weet ik niet hoor. 1 of 2.quote:
Je krijgt het puntquote:Op maandag 30 april 2007 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helemaal toch?? Dit is de oom van Boudewijn. Leopold. Hoeveelste weet ik niet hoor. 1 of 2.
Boudewijn werd koning omdat Leopold alleen een achterlijke zoon had of zoiets.
Was er een band met die naam ? of bedoel je Leopold III ?quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 02:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar op jouw vraag, Marie-Antoinnette of zoiets ? (of was dat een andere Franse koning?)
Dat was de vrouw van lodewijk nummer 16quote:Op maandag 30 april 2007 02:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar op jouw vraag, Marie-Antoinnette of zoiets ? (of was dat een andere Franse koning?)
quote:
Ik reken het goed!quote:Op maandag 30 april 2007 02:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pompidou ?
Oh jaquote:Op maandag 30 april 2007 02:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik reken het goed!
Het is: Madame de Pompadour.
Joost-mag-het-weten +1
Stand Deel 732:
DiviFilius 2
erkel 1
ChrisJX 1
DaviniaHR 1
Plasterk 1
PhysicsRules 2
ScottTracy 1
wyccie 2 (plus een kusje van haarzelf, voor haarzelf)
broer 2
ElizabethR 2
Joost-mag-het-weten 2
Eitje, he?quote:Op maandag 30 april 2007 10:16 schreef Aitan het volgende:
Den Bosch en Woudrichem duh...
Leuke hintquote:Op maandag 30 april 2007 12:06 schreef Mark het volgende:
Ik geef maar een hint, want Aitan laat zich niet zien:
[afbeelding][afbeelding]
Makkelijk, he?quote:
Ik vond het vooral wel grappig, maar als je heel even nadenkt is ie wel simpel ja.quote:
An el clath vind ik er net niet genoeg op lijken, wat jij schreef is exact hetzelfde op twee h's na, vandaar.quote:Op maandag 30 april 2007 13:00 schreef Aitan het volgende:
WTF ik schreef jojo bijna geheel na iig danku.
Dat schoot me achteraf ook te binnenquote:Op maandag 30 april 2007 19:54 schreef SaskiaR het volgende:
genoa is een beetje ver naar het noorden... het zijn niet zulke hele grote plaatsen.
Er werd eeen tijd niet gereageerd en toen ben ik maar koninginnedag gaan vierenquote:Op maandag 30 april 2007 19:51 schreef PhysicsRules het volgende:Welkom terug Saskia!
Geen idee van die plaatsen.
De brouwerijen: ze zaten nog heel lang in het midden van de stad en heten naar hun oprichter?
Eh, ik volg je niet helemaal, jojo. Is mijn antwoord goed, maar niet wat je wilt weten?quote:Op maandag 30 april 2007 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Er werd eeen tijd niet gereageerd en toen ben ik maar koninginnedag gaan vieren
PR, da's wat ik wil weten. Maar dat ze midden in de stad zitten heeft waarschijnlijk wel met het verband te maken.
Saskia
Ben je daar niet een beetje jong voorquote:Op maandag 30 april 2007 21:57 schreef B.ertha het volgende:
Echoooooo
Nee hoor, dat kan best. Mag alleen hopen dat die echo leeg blijft, zonder lief hoofdjequote:Op maandag 30 april 2007 22:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje jong voor
[afbeelding]
Dat bedoel ikquote:Op maandag 30 april 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan best. Mag alleen hopen dat die echo leeg blijft, zonder lief hoofdje
leg uit...quote:Op maandag 30 april 2007 22:09 schreef B.ertha het volgende:
Nou, voor zover ik weet, bllijft ie leeg. Tenzij ik mn naam eer aan ga doen natuurlijk
Jij ook alquote:Op maandag 30 april 2007 22:12 schreef Aitan het volgende:
Bertha als in moooh moohh
Zeg, ik noem er één, kan ik een vraag gaan stellenquote:Op maandag 30 april 2007 22:15 schreef SaskiaR het volgende:
Bertha +1
stand Deel 732:
DiviFilius 2
erkel 1
ChrisJX 1
DaviniaHR 1
Plasterk 1
PhysicsRules 2
ScottTracy 1
wyccie 2
broer 2
ElizabethR 2
Joost-mag-het-weten 2
Aitan 2
De_Hertog 1
Its-Jojo-4you 1
B.ertha 1
Donequote:Op maandag 30 april 2007 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik stond al in de lijst, de vierde van boven
B.ertha, kan je dat svp aanpassen?
Noem 4 striphelden (of groepen daarvan) die verfilmd zijn.
Mooi, ik kan gaan slapenquote:Op maandag 30 april 2007 22:47 schreef erkel het volgende:
Frank Sanders
Rolf's antwoordapparaat is 1quote:Op maandag 30 april 2007 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
En rolf anwoordapparaat en nog zon uitdagingsshow
Maakt het rijtje compleetquote:Op maandag 30 april 2007 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Big Brother.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |