Dat geeft toch niksquote:Op maandag 30 april 2007 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En nou gaat het punt nog aan je voorbij ook![]()
Die hebben hun wandaden misschien beter verborgen gehouden, maar we zoeken het idd bij het Kolonialisme, maar niet van Nederland ...quote:Op maandag 30 april 2007 02:13 schreef broer het volgende:
De VOC?
Je zit héél dicht , maar ik zoek een naam. Want officieel had België pas een kolonie na zijn misdaden daar ...quote:Op maandag 30 april 2007 02:18 schreef broer het volgende:
Iets met de Belgen en Congo, of zo?
Dan weet ik het niet.quote:Op maandag 30 april 2007 02:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je zit héél dicht , maar ik zoek een naam. Want officieel had België pas een kolonie na zijn misdaden daar ...
Helemaal toch?? Dit is de oom van Boudewijn. Leopold. Hoeveelste weet ik niet hoor. 1 of 2.quote:
Je krijgt het puntquote:Op maandag 30 april 2007 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helemaal toch?? Dit is de oom van Boudewijn. Leopold. Hoeveelste weet ik niet hoor. 1 of 2.
Boudewijn werd koning omdat Leopold alleen een achterlijke zoon had of zoiets.
Was er een band met die naam ? of bedoel je Leopold III ?quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 02:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar op jouw vraag, Marie-Antoinnette of zoiets ? (of was dat een andere Franse koning?)
Dat was de vrouw van lodewijk nummer 16quote:Op maandag 30 april 2007 02:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar op jouw vraag, Marie-Antoinnette of zoiets ? (of was dat een andere Franse koning?)
quote:
Ik reken het goed!quote:Op maandag 30 april 2007 02:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pompidou ?
Oh jaquote:Op maandag 30 april 2007 02:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik reken het goed!
Het is: Madame de Pompadour.
Joost-mag-het-weten +1
Stand Deel 732:
DiviFilius 2
erkel 1
ChrisJX 1
DaviniaHR 1
Plasterk 1
PhysicsRules 2
ScottTracy 1
wyccie 2 (plus een kusje van haarzelf, voor haarzelf)
broer 2
ElizabethR 2
Joost-mag-het-weten 2
Eitje, he?quote:Op maandag 30 april 2007 10:16 schreef Aitan het volgende:
Den Bosch en Woudrichem duh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |