Geen idee, wil je geen punt nu dan?quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Hee erkel, moest Yuri niet nog zijn vraag uit 't vorige topic afmaken?
Joquote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef DiviFilius het volgende:
Cocu, Alex, Farfan, Afellay
Ik vertrouw er maar op dat DF zich niet heeft laten flashenquote:Op zondag 29 april 2007 21:03 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe sterk is die niet opzoek-regel? Ik zag deze vraag terwijl op tv een stukje over psv ging waarin die namen langs kwamen. En nu?
En nu ben je te laatquote:Op zondag 29 april 2007 21:03 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe sterk is die niet opzoek-regel? Ik zag deze vraag terwijl op tv een stukje over psv ging waarin die namen langs kwamen. En nu?
Nee ik ben gewoon een PSV supporterquote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vertrouw er maar op dat DF zich niet heeft laten flashen![]()
Was het een serieuze vraag danquote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hij moet 't toch nog goedkeuren?
Gefeliciteerd dan maar met het kampioenschapquote:Op zondag 29 april 2007 21:06 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een PSV supporter![]()
Dankquote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar met het kampioenschap![]()
Is er een speciale reden dat ik op '6' sta, en al mijn collega's aldaar op '6 punten'?quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 21:16 schreef erkel het volgende:
Stan Valckx
quote:Op zondag 29 april 2007 21:34 schreef ChrisJX het volgende:
Franeker
Je krijgt geen punt mikkie het was niet echt serieus bedoeltquote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Hee erkel, moest Yuri niet nog zijn vraag uit 't vorige topic afmaken?
Jawelquote:Op zondag 29 april 2007 22:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Delft tanthof
Oestrogeen goed, doel in de zwangerschap?quote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
Oestrogeen is vrouwelijk geslachtshormoon en progesteron het mannelijk. Relaxine zorgt vast voor ontspanning, endorfine voor pijnverlichting, prolactine is nodig voor de melkproductie, hpl voor aanmaak van de placenta, oxytocine gaat zwangerschapsvergiftiging tegen en hcg is voor de groei.
Ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |