Geen idee, wil je geen punt nu dan?quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Hee erkel, moest Yuri niet nog zijn vraag uit 't vorige topic afmaken?
Joquote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef DiviFilius het volgende:
Cocu, Alex, Farfan, Afellay
Ik vertrouw er maar op dat DF zich niet heeft laten flashenquote:Op zondag 29 april 2007 21:03 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe sterk is die niet opzoek-regel? Ik zag deze vraag terwijl op tv een stukje over psv ging waarin die namen langs kwamen. En nu?
En nu ben je te laatquote:Op zondag 29 april 2007 21:03 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe sterk is die niet opzoek-regel? Ik zag deze vraag terwijl op tv een stukje over psv ging waarin die namen langs kwamen. En nu?
Nee ik ben gewoon een PSV supporterquote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vertrouw er maar op dat DF zich niet heeft laten flashen![]()
Was het een serieuze vraag danquote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hij moet 't toch nog goedkeuren?
Gefeliciteerd dan maar met het kampioenschapquote:Op zondag 29 april 2007 21:06 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een PSV supporter![]()
Dankquote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar met het kampioenschap![]()
Is er een speciale reden dat ik op '6' sta, en al mijn collega's aldaar op '6 punten'?quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 21:16 schreef erkel het volgende:
Stan Valckx
quote:Op zondag 29 april 2007 21:34 schreef ChrisJX het volgende:
Franeker
Je krijgt geen punt mikkie het was niet echt serieus bedoeltquote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Hee erkel, moest Yuri niet nog zijn vraag uit 't vorige topic afmaken?
Jawelquote:Op zondag 29 april 2007 22:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Delft tanthof
Oestrogeen goed, doel in de zwangerschap?quote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
Oestrogeen is vrouwelijk geslachtshormoon en progesteron het mannelijk. Relaxine zorgt vast voor ontspanning, endorfine voor pijnverlichting, prolactine is nodig voor de melkproductie, hpl voor aanmaak van de placenta, oxytocine gaat zwangerschapsvergiftiging tegen en hcg is voor de groei.
Ofzo
Is dat niet LH?quote:Op zondag 29 april 2007 22:49 schreef Plasterk het volgende:
oestroegeen zorgt ook voor de eisprong
weeenquote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Volgens het boekje (en wat ik heb geleerd in biologie-les) speelt oxytocine een hele grote rol in een ander deel van de zwangerschap, voorafgaand aan zuigreflex en melkproductie (niet specifiek gerelateerd aan melkproductie of brostgroei).
Mega-hint: *hijg* *steun* *puf* *kreun*
je zit heel goed, maar iets specifiekerquote:Op zondag 29 april 2007 23:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Ademhalingsreflex die niet meer doorkomt?
quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Spier om je middenrif te beheersen?
Dat dan weer welquote:Op zondag 29 april 2007 23:46 schreef DiviFilius het volgende:
Salamis
ah daar is de echte geschiedkundigequote:Op zondag 29 april 2007 23:46 schreef DiviFilius het volgende:
Salamis
tja ik lijk mijn grootste concurrente, SaskiaR, te missen hier de laatste tijd ?quote:Op zondag 29 april 2007 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah daar is de echte geschiedkundige![]()
Die zit in italiëquote:Op zondag 29 april 2007 23:48 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
tja ik lijk mijn grootste concurrente, SaskiaR, te missen hier de laatste tijd ?
ben even vraag verzinnen
Tja het is idd moeilijk een pc te bemachtigen in een derde wereld land.quote:
En een paar maanden terug nog in Amerika, die heeft me een mooi leventje lijkt me zoquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 23:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Leonidas en Darius
quote:Op zondag 29 april 2007 23:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, Darius moet Xerxes zijn
Mee eensquote:
Hier hoef je geen geschiedeniskenner voor te zijn hoor, gewoon the film 'the 300' gaan kijkenquote:
Heb ik gezien, ik wist het antwoord ook.quote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef DiviFilius het volgende:
Hier hoef je geen geschiedeniskenner voor te zijn hoor, gewoon the film 'the 300' gaan kijken
Ah zo. Ja zo teruglezend moet ik zeggen dat me jou antwoord eigenlijk ook wel goed lijkt..quote:Op maandag 30 april 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doelde op twee vragen geleden.... ik weet dat ik het nogal omslachtig beschreef, maar genegeerd worden is niet leuk![]()
Mee eens, erg vreemd dat dat antwoord niet is goedgerekendquote:Op maandag 30 april 2007 00:03 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ah zo. Ja zo teruglezend moet ik zeggen dat me jou antwoord eigenlijk ook wel goed lijkt..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |