quote:Op zondag 29 april 2007 01:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dit is nog van voor de tijd dat de RHCP muziek maakten volgens mij ...
Idd, net als Hotel California van die nummers die 391keer gehoord hebt op de radio...quote:Op zondag 29 april 2007 01:11 schreef broer het volgende:
Alleen jammer dat ze weer dat uitgezakte 'Roxanne' draaien.
Reunies zijn zo al het slechtste idee ooit ...quote:Op zondag 29 april 2007 01:11 schreef golfer het volgende:
The Police.![]()
En nee, ze moeten niet meer samen optreden.
Het zal nooit meer zo worden als toen.
Wie weet, grote kans van niet,quote:Op zondag 29 april 2007 01:11 schreef golfer het volgende:
The Police.![]()
En nee, ze moeten niet meer samen optreden.
Het zal nooit meer zo worden als toen.
Nog nooit bij een concert van The Police geweest.quote:
hey, ga lekker wat anders kijken danquote:Op zondag 29 april 2007 01:12 schreef Zwansen het volgende:
Idd, net als Hotel California van die nummers die 391keer gehoord hebt op de radio...
Dat is voor mij erg kort geleden hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 01:12 schreef tong80 het volgende:
RHCP voor de jonkies die klagen dat er te weinig eigentijdse muziek langskomt.
Golfer dit was 22 jaar geleden
Ja, heb ik uiteraard ook over nagedacht. Gitaar en sampler zijn nu dominant en zijn dat al jaren. Het zal heel traag moeten gaan als er een nieuwe dominant instrument komt. Toch beweegt het in cyclussen. De enige echte ontwikkeling die je ziet is dat alle genre met elkaar vermengd worden. Dat stopt op een gegeven moment natuurlijk. Of niet... en daar vrees ik voor. Dat we alleen zoutloze muziek te horen krijgen.quote:Op zondag 29 april 2007 01:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Toen Mozart nog leefde hadden ze nog niet eens een idee ervan dat een gitaar , drums en bas basis instrumenten zouden zijn. Laat staan dat ze ooit zouden bestaan.
Weten wij veel waarop ze in de 24ste eeuw muziek zullen maken.
quote:
Omdat ze ons de kans willen geven ze live te aanschouwenquote:Op zondag 29 april 2007 01:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
waarom komen die oudjes altijd op Werchter?The Who, Bowie
Fenno doet het geweldig, zo live.quote:Op zondag 29 april 2007 01:20 schreef Wup het volgende:
maak die arme kerel dan ook niet zo nerveus
Man we beginnen net en je slat zomar Sham69 en Stiff little fingers overquote:Op zondag 29 april 2007 01:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zag ik daar een poster van New Order? Draai dat goddomme eens. Opdat de 60'ers die nu zitten te kijken weggeblazen worden.
Veel plezier verder op TMF.quote:Op zondag 29 april 2007 01:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Weer dat vreselijke Angie... Meest overschatte ballad ooit
Dan moet je eens wat meer ballads luisterenquote:Op zondag 29 april 2007 01:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Weer dat vreselijke Angie... Meest overschatte ballad ooit
Golfer is niet grijs?quote:Op zondag 29 april 2007 01:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom is er nooit grijs... altijd zwart/wit![]()
Ja. Onmiskenbaar. Geniet ervan.quote:Op zondag 29 april 2007 01:24 schreef Mugger het volgende:
Is dit de televisieversie van Goud Van Oud of zo?
Je De Buthole surfers worden indergewaardeerdquote:Op zondag 29 april 2007 01:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik verlang nu duidelijk naar Jesus Built My Hotrod... maar ja...
Ja, hebben ze geen live beelden van de surfers waar stront het publiek in wordt gekieperd.quote:Op zondag 29 april 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je De Buthole surfers worden indergewaardeerd
Nope. Nog steeds niet.quote:
Ik ben nog op m'm hoofd gezeken door Gibbyquote:Op zondag 29 april 2007 01:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, hebben ze geen live beelden van de surfers waar stront het publiek in werd gekieperd.Dat IS rock 'n roll!
Gewoon de mond snoeren en kijken, Isa.quote:Op zondag 29 april 2007 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer ook al een tijdje te kijken, maar een collega vond kletsen leuker
quote:Op zondag 29 april 2007 01:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben nog op m'm hoofd gezeken door Gibby
goede request doenquote:Op zondag 29 april 2007 01:26 schreef phish852 het volgende:
De site doet het weer aardig, maar ik vraag me af hoeveel kans je (nog) maakt om er door te komen.
Hoogtepunt UDS met 50.000 man aan het springen en Rude boy op zijn hoogtepunt.quote:Op zondag 29 april 2007 01:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik wacht ook al tijden op de Pinkpop DVD's over de jaren tachtig en negentig...
Ja, kut. Alweer 5 jaar te laat geborenquote:Op zondag 29 april 2007 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoogtepunt UDS met 50.000 man aan het springen en Rude boy op zijn hoogtepunt.
Nee dit is echt vreselijkquote:
Ze vonden je frigide?quote:Op zondag 29 april 2007 01:28 schreef milagro het volgende:
Hahhaa, kutmuziek, maar toch leuk, vanwege de bijbehorende herinneringen
Ik zie eigenlijk gewoon de top 2000, maar dan anders/korter....klopt dat?quote:
Beetje koud zonder emotiequote:
Is al geweest.quote:
Totoquote:Op zondag 29 april 2007 01:30 schreef tong80 het volgende:
Boston Chicago en andere bagger zooi uit die tid hebben we nu ook gehad hoop ik
Afrika is wel een mooi nummerquote:
Hierquote:Op zondag 29 april 2007 01:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik mis nog steeds: The Clash, Talking Heads, Ramones, Waterboys, Echo & Bunnymen etc...
Waar zijn die liefhebbers?
Ze kunnen niet alles draaien...quote:Op zondag 29 april 2007 01:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik mis nog steeds: The Clash, Talking Heads, Ramones, Waterboys, Echo & Bunnymen etc...
Hierquote:Op zondag 29 april 2007 01:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die liggen te neuken met het licht aanquote:Op zondag 29 april 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
Volgens mij kijken die mensen naar iets heel anders.
Ja, heerlijk. Ik hoor nu Filter en zie een ouwe tang.quote:Op zondag 29 april 2007 01:33 schreef peaceman het volgende:
zitten jullie ook zo te genieten?
Oh nee, toch niet.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 01:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die liggen te neuken met het licht aan
Ja en Zidane schoot Belgie naar de WK overwinningquote:Op zondag 29 april 2007 01:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En daar, een BelgJohnny Hallyday
Dan had ik toch liever de Type O Negative versie 'Hey Pete' gezienquote:Op zondag 29 april 2007 01:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En daar, een BelgJohnny Hallyday
quote:Op zondag 29 april 2007 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Zidane schoot Belgie naar de WK overwinning
Zeiktamponquote:Op zondag 29 april 2007 01:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Ik hoor nu Filter en zie een ouwe tang.
Als Algerijn Zidane een Fransman is, dan is Hallyday zeker een Belg ...quote:Op zondag 29 april 2007 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Zidane schoot Belgie naar de WK overwinning
Ja manquote:Op zondag 29 april 2007 01:33 schreef peaceman het volgende:
zitten jullie ook zo te genieten?
Nee, die komt zoquote:Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ha, good 'ol Jimi... godzijdank heeft hij nooit de kans gekregen om een slechte plaat in de jaren tachtig op de nemen. Neil Young wel trouwens...Overigens, hebben we Ome Neil al gehad?
Die maakt nog steds briljante albums. Zul je net zien ddat we hem horen met die amndere dtreie zeiknevenquote:Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ha, good 'ol Jimi... godzijdank heeft hij nooit de kans gekregen om een slechte plaat in de jaren tachtig op de nemen. Neil Young wel trouwens...Overigens, hebben we Ome Neil al gehad?
Die liggen alweer ruim 10 jaar achter ons, hoor.quote:
en van de rest van de rockmuziekquote:Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef golfer het volgende:
Jimi.![]()
De voorganger van Prince en Lenny Kravitz.
Bijdehandjes gegeten ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Die liggen alweer ruim 10 jaar achter ons, hoor.
Helemaal mee eens. Maar als je nou gewoon probeert te genieten van deze ouwe meuk, dan kun je morgen weer moderne muziek draaien.quote:Op zondag 29 april 2007 01:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze kunnen wél wat meer waarde hechten aan nieuwere muziek. Nou ja, nieuw..![]()
Toch het laatste decennium waar hier en daar nog wat briljants werd opgenomen.quote:Op zondag 29 april 2007 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Die liggen alweer ruim 10 jaar achter ons, hoor.
de man die de gebruiksaanwijzing van de elektrische gitaar herschreefquote:Op zondag 29 april 2007 01:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
en van de rest van de rockmuziek![]()
Zag pas nog een Hongaar zo op zijn bas spelen. Was toch minder hoorquote:Op zondag 29 april 2007 01:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de man die de gebruiksaanwijzing van de elektrische gitaar herschreef
<--------quote:Op zondag 29 april 2007 01:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, waar zijn de goeie negers gebleven? Neergeschoten samen met King en Kennedy?
Was dat niet Superfly?quote:
Het is toch een lang weekendquote:Op zondag 29 april 2007 01:44 schreef peaceman het volgende:
Slecht voor je nachtrust zulke programma's...
Heerlijk toch?quote:Op zondag 29 april 2007 01:44 schreef peaceman het volgende:
Slecht voor je nachtrust zulke programma's...
Stoppen met postenquote:Op zondag 29 april 2007 01:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Shit mijn postaantal gaat weldra naar de 18 per dag gemiddeld. Dat is geen goed nieuws.
Janis denk ikquote:
Dat maakt het juist ontspannen en lekker!quote:Op zondag 29 april 2007 01:46 schreef tong80 het volgende:
Het hele programma slaat nergens op zit geen lijn in kwa muziek of tijd. Ze doen maar wat
quote:
Alleen dat dat er niet is. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben. En paar verzoekjes er tussendoorquote:Op zondag 29 april 2007 01:47 schreef tong80 het volgende:
Oh we gaan weer 15 jaqaqr terug. Janis.
Cool.
Maar ziet iemand een verband ?
Idd. Matthijs en Leo oudehoeren een potje weg.quote:Op zondag 29 april 2007 01:46 schreef tong80 het volgende:
Het hele programma slaat nergens op zit geen lijn in kwa muziek of tijd. Ze doen maar wat
Zoalsquote:Op zondag 29 april 2007 01:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Leo en Mathijs moeten eens het boek 1001 albums erbij pakken. Geschreven door een paar van de beste popjournalisten die er zijn.
gelukkig zo ja, dat maakt het spontaner!quote:Op zondag 29 april 2007 01:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Alleen dat dat er niet is. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben. En paar verzoekjes er tussendoor
Ze hadden net een momentje samen wat net een stukje uit Lullo's van Jiskefet leekquote:Op zondag 29 april 2007 01:48 schreef OllieA het volgende:
Idd. Matthijs en Leo oudehoeren een potje weg.
Dat is toch precies deze tijd beste tong80.quote:Op zondag 29 april 2007 01:46 schreef tong80 het volgende:
Ze zouden er eigenlijk nog een jointje bij moeten opstekenquote:Op zondag 29 april 2007 01:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Idd. Matthijs en Leo oudehoeren een potje weg.
Wat een wijf ja.quote:Op zondag 29 april 2007 01:49 schreef Mr_Memory het volgende:
Janis Joplin wat een ongeloofelijke strot had die vrouw toch.![]()
Dat zeg ik net op msnquote:Op zondag 29 april 2007 01:48 schreef Ole het volgende:
Alleen dat dat er niet is. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben. En paar verzoekjes er tussendoor
quote:
De verrassing is daardoor grootquote:Op zondag 29 april 2007 01:46 schreef tong80 het volgende:
quote:
Matthijs is muzikaal ook een lullo natuurlijk. Blijven steken in de soul van voor zijn tijdquote:Op zondag 29 april 2007 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hadden net een momentje samen wat net een stukje uit Lullo's van Jiskefet leek![]()
Moet dat nou?quote:
Van Nieuwkerk heeft volstrekt geen verstand van muziek. Maar hij is wél enthousiast en dat maakt het wel leuk, vind ik.quote:Op zondag 29 april 2007 01:52 schreef OllieA het volgende:
Matthijs snapt niet eens wat het betekent een tweede stem te zingen.
N paar dagen terug werd hij nog 60 , stel je voor ...quote:Op zondag 29 april 2007 01:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hopelijk leeft ie rond eind mei nog, bij hem weet je het nooit
Wat van Cave had je aangevraagd, broer?quote:Op zondag 29 april 2007 01:26 schreef broer het volgende:
Ik heb me inmiddels neergelegd bij de geschiedenis, maar als ze mijn Nick Cave-aanvraag niet draaien, word ik alsnog best wel pissig, trouwens.
Debby Harry is al 61!quote:Op zondag 29 april 2007 01:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
N paar dagen terug werd hij nog 60 , stel je voor ...![]()
21 april 1947, en nog zo in vorm.quote:Op zondag 29 april 2007 01:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
N paar dagen terug werd hij nog 60 , stel je voor ...![]()
Hij is niet ouder, maar wel een held.quote:Op zondag 29 april 2007 01:55 schreef tong80 het volgende:
Hij's ouder dan Paul Mccartney.
Wat een held
Gaat ze het verdomme na zoekemn ik was er al bang voorquote:Op zondag 29 april 2007 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
McCartney is ouder, hoor.
Ja, die wil ik ook zien.quote:
Het is veel erger: ik weet het uit mijn hoofd.quote:Op zondag 29 april 2007 01:56 schreef tong80 het volgende:
Gaat ze het verdomme na zoekemn ik was er al bang voor
ik vind dat kinderlijk enthousiasme van hem juist hinderlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 01:54 schreef broer het volgende:
Van Nieuwkerk heeft volstrekt geen verstand van muziek. Maar hij is wél enthousiast en dat maakt het wel leuk, vind ik.
As I Sat Sadly By Her Side.quote:Op zondag 29 april 2007 01:55 schreef OllieA het volgende:
Wat van Cave had je aangevraagd, broer?
In de wereld der creatievelingen zeer aan te radenquote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het bewijs dat drugs goed voor je zijn
Veel plezier met sesamstraat verder.quote:
Ach, ik heb het niet zo op enthousiaste mensen. Geef mij maar depressievelingen, die hebben nog wel eens wat te melden.quote:Op zondag 29 april 2007 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk heeft volstrekt geen verstand van muziek. Maar hij is wél enthousiast en dat maakt het wel leuk, vind ik.
Prachtigquote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef broer het volgende:
As I Sat Sadly By Her Side.
Omdat die fantastisch is, en omdat ze zijn wat 'experimentelere' dingen toch niet laten zien.
Geïnterviewd door held Leon Verdonschot. Mooie aflevering was dat.quote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef Wup het volgende:
Iggy Pop bleek in 'wereldgasten' gewoon een leuke kerel te zijn:)
Als dat nummer komt plegen er een paar zelfmoordquote:Op zondag 29 april 2007 01:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
PrachtigOf "The Ship Song' ook al zo mooi
![]()
Tullquote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ach, ik heb het niet zo op enthousiaste mensen. Geef mij maar depressievelingen, die hebben nog wel eens wat te melden.
Verder ben ik er van overtuigd dat Zappa, Wyatt, Tull en Joni Mitchell niet langs zullen komen, dus nogal commercieel tweederangs, dit alles.
Ik heb 'enthousiasme' 2 jaar lang gecultiveerd; daar kreeg je hogere cijfers meequote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef OllieA het volgende:
Ach, ik heb het niet zo op enthousiaste mensen.
Bonnie Rait goed genoleg zeiksnor ?quote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ach, ik heb het niet zo op enthousiaste mensen. Geef mij maar depressievelingen, die hebben nog wel eens wat te melden.
Verder ben ik er van overtuigd dat Zappa, Wyatt, Tull en Joni Mitchell niet langs zullen komen, dus nogal commercieel tweederangs, dit alles.
Die is best fijn!quote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
As I Sat Sadly By Her Side.
Omdat die fantastisch is, en omdat ze zijn wat 'experimentelere' dingen toch niet laten zien.
Happy People Have No Stories zong een minder bekend rockzanger uit Noord-Ierland ooitquote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben graag anderen ten dienstquote:Op zondag 29 april 2007 01:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als dat nummer komt plegen er een paar zelfmoord![]()
Ik kijk dit niet omdat ik verwacht dat er iemand iets te melden heeft. Jij wel?quote:Op zondag 29 april 2007 01:58 schreef OllieA het volgende:
Zappa en Mitchell. Dat zou nog wel mooi zijn, ja.quote:Verder ben ik er van overtuigd dat Zappa, Wyatt, Tull en Joni Mitchell niet langs zullen komen, dus nogal commercieel tweederangs, dit alles.
genoleg zeiksnor???quote:
Wat is het? Ik zag het even niet, keek naar m'n pc-scherm.quote:
Hoe is het mogelijk. Najah, Matthys is geen model , and he's not looking good ...quote:Op zondag 29 april 2007 02:02 schreef hydraulix het volgende:
Waarom staat Kraftwerk niet in hun lijst
Dat is begin jaren negentig. Doe eens niet zo modern!quote:Op zondag 29 april 2007 02:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Happy People Have No Stories zong een minder bekend rockzanger uit Noord-Ierland ooit![]()
Bonnie, die nu nog bezig isquote:Op zondag 29 april 2007 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het? Ik zag het even niet, keek naar m'n pc-scherm.
Als "de kenners" zeggen dat het goed, is het inderdaad goed volgens hem. Z'n eigen kennis komt altijd pijnlijk naar voren in DWDDquote:Op zondag 29 april 2007 02:03 schreef Zwansen het volgende:
Matthijs weet echt wel iets van muziek volgens mij. Een echte liefhebber.
Illusie vrees ikquote:Op zondag 29 april 2007 02:03 schreef -skippybal- het volgende:
Is er trouwens kans dat er ook maar iets uit de laatste 15 jaar voorbij komt of is dat een illusie?
Ja, ik ben immers TMFquote:Op zondag 29 april 2007 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is begin jaren negentig. Doe eens niet zo modern!
Die komt zo, wellicht, denk ik, misschien, eventueelquote:Op zondag 29 april 2007 02:04 schreef Mr_Memory het volgende:
Lou Reed mag toch niet ontbreken in dit programma![]()
Hij is zeker te weten liefhebber.quote:Op zondag 29 april 2007 02:03 schreef Zwansen het volgende:
jaquote:Op zondag 29 april 2007 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Wie bepaalt wat ze laten zien en horen of zwalken ze van links naar rechts?
Ja, die zingt over bitches en shit enzoquote:Op zondag 29 april 2007 02:05 schreef tong80 het volgende:
Ben Folds vife. Ooit iemand er van gehoord ?
Welnee. Hij houdt van soul en daar houdt het mee op. Kijk eens naar hem als Giel Beelen tijdens DWDD iets nieuws van een obligaat jongensbandje laat horen, of zo. Je kunt gewoon aan hem zien dat hij het verschil niet hoort met echte kwaliteit.quote:Op zondag 29 april 2007 02:03 schreef Zwansen het volgende:
Ja, ik maar die zijn dus echt niet relevant.quote:Op zondag 29 april 2007 02:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk het ook jaquote:
Inderdaad. Dat liefhebber valt ook wel mee, want deze nacht heb ik hem al zo vaak horen zeggen: oh naar dat concert had ik wel willen gaan, maar ik ben het vergeten (insert andere reden).quote:Op zondag 29 april 2007 02:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als "de kenners" zeggen dat het goed, is het inderdaad goed volgens hem. Z'n eigen kennis komt altijd pijnlijk naar voren in DWDD
quote:Op zondag 29 april 2007 02:02 schreef phish852 het volgende:
ja laat eens wat van de jamsessie van Zappa en Lennon voorbij komen bijvoorbeeld,
Ja.quote:Op zondag 29 april 2007 02:05 schreef tong80 het volgende:
Niets is zo erg als Radiohead.quote:Op zondag 29 april 2007 02:07 schreef tong80 het volgende:
Oh shit dit is te erg. Dit is Radiohead voor bejarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |