Illusie vrees ikquote:Op zondag 29 april 2007 02:03 schreef -skippybal- het volgende:
Is er trouwens kans dat er ook maar iets uit de laatste 15 jaar voorbij komt of is dat een illusie?
Ja, ik ben immers TMFquote:Op zondag 29 april 2007 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is begin jaren negentig. Doe eens niet zo modern!
Die komt zo, wellicht, denk ik, misschien, eventueelquote:Op zondag 29 april 2007 02:04 schreef Mr_Memory het volgende:
Lou Reed mag toch niet ontbreken in dit programma![]()
Hij is zeker te weten liefhebber.quote:Op zondag 29 april 2007 02:03 schreef Zwansen het volgende:
Matthijs weet echt wel iets van muziek volgens mij. Een echte liefhebber.
jaquote:Op zondag 29 april 2007 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Wie bepaalt wat ze laten zien en horen of zwalken ze van links naar rechts?
Ja, die zingt over bitches en shit enzoquote:Op zondag 29 april 2007 02:05 schreef tong80 het volgende:
Ben Folds vife. Ooit iemand er van gehoord ?
Welnee. Hij houdt van soul en daar houdt het mee op. Kijk eens naar hem als Giel Beelen tijdens DWDD iets nieuws van een obligaat jongensbandje laat horen, of zo. Je kunt gewoon aan hem zien dat hij het verschil niet hoort met echte kwaliteit.quote:Op zondag 29 april 2007 02:03 schreef Zwansen het volgende:
Matthijs weet echt wel iets van muziek volgens mij. Een echte liefhebber.
Ja, ik maar die zijn dus echt niet relevant.quote:Op zondag 29 april 2007 02:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk het ook jaquote:
Inderdaad. Dat liefhebber valt ook wel mee, want deze nacht heb ik hem al zo vaak horen zeggen: oh naar dat concert had ik wel willen gaan, maar ik ben het vergeten (insert andere reden).quote:Op zondag 29 april 2007 02:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als "de kenners" zeggen dat het goed, is het inderdaad goed volgens hem. Z'n eigen kennis komt altijd pijnlijk naar voren in DWDD
quote:Op zondag 29 april 2007 02:02 schreef phish852 het volgende:
ja laat eens wat van de jamsessie van Zappa en Lennon voorbij komen bijvoorbeeld,
Ja.quote:Op zondag 29 april 2007 02:05 schreef tong80 het volgende:
Niets is zo erg als Radiohead.quote:Op zondag 29 april 2007 02:07 schreef tong80 het volgende:
Oh shit dit is te erg. Dit is Radiohead voor bejarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |